Ik lees dit topic en denk, dat is wel handig, sochtends was er in doen en zo laat laten beginnen dat ie klaar is als je uit je werkt komt om de was op te hangen. Jammer dat ik dat niet heb.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Heb ik ook, maar nog nooit gebruikt...
Ik zou eens moeten uitzoeken hoe dat werkt![]()
Er zit wel een Silver Wash knop op die gebruik ik dan weer wel...
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:55 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ik lees dit topic en denk, dat is wel handig, sochtends was er in doen en zo laat laten beginnen dat ie klaar is als je uit je werkt komt om de was op te hangen. Jammer dat ik dat niet heb.
Tot ik me net realiseer dat ik een vrij recente wasmachine heb en het wss wel gewoon heb.Maar eens uitproberen.
Is Electrolux, evenals AEG is. Dus 3 merken in 1.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:46 schreef June. het volgende:
Ik zou in dit geval ook kijken naar het merk, dacht dat Zanussi niet echt topkwaliteit is.
Heb je toevallig enig idee hoe dat komt en hoe het te verhelpen is? Ik heb een Ecobubble die een paar jaar prima z'n werk heeft gedaan, maar nu elke was naar gras laat ruikenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:22 schreef FredvZ het volgende:
Ecobubble schijnt wel snel nare luchtjes op te leveren.
Was je regelmatig op 95 graden? Gebruik je gewoon de wasmiddellade? Samsung raadt aan om geen vloeibaar wasmiddel via een wasbol te gebruiken in een eco bubble. Ik gebruik altijd gewoon de lade met die verdeler erin voor vloeibaar en niet teveel wasmiddel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:53 schreef Amsel het volgende:
[..]
Heb je toevallig enig idee hoe dat komt en hoe het te verhelpen is? Ik heb een Ecobubble die een paar jaar prima z'n werk heeft gedaan, maar nu elke was naar gras laat ruiken
En geen duurdere.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gewoon Miele nemen, er is geen betere.
Werkt zo'n citroen ruikende wasmachine reiniger ding ook niet?quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:40 schreef Amsel het volgende:
Yes, ik gebruik 'm zoals het hoort en heb ook al kookwassen, soda en azijn geprobeerd. Ik wil het topic niet kapen, maar als iemand de gouden tip heeft hoor ik het graag
Kleren wassen.quote:Wasmachine, welke functies gebruik je?
quote:Op donderdag 29 september 2016 20:39 schreef DoubleDip het volgende:
Ik heb geen eigen wasmachine, maar de standen die ik gebruik zijn katoen 60 graden, synthetisch 30 of 40 graden en dat was het wel zo'n beetje. Soms een kookwas zou ik ook aanraden, maar daar heb je geen speciale stand voor nodig. Dat kan makkelijk met een hand soda en een scheut azijn.
Het enige wat ik zou aanraden is om niet al je was op 30 graden te doen en op zijn tijd de trommel goed schoon te maken dmv een kookwas/95 graden stand. Doe je dat niet dan gaat ie op een zeker moment naar de maan. Idem voor wasverzachter, dat is ook niet zo goed voor de machine (en de droger als je die hebt).
EDIT: bij het kiezen van een wasmachine zou ik goed kijken op vergelijkingssites en naar gebruikersreviews en reviews van experts. Denk dat je daar het meest aan hebt. Als ik kijk naar de extra functies van de duurdere machine denk ik niet dat die zoveel toevoegen.
Was met soda én azijn? Die twee heffen elkaar op (een base en een zuur). Kun je net zo goed een hand zout in je wasmachine gooienquote:Op vrijdag 30 september 2016 08:40 schreef Amsel het volgende:
Yes, ik gebruik 'm zoals het hoort en heb ook al kookwassen, soda en azijn geprobeerd. Ik wil het topic niet kapen, maar als iemand de gouden tip heeft hoor ik het graag
Buy it for life principe.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:49 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
En geen duurdere.
De keuze gaat tussen een Samsung en een Zanussi, kom jij aan met een Miele.
"Ik twijfel tussen een appel en een peer."
"Waarom neem je geen wortel?"
Kom op hee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |