Teveel joden.quote:
Ome Adolf?quote:
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik mag niks zeggen, ik ben een moslim
Nee Mikey vroeg zich serieus af of ik moslim wasquote:
zou me niets verbazenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Mikey vroeg zich serieus af of ik moslim was
Maar jij begint dan ook een mini-trump te wordenquote:
jij zou niet misstaan in het hillary campagne teamquote:Op donderdag 29 september 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik mag niks zeggen, ik ben een moslim
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij zou niet misstaan in het hillary campagne team
mikey deed beetje apart zag ikquote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
Ook al niet bij de Jostiband en ik heb het nog nooit gedaan.
Ik heb wel genoeg schnabbeltjes om af te gaan zo
Ben je gek, geliefde jongen overalquote:
het Hillary kamp geeft miljoenen uit aan mensen die haar online verdedigenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij zou niet misstaan in het hillary campagne team
is wel slimquote:Op donderdag 29 september 2016 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het Hillary kamp geeft miljoenen uit aan mensen die haar online verdedigen
Hoop dat fokkie ook betaald krijgt
Quote er eens eentje van me?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen die haar online verdedigen
altright > ctrlleftquote:Op donderdag 29 september 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Trump is namelijk ook maar een altright aftreksel.
Mortaxx is een actquote:Op donderdag 29 september 2016 14:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik zag de TT in My AT en moest weer even komen melden dat ik er niks van geloof dat Mortaxx zogenaamd een Wilders- en Trumpsupporter is.
GrGr
Ja daar was ik ook bij. Hij hield een ontroerende speech over een verenigd Europaquote:Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Maar ik kwam Mortaxx een keer tegen op een D66-bijeenkomst.
En eindigde als ik het me goed herinner met de woorden "Meer, meer, meer!".quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook bij. Hij hield een ontroerende speech over een verenigd Europa
ik heb ook absoluut NIETS tegen een verenigd Europa. Wel tegen de huidige instituties die dit vorm gevenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook bij. Hij hield een ontroerende speech over een verenigd Europa
En daarom moeten ze kapot, want dat vergroot de kans enorm dat het dan beter werkt.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb ook absoluut NIETS tegen een verenigd Europa. Wel tegen de huidige instituties die dit vorm geven
ja of denk je dat op de huidige voet verder gaan iets gaat veranderen? Ha-haquote:Op donderdag 29 september 2016 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En daarom moeten ze kapot, want dat vergroot de kans enorm dat het dan beter werkt.
Oh wacht.
En door dit soort posts weet ik zeker dat het een act is. Een afgestudeerd politicoloog zou niet zulke simpele onzin posten.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja of denk je dat op de huidige voet verder gaan iets gaat veranderen? Ha-ha
Tot aan de grond toe afbranden en opnieuw beginnen
het is een simpele oplossing maar daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En door dit soort posts weet ik zeker dat het een act is. Een afgestudeerd politicoloog zou niet zulke simpele onzin posten.
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is een simpele oplossing maar daar is niets mis mee.
We moeten uit de EU stappen zoals Rusland uit de SU stapte.
afgestudeerd politicoloogquote:Op donderdag 29 september 2016 14:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En door dit soort posts weet ik zeker dat het een act is. Een afgestudeerd politicoloog zou niet zulke simpele onzin posten.
Hoezo? Best een leuke studie.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
afgestudeerd politicoloog
Ha ha ha
Ik schater.
Ik heb de eerste aflevering wel gezien en die was op zich wel leuk, maar ik was ook weer niet hooked. Komt dat nog?quote:
Ik ken eigenlijk niemand die hem niet ontzettend tof vond dus denk het welquote:Op donderdag 29 september 2016 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering wel gezien en die was op zich wel leuk, maar ik was ook weer niet hooked. Komt dat nog?
Ik zag de kids wel d&d spelen dus dat was wel coolquote:Op donderdag 29 september 2016 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die hem niet ontzettend tof vond dus denk het wel
Arme jongen tochquote:Op vrijdag 30 september 2016 06:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik droomde dat ik bikini foto's van iemand had gemist. En toen ik ging kijken werden er net allemaal nudies van haar gewist
Dat had ik vorige week. 6 dagen werkenquote:
Succes. Zenuwachtig?quote:
wtfquote:Op vrijdag 30 september 2016 06:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik droomde dat ik bikini foto's van iemand had gemist. En toen ik ging kijken werden er net allemaal nudies van haar gewist
Klopt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arme kaneel, dat gun je niemand.
Ai da's een flinke nachtmerrie zegquote:Op vrijdag 30 september 2016 06:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben of nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent.
Welke kijk je?
Had je nou rijexamen gedaan, of was dat komend weekend?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben of niet
Jessabelle
Gedaan en geslaagd.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je nou rijexamen gedaan, of was dat komend weekend?
fissaquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gedaan en geslaagd.![]()
Thank god.
Ik had het anders opgegeven.
Nu kun je auto huren in Australie als je gaat.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa nooit meer per se auto rijden![]()
Precies. Of een in Amerika. Of waar een internationaal rijbewijs geldt ook een brommer/scooter.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu kun je auto huren in Australie als je gaat.
Bij de legerdump.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hallo waar kan je kopen is leger kleding
Jammer dat je nu moet werken hier.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies. Of een in Amerika. Of waar een internationaal rijbewijs geldt ook een brommer/scooter.
Kan niet alles hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de legerdump.
[..]
Jammer dat je nu moet werken hier.
Maakt je wel interessanter voor werknemers en lange afstandsrelaties.quote:
kus terugquote:
nou eerst had ik vakantie en had ik elke dag wat te doen met vrienden en familie. En nu heb ik stage en ben ik ook druk. En volleybal kost veel tijd. Dus datquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:39 schreef Sked het volgende:
[..]
als jij hier nou wat meer zou zijn hoefde het niet dicht
hint hint
waarom ben je er nooit meer
Hoi Jimmyquote:
Wacht. Wat maakt mij precies interessanter? Werken?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt je wel interessanter voor werknemers en lange afstandsrelaties.
Ik bedoelde rijbewijs.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht. Wat maakt mij precies interessanter? Werken?
hoe is het me je rugquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht. Wat maakt mij precies interessanter? Werken?
Oh hahaquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde rijbewijs.
Maar werken hoogstwaarschijnlijk ook
Grotendeels verbeterd. Zal nooit 100% zijn maar ik kan weer meer dan hele tijd terug. Lief dat je het vraagt.quote:
Nee maar kan naar werk met de trein wat nog beter is ook ivm file.quote:
Rijbewijs jongeuh. Nu kan ik legaal rond rijden.quote:
bevalt het werk nogquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:00 schreef Flippiee het volgende:
Nee maar kan naar werk met de trein wat nog beter is ook ivm file.Dus sowieso beetje onnodig
Wow Gefeliciteerd flipsiequote:Op maandag 3 oktober 2016 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar kan naar werk met de trein wat nog beter is ook ivm file.Dus sowieso beetje onnodig
[..]
Rijbewijs jongeuh. Nu kan ik legaal rond rijden.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa nooit meer per se auto rijden![]()
ik heb al jaren niet geredenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gewoon een enorme hekel aan auto rijden. Maar hey het is zogenaamd handig. Handig hoor iets kunnen besturen met vier wielen nou nou nou wat is me dat handig. Man man man. Vier wielen kunnen besturen. Werkelijk fantastisch.
Ach je zou misschien nog beter kunnen zijn dan de gemiddelde debiel die al x aantal jaar rijdt. Man man man. Wat een idioten zijn er op de weg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb al jaren niet gereden
Moet denk weer gaan lessen als ik ooit auto koop
Ik moest hier wel om grinniken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gewoon een enorme hekel aan auto rijden. Maar hey het is zogenaamd handig. Handig hoor iets kunnen besturen met vier wielen nou nou nou wat is me dat handig. Man man man. Vier wielen kunnen besturen. Werkelijk fantastisch.
Same hier, maar ik ga dus mooi geen nieuwe lessen volgen. Gewoon met gevaar voor eigen leven die weg op scheuren jwzquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Same.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt sneller dan je lief is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ze die zelfrijdende auto's nou even verder ontwikkelen
doe je ook meequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:07 schreef Sked het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)n-bioscoop-1.6471724
@Fok-it
je moet eens in azie rijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach je zou misschien nog beter kunnen zijn dan de gemiddelde debiel die al x aantal jaar rijdt. Man man man. Wat een idioten zijn er op de weg.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Same.
Vind er ook helemaal niks aan.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Same hier, maar ik ga dus mooi geen nieuwe lessen volgen. Gewoon met gevaar voor eigen leven die weg op scheuren jwz
zijn jullie allemaal van de verkeerde kant (homo)?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal ook wel geen auto rijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:47 schreef Sked het volgende:
[..]
nee ik ken die gozer
hij is me iets te gay
raaarrrquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
volgens mij niet nee
had ie geen geld voor ofzo
nee over die gozer van het bureauquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
heb je het over die ene model van burberry
lijkt me dan wel een top iemand om mee samen te werkenquote:
Wat is deze haat ineens jochie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jimmy zal ook wel zo'n verkapte zijn
hardop gelachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
oh dear oh dear
was sof hier maar iets meer
ze is weg, de boel verlaten
nu zit ons hart vol gaten
opdoeken de topic ,uit dat licht
voor het echte leven gezwicht
(einde)
Oh dan hoef ik niemand mee te brengen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
kom robbetje vechten jimmy
2vs2
ik neem jc mee
mag ik ook mee met gevecht tegen jimmyquote:
ga je ook robbetje vechtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
mag ik ook mee met gevecht tegen jimmy
Gaan we nog een keer naar de film?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
mag ik ook mee met gevecht tegen jimmy
ligt eraan of je het gevecht overleefdquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gaan we nog een keer naar de film?
Oke, wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan of je het gevecht overleefd
nee ik ben er voor de supportquote:
Ik denk dat ik een motor/scooter veiliger vind.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet eens in azie rijden
is leuk
Mooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
oh dear oh dear
was sof hier maar iets meer
ze is weg, de boel verlaten
nu zit ons hart vol gaten
opdoeken de topic ,uit dat licht
voor het echte leven gezwicht
(einde)
zijn de hormonenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:
inso was leuker toen hij nog niet getrouwd was
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
dit is het verhaal van jimmy dean
altijd grote woorden maar een nederlaag had ie niet voorzien
2vs2 was het samen met jancees
totdat de huisarts hem naar het ziekenhuis verwees
we moeten een robbetje vechten
om deze woorden te beslechten
jimmy, deze ballade is voor jou
omdat ik niet zoveel van je hou
(einde)
Jij ook voor je onder de plak zatquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:
inso was leuker toen hij nog niet getrouwd was
zelfs in de slechte dagen moet de banter van hoog niveau zijnquote:
prachtig dit gebaar waardeer ik zeerquote:
A gentleman walks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef Flippiee het volgende:
Veel mensen ana het wachten voor de bus #proletenvervoer
nee johquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan niet zeggen
dan gaat typisch mij treiteren
Laat je niet zo beinvloeden door zo'n jochie joh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan niet zeggen
dan gaat typisch mij treiteren
Enige probleem is dat ik een vrouw ben.quote:
Zie het verschil nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Paupers bewegen zich lopend voort. Cruciaal verschil.
A lady is walkedquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
Enige probleem is dat ik een vrouw ben.
ZOquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat je niet zo beinvloeden door zo'n jochie joh.
[..]
Enige probleem is dat ik een vrouw ben.
nee joh, alleen begrijp ik het gewoon vaak niet waarom je zoiets zou willenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
jij bent denigrerend naar elke vorm van burgerlijke sores
Nooit beweerd of gewild te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook geen gentleman.
heb typisch hoog zittenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
Laat je niet zo beinvloeden door zo'n jochie joh.
Vind klopping een tyfusmongoolquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:38 schreef Typisch het volgende:
Kloppinggod over tv bijvoorbeeld. Daar kan ik het wel me eens zijn.
blendle maakt verliesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Digitaal stukjes van anderen aanbieden en verkopen en daar goed geld mee verdienen.
Weet niet of dat knap is, wel economisch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Digitaal stukjes van anderen aanbieden en verkopen en daar goed geld mee verdienen.
waarom moet je datquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet in de zomeer 2017 een trail lopen
#geen zin
lekker zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:42 schreef Typisch het volgende:
Deze maand naar Timisoara en de volgende naar Berlijn.
#genot
Hoezo geforceerd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
geforceerd geen tv kijken![]()
Lekker interactieve tv. Puur genieten
niet geforceerd, maar wil er niet voor betalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
geforceerd geen tv kijken![]()
Lekker interactieve tv. Puur genieten
Er ligt hier wel een snoer in de kamer maar het kan me niet genoeg boeien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een tv, maar ik had het stopcontact ergens anders voor nodig.
schotel en cardsharequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet geforceerd, maar wil er niet voor betalen
gebruik het amper ook op plekken waar ik het wel heb
Elon Muskgod.twitter:notch twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 22:38:20it's not my country, so I'd feel very odd endorsing a candidate. But probably I'd just write in elon musk. https://t.co/abkcNpmN3f reageer retweet
het punt is dat ik weinig tijd hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Oh ja Sof, ik had beloofd dat ik je hier mee naartoe zou nemen:
Hij draait nu volgens mij.
Kost geen hol meer, ik heb het gratis bij de huur in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet geforceerd, maar wil er niet voor betalen
gebruik het amper ook op plekken waar ik het wel heb
goede dealquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een kind
(grapje)
nee in december naar azie
schotel en cardsharequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb genoeg aan het internet denk ik.
zeg anders gewoon dat je niet wilquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
het punt is dat ik weinig tijd heb
Hoezo ga je dan ook terug naar klb. Heb je geen levenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vast want ik heb weer KLB ban jwz
Wat een kutsmoesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
het punt is dat ik weinig tijd heb
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kost geen hol meer, ik heb het gratis bij de huur in.
Welke waarquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet in de zomeer 2017 een trail lopen
#geen zin
geen idee wie dat zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stiekem word je wel een beetje nat van Obersturmgruppenfuehrers.
Ze vindt de aandacht wel prettig denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg anders gewoon dat je niet wil
dit is ook erg vervelend en voor niemand leuk hoe je deze jongen aan het lijntje houdt
azieGODGODGODquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
nouen
heb je wat om te trainen
en azie
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Net als het internet en g/w/l zeker?
Heb ik ook. Je kunt er niet voor kiezen om het niet te betalen, de huurprijs is gewoon standaard inclusief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Net als het internet en g/w/l zeker?
0 hits op googlequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke waar
[..]
geen idee wie dat zijn
Van jou?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze vindt de aandacht wel prettig denk ik.
had laatst een mail gestuurd voor een baan (voor een jaar) in japanquote:
Dus betaal je er gewoon voor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook. Je kunt er niet voor kiezen om het niet te betalen, de huurprijs is gewoon standaard inclusief.
japan lijkt me weinig om te werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef Typisch het volgende:
had laatst een mail gestuurd voor een baan (voor een jaar) in japan
Dat komt omdat mensen die geen TV kijken vaak intelligenter en interessanter zijn, en daarom mensen die nog wel aan het kastje verslingerd zijn even om hun nummer willen zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
mensen die geen tv kijken moeten vaak aan iedereen benadrukken dat ze geen tv kijken
omdat heel europa een beetje duur isquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
Mogelijk gratis interrailpas voor 18-jarige![]()
Waarom alleen 18-jarige gvd gvd
Als jij*quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
japan lijkt me weinig om te werken
zeker voor een vrije jongen als jou
wil dingen proberenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
japan lijkt me weinig om te werken
zeker voor een vrije jongen als jou
Bronquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen die geen TV kijken vaak intelligenter en interessanter zijn, en daarom mensen die nog wel aan het kastje verslingerd zijn even om hun nummer willen zetten.
hahahahahquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een kind
(grapje)
nee in december naar azie
inso mag als jou zeggen tegen mijquote:
Trein-cadeautje ook echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat heel europa een beetje duur is
lachwekkend idee natuurlijk
zelfs d66 ziet dat in, had ik niet verwacht
Naar de Machu Pichu of hoe je dat ook speltquote:
Thanks JC scheelt mij weer een google zoektocht.quote:
Dit klinkt triest en elitair.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen die geen TV kijken vaak intelligenter en interessanter zijn, en daarom mensen die nog wel aan het kastje verslingerd zijn even om hun nummer willen zetten.
Oké kom maar in m'n agenda kijken om te zien of ik tijd hebquote:
Don't try too hardquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
inso mag als jou zeggen tegen mij
omdat het mijn fokmaat is
die alles kan vertellen wat hem dwars zit
Upload maar even.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké kom maar in m'n agenda kijken om te zien of ik tijd heb
You don`t sayquote:
ja kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:50 schreef Flippiee het volgende:
Naar de Machu Pichu of hoe je dat ook spelt
Valt wel mee. Ik heb namelijk ook moeite met tokkie programma's op rtl 5 dus dat is wel de other side of the storyquote:
nee want jij treitert mijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
inso mag als jou zeggen tegen mij
omdat het mijn fokmaat is
die alles kan vertellen wat hem dwars zit
quote:
Dus wel of geen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb namelijk ook moeite met tokkie programma's op rtl 5 dus dat is wel de other side of the story
quote:
Nee ben niet gekke henkiequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
denk jij dan ook dat er een vuiltje op je scherm zit?
gastquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een vrouw nodig voor deze sores
geen vrije jongen als typisch
Soms ga je wel een beetje ver met je elitaire gedrag, maargoed.quote:
jij hebt al snel dat gevoelquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms ga je wel een beetje ver met je elitaire gedrag, maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |