waarom moet je datquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet in de zomeer 2017 een trail lopen
#geen zin
lekker zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:42 schreef Typisch het volgende:
Deze maand naar Timisoara en de volgende naar Berlijn.
#genot
Hoezo geforceerd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
geforceerd geen tv kijken![]()
Lekker interactieve tv. Puur genieten
niet geforceerd, maar wil er niet voor betalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
geforceerd geen tv kijken![]()
Lekker interactieve tv. Puur genieten
Er ligt hier wel een snoer in de kamer maar het kan me niet genoeg boeien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een tv, maar ik had het stopcontact ergens anders voor nodig.
schotel en cardsharequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet geforceerd, maar wil er niet voor betalen
gebruik het amper ook op plekken waar ik het wel heb
Elon Muskgod.twitter:notch twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 22:38:20it's not my country, so I'd feel very odd endorsing a candidate. But probably I'd just write in elon musk. https://t.co/abkcNpmN3f reageer retweet
het punt is dat ik weinig tijd hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Oh ja Sof, ik had beloofd dat ik je hier mee naartoe zou nemen:
Hij draait nu volgens mij.
Kost geen hol meer, ik heb het gratis bij de huur in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet geforceerd, maar wil er niet voor betalen
gebruik het amper ook op plekken waar ik het wel heb
goede dealquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een kind
(grapje)
nee in december naar azie
schotel en cardsharequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb genoeg aan het internet denk ik.
zeg anders gewoon dat je niet wilquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
het punt is dat ik weinig tijd heb
Hoezo ga je dan ook terug naar klb. Heb je geen levenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vast want ik heb weer KLB ban jwz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |