Dat had ik vorige week. 6 dagen werkenquote:
Succes. Zenuwachtig?quote:
wtfquote:Op vrijdag 30 september 2016 06:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik droomde dat ik bikini foto's van iemand had gemist. En toen ik ging kijken werden er net allemaal nudies van haar gewist
Klopt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arme kaneel, dat gun je niemand.
Ai da's een flinke nachtmerrie zegquote:Op vrijdag 30 september 2016 06:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik droomde dat ik bikini foto's van iemand had gemist. En toen ik ging kijken werden er net allemaal nudies van haar gewist
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben of nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent.
Welke kijk je?
Had je nou rijexamen gedaan, of was dat komend weekend?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben of niet
Jessabelle
Gedaan en geslaagd.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je nou rijexamen gedaan, of was dat komend weekend?
fissaquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gedaan en geslaagd.![]()
Thank god.
Ik had het anders opgegeven.
Nu kun je auto huren in Australie als je gaat.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa nooit meer per se auto rijden![]()
Precies. Of een in Amerika. Of waar een internationaal rijbewijs geldt ook een brommer/scooter.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu kun je auto huren in Australie als je gaat.
Bij de legerdump.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hallo waar kan je kopen is leger kleding
Jammer dat je nu moet werken hier.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies. Of een in Amerika. Of waar een internationaal rijbewijs geldt ook een brommer/scooter.
Kan niet alles hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de legerdump.
[..]
Jammer dat je nu moet werken hier.
Maakt je wel interessanter voor werknemers en lange afstandsrelaties.quote:
kus terugquote:
nou eerst had ik vakantie en had ik elke dag wat te doen met vrienden en familie. En nu heb ik stage en ben ik ook druk. En volleybal kost veel tijd. Dus datquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:39 schreef Sked het volgende:
[..]
als jij hier nou wat meer zou zijn hoefde het niet dicht
hint hint
waarom ben je er nooit meer
Hoi Jimmyquote:
Wacht. Wat maakt mij precies interessanter? Werken?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt je wel interessanter voor werknemers en lange afstandsrelaties.
Ik bedoelde rijbewijs.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht. Wat maakt mij precies interessanter? Werken?
hoe is het me je rugquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht. Wat maakt mij precies interessanter? Werken?
Oh hahaquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde rijbewijs.
Maar werken hoogstwaarschijnlijk ook
Grotendeels verbeterd. Zal nooit 100% zijn maar ik kan weer meer dan hele tijd terug. Lief dat je het vraagt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |