Nee maar kan naar werk met de trein wat nog beter is ook ivm file.quote:
Rijbewijs jongeuh. Nu kan ik legaal rond rijden.quote:
bevalt het werk nogquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:00 schreef Flippiee het volgende:
Nee maar kan naar werk met de trein wat nog beter is ook ivm file.Dus sowieso beetje onnodig
Wow Gefeliciteerd flipsiequote:Op maandag 3 oktober 2016 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar kan naar werk met de trein wat nog beter is ook ivm file.Dus sowieso beetje onnodig
[..]
Rijbewijs jongeuh. Nu kan ik legaal rond rijden.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa nooit meer per se auto rijden![]()
ik heb al jaren niet geredenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gewoon een enorme hekel aan auto rijden. Maar hey het is zogenaamd handig. Handig hoor iets kunnen besturen met vier wielen nou nou nou wat is me dat handig. Man man man. Vier wielen kunnen besturen. Werkelijk fantastisch.
Ach je zou misschien nog beter kunnen zijn dan de gemiddelde debiel die al x aantal jaar rijdt. Man man man. Wat een idioten zijn er op de weg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb al jaren niet gereden
Moet denk weer gaan lessen als ik ooit auto koop
Ik moest hier wel om grinniken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gewoon een enorme hekel aan auto rijden. Maar hey het is zogenaamd handig. Handig hoor iets kunnen besturen met vier wielen nou nou nou wat is me dat handig. Man man man. Vier wielen kunnen besturen. Werkelijk fantastisch.
Same hier, maar ik ga dus mooi geen nieuwe lessen volgen. Gewoon met gevaar voor eigen leven die weg op scheuren jwzquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Same.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt sneller dan je lief is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ze die zelfrijdende auto's nou even verder ontwikkelen
doe je ook meequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:07 schreef Sked het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)n-bioscoop-1.6471724
@Fok-it
je moet eens in azie rijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach je zou misschien nog beter kunnen zijn dan de gemiddelde debiel die al x aantal jaar rijdt. Man man man. Wat een idioten zijn er op de weg.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Same.
Vind er ook helemaal niks aan.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Same hier, maar ik ga dus mooi geen nieuwe lessen volgen. Gewoon met gevaar voor eigen leven die weg op scheuren jwz
zijn jullie allemaal van de verkeerde kant (homo)?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |