Teveel joden.quote:
Ome Adolf?quote:
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik mag niks zeggen, ik ben een moslim
Nee Mikey vroeg zich serieus af of ik moslim wasquote:
zou me niets verbazenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Mikey vroeg zich serieus af of ik moslim was
Maar jij begint dan ook een mini-trump te wordenquote:
jij zou niet misstaan in het hillary campagne teamquote:Op donderdag 29 september 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik mag niks zeggen, ik ben een moslim
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij zou niet misstaan in het hillary campagne team
mikey deed beetje apart zag ikquote:Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
Ook al niet bij de Jostiband en ik heb het nog nooit gedaan.
Ik heb wel genoeg schnabbeltjes om af te gaan zo
Ben je gek, geliefde jongen overalquote:
het Hillary kamp geeft miljoenen uit aan mensen die haar online verdedigenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij zou niet misstaan in het hillary campagne team
is wel slimquote:Op donderdag 29 september 2016 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het Hillary kamp geeft miljoenen uit aan mensen die haar online verdedigen
Hoop dat fokkie ook betaald krijgt
Quote er eens eentje van me?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen die haar online verdedigen
altright > ctrlleftquote:Op donderdag 29 september 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Trump is namelijk ook maar een altright aftreksel.
Mortaxx is een actquote:Op donderdag 29 september 2016 14:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik zag de TT in My AT en moest weer even komen melden dat ik er niks van geloof dat Mortaxx zogenaamd een Wilders- en Trumpsupporter is.
GrGr
Ja daar was ik ook bij. Hij hield een ontroerende speech over een verenigd Europaquote:Op donderdag 29 september 2016 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Maar ik kwam Mortaxx een keer tegen op een D66-bijeenkomst.
En eindigde als ik het me goed herinner met de woorden "Meer, meer, meer!".quote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook bij. Hij hield een ontroerende speech over een verenigd Europa
ik heb ook absoluut NIETS tegen een verenigd Europa. Wel tegen de huidige instituties die dit vorm gevenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook bij. Hij hield een ontroerende speech over een verenigd Europa
En daarom moeten ze kapot, want dat vergroot de kans enorm dat het dan beter werkt.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb ook absoluut NIETS tegen een verenigd Europa. Wel tegen de huidige instituties die dit vorm geven
ja of denk je dat op de huidige voet verder gaan iets gaat veranderen? Ha-haquote:Op donderdag 29 september 2016 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En daarom moeten ze kapot, want dat vergroot de kans enorm dat het dan beter werkt.
Oh wacht.
En door dit soort posts weet ik zeker dat het een act is. Een afgestudeerd politicoloog zou niet zulke simpele onzin posten.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja of denk je dat op de huidige voet verder gaan iets gaat veranderen? Ha-ha
Tot aan de grond toe afbranden en opnieuw beginnen
het is een simpele oplossing maar daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En door dit soort posts weet ik zeker dat het een act is. Een afgestudeerd politicoloog zou niet zulke simpele onzin posten.
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is een simpele oplossing maar daar is niets mis mee.
We moeten uit de EU stappen zoals Rusland uit de SU stapte.
afgestudeerd politicoloogquote:Op donderdag 29 september 2016 14:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En door dit soort posts weet ik zeker dat het een act is. Een afgestudeerd politicoloog zou niet zulke simpele onzin posten.
Hoezo? Best een leuke studie.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
afgestudeerd politicoloog
Ha ha ha
Ik schater.
Ik heb de eerste aflevering wel gezien en die was op zich wel leuk, maar ik was ook weer niet hooked. Komt dat nog?quote:
Ik ken eigenlijk niemand die hem niet ontzettend tof vond dus denk het welquote:Op donderdag 29 september 2016 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering wel gezien en die was op zich wel leuk, maar ik was ook weer niet hooked. Komt dat nog?
Ik zag de kids wel d&d spelen dus dat was wel coolquote:Op donderdag 29 september 2016 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die hem niet ontzettend tof vond dus denk het wel
Arme jongen tochquote:Op vrijdag 30 september 2016 06:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik droomde dat ik bikini foto's van iemand had gemist. En toen ik ging kijken werden er net allemaal nudies van haar gewist
Dat had ik vorige week. 6 dagen werkenquote:
Succes. Zenuwachtig?quote:
wtfquote:Op vrijdag 30 september 2016 06:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik droomde dat ik bikini foto's van iemand had gemist. En toen ik ging kijken werden er net allemaal nudies van haar gewist
Klopt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arme kaneel, dat gun je niemand.
Ai da's een flinke nachtmerrie zegquote:Op vrijdag 30 september 2016 06:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben of nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent.
Welke kijk je?
Had je nou rijexamen gedaan, of was dat komend weekend?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben of niet
Jessabelle
Gedaan en geslaagd.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je nou rijexamen gedaan, of was dat komend weekend?
fissaquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gedaan en geslaagd.![]()
Thank god.
Ik had het anders opgegeven.
Nu kun je auto huren in Australie als je gaat.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa nooit meer per se auto rijden![]()
Precies. Of een in Amerika. Of waar een internationaal rijbewijs geldt ook een brommer/scooter.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu kun je auto huren in Australie als je gaat.
Bij de legerdump.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hallo waar kan je kopen is leger kleding
Jammer dat je nu moet werken hier.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies. Of een in Amerika. Of waar een internationaal rijbewijs geldt ook een brommer/scooter.
Kan niet alles hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de legerdump.
[..]
Jammer dat je nu moet werken hier.
Maakt je wel interessanter voor werknemers en lange afstandsrelaties.quote:
kus terugquote:
nou eerst had ik vakantie en had ik elke dag wat te doen met vrienden en familie. En nu heb ik stage en ben ik ook druk. En volleybal kost veel tijd. Dus datquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:39 schreef Sked het volgende:
[..]
als jij hier nou wat meer zou zijn hoefde het niet dicht
hint hint
waarom ben je er nooit meer
Hoi Jimmyquote:
Wacht. Wat maakt mij precies interessanter? Werken?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt je wel interessanter voor werknemers en lange afstandsrelaties.
Ik bedoelde rijbewijs.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht. Wat maakt mij precies interessanter? Werken?
hoe is het me je rugquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht. Wat maakt mij precies interessanter? Werken?
Oh hahaquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde rijbewijs.
Maar werken hoogstwaarschijnlijk ook
Grotendeels verbeterd. Zal nooit 100% zijn maar ik kan weer meer dan hele tijd terug. Lief dat je het vraagt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |