Jep, hele pakket heb je vaak wel alle wedstrijden beschikbaarquote:Op woensdag 28 september 2016 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
meende dat voetbal gewoon gratis was, maar op kanaal 14 laten ze maar paar wedstrijden zien en wil vaak ook nog anderen kijken
maar roma zei net dat er pakket bestaat
zodoendequote:Op woensdag 28 september 2016 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jep, hele pakket heb je vaak wel alle wedstrijden beschikbaar
Gewoon random in de straat eentje kiezen. Staat van alles.quote:
soort Bonny en Clyde aangelegenheidquote:Op woensdag 28 september 2016 20:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon random in de straat eentje kiezen. Staat van alles.
doorgestuurdquote:Op woensdag 28 september 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
POL / Uitgenodigd voor een rondetafelgesprek
Zeker uitgenodigd omdat hij voorzitter is van de ponyclub.
Oehquote:Op woensdag 28 september 2016 20:19 schreef zeer het volgende:
[..]
soort Bonny en Clyde aangelegenheid
FOX gaat faillietquote:Op woensdag 28 september 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zodoende
heb van de week fox ook maar opgezegd, daar betaal je nu echt gewoon voor niks op
is dat niet iets met koning arthur ofzoquote:Op woensdag 28 september 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
Ze rollen gewoon lekker en zijn betrouwbaar, heeft niet echt stijl ofzoquote:Op woensdag 28 september 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zegt niks: jij bent ook niet stijlvol ondanks je naam
Jaloers?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
Hoeveel kost dat hele pakket?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jep, hele pakket heb je vaak wel alle wedstrijden beschikbaar
Om hier zomaar op deze heilige grond te posten?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie denk jij wel helemaal dat je bent eigenlijk?
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om hier zomaar op deze heilige grond te posten?
ik vind dat je met "heilige grond" ernstig tekort schiet in je bewoording verder hoor weenie ;squote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet van het kliekje dus wat doe je hierquote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ironischquote:Op woensdag 28 september 2016 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee was gewoon een grapje, maar hzaw neemt het verkeerd op door zijn autisme.
"het geluid van steen op dood"quote:Op woensdag 28 september 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet van het kliekje dus wat doe je hier
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:24 schreef Catkiller het volgende:
Kom laten we een moderator wegpesten net zoals we met huge en Pharkus hebben gedaan.
Jij hebt toch ook een hekel aan moslims en links? Dan zit je hier goedquote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt hè.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:24 schreef Catkiller het volgende:
Kom laten we een moderator wegpesten net zoals we met huge en Pharkus hebben gedaan.
Oh ja sorry jij zit bij ze in de oudemannenclub zeker?quote:
nee over dat er iets aan de tempelwand knaagtquote:Op woensdag 28 september 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"het geluid van steen op dood"
Gaat dit over de rapper Steen?
ey zeer dp en ik zijn dr ook nog hèquote:Op woensdag 28 september 2016 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een hekel aan moslims en links? Dan zit je hier goed
Ik maak me snel weer uit de voeten, veel plezier saampjes.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet van het kliekje dus wat doe je hier
Ik ben underkoffer mod.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja sorry jij zit bij ze in de oudemannenclub zeker?
Je bedoelt Gibsonquote:Op woensdag 28 september 2016 20:24 schreef Catkiller het volgende:
Net zo'n slappe vaatdoek als Remqo is dat.quote:
o ik niet? ;squote:Op woensdag 28 september 2016 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey zeer dp en ik zijn dr ook nog hè
Halloquote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha wat een watjequote:Op woensdag 28 september 2016 20:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik maak me snel weer uit de voeten, veel plezier saampjes.
Is ie weg?quote:
Ach, jullie doen alleen wat opstandig, maar we weten allang op wie jullie gaan stemmen volgend jaarquote:Op woensdag 28 september 2016 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey zeer dp en ik zijn dr ook nog hè
Partij van de dieren.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, jullie doen alleen wat opstandig, maar we weten allang op wie jullie gaan stemmen volgend jaar
Hij is er in gedachten bij.quote:
Ik denk slapper, want Remqo werd nog gestalkt door zowel Jimmie als Fienquote:Op woensdag 28 september 2016 20:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zo'n slappe vaatdoek als Remqo is dat.
echtquote:Op woensdag 28 september 2016 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laatste keer stemmen stemde ik op rutte
Stemmen met je hersenen, niet met je penis of je onderbuik.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Partij van de dieren.
Zou ook mijn baan opzeggen als ik Jimmy telkens moest redden en naar Fien moest luisteren. En dan even later gaat die trut ook nog eens weg.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk slapper, want Remqo werd nog gestalkt door zowel Jimmie als Fien
Doe danquote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk moet iemand die opmerkingen plaatsen in het moduitsprakenarchief in ONZ
Ik zou ze in DM keihard uitlachenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook mijn baan opzeggen als ik Jimmy telkens moest redden en naar Fien moest luisteren. En dan even later gaat die trut ook nog eens weg.
vind dat jullie echt zo zwaar overdrijven met "pharkus zijn rage"quote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk moet iemand die opmerkingen plaatsen in het moduitsprakenarchief in ONZ
Oh dan stem ik op NSB'er Pang Pang Pechtold.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stemmen met je hersenen, niet met je penis of je onderbuik.
en wie mag dat zijnquote:Op woensdag 28 september 2016 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, jullie doen alleen wat opstandig, maar we weten allang op wie jullie gaan stemmen volgend jaar
Precies, ik dacht dat ik je kon vertrouwenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook mijn baan opzeggen als ik Jimmy telkens moest redden en naar Fien moest luisteren. En dan even later gaat die trut ook nog eens weg.
Jammer dit.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
uit deze slowchat is frass de enige die ik zou kunnen accepteren als moderator
Komt omdat je te veel in je strakke broekje op dat zadel zit.quote:
plsquote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind dat jullie echt zo zwaar overdrijven met "pharkus zijn rage"
Mijn stem kan je vergeten na je laatste uitspraak.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hzaw beste klb user 2016?
weet dat jij je nooit zou verlagen tot het niveau waarbij je vrijwillig een oogje houdt op pubers op online foraquote:
Ik niet, nooit meerquote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
uit deze slowchat is frass de enige die ik zou kunnen accepteren als moderator
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn stem kan je vergeten na je laatste uitspraak.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet dat jij je nooit zou verlagen tot het niveau waarbij je vrijwillig een oogje houdt op pubers op online fora
Ja je hebt wel gelijk ik kan zoveel verantwoordelijkheid ook niet aan hoor.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet dat jij je nooit zou verlagen tot het niveau waarbij je vrijwillig een oogje houdt op pubers op online fora
Vind die broekjes gewoon lekker, laat mequote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat je te veel in je strakke broekje op dat zadel zit.
inb4 Sooowquote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jan roos heeft echt een kop om op pakjes sigaretten te zetten
Van roken krijg je (Jan) roosquote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jan roos heeft echt een kop om op pakjes sigaretten te zetten
Dan eet je gewoon een zak chipsquote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Heb nog steeds geen ijsje gegeten, struggles
eet mijquote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
bozehaas noemde je net superknap leuk lief meisjequote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Zit hij nu ook al aan de drugs, jeetje.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bozehaas noemde je net superknap leuk lief meisje
En nu de hamvraag, hoeveel heeft Chrolo betaald aan bozehaas?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bozehaas noemde je net superknap leuk lief meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |