Precies, ik dacht dat ik je kon vertrouwenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook mijn baan opzeggen als ik Jimmy telkens moest redden en naar Fien moest luisteren. En dan even later gaat die trut ook nog eens weg.
Jammer dit.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
uit deze slowchat is frass de enige die ik zou kunnen accepteren als moderator
Komt omdat je te veel in je strakke broekje op dat zadel zit.quote:
plsquote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind dat jullie echt zo zwaar overdrijven met "pharkus zijn rage"
Mijn stem kan je vergeten na je laatste uitspraak.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hzaw beste klb user 2016?
weet dat jij je nooit zou verlagen tot het niveau waarbij je vrijwillig een oogje houdt op pubers op online foraquote:
Ik niet, nooit meerquote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
uit deze slowchat is frass de enige die ik zou kunnen accepteren als moderator
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn stem kan je vergeten na je laatste uitspraak.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet dat jij je nooit zou verlagen tot het niveau waarbij je vrijwillig een oogje houdt op pubers op online fora
Ja je hebt wel gelijk ik kan zoveel verantwoordelijkheid ook niet aan hoor.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet dat jij je nooit zou verlagen tot het niveau waarbij je vrijwillig een oogje houdt op pubers op online fora
Vind die broekjes gewoon lekker, laat mequote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat je te veel in je strakke broekje op dat zadel zit.
inb4 Sooowquote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jan roos heeft echt een kop om op pakjes sigaretten te zetten
Van roken krijg je (Jan) roosquote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jan roos heeft echt een kop om op pakjes sigaretten te zetten
Dan eet je gewoon een zak chipsquote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Heb nog steeds geen ijsje gegeten, struggles
eet mijquote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
bozehaas noemde je net superknap leuk lief meisjequote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Zit hij nu ook al aan de drugs, jeetje.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bozehaas noemde je net superknap leuk lief meisje
En nu de hamvraag, hoeveel heeft Chrolo betaald aan bozehaas?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bozehaas noemde je net superknap leuk lief meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |