Zegt al genoeg over hoe schuldig ze zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Duh, dat liep al vanaf het begin. De Russen waren constant bezig ruis te veroorzaken. En met succes als je de wappies hier ook ziet.
nu officieel bevestigdquote:Op woensdag 28 september 2016 14:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Duh, dat liep al vanaf het begin. De Russen waren constant bezig ruis te veroorzaken. En met succes als je de wappies hier ook ziet.
finnen hebben dit keer meegeholpenquote:
Tuurlijk, anders heb je geen baat bij de boel rekken en zoveel mogelijk onrust veroorzaken. Het is allemaal nogal doorzichtig.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Zegt al genoeg over hoe schuldig ze zijn.
Er zijn vooraf geen verdachten aangewezen, Barry.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:09 schreef BarryOSeven het volgende:
Laatste voordat ik ga eten.
Ik zeg niet dat de Oekraine het heeft gedaan
Ze hadden het moeten onderzoeken en alle verdachten buiten het onderzoeksteam moeten houden.
Maar de Oekraïners waren nooit echt verdacht. Dus dan is het niet meer dan logisch dat het land waarboven dat vliegtuig is neergeschoten onderdeel uitmaakt van het onderzoeksteam.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:09 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze hadden het moeten onderzoeken en alle verdachten buiten het onderzoeksteam moeten houden.
Die tegensprekende bewijzen van de Russen zijn ook altijd hilarisch.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders heb je geen baat bij de boel rekken en zoveel mogelijk onrust veroorzaken. Het is allemaal nogal doorzichtig.
Nee, je bent een ruis generator. Meer niet.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:09 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze waren niet verdacht. Godschristustepaard zeg.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:09 schreef BarryOSeven het volgende:
wat ik altijd zo veneukend vind.. zolang je geavanceerde techniek hebt.. kan je geavanceerde techniek ook gebruiken om informatie te manipulerenquote:Op woensdag 28 september 2016 14:10 schreef Ryan3 het volgende:
Overtuigend verhaal wat mij betreft.
Alle andere indianenverhalen kunnen wmb naar de schroot.
Wie Elliot Higgins gevolgd heeft, wist dit natuurlijk al.
Is het een vogel, is het een vliegtuig? Nee dat is het niet, het is Megamindy die je aan MH17 zietquote:Op woensdag 28 september 2016 14:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Die tegensprekende bewijzen van de Russen zijn ook altijd hilarisch.
"Het was een vliegtuig" "Oh nee, het was toch een raket"
Klik hier voor je antwoordquote:Op woensdag 28 september 2016 14:13 schreef Infection het volgende:
Ik werd opeens uitgelogd uit FOK!
Wordt ik gehackt door de Russen?
Ja, alleen is dat hier niet gebeurd. Rusland doet wel steeds pogingen om de informatie te manipuleren, maar zakken daarbij steeds door het ijs.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat ik altijd zo veneukend vind.. zolang je geavanceerde techniek hebt.. kan je geavanceerde techniek ook gebruiken om informatie te manipuleren
trapernietin.rarquote:Op woensdag 28 september 2016 14:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik altijd eerst naar de verwijzing voordat ik ergens op klik.
Rusland heeft het economisch enorm zwaar. De sancties doen enorm pijn en zullen dat blijven doen.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Economische sancties worden al jaren opgelegd en lijken totaal geen nut te hebben. Rusland gaat gewoon rustig door met treiteren. Een andere passende oplossing heb ik nog niet, maar alleen economische sancties zal in ieder geval niet genoeg zijn.
Hadden d'r meer last van, same herequote:Op woensdag 28 september 2016 14:13 schreef Infection het volgende:
Of Joost Niemöller.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:13 schreef Infection het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |