Lezen gaat jullie erg moeilijk af maar maakt niet uit hoor.quote:
Trump wil van deze slepende conflicten af. Het kost miljarden en dat besteed hij liever in eigen land.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:40 schreef OMG het volgende:
Hoe gaat dat met Trump dan precies niet het geval zijn?
Het leger is volgens hem "depleted", dus mag ik aannemen dat van dat geld dat aan eigen land moet worden besteed een flink stuk naar defensie gaat.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Trump wil van deze slepende conflicten af. Het kost miljarden en dat besteed hij liever in eigen land.
Lybie was ook zo'n pareltje van de Obama regering en nu is het land een chaos en voor een deel onder IS controle. Syrie zelfde gelul.
Wat maakt jullie zo zeker dat warhawkje Clinton, die met al deze oorlogen instemde, niet op dezelfde voer verder gaat?
Zoals in een artikel van Fortune dat ik eerder linkte al stond wil Trump veel forser investeren in Defensie dan Clinton tot dusver heeft aangegeven.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef OMG het volgende:
[..]
Het leger is volgens hem "depleted", dus mag ik aannemen dat van dat geld dat aan eigen land moet worden besteed een flink stuk naar defensie gaat.
En als 'ie van slepende conflicten af wil, hoe gaat hij IS dan verslaan? Gewoon vertrekken en laten voor wat het is, of met alle gevolgen naderhand verder gaan?
Ik heb bij Clinton altijd het idee dat het een alien met eens mens-pak is. Door hoe ze kijkt e.d. Beetje zoals uit Men in Black.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
Kijk momenteel het debat. Trump heeft wel duidelijk verloren.
Maar die arrogante lach van Clinton.![]()
Wat heeft hij gedaan?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:02 schreef vigen98 het volgende:
Trump idioot die je bent als je zo door gaat help je Hillary in het witte huis![]()
Kan die man zich nou niet eens gewoon gedragen?
Ze staat strak van de medicijnen.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb bij Clinton altijd het idee dat het een alien met eens mens-pak is. Door hoe ze kijkt e.d. Beetje zoals uit Men in Black.
Niet serieus gedragen voor een debat waar 100 miljoen mensen naar kijken. Waarom kan hij nou niet eens gewoon als een president gedragen? Als hij het nu niet doet gaat hij het nooit doen. En weet je ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden waarom hij zijn belasting aangifte nou niet laat zien, dat under audit excuus is niet meer geldig.quote:
Ik vrees dat je Trump gewoon een beetje overschat.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Niet serieus gedragen voor een debat waar 100 miljoen mensen naar kijken. Waarom kan hij nou niet eens gewoon als een president gedragen? Als hij het nu niet doet gaat hij het nooit doen. En weet je ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden waarom hij zijn belasting aangifte nou niet laat zien, dat under audit excuus is niet meer geldig.
Het viel me mee dat ze niet de slappe lach kreeg van het gewauwel van Trump. Toen hij begon over The Cyber kon je mij wegdragen.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
Kijk momenteel het debat. Trump heeft wel duidelijk verloren.
Maar die arrogante lach van Clinton.![]()
Ik wil geen Hillary in het wh. Trump vind ik ook wel een idioot alleen ik wil ook wel eens wat nieuws zien hehequote:Op woensdag 28 september 2016 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees dat je Trump gewoon een beetje overschat.
Bij de korte fragmentjes die ik zag leek het wel of Clinton aan de zware medicatie zat.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het viel me mee dat ze niet de slappe lach kreeg van het gewauwel van Trump. Toen hij begon over The Cyber kon je mij wegdragen.
Vond het opzich wel mee vallen, alleen kon je wel merken dat hij niet echt een politicus is en draaiden soms om de vraag heen.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Niet serieus gedragen voor een debat waar 100 miljoen mensen naar kijken. Waarom kan hij nou niet eens gewoon als een president gedragen? Als hij het nu niet doet gaat hij het nooit doen. En weet je ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden waarom hij zijn belasting aangifte nou niet laat zien, dat under audit excuus is niet meer geldig.
En dan maakte ze nog steeds gehakt van Trump. Volgens mij is Clinton's gezondheid daarmee niet echt meer een issue.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij de korte fragmentjes die ik zag leek het wel of Clinton aan de zware medicatie zat.
Ik ben benieuwder naar de sommen die hij schuldig is aan Rusland en China. Het is lullig als men hem gaat chanteren.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:17 schreef vigen98 het volgende:
Hij zei dat hij vorig jaar 694 miljoen dollar heeft verdient, is dat netto dan? Hij moet die belasting aangifte gewoon laten zien! Who gives a fuck als hij nou niet zo rijk is als hij heeft beweerd. Hierdoor lok je steeds meer stemmers weg.
Het zou me niets verbazen als hij net als Romney gewoon niet zo veel belasting betaalt, procentueel gezien. Dat gaf hij feitelijk ook zelf wel toe in het debat.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:17 schreef vigen98 het volgende:
Hij zei dat hij vorig jaar 694 miljoen dollar heeft verdient, is dat netto dan? Hij moet die belasting aangifte gewoon laten zien! Who gives a fuck als hij nou niet zo rijk is als hij heeft beweerd. Hierdoor lok je steeds meer stemmers weg.
Schuldig aan Rusland en China? BNW is verderop.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben benieuwder naar de sommen die hij schuldig is aan Rusland en China. Het is lullig als men hem gaat chanteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |