abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165630851
Daar gaat Dutch KO.
pi_165630920
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:35 schreef Ulx het volgende:
Daar gaat Dutch KO.
Lezen gaat jullie erg moeilijk af maar maakt niet uit hoor.
Als jullie Hillary zuignap aan de macht komt dan zal de oorlog daar vele jaren duren en steeds meer levens kosten plus als bonus krijgen we er nog een paar honderdduizend vluchtelingen bij.
Veel succes gewenst.
pi_165630973
Hoe gaat dat met Trump dan precies niet het geval zijn?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165631014
In het debat hielden Trump en Hillary de beste aanvallen nog even achter de hand.

Trump ging niet in op de louche dealings van de Clinton Foundations en de schandalen uit het verleden. Clinton noemde een aantal van Trump's plannen racistisch, maar ging niet zo ver om hem af te schilderen als de volgende Hitler. Ook liet zij Trump University buiten het debat.

Ze hebben eigenlijk allebei relatief veilig met gloves on gedebatteerd.
pi_165631052
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:40 schreef OMG het volgende:
Hoe gaat dat met Trump dan precies niet het geval zijn?
Trump wil van deze slepende conflicten af. Het kost miljarden en dat besteed hij liever in eigen land.
Lybie was ook zo'n pareltje van de Obama regering en nu is het land een chaos en voor een deel onder IS controle. Syrie zelfde gelul.
Wat maakt jullie zo zeker dat warhawkje Clinton, die met al deze oorlogen instemde, niet op dezelfde voer verder gaat?
pi_165631123
Waarom wil Trump proberen te concurreren met China? Voor alle werknemersrechten, voor zover je die hebt in Amerika, lijkt het me een ramp?

Van een Afrikaans land zou ik die wens begrijpen.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_165631127
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:43 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Trump wil van deze slepende conflicten af. Het kost miljarden en dat besteed hij liever in eigen land.
Lybie was ook zo'n pareltje van de Obama regering en nu is het land een chaos en voor een deel onder IS controle. Syrie zelfde gelul.
Wat maakt jullie zo zeker dat warhawkje Clinton, die met al deze oorlogen instemde, niet op dezelfde voer verder gaat?
Het leger is volgens hem "depleted", dus mag ik aannemen dat van dat geld dat aan eigen land moet worden besteed een flink stuk naar defensie gaat.

En als 'ie van slepende conflicten af wil, hoe gaat hij IS dan verslaan? Gewoon vertrekken en laten voor wat het is, of met alle gevolgen naderhand verder gaan?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165631141
Kijk momenteel het debat. Trump heeft wel duidelijk verloren.

Maar die arrogante lach van Clinton. :r :r
pi_165631211
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef OMG het volgende:

[..]

Het leger is volgens hem "depleted", dus mag ik aannemen dat van dat geld dat aan eigen land moet worden besteed een flink stuk naar defensie gaat.

En als 'ie van slepende conflicten af wil, hoe gaat hij IS dan verslaan? Gewoon vertrekken en laten voor wat het is, of met alle gevolgen naderhand verder gaan?
Zoals in een artikel van Fortune dat ik eerder linkte al stond wil Trump veel forser investeren in Defensie dan Clinton tot dusver heeft aangegeven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165631226
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef 6star6lord6 het volgende:

Ik heb bij Clinton altijd het idee dat het een alien met eens mens-pak is. Door hoe ze kijkt e.d. Beetje zoals uit Men in Black.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_165631583
Trump idioot die je bent als je zo door gaat help je Hillary in het witte huis :r

Kan die man zich nou niet eens gewoon gedragen?
pi_165631648
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:02 schreef vigen98 het volgende:
Trump idioot die je bent als je zo door gaat help je Hillary in het witte huis :r

Kan die man zich nou niet eens gewoon gedragen?
Wat heeft hij gedaan?
pi_165631676
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ik heb bij Clinton altijd het idee dat het een alien met eens mens-pak is. Door hoe ze kijkt e.d. Beetje zoals uit Men in Black.
Ze staat strak van de medicijnen. :P
pi_165631720
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Wat heeft hij gedaan?
Niet serieus gedragen voor een debat waar 100 miljoen mensen naar kijken. Waarom kan hij nou niet eens gewoon als een president gedragen? Als hij het nu niet doet gaat hij het nooit doen. En weet je ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden waarom hij zijn belasting aangifte nou niet laat zien, dat under audit excuus is niet meer geldig.
pi_165631738
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Niet serieus gedragen voor een debat waar 100 miljoen mensen naar kijken. Waarom kan hij nou niet eens gewoon als een president gedragen? Als hij het nu niet doet gaat hij het nooit doen. En weet je ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden waarom hij zijn belasting aangifte nou niet laat zien, dat under audit excuus is niet meer geldig.
Ik vrees dat je Trump gewoon een beetje overschat.
pi_165631797
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef 6star6lord6 het volgende:

Het viel me mee dat ze niet de slappe lach kreeg van het gewauwel van Trump. Toen hij begon over The Cyber kon je mij wegdragen.
pi_165631821
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vrees dat je Trump gewoon een beetje overschat.
Ik wil geen Hillary in het wh. Trump vind ik ook wel een idioot alleen ik wil ook wel eens wat nieuws zien hehe :P Lijkt me wel lachen om Trump te zien winnen _O-
pi_165631828
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het viel me mee dat ze niet de slappe lach kreeg van het gewauwel van Trump. Toen hij begon over The Cyber kon je mij wegdragen.
Bij de korte fragmentjes die ik zag leek het wel of Clinton aan de zware medicatie zat. :P
pi_165631840
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Vond het opzich wel mee vallen, alleen kon je wel merken dat hij niet echt een politicus is en draaiden soms om de vraag heen.

Hij laat dat niet zien omdat hij niet zoveel geld heeft als hij doet blijken.

Heb voorals nog meer vertrouwen in Trump, hoop dat hij het volgende debat meer heeft voorbereid.

[ Bericht 0% gewijzigd door 6star6lord6 op 28-09-2016 20:17:59 ]
pi_165631927
Sorry dubbel
pi_165631966
Hij zei dat hij vorig jaar 694 miljoen dollar heeft verdient, is dat netto dan? Hij moet die belasting aangifte gewoon laten zien! Who gives a fuck als hij nou niet zo rijk is als hij heeft beweerd. Hierdoor lok je steeds meer stemmers weg.
pi_165632000
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bij de korte fragmentjes die ik zag leek het wel of Clinton aan de zware medicatie zat. :P
En dan maakte ze nog steeds gehakt van Trump. Volgens mij is Clinton's gezondheid daarmee niet echt meer een issue.
pi_165632044
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:17 schreef vigen98 het volgende:
Hij zei dat hij vorig jaar 694 miljoen dollar heeft verdient, is dat netto dan? Hij moet die belasting aangifte gewoon laten zien! Who gives a fuck als hij nou niet zo rijk is als hij heeft beweerd. Hierdoor lok je steeds meer stemmers weg.
Ik ben benieuwder naar de sommen die hij schuldig is aan Rusland en China. Het is lullig als men hem gaat chanteren.
pi_165632067
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:17 schreef vigen98 het volgende:
Het zou me niets verbazen als hij net als Romney gewoon niet zo veel belasting betaalt, procentueel gezien. Dat gaf hij feitelijk ook zelf wel toe in het debat.
pi_165632208
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik ben benieuwder naar de sommen die hij schuldig is aan Rusland en China. Het is lullig als men hem gaat chanteren.
Schuldig aan Rusland en China? BNW is verderop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')