twitter:DustinGiebel twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 19:01:25The #TrumpWon hashtag starting location, that's interesting https://t.co/V7SFhvEurX reageer retweet
Maar dan niet even een VPN-verbindinkje aanleggen om te laten lijken alsof het uit Amerika zelf kwam.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:01 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DustinGiebel twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 19:01:25The #TrumpWon hashtag starting location, that's interesting https://t.co/V7SFhvEurX reageer retweet
Listen. The Russians are really great at cyber. Just the best at cyber. They're much greater at cyber than us I can tell you. Sad!
Hehe. Echt he.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Dat handje en vingertje van Trump bij elk woord dat hij uitkraamt
Ik denk t wel, zie eigenlijk niet hoe hij daar meer stemmen door zou krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:28 schreef Kansenjongere het volgende:
Blijft Trump het hele debat dwars door de presentator en zijn opponent heen tetteren en vervolgens verontwaardigd zijn als iemand hem een keer in de rede valt?
Ik ook niet, maar dat is hoofdzakelijk omdat je plaatje niet werkt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zie daar niets van terug...
[ afbeelding ]
Oh ja, en Trump snifflede niet, dat was de microfoon die raar deed, zo zei hijquote:She was the worst we ever had, the worst, the absolute worst. She was impossible,” he said. “She was a Miss Universe contestant and ultimately a winner who they had a tremendously difficult time with.”
“Did not know that story,” Fox host Steve Doocy offered before attempting to move on. Trump interrupted him, fixated on demolishing the woman he insisted on referring to as “this girl.”
“She was the winner, and she gained a massive amount of weight, and it was a real problem ... Not only that, her attitude, and we had a real problem with her,” Trump continued. “So Hillary went back into the years and found this girl ... and talked about her like she was Mother Teresa, and it wasn’t quite that way, but that’s okay"
Trump had previously called Machado an "eating machine" and admitted he'd told her to lose weight. The attacks, Machado says now, pushed her toward an eating disorder and left her psychologically scarred.
"I was sick -- anorexia and bulimia for five years," she told the The New York Times in May. "I was 18. My personality wasn't created yet. I was just a girl."
quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zie daar niets van terug...
[ afbeelding ]
Ik zie niets terug van die hashtag locations..quote:
Dirty campaigning, niets verrassends, helaas. Blijkbaar beginnen de Democraten een beetje bang te worden dat ze zouden kunnen verliezen, anders zouden ze deze 'tactiek' zeker niet gebruiken?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:13 schreef DUTCHKO het volgende:
En daar gaan we dan....
http://www.nbcnews.com/st(...)mp-coke-user-n655216
Los van wat ik ervan vind (ik heb niets met miss-verkiezingen en van mij hoeven ze zeker niet graatmager te zijn maar als je aan dit wereldje meedoet moet je niet verbaasd zijn dat deze eis wordt gesteld, net als wanneer je een fotomodel wordt), het is nogal gemakkelijk om te stellen dat een ander er verantwoordelijk voor is dat je een eetstoornis krijgt. Als je deze eetstoornis krijgt dan is er wel wat meer aan de hand dan enkel 1 opmerking van 1 persoon, die ene opmerking kan de trigger zijn maar het is verre van de enige oorzaak.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:01 schreef Knipoogje het volgende:
Trump haalt toch nog effe zijn gram tegen de Latino die Hillary aanhaalde op Fox:
[..]
Oh ja, en Trump snifflede niet, dat was de microfoon die raar deed, zo zei hij
quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:01 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DustinGiebel twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 19:01:25The #TrumpWon hashtag starting location, that's interesting https://t.co/V7SFhvEurX reageer retweet
Listen. The Russians are really great at cyber. Just the best at cyber. They're much greater at cyber than us I can tell you. Sad!
Verder denk ik niet dat de Russische internet trollbedrijven niet even makkelijk aan proxies doen.. Ik heb vroeger wel eens chatbots gehad die automatisch naar (gratis) proxies gingen en dan iets postten, dat was een simpele script....quote:Op woensdag 28 september 2016 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niets terug van die hashtag locations..
[ afbeelding ]
Het treurige is dat de meeste mensen sullige zaken zoals snuiven van de neus, het naamgeven aan een model en ander knullig gelul onthouden en vreselijk vinden ipv. eens goed te luisteren wat de boodschap is.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Los van wat ik ervan vind (ik heb niets met miss-verkiezingen en van mij hoeven ze zeker niet graatmager te zijn maar als je aan dit wereldje meedoet moet je niet verbaasd zijn dat deze eis wordt gesteld, net als wanneer je een fotomodel wordt), het is nogal gemakkelijk om te stellen dat een ander er verantwoordelijk voor is dat je een eetstoornis krijgt. Als je deze eetstoornis krijgt dan is er wel wat meer aan de hand dan enkel 1 opmerking van 1 persoon, die ene opmerking kan de trigger zijn maar het is verre van de enige oorzaak.
Het is gewoon zielig dat dit soort shit wordt gegeten door de Yankees en de belangrijkste zaken niet eens worden besproken.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dirty campaigning, niets verrassends, helaas. Blijkbaar beginnen de Democraten een beetje bang te worden dat ze zouden kunnen verliezen, anders zouden ze deze 'tactiek' zeker niet gebruiken?
Hillary zag er wel gezond uit.quote:Op woensdag 28 september 2016 05:31 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het treurige is dat de meeste mensen sullige zaken zoals snuiven van de neus,
Ik heb The Cyber toegevoegd aan mijn LinkedIn profiel.quote:As far as the cyber, I agree to parts of what Secretary Clinton said. We should be better than anybody else, and perhaps we’re not. I don’t think anybody knows that it was Russia that broke into the DNC. She’s saying Russia, Russia, Russia—I don't, maybe it was. I mean, it could be Russia, but it could also be China. It could also be lots of other people. It also could be somebody sitting on their bed that weighs 400 pounds, okay?
...
We came in with the Internet. We came up with the Internet. And I think Secretary Clinton and myself would agree very much, when you look at what ISIS is doing with the Internet, they’re beating us at our own game. ISIS.
So we had to get very, very tough on cyber and cyber warfare. It is a huge problem. I have a son—he’s 10 years old. He has computers. He is so good with these computers. It’s unbelievable. The security aspect of cyber is very, very tough. And maybe, it's hardly doable. But I will say, we are not doing the job we should be doing. But that’s true throughout our whole governmental society. We have so many things that we have to do better, Lester. And certainly cyber is one of them.
Trump zweette en snotterde en had een overduidelijk slecht humeur. Griepje? Prostaatklachten? Lage rugpijn?quote:Op woensdag 28 september 2016 05:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
yeah right...return of the living dead.
Geen idee. Who gives a shit. Er gebeurd geen zak in de USA en er is zeker niets gebeurd sinds Clinton en haar kliek de scepter zwaaiden. Ja een zooitje aanvalsoorlogen wat het Midden Oosten heeft vernietigd en Noord Afrika.quote:Op woensdag 28 september 2016 05:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump zweette en snotterde en had een overduidelijk slecht humeur. Griepje? Prostaatklachten? Lage rugpijn?
Maar een kandidaat moet toch een gezonde indruk maken, vind je dat niet?quote:Op woensdag 28 september 2016 05:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Geen idee. Who gives a shit. Er gebeurd geen zak in de USA en er is zeker niets gebeurd sinds Clinton en haar kliek de scepter zwaaiden. Ja een zooitje aanvalsoorlogen wat het Midden Oosten heeft vernietigd en Noord Afrika.
Biljoenen aan geld verspild wat weer de zakken invloeide van Halliburton en de paar leiders van de gevestigde orde in de US.
Maar nee hoor, ga je maar lekker blindstaren op een snuivende neus en een prehistorische miss die zich volgevreten heeft.
Een sterke indruk ook. Beetje gemist dat Clinton letterlijk een busje in werd gesleept?quote:Op woensdag 28 september 2016 06:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar een kandidaat moet toch een gezonde indruk maken, vind je dat niet?
Ja, heb ik gemist. Maar Trump zag ik anderhalf uur sniffen en snotteren. Misschien was hij gewoon op drugs, dat kan ook.quote:Op woensdag 28 september 2016 06:14 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Een sterke indruk ook. Beetje gemist dat Clinton letterlijk een busje in werd gesleept?
hahahaha...op dit moment Miss Piggy live on TV. A empty headed bimbo. Wat een giller als je haar gelooft.quote:Op woensdag 28 september 2016 06:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, heb ik gemist. Maar Trump zag ik anderhalf uur sniffen en snotteren. Maar misschien was hij gewoon op drugs, dat kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |