Mwah, bij Wells en Chuck wel. De president weet daar nu nog niets van af, ik vermoed dat dat de volgende episode weer op gang komtquote:Op donderdag 13 april 2017 17:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Die Emily Rhodes.![]()
![]()
Serie begint wel saai te worden trouwens. Het gaat niet meer om het complot, maar meer om de politieke worstelingen van de president.
Ja ok, maar ik heb niet meer het gevoel dat daar de focus ligt. Die periode dat die Peter MacLeish nog ontmaskerd moest worden, was wat mij betreft het hoogtepunt.quote:Op donderdag 13 april 2017 17:11 schreef Netflixed het volgende:
[..]
Mwah, bij Wells en Chuck wel. De president weet daar nu nog niets van af, ik vermoed dat dat de volgende episode weer op gang komt
mooiquote:Op donderdag 13 april 2017 16:25 schreef Maloney het volgende:
[..]
Het viel me bij de eerste afleveringen al op dat de latere VP als gastacteur op de rol stond. Lijkt me dat het de bedoeling was dat hij snel weer verdween.
Verder is het hele script en acteren tenenkrommend slecht. Ik denk niet dat er een seizoen 2 komt.
Hoop het niet, haal die 2 series nu al door elkaar. Denk steeds dat Kirkman iemand gaat martelen of zo.quote:Op donderdag 13 april 2017 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mooi
Gastrol voor jack bauer in een seizoen 2 van 24 legacy
Als dat er komt
Matige twist en zou ook erg makkelijk zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Het zou wel een erg matige twist zijn, btw.
quote:Op donderdag 13 april 2017 18:08 schreef SunChaser het volgende:
Ja hoor een vingerafdruk van een foto van een wijnglas
Nog helemaal niet zo ver gezocht.quote:Op donderdag 13 april 2017 18:08 schreef SunChaser het volgende:
Ja hoor een vingerafdruk van een foto van een wijnglas
Ik heb geen Netflix. Ik stream illegaal de meest recente afleveringen.quote:Op donderdag 20 april 2017 17:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hebben jullie het over de afleveringen die op netflix zijn geweest of die andere, die een week voor lopen?
Gelijk heb je, doe ik ook met veel seriesquote:Op donderdag 20 april 2017 17:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb geen Netflix. Ik stream illegaal de meest recente afleveringen.Op 19 zit ik nu.
Ik DM je even.quote:Op donderdag 20 april 2017 18:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gelijk heb je, doe ik ook met veel series
Maar je hebt t/m 18 gezien bedoel je? Op netflix staat tot en met 16, maar 17 is volgens IMDB op TV geweest (USA). Via mijn gebruikelijke torrentsites is 18 ook nog niet beschikbaar!
Totaal niet realistisch, maar who cares?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:10 schreef Sokz het volgende:
Toch matig dat achter dit gigantische complot een karig groepje zit van een stel aluminiumfolie hilbillies
Zoiets heb ik ook.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:28 schreef Jester65 het volgende:
Echt gemengde gevoelens bij deze serie. Aan de ene kant wil ik ermee stoppen, vanwege het onevenwichtige script, het gefluister van Kirkman, aan de andere kant ben je toch geboeid. Compromis: met gekromde tenen verder kijken.
Jaa! Dat was weird. Ik dacht dat we opeens een ontploffing, of iets, zouden krijgen omdat er zo op gefocust werd.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:50 schreef Luuksor het volgende:
Schandalig stukje Ford product placement zeg, toen ze die auto met dr mobiel startte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |