Ik heb geen Netflix. Ik stream illegaal de meest recente afleveringen.quote:Op donderdag 20 april 2017 17:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hebben jullie het over de afleveringen die op netflix zijn geweest of die andere, die een week voor lopen?
Gelijk heb je, doe ik ook met veel seriesquote:Op donderdag 20 april 2017 17:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb geen Netflix. Ik stream illegaal de meest recente afleveringen.Op 19 zit ik nu.
Ik DM je even.quote:Op donderdag 20 april 2017 18:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gelijk heb je, doe ik ook met veel series
Maar je hebt t/m 18 gezien bedoel je? Op netflix staat tot en met 16, maar 17 is volgens IMDB op TV geweest (USA). Via mijn gebruikelijke torrentsites is 18 ook nog niet beschikbaar!
Totaal niet realistisch, maar who cares?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:10 schreef Sokz het volgende:
Toch matig dat achter dit gigantische complot een karig groepje zit van een stel aluminiumfolie hilbillies
Zoiets heb ik ook.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:28 schreef Jester65 het volgende:
Echt gemengde gevoelens bij deze serie. Aan de ene kant wil ik ermee stoppen, vanwege het onevenwichtige script, het gefluister van Kirkman, aan de andere kant ben je toch geboeid. Compromis: met gekromde tenen verder kijken.
Jaa! Dat was weird. Ik dacht dat we opeens een ontploffing, of iets, zouden krijgen omdat er zo op gefocust werd.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:50 schreef Luuksor het volgende:
Schandalig stukje Ford product placement zeg, toen ze die auto met dr mobiel startte..
Heel irritant, ja. Suits doet dat ook regelmatig. Zo jammer...quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:50 schreef Luuksor het volgende:
Schandalig stukje Ford product placement zeg, toen ze die auto met dr mobiel startte..
Dit.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:38 schreef Mike het volgende:
Hoewel het onderhoudend is, denk ik wel dat ik er mee stop als er nog een seizoen komt. Op een gegeven moment is het wel klaar met al die complotten rondom het Witte Huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |