De muur is niet langsgekomen volgens mij inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:30 schreef oompaloompa het volgende:
Het ging gisteren over african americans, racisme en police shootings etc. Maar immigratie is niet echt langsgekomen toch (in relatie tot alle lastige onderwerpen voor Trump zijn al langsgekomen)?
De vraag is wat de mensen die op Trump (kunnen) stemmen ervan vinden. MIsschien zien zij het wel als verzet tegen het establishment en vinden ze dat mooi. Ik heb het nu natuurlijk enkel over het onderbreken, het ontwijken van vragen is nooit handig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vond hem heel onbeschoft door constant te onderbreken en vragen volledig te willen ontwijken. Niet een houding die een President waardig is.
Net zo goed voor Hillary. Beide kandidaten worden nogal gehaat door een deel van de kiezers.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:23 schreef OMG het volgende:
Het tweede debat is in town meeting vorm, dus er kunnen nog genoeg lastige vragen voor Trump voorbij komen.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:19 schreef Refragmental het volgende:
Leuk wordt het pas wanneer Clinton de lastige vragen voorgeschoteld gaat krijgen (itt de softballs van gisteren)
Jij zou hier natuurlijk ook het initiatief kunnen nemen om zelf eventjes dit af te splitsen in een nieuwe draad...quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:03 schreef Euribob het volgende:
Ja, gaat dus niet meer over het debat hier.
Ik laat het open voor het geval dat mensen het debat specifiek nog willen nabespreken, verzoek aan de rest om uw discussies over de mensheid ergens anders te voeren.
Zelf zie ik de moderator niet als onderdeel van het establishment. Die stelt de vragen en houdt netjes bij wie is en hoelang. Wellicht zijn er veel Amerikanen die houden van onbeschoft gedrag en dat aantrekkelijk vinden aan Trump. Valt niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De vraag is wat de mensen die op Trump (kunnen) stemmen ervan vinden. MIsschien zien zij het wel als verzet tegen het establishment en vinden ze dat mooi. Ik heb het nu natuurlijk enkel over het onderbreken, het ontwijken van vragen is nooit handig.
Tuurlijk, alleen werd er gesteld dat de lastige vragen wel eens over zouden kunnen zijn voor Trump na het debat van gisteravond. Hillary leek in ieder geval redelijk voorbereid.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:02 schreef Broomer het volgende:
[..]
Net zo goed voor Hillary. Beide kandidaten worden nogal gehaat door een deel van de kiezers.
Clinton wordt beschermd. Keek net de DWDD en Pauw, mij god wat een promo show voor Hillary. Snap best dat je Trump niet ziet zitten, maar om Hillary de hemel in te prijzen is ook weer wat.quote:
Ja, dat kan ik dus niet. Stop nou eens een keer met het verspreiden van je eigen onwetendheid, alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij zou hier natuurlijk ook het initiatief kunnen nemen om zelf eventjes dit af te splitsen in een nieuwe draad...
Leiden door het goede voorbeeld te geven en initiatief te nemen en zo.
En dat vind ik eerlijk gezegd nog het meest treurige aan dit soort programma's: elk dag met gelijkgestemden in een warm bad van wat-hebben-wij-toch-gelijk-en-kijk-die-tokkies-toch-eens-dom-zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:14 schreef Homey het volgende:
[..]
Clinton wordt beschermd. Keek net de DWDD en Pauw, mij god wat een promo show voor Hillary. Snap best dat je Trump niet ziet zitten, maar om Hillary de hemel in te prijzen is ook weer wat.
Het ging gisteren ook over banen, veiligheid en ISIS, als je Trump mag geloven zijn dat toch juist de onderwerpen waar hij zo goed in is?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:30 schreef oompaloompa het volgende:
Het ging gisteren over african americans, racisme en police shootings etc. Maar immigratie is niet echt langsgekomen toch (in relatie tot alle lastige onderwerpen voor Trump zijn al langsgekomen)?
Ja maar als je Trump moet geloven is ie overal toch het beste in?quote:Op woensdag 28 september 2016 00:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het ging gisteren ook over banen, veiligheid en ISIS, als je Trump mag geloven zijn dat toch juist de onderwerpen waar hij zo goed in is?
En? Heb je wel onthouden wat hij gezegd heeft?quote:Op woensdag 28 september 2016 00:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het ging gisteren ook over banen, veiligheid en ISIS, als je Trump mag geloven zijn dat toch juist de onderwerpen waar hij zo goed in is?
Dat het erg slim van hem is dat hij geen belasting betaalt, dat hij dat vooral zo wil houden, dat hij liever geen antwoorden geeft op vragen en anderen niet laat uitspreken maar verwacht dat anderen hem wel laten uitspreken, dat anderen het verdienen door hem beledigd te worden, maar dat hij het niet verdient om beledigd te worden door anderen.quote:Op woensdag 28 september 2016 05:53 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En? Heb je wel onthouden wat hij gezegd heeft?
Jij hebt duidelijk niet opgelet dus.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat het erg slim van hem is dat hij geen belasting betaalt, dat hij dat vooral zo wil houden, dat hij liever geen antwoorden geeft op vragen en anderen niet laat uitspreken maar verwacht dat anderen hem wel laten uitspreken, dat anderen het verdienen door hem beledigd te worden, maar dat hij het niet verdient om beledigd te worden door anderen.
Toen Obama aan zijn presidentschap begon was Amerika net geraakt door de zwaarste economische crisis in 80 jaar. Dat er veel werkloosheid en armoede was is dus niet zo vreemd. Dit is wel weer behoorlijk opgekrabbeld sinds het dieptepunt.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:42 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet opgelet dus.
http://www.forbes.com/sit(...)istory/#3050440e7002
Nog nooit zijn er zoveel zwarten zonder werk, in de cel en arm sinds Obama is President.
En Clinton wil dit doorzetten?
En dat vertelde Trump ook maar dat heb jij blijkbaar niet opgepikt.
Als Hillary zo'n geweldige kandidaat is, waarom stemt dan niet 90% van de bevolking op haar? Ook die zogenaamde Amerika experts, toevallig allemaal cheerleaders voor Clinton, gaan daar totaal niet op in. Als voorbeeld van een Trump stemmer hebben ze het over die arme ziel die ergens in Ohio z'n baan kwijt is en uit woede maar op Trump stemt. Waar ze helemaal aan voorbijgaan is dat miljoenen mensen, waaronder dus ook hoogopgeleiden, raketgeleerden, succesvolle ondernemers, etcetera gewoon op Trump gaan stemmen. Ook genoeg hispanics en zwarten zullen op Trump stemmen. De Amerika berichtgeving in Nederland is echt van kleuterklas niveau.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:49 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
En dat vind ik eerlijk gezegd nog het meest treurige aan dit soort programma's: elk dag met gelijkgestemden in een warm bad van wat-hebben-wij-toch-gelijk-en-kijk-die-tokkies-toch-eens-dom-zijn.
Die gasten zijn al lang en breed binnen; in plaats van eens iets totaal anders en revolutionairs te gaan doen; nee, jaar in en jaar uit hetzelfde, decennia lang al.
Over establishment, conservatief en gezapig gesproken ....
Meer het aanschoppen tegen zowel de moderator als zijn tegenstandster die voor veel Americanen het meest prominente lid van het establishment is. Ik weet niet of dat ze dat mooi vinden maar het punt was vooral dat het er niet zo zeer om gaat hoe wij er tegenaan kijken maar hoe die mensen (die eventueel op hem stemmen) er tegenaan kijken. Maar goed, wij snappen sowieso niet hoe het mogelijk is dat Trump de vertegenwoordiger van het gewone volk is, dat slaat natuurlijk op zich nergens op maar als je bedenkt wie de andere kandidaten waren bij de Republikeinen dan valt het beter te begrijpen. Dat mevrouw Clinton met zo'n tegenstander niet al lang met dubbele cijfers voor staat zegt weinig positiefs over hoe het publiek over haar denkt, lijkt mij.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf zie ik de moderator niet als onderdeel van het establishment. Die stelt de vragen en houdt netjes bij wie is en hoelang. Wellicht zijn er veel Amerikanen die houden van onbeschoft gedrag en dat aantrekkelijk vinden aan Trump. Valt niet uit te sluiten.
Zoals ik gisteren al aangaf. De publieke omroepen zijn met dit soort programma's niet onafhankelijk. Dat zien we ook bij onze eigen verkiezingen. Steeds dezelfde poppetjes die zitten bij diezelfde programma's. Eergisteren Samson bij Pauw en gisteren opnieuw Pechtold. Tja....quote:Op woensdag 28 september 2016 00:14 schreef Homey het volgende:
[..]
Clinton wordt beschermd. Keek net de DWDD en Pauw, mij god wat een promo show voor Hillary. Snap best dat je Trump niet ziet zitten, maar om Hillary de hemel in te prijzen is ook weer wat.
Zozo, Clinton wordt beschermd door de Nederlandse media. Dat zal de Amerikanen er ongetwijfeld van overtuigen Clinton te stemmen!quote:Op woensdag 28 september 2016 00:14 schreef Homey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |