gecondoleerdquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zag mijn opa ook zo liggen donderdag. Dat is geen pretje om te zien.
Gecondoleerd Davyquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo zie je maar weer eens het nut van een helm.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
voor iemand die een scooterongeluk niet overleefd heeft ziet ie er nog best aardig uit
Kut man zit je weer alleen thuis verveeld en al.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
organen worden geharvest als je nog leeft
Jeetje, het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
De wet is nog niet door de senaat.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
organen worden geharvest als je nog leeft
nee, dat denk ik nietquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En terwijl je nog volledig bij bewustzijn bent
Gecondoleerd davyquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gecondoleerd, amice.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gecondoleerdquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gecondoleerd Davy.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
donoren worden gepakt als je hersendood bent.quote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut man zit je weer alleen thuis verveeld en al.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gecondoleerd Davyquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
toch attent van pieterquote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer eens het nut van een helm.
Je breekt je nek alsnog wel maar je krijgt in ieder geval wel een open kist.
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, het komt nu wel erg dichtbij.
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Laatste keer dat ik zoiets zag was m'n tante die op 46-jarige leeftijd overleden was. Is HEEL raar om iemand er zo bij te zien liggen
quote:
quote:
dankjequote:
Vorig jaar mijn buurman, dat was ook niet fijn. Leek totaal niet meer op hoe ik hem kende, helemaal vermagerd natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Laatste keer dat ik zoiets zag was m'n tante die op 46-jarige leeftijd overleden was. Is HEEL raar om iemand er zo bij te zien liggen
komt omdat ze opgemaakt zijnquote:Op maandag 26 september 2016 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dankje
Hij zag er heel anders uit. Is dat bij iedereen? Leek ook veel jonger.
wordt opgemaakt jaquote:Op maandag 26 september 2016 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dankje
Mijn opa was nogal fors maar zijn hoofd was redelijk anders om te zien. Niet dat hij jonger was of zo.quote:Op maandag 26 september 2016 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dankje
Tegenwoordig heb je ook behandelingen waarbij ze al het bloed vervangen door een ander soort vloeistof om een lichaam langer te bewaren en het er eigenlijk beter te laten uitzien.quote:Op maandag 26 september 2016 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |