gecondoleerdquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zag mijn opa ook zo liggen donderdag. Dat is geen pretje om te zien.
Gecondoleerd Davyquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo zie je maar weer eens het nut van een helm.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
voor iemand die een scooterongeluk niet overleefd heeft ziet ie er nog best aardig uit
Kut man zit je weer alleen thuis verveeld en al.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
organen worden geharvest als je nog leeft
Jeetje, het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
De wet is nog niet door de senaat.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
organen worden geharvest als je nog leeft
nee, dat denk ik nietquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En terwijl je nog volledig bij bewustzijn bent
Gecondoleerd davyquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gecondoleerd, amice.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gecondoleerdquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gecondoleerd Davy.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
donoren worden gepakt als je hersendood bent.quote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut man zit je weer alleen thuis verveeld en al.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gecondoleerd Davyquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
toch attent van pieterquote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer eens het nut van een helm.
Je breekt je nek alsnog wel maar je krijgt in ieder geval wel een open kist.
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, het komt nu wel erg dichtbij.
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Laatste keer dat ik zoiets zag was m'n tante die op 46-jarige leeftijd overleden was. Is HEEL raar om iemand er zo bij te zien liggen
quote:
quote:
dankjequote:
Vorig jaar mijn buurman, dat was ook niet fijn. Leek totaal niet meer op hoe ik hem kende, helemaal vermagerd natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Laatste keer dat ik zoiets zag was m'n tante die op 46-jarige leeftijd overleden was. Is HEEL raar om iemand er zo bij te zien liggen
komt omdat ze opgemaakt zijnquote:Op maandag 26 september 2016 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dankje
Hij zag er heel anders uit. Is dat bij iedereen? Leek ook veel jonger.
wordt opgemaakt jaquote:Op maandag 26 september 2016 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dankje
Mijn opa was nogal fors maar zijn hoofd was redelijk anders om te zien. Niet dat hij jonger was of zo.quote:Op maandag 26 september 2016 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dankje
Tegenwoordig heb je ook behandelingen waarbij ze al het bloed vervangen door een ander soort vloeistof om een lichaam langer te bewaren en het er eigenlijk beter te laten uitzien.quote:Op maandag 26 september 2016 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dankje
Pieter ookquote:Op maandag 26 september 2016 22:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik word een beetje sip van dit onderwerp.
Ja die van mij was ook in een keer super dun.quote:Op maandag 26 september 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn opa was nogal fors maar zijn hoofd was redelijk anders om te zien. Niet dat hij jonger was of zo.
uh okquote:Op maandag 26 september 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ronaldo wordt zeg maar levend opgemaakt als man, de rest pas wanneer hij dood is. Zegt verder niks hoor...
Zou Zlatan dat ook hebben?quote:Op maandag 26 september 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn opa had nog wel neusbloedingen toen hij opgebaard lag.
ik ook niet, overleden aan de drankquote:Op maandag 26 september 2016 22:56 schreef JanCees het volgende:
Heb mijn opa van vaders kant nooit gekend
Helaas pindakaas
Ik ook niet, net als mijn oma van vaders kant.quote:Op maandag 26 september 2016 22:56 schreef JanCees het volgende:
Helaas pindakaas
Gelukkig mag ik wel zijn naam dragen #trotsquote:Op maandag 26 september 2016 22:56 schreef JanCees het volgende:
Helaas pindakaas
Die van mij aan de moeders kantquote:Op maandag 26 september 2016 22:56 schreef JanCees het volgende:
Helaas pindakaas
Wat ik heb gezien verschilt dat nogal. Dat kan ook door de make up komen denk ik, Ik heb wel eens gezien dat het net leek of iemand gewoon sliep.quote:Op maandag 26 september 2016 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dankje
Mijne schijnt nog te leven van die kant. Maar geef geen zak om die familietak.quote:Op maandag 26 september 2016 22:56 schreef JanCees het volgende:
Helaas pindakaas
wowwquote:Op maandag 26 september 2016 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijne schijnt nog te leven van die kant. Maar geef geen zak om die familietak.
Het begin mis te gaan Drizzt. Inmiddels associeer ik jouw UI met GGMM en niet meer met jouquote:Op maandag 26 september 2016 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een pesthekel aan wierrook, dat associeer ik namelijk met de dood.
Dit is raarquote:Op maandag 26 september 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het heeft ook wel iets rustgevends om naar zo'n lijk te kijken.
Bij heartbeating donatie is de patiënt hersendood en worden hartslag en ademhaling kunstmatig in stand gehouden.quote:
Misschien dat we nu op een wreed niveau gaan zitten. Wat heb je liever: de dood aan een drugs/alcoholprobleem of aan een verkeersongeluk waar je al dan niet schuld aan hebt?quote:Op maandag 26 september 2016 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook niet, overleden aan de drank
en de andere is onbekend
Hoezo niet?quote:Op maandag 26 september 2016 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijne schijnt nog te leven van die kant. Maar geef geen zak om die familietak.
Mijn opa's gingen dood toen ik nog heel jong was, ken ze alleen van foto's. Oma's gingen dood toen ik respectievelijk 10 en 13 jaar oud was.quote:Op maandag 26 september 2016 22:56 schreef JanCees het volgende:
Helaas pindakaas
laatstequote:Op maandag 26 september 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat we nu op een wreed niveau gaan zitten. Wat heb je liever: de dood aan een drugs/alcoholprobleem of aan een verkeersongeluk waar je al dan niet schuld aan hebt?
Steek je ook een geurkaarsje aan?quote:Op maandag 26 september 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het heeft ook wel iets rustgevends om naar zo'n lijk te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |