quote:Op maandag 26 september 2016 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las dit stukje: http://www.gelderlander.n(...)-twitteren-1.6445733
En de grote HMF wees me erop uiteraard.
quote:Ik ben journalist, heb ook een eigen blog. Dat wordt niet veel gelezen, maar zaterdag hebben 800 mensen uit nieuwsgierigheid of wie weet sensatiezucht mijn blog bezocht. Zo werkt het nu eenmaal”, zegt Burgersdijk.
Ja. Dat dacht ik dus ook gelijkquote:Op maandag 26 september 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
dat petje lijtk net een spraakbalon
#raar
Nee, #Rawr.quote:Op maandag 26 september 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
#raar
De dood van je zoon gebruiken om aandacht te genereren voor je blog.quote:Op maandag 26 september 2016 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las dit stukje: http://www.gelderlander.n(...)-twitteren-1.6445733
En de grote HMF wees me erop uiteraard.
Jammer genoeg is de nieuwe donor wet er nog niet helemaal door... Neem aan dat die nog geen donor was.quote:Op maandag 26 september 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De dood van je zoon gebruiken om aandacht te genereren voor je blog.
Godverdomme.
quote:Op maandag 26 september 2016 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Dat dacht ik dus ook gelijk
En daarna moest ik aan drizzt denken.
Ik zit teveel op fok denk ik.
Jij verdraait ook maar alles hèquote:Op maandag 26 september 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De dood van je zoon gebruiken om aandacht te genereren voor je blog.
Godverdomme.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 26 september 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
#raar
quote:Op maandag 26 september 2016 22:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Jammer genoeg is de nieuwe donor wet er nog niet helemaal door... Neem aan dat die nog geen donor was.
[..]
[..]
Als je dood bent kunnen ze je organen niet harvestenquote:Op maandag 26 september 2016 22:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Jammer genoeg is de nieuwe donor wet er nog niet helemaal door... Neem aan dat die nog geen donor was.
Lijkt toch ook net. Alleen dat ik daarna aan Drizzt denk die rawr zegt is wel een beetje raarquote:
Ja, is opgemaakt joh.quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
voor iemand die een scooterongeluk niet overleefd heeft ziet ie er nog best aardig uit
En terwijl je nog volledig bij bewustzijn bentquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
organen worden geharvest als je nog leeft
walgelijkquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
organen worden geharvest als je nog leeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |