Profilering komt door die zelfde socio-economische ongelijkheid, als jij weet dat iemand uit een arme omgeving komt, veel misdaad heeft gezien, en niet hetzelfde soort onderwijs heeft genoten ga je die persoon ook anders behandelen. Dat is geinstitutionaliseerd racisme, discriminatie, hoe je het ook wilt noemen. Nu het legale hiervan weg is kan je dit het beste aanpakken door de socio-economische toestand te verbeteren waarvan ik oprecht niet zie hoe dit door zowel de politiek als de media wordt behandeld als essentieel onderdeel van het probleem. Het kwam Sanders zeker op kritiek te staan! Maar terecht? Dat vraag ik me af in deze situatie.quote:Op maandag 26 september 2016 14:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het ligt in mijn ogen iets anders. Dat socio-economische oorzaken zijn een gegeven. Doen alsof het daarmee ook de ultieme oorzaak is van het verschil in prestaties tussen blanke en zwarte Amerikanen en er geen sprake is van systematische benadeling van zwarte Amerikanen is een heel erg blanke benadering. Het kwam Sanders bijvoorbeeld ook op kritiek te staan dat hij in eerste instantie eerder leek te hameren op die socio-economische omstandigheden dan systematische discriminatie.
Volgens mij heeft Clinton na het felle debat met Sanders niet voor niets dat imago opgebouwd. Misschien dat je meer verduidelijking kan geven. Om maar een voorbeeld te noemen. Terwijl zelfs de partijtop Bernie Sanders 15Dollar Minimumloon heeft overgenomen doet Clinton dat tot vandaag de dag niet, het blijft bij haar technisch en er verandert in haar voorstellen weinig aan de huidige situatie, het is niet baanbrekend genoeg.quote:Ik vind het ook heel bijzonder om te stellen dat 'Clinton het nooit heeft over de socio-economische omstandigheden', want het gros van haar plannen op het gebied van zorg, sociale zekerheid, minimumloon en onderwijs is hierop gebaseerd. In tegenstelling tot Trump, die er hier en daar wel wat loze one-liners tegenaan gooit maar verder vrij standaard Republikeins afbraakbeleid tegenaan gooit.
Npo,rtl,canvas,youtube etcquote:Op maandag 26 september 2016 19:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Is dat debat toevallig ergens live te volgen?
Echt overal: van NPO1 tot RTL-Z en van Canvas tot streams.quote:Op maandag 26 september 2016 19:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Echt live? Hofstra volgens mij, maar het zal wel uitverkocht zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 19:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Was volgens mij vlak na de RNC en voor de DNC ook al een keertje, maar niet zo sterk als nu.quote:Op maandag 26 september 2016 19:09 schreef Slaro het volgende:
Volgens mij voor het eerst op fivethirtyeight dat als er nu verkiezingen zouden zijn Trump de grootste kans heeft om te winnen:
http://projects.fivethirt(...)/?ex_cid=rrpromo#now
quote:Op maandag 26 september 2016 19:09 schreef Slaro het volgende:
Volgens mij voor het eerst op fivethirtyeight dat als er nu verkiezingen zouden zijn Trump de grootste kans heeft om te winnen:
http://projects.fivethirt(...)/?ex_cid=rrpromo#now
Volgens mij ben je zo ongeveer de enige in dit topic die Trump continu vergelijkt met Hitler.quote:Op maandag 26 september 2016 19:26 schreef Nintex het volgende:
[..]![]()
Tja het enige wat de democrats nog hebben:
"Trump is Hitler!!, Trump is Hitler!"
Ze hebben geen enkel idee hoe ze de Trump train nog moeten tegen houden. Een aantal republikeinen zei al tijdens de primaries: "lach nu maar, straks komt hij jullie slopen"
Nee, ik blaat de liberals na die dat op Twitter verkondigenquote:Op maandag 26 september 2016 19:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zo ongeveer de enige in dit topic die Trump continu vergelijkt met Hitler.
En scott slaat weer eens de spijker op de koptwitter:rr0 twitterde op maandag 26-09-2016 om 18:54:26@ScottAdamsSays I think you would have reasoned similarly and voted for a certain Mr Hitler if he was campaigning.. reageer retweet
Case in point:twitter:ScottAdamsSays twitterde op maandag 26-09-2016 om 19:00:05This is all they have left. You'll see it all day today. Insults and Hitler analogies. https://t.co/SI7chC17EF reageer retweet
twitter:ariannahuff twitterde op maandag 26-09-2016 om 19:12:40Debate bar so low for @realDonaldTrump that if he doesn't vomit, he's exceeded expectations: https://t.co/sfNmPcoimy reageer retweet
Mensen op Twitter roepen iets, stop de persen!quote:Op maandag 26 september 2016 19:29 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee, ik blaat de liberals na die dat op Twitter verkondigenEn scott slaat weer eens de spijker op de koptwitter:rr0 twitterde op maandag 26-09-2016 om 18:54:26@ScottAdamsSays I think you would have reasoned similarly and voted for a certain Mr Hitler if he was campaigning.. reageer retweet
twitter:ScottAdamsSays twitterde op maandag 26-09-2016 om 19:00:05This is all they have left. You'll see it all day today. Insults and Hitler analogies. https://t.co/SI7chC17EF reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor graag waarom dit presidentieel is.Géén kloon van tvlxd!
quote:Op maandag 26 september 2016 19:37 schreef Montov het volgende:
Heeft een Scott Adams, of een Nintex, of een andere bekende Trump aanhanger al eens gereageerd op deze reactie van Trump:Is niet presidentieel. Jammer genoeg is Hillary dat ook niet, blijkt uit soortgelijke leaks. Ja, dat is een whataboutism, maar als er maar 2 keuzes zijn dan is dat wmb wel geoorloofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor graag waarom dit presidentieel is.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Vandaar dat bij de millennials - die minder worden beïnvloed door de media waar Clinton's en Trumps team het meest op inzetten (online zijn ze gelukkig niet zo handig) - de stemmen zo sterk verdeeld zijn tussen de 4 kandidaten. Zelf zou ik zonder enige twijfel voor Stein kiezen, ongeacht in welke staat ik zou wonen. Geen van de twee kandidaten is goed voor dit ambt.quote:Op maandag 26 september 2016 19:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Is niet presidentieel. Jammer genoeg is Hillary dat ook niet, blijkt uit soortgelijke leaks. Ja, dat is een whataboutism, maar als er maar 2 keuzes zijn dan is dat wmb wel geoorloofd.
twitter:seanmdav twitterde op maandag 26-09-2016 om 18:45:47FBI just released data showing murders increased 10% in 2016. Trump was 100% right. Yet another Politifact fail. https://t.co/pXqOcKEenk reageer retweet
quote:Op maandag 26 september 2016 19:37 schreef Montov het volgende:
Heeft een Scott Adams, of een Nintex, of een andere bekende Trump aanhanger al eens gereageerd op deze reactie van Trump:Hoe kom jij erbij dat Nintex een Trump-aanhanger is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor graag waarom dit presidentieel is.
We vernemen het wel van hemzelf maar bij mijn weten is hij helemaal geen Trump-aanhanger. Het is niet omdat je denkt dat hij een goede kans maakt om te winnen - en dus de feiten onder ogen ziet - dat je daarom een aanhanger bent.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Zowel jij als je Twittervriendje hebben kennelijk het addendum van 5 juli niet gelezen, maar afhaken na 140 tekens is een bekend kwaaltje in die wereld.quote:Op maandag 26 september 2016 20:10 schreef Nintex het volgende:
Wie checked de fact checkers?twitter:seanmdav twitterde op maandag 26-09-2016 om 18:45:47FBI just released data showing murders increased 10% in 2016. Trump was 100% right. Yet another Politifact fail. https://t.co/pXqOcKEenk reageer retweet
Ze zullen waarschijnlijk gaan proberen om te wijzen op zijn falen als ondernemer, het gebrek aan onderbouwing in zijn plannen, de grote begrotingstekorten in hun plannen etc.quote:Op maandag 26 september 2016 19:26 schreef Nintex het volgende:
[..]![]()
Tja het enige wat de democrats nog hebben:
"Trump is Hitler!!, Trump is Hitler!"
Ze hebben geen enkel idee hoe ze de Trump train nog moeten tegen houden. Een aantal republikeinen zei al tijdens de primaries: "lach nu maar, straks komt hij jullie slopen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |