Wat een nonsens.quote:Op maandag 26 september 2016 16:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou en? Trump kan zeggen dat de aarde plat is en mensen juichen er nog om.
Ach, ongeacht de uitkomst van het debat weet je al zeker dat er figuren zijn die blijven beweren dat "hun kandidaat" heeft gewonnen.quote:Op maandag 26 september 2016 17:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
De haat voor trump (en supporters) zit wel erg diep.
Ik hoop dat clinton vanavond verliest om het andere kamp te laten trollen.
De zwevende kiezers moet hij overtuigen. Maar die twijfelden over hem de afgelopen maanden, waarschijnlijk wegens zijn idiote gedrag en het niet hebben van een plan. Gaat hij nu, een paar weken voor de verkiezing, zich ineens presidentieel opstellen? Zo ja, hoe geloofwaardig is dat? Het lijkt mij gewoon geslijm voor de stemmen en totaal niet oprecht.quote:Op maandag 26 september 2016 17:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn fanbase is ook niet de doelgroep die hij moet proberen te overtuigen.
Zwevende kiezers hebben geen reden nodig om te twijfelen want als ze niet zouden twijfelen dan zouden het geen zwevende kiezers zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 18:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
De zwevende kiezers moet hij overtuigen. Maar die twijfelden over hem de afgelopen maanden, waarschijnlijk wegens zijn idiote gedrag en het niet hebben van een plan. Gaat hij nu, een paar weken voor de verkiezing, zich ineens presidentieel opstellen? Zo ja, hoe geloofwaardig is dat? Het lijkt mij gewoon geslijm voor de stemmen en totaal niet oprecht.
Als hij zich rustig houdt en gewoon in brede lijnen over zijn beleid praat is dat, naar mijn mening, al voldoende om wat mensen over de streep te trekken. Je hebt toch altijd mensen die gewoon het nieuws niet volgen en alleen maar hebben horen zeggen dat Trump een schreeuwende racist is etc. Als dat soort mensen dan wel naar zo'n debat kijken en daar een rustig iemand zien staan die enigszins over zijn beleid praat kan dat wel mensen over de streep trekken.quote:Op maandag 26 september 2016 18:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
De zwevende kiezers moet hij overtuigen. Maar die twijfelden over hem de afgelopen maanden, waarschijnlijk wegens zijn idiote gedrag en het niet hebben van een plan. Gaat hij nu, een paar weken voor de verkiezing, zich ineens presidentieel opstellen? Zo ja, hoe geloofwaardig is dat? Het lijkt mij gewoon geslijm voor de stemmen en totaal niet oprecht.
Maar als hij rustig over zijn geplande beleid gaat praten maakt Clinton natuurlijk gehakt van hem. Daar kun je donder op zeggen.quote:Op maandag 26 september 2016 18:12 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Als hij zich rustig houdt en gewoon in brede lijnen over zijn beleid praat is dat, naar mijn mening, al voldoende om wat mensen over de streep te trekken. Je hebt toch altijd mensen die gewoon het nieuws niet volgen en alleen maar hebben horen zeggen dat Trump een schreeuwende racist is etc. Als dat soort mensen dan wel naar zo'n debat kijken en daar een rustig iemand zien staan die enigszins over zijn beleid praat kan dat wel mensen over de streep trekken.
Ik denk dat gewoon een rustige indruk maken en het contrast tussen hem en Clinton qua beleid benadrukken hem meer goed zal doen dan keihard Clinton aanpakken Republican primary style.
Daarom zei ik ook in brede lijnen. Hij moet niet in 'details' verstrikt raken. Maar er zijn genoeg clashes waar hij het over kan hebben. De grens, immigratie, energie/klimaatverandering, terreur, obamacare, vrijhandel, foreign policy om maar wat te noemen.quote:Op maandag 26 september 2016 18:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar als hij rustig over zijn geplande beleid gaat praten maakt Clinton natuurlijk gehakt van hem. Daar kun je donder op zeggen.
In plaats van dit soort loze ad hominems zou je ook mijn opvattingen over debatten kunnen teruglezen. En de winnaar van een debat is mijns inziens gewoon degene die er door lijkt te stijgen in de peilingen.quote:Op maandag 26 september 2016 17:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ach, ongeacht de uitkomst van het debat weet je al zeker dat er figuren zijn die blijven beweren dat "hun kandidaat" heeft gewonnen.
Bijvoorbeeld Ulx, 99999999 of Monolith zullen ten alle tijden zeggen dat Clinton heeft gewonnen, ongeacht wat er zich precies heeft afgespeeld.
Anderen zullen weer ten alle tijdens zeggen dat Trump heeft gewonnen, ook weer ongeacht wat er gebeurt.
Zelf ben ik van mening dat er geen winnaars zijn in een debat. Een debat is namelijk geen wedstrijd.
Wat is zoal het beleid van Clinton? Een voortzetting van Obama's beleid? Meer globalisme?quote:Op maandag 26 september 2016 18:15 schreef OMG het volgende:
Dat hij geen beleid heeft, en Clinton wel? Behoorlijk contrast inderdaad.
Tja, fracking uitbreiden, kolenindustrie niet aanpakken vs harder klimaatbeleid.quote:Op maandag 26 september 2016 18:15 schreef OMG het volgende:
Dat hij geen beleid heeft, en Clinton wel? Behoorlijk contrast inderdaad.
De verwachtingen voor Trump zijn zo laag dat we al tevreden zijn als hij slechts normaal doet.quote:Op maandag 26 september 2016 18:12 schreef fixatoman het volgende:
Als hij zich rustig houdt en gewoon in brede lijnen over zijn beleid praat is dat, naar mijn mening, al voldoende om wat mensen over de streep te trekken. Je hebt toch altijd mensen die gewoon het nieuws niet volgen en alleen maar hebben horen zeggen dat Trump een schreeuwende racist is etc. Als dat soort mensen dan wel naar zo'n debat kijken en daar een rustig iemand zien staan die enigszins over zijn beleid praat kan dat wel mensen over de streep trekken.
Voor jou misschien, voor het grootste deel van de 150 miljoen kijkers niet.quote:Op maandag 26 september 2016 18:29 schreef OMG het volgende:
Details zijn dan wel interessant in plaats van alleen voor of tegen iets zijn.
Ja het is eigenlijk triest maar het lijkt me wel de waarheid. Als hij gewoon normaal doet en af en toe wat zegt over 'America first' en 'Clinton corruption' dan denk ik dat het wel als een overwinning gezien mag worden.quote:Op maandag 26 september 2016 18:33 schreef L3gend het volgende:
[..]
De verwachtingen voor Trump zijn zo laag dat we al tevreden zijn als hij slechts normaal doet.
Ik gok dat in een anderhalf uur durende debat het iets dieper gaat dan "Ik ben voor X" en "Ik ben tegen Y".quote:Op maandag 26 september 2016 18:33 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Voor jou misschien, voor het grootste deel van de 150 miljoen kijkers niet.
Energie vrijgeven om de Amerikaanse economie te stimuleren of meer tegen klimaatverandering doen. Moet jij nog meer weten? De meeste mensen hebben dan al genoeg gehoord hoor.
15 minuten per topic toch?quote:Op maandag 26 september 2016 18:45 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik gok dat in een anderhalf uur durende debat het iets dieper gaat dan "Ik ben voor X" en "Ik ben tegen Y".
Je kunt zoiets langer rekken dan je denkt. In die 10 minuten gaan ze elkaars plan aanvallen met andere woorden maar in de kern dezelfde argumenten. Of denk jij dat ze het gaan hebben over of een carbon tax 10 of 15 cent per eenheid moet bedragen? Of wat de emission cap van een cap 'n trade scheme zou moeten bedragen?quote:Op maandag 26 september 2016 18:56 schreef OMG het volgende:
En dan zijn er nog 10 minuten over voor vervolgvragen.
Waarom zou hij trouwens over China en vervuiling beginnen? Die hebben immers de climate change hoax bedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |