SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
quote:Op zondag 25 september 2016 23:44 schreef KLTZK het volgende:
SlijmbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lijkt op pinman aka wheeljack
wiequote:Op zondag 25 september 2016 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slijmbal
Je lijkt op pinman aka wheeljack
hier word ik niet veel wijzer vanquote:
ok welkom en let niet op opsonisatie dat is een man van 50+ die zich voordoet als tienersletjequote:Op zondag 25 september 2016 23:20 schreef KLTZK het volgende:
[..]
een paar jaar geleden kwam ik nog wel eens in deze SC, dit is de eertse keer sinds een lange tijd
Ik ben godverdomme 65quote:Op zondag 25 september 2016 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ok welkom en let niet op opsonisatie dat is een man van 50+ die zich voordoet als tienersletje
zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 25 september 2016 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ok welkom en let niet op opsonisatie dat is een man van 50+ die zich voordoet als tienersletje
Ben nu net klaar met werkeb jah.. dus ff eten halen omdat ik exht niet ga koken nu dus ben over 4 min bij mac op de dam dus wie wil meeten wees daarquote:
Anders dan andere McDonalds?quote:Op maandag 26 september 2016 00:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mac op damaltijd smerige rotzooi daar
quote:Op zondag 25 september 2016 23:45 schreef Montelly het volgende:
Wtf hoe heeft hij dat wijf hele nacht zitten verzorgen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Fylax hebben jullie het een en ander afgesproken over het posten op weblogquote:Op maandag 26 september 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind het wel jammer hoe mijn kanalen hier constant aandacht worden gegeven.
Niet dat ik het erg vind, echt zeker niet zelfs. Maar het is meer dat ik het een beetje vervelend vind dat er constant mensen moeten zijn die klikken om het klikken en alleen maar kut comments kunnen leveren en kunnen afzeiken en downvoten bijvoorbeeld.
Zo`n Paul en Fylax die mij nu constant aandacht geven m.b.t YouTube, ik word er moedeloos van.
Heb hem inderdaad voor m`n eerste kanaal hier (Bradge-TV volgens mij) afgesproken dat er wel iets geplaatst mocht worden eenmalig, maar het is nu al zo`n beetje elke scheet man..quote:Op maandag 26 september 2016 00:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens Fylax hebben jullie het een en ander afgesproken over het posten op weblog
Dan DM je hem dat hij ermee moet kappenquote:Op maandag 26 september 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb hem inderdaad voor m`n eerste kanaal hier (Bradge-TV volgens mij) afgesproken dat er wel iets geplaatst mocht worden eenmalig, maar het is nu al zo`n beetje elke scheet man..
quote:Op maandag 26 september 2016 00:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Zwaar feestje gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
negeren ze je niet loop je alsnog te zeikenquote:Op maandag 26 september 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind het wel jammer hoe mijn kanalen hier constant aandacht worden gegeven.
Niet dat ik het erg vind, echt zeker niet zelfs. Maar het is meer dat ik het een beetje vervelend vind dat er constant mensen moeten zijn die klikken om het klikken en alleen maar kut comments kunnen leveren en kunnen afzeiken en downvoten bijvoorbeeld.
Zo`n Paul en Fylax die mij nu constant aandacht geven m.b.t YouTube, ik word er moedeloos van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2016 00:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Was het een date? Had je ook geblowd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#zoveelvragenYour beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 26 september 2016 00:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]huh wat waar gaat dit overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was geen date, was een chilling bij mij thuis, en dat liep een beetje uit de hand.quote:Op maandag 26 september 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was het een date? Had je ook geblowd?
#zoveelvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |