Ben ook erg benieuwd!quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Lijkt me een leuke serie. Kan Kiefer Sutherland na jaren van beschermen van de president eindelijk eens zelf president spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
quote:Op zaterdag 24 september 2016 07:38 schreef Aether het volgende:
Wat een bizar verhaal... Daisy's verhaal heeft ook iets "Making a murderer"-achtigsSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Audrie & Daisy – 2016 AL 1:38 uur - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire, Misdaad, Provocerend
In deze hartverscheurende documentaire worden twee tieners aangerand door hun zogenaamde vrienden, online vernederd en in hun omgeving voor schut gezet.
Bedankt voor de reminder. Ik zie nu pas dat seizoen 2 er opstaatquote:Op zaterdag 24 september 2016 19:38 schreef Jovatov het volgende:
Net Broadchurch afgezien. Erg fijne serie.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1920 London – 2016 16 1:53 uur
♫ Hindi / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror, Thriller
Wanneer haar rijke man behekst is door een mysterieus medaillon zoekt een radeloze vrouw hulp bij haar vroegere geheime minnaar, een expert in het occultisme.
Natural Born Pranksters – 2016 16 1:31 uur
Genre: Comedy
VitalyzdTV, Dennis Roady en Roman Atwood, de grootste grappenmakers op YouTube, zetten Hollywood op z'n kop met hun bizarre stunts.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
vanochtend begonnen met de eerste 2 afleveringen. Het kijkt wel lekker weg en doet me veel denken aan Louie en Master of none.quote:Op zondag 25 september 2016 19:26 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd naar Easy. Lijkt me hilarisch.
Eerste aflevering gezien maar vond het vrij rukquote:Op zondag 25 september 2016 19:26 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd naar Easy. Lijkt me hilarisch.
En Master of None (wanneer seizoen 2 eigenlijk) vond ik leuk. Dus dan dit ook wel denk ik zo.quote:Op zondag 25 september 2016 19:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
vanochtend begonnen met de eerste 2 afleveringen. Het kijkt wel lekker weg en doet me veel denken aan Louie en Master of none.
Ik kan niet wachten. Echt niet.quote:Op maandag 26 september 2016 06:19 schreef Buitendam het volgende:
Dat seizoen 2 van The Affair maar snel mag komen.
Nee, dat was gewoon lekker stereotyperend voor de vegan lesbienne.quote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Rijst het volgende:
Nu vraag ik me eigelijk af na het zien van aflevering 2. Is okselhaar echt in bij vrouwen?
Nog meer fansquote:Op maandag 26 september 2016 06:19 schreef Buitendam het volgende:
Verwijderen uit je history op je profile page van netflix.quote:Op maandag 26 september 2016 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er blijven nu steeds twee films in 'kijk verder' staan, ondanks dat ze helemaal tot de laatste seconde gekeken zijn én ze al verschillende keren uit mijn viewing activity verwijderd zijn.
Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Ja, dat heb ik dus ook al gedaan. Werkt niet. Ze blijven terugkomen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Verwijderen uit je history op je profile page van netflix.
Dan weet ik het nietquote:Op maandag 26 september 2016 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook al gedaan. Werkt niet. Ze blijven terugkomen.
Ik heb het ook af en toe. Of dan is iets wekenlang weg en opeens staat hij er weer tussen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook al gedaan. Werkt niet. Ze blijven terugkomen.
ja daar ben ik het mee eens. op de apple tv app is het niet eens mogelijk om te zoeken op categorie.quote:Op maandag 26 september 2016 13:38 schreef ems. het volgende:
Dan weet ik het niet Wat mij betreft mag netflix sowieso wel iets meer aan hun apps sleutelen. Werkt erg knullig af en toe voor iets dat zo groot en populair is.
Ja, zoeken op taal en binnen de app iets verwijderen uit de Continue Watching lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op maandag 26 september 2016 13:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan weet ik het nietWat mij betreft mag netflix sowieso wel iets meer aan hun apps sleutelen. Werkt erg knullig af en toe voor iets dat zo groot en populair is.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Delirium – 2014 12 1:24 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Comedy, Slapstick
Drie berooide vrienden hopen rijk te worden door een lowbudgetfilm te maken met in de hoofdrol de bekende acteur Ricardo Darín, maar het loopt al snel uit de hand.
Wild, The – 2006 6 1:22 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Animatie
Als een grappig groepje harige vrienden uit de stadsdierentuin ontsnapt, ontdekken ze dat New York City veruit de grootste en meest idiote jungle is.When the student is ready, the teacher will appear.
Net de eerste aflevering gezien. Wauw. Hoop dat de rest net zo goed en pakkend blijft. Kennelijk wel.quote:Op maandag 26 september 2016 06:19 schreef Buitendam het volgende:
Yes!!!quote:Op dinsdag 27 september 2016 06:45 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Once Upon a Time (seizoen 5) – 2016 12
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
In deze fantasieserie wordt een jonge vrouw aangetrokken door een stadje in Maine. Daar ontdekt ze overal elementen uit de sprookjeswereld.
Ik wordt helemaal gestoord van de app op PS4 laatste tijd. Komt regelmatig voor dat als ik op 'volgende aflevering' klikt hij ineens aan t einde 'start'. Ff niet opletten en je mist zo een aflevering (of zoals ik, bijna seizoenseinde)quote:Op maandag 26 september 2016 13:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan weet ik het nietWat mij betreft mag netflix sowieso wel iets meer aan hun apps sleutelen. Werkt erg knullig af en toe voor iets dat zo groot en populair is.
Dat laatste kan ook te maken hebben met een licentie die tijdelijk afgelopen is geweest en daarna weer vernieuwd.quote:Op maandag 26 september 2016 13:46 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik heb het ook af en toe. Of dan is iets wekenlang weg en opeens staat hij er weer tussen.
Kijk ik naar uit.quote:
Lijkt mij interessant.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 06:45 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Once Upon a Time (seizoen 5) – 2016 12
In deze fantasieserie wordt een jonge vrouw aangetrokken door een stadje in Maine. Daar ontdekt ze overal elementen uit de sprookjeswereld.
Is dat het eerste concert op Netflix?quote:
als het veel kijkers trekt dan zal dit wel vaker gaan gebeurenquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat het eerste concert op Netflix?
Vind dat namelijk nog wel een toevoeging die ik meer zou willen zien.
Met z'n allen naar Justin Timberlake kijken dus!quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
als het veel kijkers trekt dan zal dit wel vaker gaan gebeuren
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Designated Survivor (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Thriller
In deze aangrijpende politieke thriller ligt het lot van Amerika in de handen van een gewone ambtenaar nadat een aanval op Washington het bestuur heeft onderuitgehaald.
Mickey Mouse Clubhuis (seizoen 2) – 2016 AL
♫ Engels, Nederlands / CC ×
Genre: Animatie
Met behulp van hun handige Mousekatools leren Mickey en zijn Disney-clubhuisvriendjes een nieuwe generatie kleuters op een speelse manier hoe ze problemen kunnen oplossen.When the student is ready, the teacher will appear.
Dat is wel een erg boude uitspraak... Denk dat downloaden een groter probleem is voor HBO.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:14 schreef KingRadler het volgende:
Beetje of topic maar Netflix NL heeft HBO om zeep geholpen nu Videoland nog.
HBO heeft in mijn ogen ook gewoon vrij duur in vergelijking met wat je ervoor terugkrijgt.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:21 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat is wel een erg boude uitspraak... Denk dat downloaden een groter probleem is voor HBO.
HBO heeft gewoon te dure series die een te duur abonnement eisen. Als GoT straks afgelopen is blijft er weinig over. Ik heb dit jaar drie maanden een abo gehad op HBO en eigenlijk alleen GoT gekeken met een of twee keer een film.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:14 schreef KingRadler het volgende:
quote:
Comedians in Cars Having Coffee: http://comediansincarsget(...)thanksgiving-mirandaquote:Miranda Sings
Miranda Sings, pseudoniem van zangeres en comédienne Colleen Evans (geboren als Colleen Ballinger te Santa Barbara (Californië), 21 november 1986), is een Amerikaans YouTube-personage.
Ik moet ook zeggen dat het aanbod van HBO ook echt ruk was. Heb 3 maanden een abonnement genomen voor Game of Thrones.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:14 schreef KingRadler het volgende:
Ik had het een half jaar gratis en toen belden ze met een aanbieding, dus ik heb het nog tot het eind. Voor de volle mep hoefde ik het niet. Het is jammer dat de oudere series er niet op staan.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat het aanbod van HBO ook echt ruk was. Heb 3 maanden een abonnement genomen voor Game of Thrones.
dat red ik echt niet om alles te kijken voor die datumquote:Op woensdag 28 september 2016 21:20 schreef Zelva het volgende:
Beschikbaar tot en met 4 oktober
The Courier (2012, 2,29)
Snuf de hond en de ijsvogel (2010, 2,47)
Snuf de hond en het spookslot (2010, 2,63)
Life Happens (2011, 2,52)
In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale (2007, 2,34)
San Siu Lam Zi (Shaolin) (2011, 3,50)
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans (2009, 2,99)
Stille Nacht (2004, 2,98)
Rogue (2007, 2,93)
Zwartboek (2006, 3,75)
Trust (2010, 3,36)
Stone (2010, 2,32)
Stranger Thingsquote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Razor21 het volgende:
Klaar met Narcos seizoen 2. Geweldig!! Nu op zoek naar een andere serie.
Tijd geleden 2 afleveringen gekeken. Maar dit is niet echt mijn dingquote:
JA! Ik heb seizoen 1 echt in 1 ruk uitgekeken....quote:Op woensdag 28 september 2016 21:13 schreef Greys het volgende:
Waarom hebben ze van The Affair niet ook meteen s2 erop gezet?Dat is al een jaar geleden uitgezonden.
Ik ook, nou ja in drie dagen ofzo. Echt zo'n puntjevanjestoel serie. Wel veel sex, maar dat klopt wel in het verhaal. Lekkere serie. Letterlijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:33 schreef Michellee het volgende:
[..]
JA! Ik heb seizoen 1 echt in 1 ruk uitgekeken....
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annie – 2014 6 1:58 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Feelgood
In deze bewerking van de Broadwaymusical wordt een pittig pleegkind onder de vleugels genomen van een politieke speler. Zij veranderen elkaars leven.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op donderdag 29 september 2016 10:35 schreef Aether het volgende:
Oh...SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annie – 2014 6 1:58 uur
♫ Engels / CC Nederlands
In deze bewerking van de Broadwaymusical wordt een pittig pleegkind onder de vleugels genomen van een politieke speler. Zij veranderen elkaars leven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Allemaal gespeeldquote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
M'n nekharen gaan ervan overeind staan. Not good.
Halverwege afl 2 afgehaakt omdat het wel heel huilie huilie werd, maar dat heb ik te vroeg gedaan?quote:Op donderdag 29 september 2016 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, nou ja in drie dagen ofzo. Echt zo'n puntjevanjestoel serie. Wel veel sex, maar dat klopt wel in het verhaal. Lekkere serie. Letterlijk.
Het '80 Stand By Me/Steven Spielberg/The Goonies gevoelquote:Op donderdag 29 september 2016 12:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[..]
Dan haak ik dus af. Wat maakt het wel de moeite waard?
mwahquote:Op donderdag 29 september 2016 13:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het '80 Stand By Me/Steven Spielberg/The Goonies gevoel
Het tweede seizoen is zeker zo goed als het eerstequote:Op donderdag 29 september 2016 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, nou ja in drie dagen ofzo. Echt zo'n puntjevanjestoel serie. Wel veel sex, maar dat klopt wel in het verhaal. Lekkere serie. Letterlijk.
Oh dat kan best, maar ik trek zoiets echt niet. Gespeeld of nietquote:Op donderdag 29 september 2016 13:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Allemaal gespeeld
Kijk de laatste twee minuten van http://comediansincarsget(...)thanksgiving-miranda
Ja denk ik wel.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Halverwege afl 2 afgehaakt omdat het wel heel huilie huilie werd, maar dat heb ik te vroeg gedaan?
Oh! Watquote:Op donderdag 29 september 2016 13:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het tweede seizoen is zeker zo goed als het eerste
Ook leuk om Pacey uit Dawsons Creek weer te zien
Jazekerquote:Op donderdag 29 september 2016 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! WatIs dat Cole?
Mijn god, die is goed opgedroogd dan!
Ik vind ze stuk voor stuk heel erg goed acteren. Kan amper wachten op seizoen 2. Kom op, Netflix!quote:Op donderdag 29 september 2016 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jazeker
Wat mij bevalt is dat het geen eendimensionale karakters zijn maar gewoon mensen die naast goede ook vreemde en voor een ander onlogische keuzes maken.
De film Safe Heaven is ook een aanrader momenteel op Netflix.
Moet dat niet Seizoen 5 zijn? (AHS)quote:Op donderdag 29 september 2016 18:17 schreef Aether het volgende:
In oktober o.a.
• 7 Años - 28 oktober
• American Horror Story (seizoen 6) - 10 oktober
• Black Mirror (seizoen 3) - 21 oktober
• Call the Midwife (Christmas Special) - 15 oktober
• Crazy Ex-Girldfriend (seizoen 2) - 23 oktober
• Dinotrux (seizoen 3) - 7 oktober
• Family Guy (seizoen 15) - 1 oktober
• Finest Hours, The - 1 oktober
• Foxcatcher - 28 oktober
• Glitch (seizoen 1) - 15 oktober
• Haters Back Off - 14 oktober
• Homeland (seizoen 5) - 8 oktober
• Info the Inferno - 28 oktober
• Justin Timberlake + The Tennessee Kids - 12 oktober
• Mascots - 13 oktober
• Midnight Diner - 21 oktober
• Mr. Peabody & Sherman Show, The (seizoen 3) - 21 oktober
• Project MC² (seizoen 3) - 14 oktober
• Ranch, The (seizoen 1B) - 7 oktober
• Scream (Halloween Special) - 19 oktober
• Siege of Jadotville, The - 7 oktober
• Sky Ladder: The Art of Cai Guo-Qiang - 14 oktober
• Skylanders Academy (seizoen 1) - 28 oktober
• Trailer Park Boys: Out of the Park Europe - 28 oktober
• Walking Dead, The (seizoen 6) - 13 oktober
• Word Party (seizoen 2) - 21 oktober
• Zootropolis - 26 oktober
Yup. Vanaf 10 oktober is Hotel te zien.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:53 schreef rats het volgende:
[..]
Moet dat niet Seizoen 5 zijn? (AHS)
O fijn, die heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 30 september 2016 08:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yup. Vanaf 10 oktober is Hotel te zien.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Beautiful Mind – 2001 12 2:16 uur
Genre: Drama, Duister, Gebaseerd op boek, Waargebeurd
Dit met een Oscar bekroonde drama gaat over het leven en werk van de beroemde econoom John Forbes Nash Jr., een briljante man die werd geplaagd door geestesziekte.
A Night at the Roxbury – 1998 AL 1:22 uur
In deze comedy, gebaseerd op een Saturday Night Live-sketch, lukt het de sukkels Doug en Steve na een ontmoeting met Richard Grieco een chique nachtclub binnen te komen.
Addams Family Values – 1993 12 1:34 uur
Zus Wednesday en broer Pugsley Addams zijn tot alles in staat om van Pubert af te komen, hun babybroertje dat aanbeden wordt door hun ouders Gomez en Morticia.
Airplane! – 1980 6 1:27 uur
Genre: Bizar, Comedy, Satire
In deze parodie op rampenfilms moet een getraumatiseerde voormalige gevechtspiloot een passagiersvliegtuig landen als de bemanning wordt geveld door voedselvergiftiging.
Airplane II: The Sequel – 1982 6 1:24 uur
In deze dolle klucht moet een piloot zijn angst onder ogen zien om de passagiers van de eerste commerciële ruimtevlucht te redden en zijn vriendin terug te winnen.
Amanda Knox – 2016 AL 1:32 uur - Netflix Original
Genre: Documentaire, Misdaad, Provocerend
Ze werd tweemaal veroordeeld en vrijgesproken. Amanda Knox en de mensen die het meest betrokken waren bij haar zaak, doen hun verhaal in deze verhelderende documentaire.
Bad News Bears, The – 1976 9 1:42 uur
Walter Matthau speelt de bierzuipende Morris Buttermaker, een voormalige tweederangs hurlingspeler die is gestrikt om een stel halfwassen buitenbeentjes te coachen.
Broken City – 2013 16 1:44 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Nederlands
Genre: Drama, Misdaad, Thriller
Nadat privédetective Billy Taggart de burgemeester van New York inlicht over het feit dat zijn vrouw een affaire heeft, wordt de minnaar van de vrouw dood aangetroffen.
Clockstoppers – 2002 6 1:33 uur
Genre: Avontuur, Comedy, Sci-Fi
Als de zoon van een wetenschapper een apparaat vindt waarmee het lijkt alsof de tijd in de wereld om hem heen stilstaat, moet hij de gevolgen ongedaan maken.
Cloverfield – 2008 16 1:24 uur
Genre: Actie, Horror, Sci-Fi, Thriller
Een afscheidsfeest in Manhattan wordt bruusk onderbroken als een mysterieus, gigantisch monster New York aanvalt.
Elizabethtown – 2005 6 2:03 uur
Genre: Comedy, Romantisch
Drew raakt zijn job als schoenenontwerper kwijt en wil zelfmoord plegen, maar als hij terugkeert naar zijn geboortedorp voor een begrafenis, krijgt hij een tweede kans.
First Wives Club, The – 1996 AL 1:42 uur
Drie vrouwen smeden een plan om wraak te nemen op hun ontrouwe mannen nadat een vriendin zelfmoord pleegt als haar man haar dumpt voor een jonger model.
Friday the 13th: Part 4: The Final Chapter – 1984 16 1:31 uur
Genre: Horror
Psychopaat Jason komt weer in actie in het zomerkamp Camp Crystal Lake in het vierde (maar nog lang niet laatste) deel van de populaire reeks horrorfilms.
Friday the 13th: Part 5: A New Beginning – 1985 16 1:32 uur
Nadat hij Jason had 'vermoord' in The Final Chapter, mag een oudere Tommy begeleid gaan wonen, maar de moorden beginnen opnieuw.
Friday the 13th: Part 6: Jason Lives – 1986 16 1:27 uur
Als Tommy, die Jason als kind doodde, de psychopaat opgraaft om zich ervan te verzekeren dat hij dood is, treft hij een uitgeslapen, bloeddorstige Jason aan.
Ghost – 1990 12 2:06 uur
Genre: Drama, Romantisch
Sam wordt tijdens een beroving vermoord, maar de liefde voor zijn vriendin Molly is sterker dan de dood. Zijn geest probeert Molly te waarschuwen voor gevaar.
Godfather: Part III, The – 1990 16 2:50 uur
Genre: Drama, Misdaad
In het laatste deel van de trilogie probeert de inmiddels grijs geworden Michael het familiebedrijf uit de illegaliteit te halen, maar hij vergiet nog meer bloed.
Golden Child, The – 1986 12 1:33 uur
Genre: Actie, Avontuur, Bizar, Comedy
Een maatschappelijk werkster met een rappe tong moet de nodige capriolen uithalen om een ontvoerd Tibetaans kind met mystieke krachten te vinden.
Grease 2 – 1982 6 1:54 uur
Een nieuwe Britse nerd is gek op de aanvoerster van de sexy Pink Ladies van Rydell High en ondergaat een verandering om zo haar liefde te winnen.
Great Gatsby, The – 1974 12 2:23 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Romantisch
De mysterieuze miljonair Jay Gatsby is stapelgek op Daisy Buchanan, die met de schuinsmarcheerder Tom is getrouwd. Daardoor ontstaat een tragische driehoeksverhouding.
Hunt for Red October, The – 1990 6 2:15 uur
Genre: Actie, Avontuur, Duister, Oorlog, Thriller
Als Amerikaanse scanners een Russische kernduikboot op weg naar hen niet opmerkt, ontstaat paniek. Aan CIA analist Jack Ryan om snel te reageren.
Imagine, That – 2009 AL 1:47 uur
Genre: Comedy, Sci-Fi
Zakenman Evan heeft niks dan problemen. Tot hij ontdekt hoe hij in de imaginaire wereld van zijn dochter kan komen. Plots ziet hij naast problemen, ook oplossingen.
In Harm's Way – 1965 6 2:47 uur
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Oorlog
Deze oorlogsfilm focust op het effect dat de aanval op Pearl Harbor had op het leven van officieren, hun echtgenotes en geliefden toen de VS betrokken werd bij de oorlog.
Italian Job, The – 1969 6 1:39 uur
Genre: Actie, Comedy, Misdaad
Een dief wil een goudschat stelen en als onderpand voor een nieuwe fabriek gebruiken. De dekmantel voor de roof is een verkeersopstopping tijdens een voetbalwedstrijd.
Jackass 3 – 2010 12 1:34 uur
Johnny Knoxville is weer terug en onderwerpt zich aan allerlei stunts met wilde dieren, gevaarlijke hoogten en meer.
Jackass 3.5: The Explicit Movie – 2011 12 1:25 uur
Genre: Bizar, Comedy
In deze hilarische documentaire gaat het team van Jackass op zoek naar de grenzen van fatsoen met gevaarlijke avonturen die niet in de vorige film pasten.
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life – 2003 12 1:57 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Sci-Fi, Thriller
De avontuurlijke Lara Croft bezoekt een onderwatertempel, waar ze een bol vindt met een kaart naar de mythische doos van Pandora.
Last Holiday – 2006 6 1:51 uur
Georgia krijgt te horen dat ze terminaal ziek is. Ze gooit alle goeie raad overboord en laat alles achter om op reis te vertrekken naar Europa, een reis zonder taboes.
Little Fockers – 2010 12 1:37 uur
Greg Focker heeft een stel onstuimige kinderen, waardoor de problemen tussen hem en zijn schoonvader al gauw weer komen bovendrijven.
Manchurian Candidate, The – 2004 16 2:09 uur
Genre: Duister, Thriller
Tijdens de eerste Golfoorlog worden twee Amerikaanse soldaten gehersenspoeld om bij thuiskomst in opstand te komen. Jaren later wordt een van hen vicepresidentskandidaat.
Marvel's Luke Cage (seizoen 1) – 2016 16 - Netflix Original
Genre: Actie, Drama, Duister
Een onkwetsbare ex-gedetineerde met een hoodie vecht om zijn naam te zuiveren en zijn buurt te redden. Hij zocht geen ruzie, maar de mensen hebben een held nodig.
Mean Girls 2 – 2011 6 1:36 uur
Zij is een buitenbeentje dus haar vader belooft de universiteitskosten van een medeleerlinge te financieren als zij omgaat met zijn dochter.
Meet the Parents – 2000 AL 1:47 uur
Greg Focker wil met zijn vriendin trouwen, maar voordat hij haar ten huwelijk vraagt, moet het eerst klikken met haar gevreesde vader, een humorloze voormalige CIA-agent.
Mexican, The – 2001 AL 2:03 uur
Genre: Actie, Comedy, Misdaad, Romantisch
De stuntelende dief Jerry reist naar het zuiden om een kostbaar pistool te bemachtigen voor zijn baas. Maar zijn vriendin wil dat hij de criminaliteit de rug toekeert.
No Strings Attached – 2011 12 1:48 uur
Emma en Adam hebben een open relatie, met seks maar zonder emotionele ballast en dat gaat prima totdat echte gevoelens in het spel komen.
Paranormal Activity 2 – 2010 16 1:31 uur
De onverklaarbare bovennatuurlijke krachten zijn terug en dit keer is het een heuse nachtmerrie voor Dan, Kristi, Ali, de baby Hunter en hond Abby.
Paranormal Activity 3 – 2011 16 1:24 uur
In deze enge paranormale sequel uit 2007 zijn we nog steeds niet af van de kwaadaardige en dodelijke geest die zich verschuilt in een huis in San Diego.
Red Eye – 2005 12 1:25 uur
Genre: Thriller
Op een nachtvlucht ontdekt Lisa dat een medepassagier van plan is de adjunct-secretaris van Binnenlandse Veiligheid te vermoorden, en haar in zijn plan te betrekken.
RuPaul's Drag Race (seizoen 6) – 2015 9
Genre: Reality
De beroemde dragqueen RuPaul presenteert dit talentenjachtprogramma dat één derde 'America's Next Top Model' en voor de rest gewoon legendarisch is.
Score, The – 2001 12 2:04 uur
♫ Engels / CC Nederlands
De bijna gepensioneerde kluiskraker Nick, flamboyante heler Max en talentvolle maar licht ontvlambare dief Jackie werken samen om het Montreal Customs House te beroven.
Team America: World Police – 2004 12 1:37 uur
Genre: Comedy, Satire
In deze muzikale satire van de makers van 'South Park' staat een politiemacht voor de uitdaging de wereld, die bewoond wordt door marionetten, van de ondergang te redden.
Ten Commandments, The – 1956 6 3:40 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek
Het verhaal van Mozes, de Egyptische prins die een profeet van de Joden werd, komt tot leven in deze meeslepende filmversie van regisseur Cecil B. DeMille.
Terms of Endearment – 1983 6 2:11 uur
Een weduwe en haar dochter steunen elkaar door de jaren heen tijdens hun verschillende relaties en moeten leren omgaan met een hartverscheurende tragedie.
Tommy Boy – 1995 AL 1:37 uur
Feestbeest Tommy heeft niet bepaald een sixpack. Als het slecht gaat met het familiebedrijf, is het aan Tommy om de boel te redden.
Top Gun – 1986 6 1:49 uur
Genre: Actie, Drama, Oorlog, Romantisch
Een combinatie van actie en romantiek maakte deze film tot de kaskraker van de jaren 80. Maverick wordt aangenomen bij Top Gun, de eliteschool van de Marine.
Transformers: Revenge of the Fallen – 2009 12 2:30 uur
Genre: Actie, Sci-Fi
Sam Witwicky en zijn mooie vriendin Mikaela keren terug met de stoere Capt. Lennox om de Autobots te helpen in de strijd tegen de Decepticons.
True Grit – 2010 16 1:50 uur
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Misdaad
Als de zwerver Tom Chaney haar vader vermoordt, wil de 14-jarige Mattie Ross zich wreken met behulp van Marshal Reuben 'Rooster' Cogburn.
Tuxedo, The – 2002 12 1:38 uur
Genre: Actie, Comedy
Als een regeringsspion in het ziekenhuis belandt, neemt de New Yorkse taxichauffeur Jimmy ongewild de rol van de spion over, met behulp van een computerbestuurde smoking.
Up in the Air – 2009 AL 1:49 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Cynisch, Drama, Gebaseerd op boek, Romantisch
Ryan Bingham vliegt het hele land door om namens bedrijven medewerkers te ontslaan, maar lijkt nu zijn eigen geweldige baan te verliezen aan de pas afgestudeerde Natalie.
Watchmen – 2009 16 2:42 uur
Genre: Actie, Duister, Misdaad, Thriller
Enkele superhelden mogen in een parallelle wereld in 1985 hun krachten niet gebruiken, maar slaan de handen ineen om zich te verdedigen als een van hen wordt vermoord.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amistad – 1997 16 2:34 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Waargebeurd
Steven Spielberg regisseerde deze film over de opstand van 1839 aan boord van het Spaanse slavenschip La Amistad en de tragische nasleep hiervan.
Beverly Hills Cop – 1984 12 1:45 uur
Politieman Axel Foley uit Detroit gaat naar het snobistische Beverly Hills om een moord te onderzoeken. Deze vreemde eend in de bijt merkt al gauw dat de zaak complex is.
Beverly Hills Cop II – 1987 12 1:43 uur
In deze dynamische sequel keert agent Axel Foley terug naar het land van zon en palmbomen om te onderzoeken door wie hoofdinspecteur Andrew Bogomil is neergeschoten.
Beverly Hills Cop III – 1994 12 1:44 uur
Als het spoor van de moordenaars van zijn baas naar Zuid-Californië leidt, werkt agent Axel Foley uit Detroit opnieuw in Los Angeles samen met rechercheur Billy Rosewood.
Blades of Glory – 2007 12 1:33 uur
Twee figuurschaatsers verliezen hun gouden medailles na een groot schandaal, maar ze vinden een achterpoortje om opnieuw te mogen deelnemen: als een duo.
Boomerang – 1992 12 1:56 uur
De legendarische womanizer Marcus Graham krijgt een koekje van eigen deeg van zijn nieuwe bazin Jacqueline, die hem zijn levensstijl in twijfel doet trekken.
Changing Lanes – 2002 12 1:38 uur
De levens van een egocentrische advocaat en een handelsagent raken op een gevaarlijke manier verstrengeld als hun auto's op elkaar botsen op een snelweg in New York.
Chinatown – 1974 16 2:10 uur
Genre: Drama, Duister, Intellectueel, Misdaad, Thriller
Privédetective J.J. Grittes wordt ingehuurd door een verdachte femme fatale en brengt de smerige zaken binnen het waterleidingbedrijf van Los Angeles aan het licht.
Election – 1999 6 1:42 uur
Genre: Comedy, Cynisch
De verkiezing van de voorzitter van de studentenraad lijkt voor Tracy Flick een uitgedane zaak, tot een leraar een populaire American footballspeler in de strijd brengt.
Enemy at the Gates – 2001 16 2:11 uur
Genre: Actie, Drama, Duister, Gebaseerd op boek, Oorlog
Dit spannende drama volgt een machtsstrijd tussen de gerenommeerd Russische scherpschutter Vassili Zaitsev en de Duitse sluipschutter majoor König.
Falling in Love – 1984 AL 1:46 uur
Een toevallige ontmoeting brengt twee getrouwde mensen bij elkaar wat leidt tot een verboden liefdesaffaire. Nu moeten ze de gevolgen van hun rendez-vous onder ogen zien.
Fatal Attraction – 1987 16 1:59 uur
De getrouwde Dan wordt geconfronteerd met een dwaling uit zijn verleden als Alex, de vrouw met wie hij een korte affaire had, weigert hem los te laten.
Firm, The – 1993 16 2:34 uur
Een jurist die studeerde aan Harvard krijgt een baan bij een prestigieus advocatenkantoor. Hij negeert de waarschuwing van zijn vrouw dat het te mooi is om waar te zijn.
Footloose – 1984 12 1:47 uur
Kevin Bacon werd op slag beroemd door zijn rol als Ren McCormick, een echte stadsjongen die verhuist naar een klein, repressief dorpje waar niet mag gedanst worden.
Footloose – 2011 9 1:54 uur
Stadskind Ren McCormack blijft steken in een dorp waar dansen illegaal is. Terwijl hij het tegen het dorp opneemt, raakt hij verliefd op de mooie dochter van de pastoor.
General's Daughter, The – 1999 16 1:56 uur
Genre: Drama, Duister, Misdaad, Thriller
De gerespecteerde generaal Joe Campbell staat op het punt als held met pensioen te gaan, maar dan wordt zijn dochter verkracht en vermoord op zijn legerbasis.
Hansel and Gretel – 1987 6 1:24 uur
Genre: Avontuur
Hansje en Grietje zijn allebei dol op snoep en volgen een zoet spoor door het bos, tot ze bij een prachtig snoepjeshuis aankomen waar een gemeen oud vrouwtje woont.
Iceman, The – 2013 16 1:41 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Deze thriller is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Richard Kuklinski, die tussen 1964 en 1986 meer dan 100 mensen vermoordde voor de maffia en zijn eigen plezier.
King David – 1985 1:53 uur
In deze bewerking van dit epische bijbelverhaal walgt Samuel van de zwakheid van zijn oudste zoon en opvolger Saul. Hij ziet liever zijn zoon David op de troon.
Napoleon Dynamite – 2004 6 1:29 uur
Een grillige tiener uit Idaho merkt dat zijn leven steeds ingewikkelder wordt wanneer zijn louche oom Rico op de proppen komt met een list om plastic bestek te verkopen.
Pretty in Pink – 1986 6 1:36 uur
Genre: Drama, Feelgood, Romantisch
In deze klassieker van John Hughes denkt het arme buitenbeentje Andie dat haar dromen uitkomen als de rijke, populaire Blane haar uitnodigt voor het schoolbal.
Raw – 1987 12 1:30 uur
Genre: Cabaret, Comedy
In deze stand-up comedy klassieker van Eddie Murphy, een live opname, keert hij terug naar zijn kindertijd die hij ongezouten beschrijft, ontleedt en becommentarieert.
Roman Holiday – 1953 6 1:58 uur
Audrey Hepburn speelt een prinses die ontsnapt uit haar beklemmende omgeving en wordt opgevangen door een roddeljournalist die op zoek is naar een primeur.
Rosemary's Baby – 1968 12 2:16 uur
Een vrouw is dolblij als ze hoort dat ze zwanger is. Maar naarmate haar buik groter wordt, is ze steeds meer overtuigd dat haar ongeboren kind in groot gevaar verkeert.
Transformers: Dark of the Moon – 2011 12 2:35 uur
Wanneer Sentinel Prime op de maan strandt zet Optimus Prime een reddingsmissie op touw om zijn mentor terug te halen.
Vampire in Brooklyn – 1995 12 1:42 uur
Genre: Comedy, Horror
Eddie Murphy speelt de laatst overgebleven vampier die in Brooklyn op zoek gaat naar een manier om de volgende volle maan te trotseren.
Varsity Blues – 1999 12 1:44 uur
Als de quarterback van de Coyotes geblesseerd raakt, wordt de tweede viool Jonathan Moxon in de schijnwerpers gezet. Moxon is echter meer geïnteresseerd in studeren.
Witness – 1985 12 1:52 uur
Een rechercheur krijgt een grote cultuurschok als hij undercover gaat in een Amish gemeenschap om een jongen te beschermen die getuige was van een moord.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 30-09-2016 11:47:42 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Geruchten daarover gaan al zeker sinds 2013. Even afwachten dus.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:34 schreef nostra het volgende:
Netflix is bezig met de ontwikkeling van een Nederlandse serie.
Dat zegt Netflix-baas Reed Hastings in College Tour.
"We hebben al twee shows in Spanje, twee in Groot-Brittannië. We hopen ook wat in Nederland te hebben."
Hastings (55) wil een Nederlandse show produceren die een wereldwijk publiek aantrekt. Er ligt nog geen concreet plan voor een serie. De streamingdienst kijkt momenteel naar geschikte pitches.
De volledige uitzending met Hastings is vrijdagavond om 21.10 uur te zien op NPO 2.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:23 schreef Breuls het volgende:
Overigens is Luke Cage nu online.
De FOK!review staat sinds gisteravond op de FP: Luke Cage: pure kracht versus corrupte macht in de Marvel-wereld
Een Nederlandstalige big-budget Netflix serie, man dat zou zomaar heel leuk kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:34 schreef nostra het volgende:
Netflix is bezig met de ontwikkeling van een Nederlandse serie.
Dat zegt Netflix-baas Reed Hastings in College Tour.
"We hebben al twee shows in Spanje, twee in Groot-Brittannië. We hopen ook wat in Nederland te hebben."
Hastings (55) wil een Nederlandse show produceren die een wereldwijk publiek aantrekt. Er ligt nog geen concreet plan voor een serie. De streamingdienst kijkt momenteel naar geschikte pitches.
De volledige uitzending met Hastings is vrijdagavond om 21.10 uur te zien op NPO 2.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Munich – 2005 16 2:43 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Gebaseerd op boek, Thriller, Waargebeurd
Tijdens de Zomerspelen van 1972 doodden Palestijnse terroristen een groep Israëlische atleten. Een agent van de Mossad probeert hen op te sporen.
Shaft – 2000 16 1:39 uur
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Rechercheur John Shaft arresteert Walter Wade Jr. wegens moord. Hij vlucht naar Zwitserland als hij op borg vrij is, maar keert twee jaar later terug om terecht te staan.
Vanilla Sky – 2001 12 2:16 uur
Genre: Drama, Duister, Romantisch, Thriller
Een man die alles heeft -- geld, een knap uiterlijk, een mooie vrouw -- lijkt alles te verliezen wanneer zijn gezicht gruwelijk wordt verminkt bij een auto-ongeluk.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ghost and the Darkness, The – 1996 12 1:49 uur
Genre: Actie, Avontuur, Thriller
Het werk van ingenieur John Patterson voor een spoorwegmagnaat in koloniaal Oeganda wordt gedwarsboomd door een reeks leeuwenaanvallen.
Hustle & Flow – 2005 12 1:56 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een pooier met grootse ambities wil het maken als rapper, maar ontdekt dat roem ook niet alles is in dit filmhuisdrama.
Indecent Proposal – 1993 12 1:56 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een miljardair belooft Diana een miljoen dollar als ze één nacht met hem doorbrengt. Haar man heeft het geld hard nodig. Zal ze het doen?When the student is ready, the teacher will appear.
Ja, die ga ik ook weer kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2016 13:06 schreef Copycat het volgende:
Chinatown. Vorige week nog in LantarenVenster in Rotterdam gezien.
Ik vind Rosemary's Baby dus echt doodeng. De muziek, de suspense.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Ja, die ga ik ook weer kijken
Ben nu Rosemary's Baby aan het kijken. Film nooit gezien, boek ooit wel gelezen. Wat een prachtig stukje tijdsbeeldAls mijn man me zo zou behandelen als haar vent had ik mijn koffers gepakt. Nee wacht, dan had hij zijn koffers gepakt.
Met de grootste filmschurk aller tijdenquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Rosemary's Baby dus echt doodeng. De muziek, de suspense.
Het boek trouwens ook, daar hoor je bijna de onheilspellende muziek tijdens het lezen.
Maar wel lekker eng.
De duivel? Of bedoel je één van de acteurs?quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Met de grootste filmschurk aller tijden
Oeh.. Benieuwd naar.quote:Amanda Knox – 2016 AL 1:32 uur - Netflix Original
Genre: Documentaire, Misdaad, Provocerend
Ze werd tweemaal veroordeeld en vrijgesproken. Amanda Knox en de mensen die het meest betrokken waren bij haar zaak, doen hun verhaal in deze verhelderende documentaire.
Haar man. Vind het zo'n lul in die film, ongelofelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De duivel? Of bedoel je één van de acteurs?
Ja, ik dus ookquote:Op vrijdag 30 september 2016 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Haar man. Vind het zo'n lul in die film, ongelofelijk.
Misschien wel de engste film die ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Rosemary's Baby dus echt doodeng. De muziek, de suspense.
Het boek trouwens ook, daar hoor je bijna de onheilspellende muziek tijdens het lezen.
Maar wel lekker eng.
Ik heb 'm een jaar of vijf terug weer eens gekeken. Winteravond, laat ... iets voor twaalf ben ik boven alvast wat lichten aan gaan doenquote:Op vrijdag 30 september 2016 16:04 schreef jajablahblah het volgende:
Misschien wel de engste film die ik ooit gezien heb
Het is niet voor niets dat ze zwangere vrouwen ontraden het boek te lezen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm een jaar of vijf terug weer eens gekeken. Winteravond, laat ... iets voor twaalf ben ik boven alvast wat lichten aan gaan doen.
Volgens mij, als ik het me goed herinner, is de film zo boekgetrouw dat de regisseur Ira Levin heeft geraadpleegd mbt bijvoorbeeld de tijdschriften, welk nummer.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook weer kijken
Ben nu Rosemary's Baby aan het kijken. Film nooit gezien, boek ooit wel gelezen. Wat een prachtig stukje tijdsbeeldAls mijn man me zo zou behandelen als haar vent had ik mijn koffers gepakt. Nee wacht, dan had hij zijn koffers gepakt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flashdance – 1983 6 1:34 uur
Alex werkt overdag als lasser en 's avonds als stripper, maar ze droomt ervan aan het plaatselijke conservatorium te studeren en een professionele danseres te worden.
Friday the 13th: Part 3 – 1982 16 1:35 uur
Zelfs nadat hij met een bijl is bewerkt, zet de griezelige Jason zijn hockeymasker op en terroriseert een groep vrienden tijdens een idyllische zomer in het bos.
Friday the 13th: Part 8: Jason Takes Manhattan – 1989 16 1:40 uur
Een examenfeest aan boord van een boot vol scholieren op weg naar Manhattan wordt onderbroken als verstekeling Jason Voorhees onuitgenodigd op het feest komt.
Froning – 2016 6 1:39 uur
Genre: Biografie, Documentaire
Volg het slopende trainingsregime van Rich Froning Jr. nu hij zijn zinnen erop heeft gezet om als eerste voor de vierde keer de CrossFit Games te winnen.
Grease – 1978 6 1:50 uur
John Travolta en Olivia Newton-John schitteren in deze musical over een vetkuif en het lieve meisje op wie hij verliefd wordt. Tot grote ergernis van zijn vrienden.
Haunting, The – 1999 16 1:52 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een psychologieprofessor nodigt drie slapeloze patiënten uit om deel te nemen aan een slaapstoornisstudie in een griezelig, afgelegen landhuis waar het lijkt te spoken.
Jackass Number Two – 2006 12 1:31 uur
In Jackass Number Two stellen de heren hun lichamen weer bloot aan de meest absurde situaties. Bloopers, weggelaten scènes en nooit eerder vertoond bonusmateriaal.
Meet the Fockers – 2004 12 1:55 uur
In dit vervolg op Meet the Parents, gaan de pas verloofde Greg en Pam met de preutse familie van Pam op reis naar Miami om de excentrieke ouders van Greg te ontmoeten.
Necessary Roughness – 1991 6 1:48 uur
Een ex-quarterback wil graag alsnog American football spelen. Nu het universiteitsteam door overtredingen klem zit, scharrelt hij een nieuw team bijeen.
Rango – 2011 6 1:49 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie, Avontuur, Bizar, Comedy
Kameleon Rango is een huisdier, maar dan komt hij vast te zitten in de woestijn. Hij doet zich stoer voor en wordt zo sheriff van een corrupt en gewelddadig grensstadje.
Trading Places – 1983 6 1:56 uur
Een gewiekste oplichter wisselt van plaats met een rijke investeerder voor een weddenschap die is bedacht door de rijke inhalige gebroeders Duke.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:53 schreef rats het volgende:
[..]
Moet dat niet Seizoen 5 zijn? (AHS)
Overigens is seizoen 6 momenteel te zien bij FOX.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yup. Vanaf 10 oktober is Hotel te zien.
Een uur later beschikbaar op NPO gemist:quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:48 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic : vanavond in CollegeTour op NPO 2 vanaf 21:10 een interview met Reed Hastings mede-oprichter Netflix.
Word er veel gevloektquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
Net eerste aflevering van Luke Cage gezien. Viel niet tegen
Dat valt reuze mee. Hoezo?quote:
Netflix kan er niks aan doen. TV serie moet eerst op normale TV worden uitgezonden + plus winst worden gemaakt met fysieke verkoop. En dan pas op Netflix.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Begin het wel steeds irritanter te vinden dat netflix zo achter loopt met sommige series. Zo is het hele seizoen 4 van the americans al lang uit, maar niks op netflix. Zo is het wel met meer series.
Dat zijn allemaal keuze's. En bij sommige series kan het wel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:21 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Netflix kan er niks aan doen. TV serie moet eerst op normale TV worden uitgezonden + plus winst worden gemaakt met fysieke verkoop. En dan pas op Netflix.
Okay.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal keuze's. En bij sommige series kan het wel.
Of neem een serie als the big bang theory. Tijdens vakantie kwam ik er achter dat in 4 landen het aanbod er van verschilt. Ik stop voorlopig met netflix, vind het leuk voor een half jaar, maar het is qua updates het gewoon net niet voor mij.
Heb ik via de chat een tijdje geleden naar gevraagd, maar toen was er nog niks bekend. Ik heb wel begrepen dat er al vrij veel mensen hadden geïnformeerd, dus hopelijk komt seizoen 2 snel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:34 schreef Klaphark het volgende:
Is er al een keer iets gemeld over Gomorra s2 toevallig?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American Pie 2 – 2001 12 1:44 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Jim, Oz, Kevin en Stifler zijn terug en geiler dan ooit! Na hun eerste jaar aan de universiteit komen ze weer samen en huren ze een strandhuis voor de zomer.
American President, The – 1995 AL 1:53 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Romantisch
Nadat de president weduwnaar is geworden, krijgt hij een relatie met een knappe lobbyiste in Washington. Maar kunnen ze de politiek en hun privéleven gescheiden houden?
American Summer – 2010 12 1:28 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Voordat hij naar Harvard gaat, brengt Alex de zomer door bij zijn neef in Los Angeles, waar ze samen met lokale prostituee Laura een escortservice beginnen.
Boy Next Door The – 2015 16 1:30 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een net gescheiden moeder gaat een intense verhouding aan met de vriend van haar tienerzoon. Een slecht idee dat nog verergert als er geweld bij komt kijken.
Everybody's Fine – 2009 12 1:39 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Wanneer een recente weduwnaar een roadtrip maakt om zijn volwassen kinderen beter te leren kennen, leert hij het een en ander over zichzelf en zijn kinderen.
Happy End – 2009 12 1:26 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Dit laatste deel in de trilogie van Frans Weisz gaat over de ingewikkelde emotionele interacties binnen een Joodse familie naarmate de stamvader zijn einde nadert.
It's Kind of a Funny Story – 2010 AL 1:41 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Gebaseerd op boek
Tiener Craig laat zich opnemen in een geestelijke inrichting maar dat pakt anders uit als hij bij de volwassen patiënten geplaatst wordt.
Last Samurai, The – 2003 16 2:34 uur
Genre: Actie, Avontuur, Drama, Oorlog
Een Amerikaan wordt ingehuurd om het Japanse leger te trainen in moderne oorlogsvoering, maar krijgt al gauw respect voor de samoerai die hij moet uitroeien.
Librarian 3, (The) – 2008 12 1:30 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur
Bibliothecaris Flynn Carsen moet een ontvoerde geleerde redden en de legendarische Kelk van Judas opsporen om de wereld te redden van een gevaarlijke vampier.
Lifeguard, The – 2013 12 1:37 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Na een moeilijke periode geeft de 29-jarige Leigh haar carrière als journaliste op, gaat weer bij haar ouders wonen en vindt een baan als badjuffrouw.
Mary's Land – 2013 1:51 uur
Genre: Documentaire
Een advocaat die optreedt als ‘advocaat van de duivel’ interviewt mensen die claimen een persoonlijke relatie of mystieke ervaringen te delen met de Maagd Maria.
Miss Congeniality – 2000 12 1:50 uur
FBI-agente Gracie Hart heeft een serieuze make-over nodig voordat ze undercover kan meedoen aan de verkiezing voor Miss United States om een terrorist te vangen.
Scott Pilgrim vs. the World – 2010 12 1:52 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Comedy
Scott Pilgrim is helemaal ondersteboven van Ramona maar hij moet wel eerst haar zeven ex-vriendjes te lijf gaan om haar voor zich te winnen.
Unchained: The Untold Story of Freestyle Motocross – 2016 12 1:31 uur
Genre: Documentaire
Deze boeiende documentaire toont de opkomst van freestyle motorcross, volgens sommigen de meest extreme sport ter wereld. Ook de pioniers worden belicht.When the student is ready, the teacher will appear.
Netflix onderhandelt natuurlijk met studio's over de rechten op series. Lineaire omroepen hebben daarbij gewoon nog altijd voorrang. Hoewel, niet 'altijd', want neem bijvoorbeeld de ABC-serie Designated Survivor: die is bij Netflix terechtgekomen en die krijgen we hier direct na de uitzending in de VS. En dat doet Netflix ook met From Dusk Till Dawn, Pretty Little Liars en Orphan Black, om er maar een paar te noemen. Het lukt ze dus wel om sommige series direct als eerste van buitenlandse aanbieders te krijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal keuze's. En bij sommige series kan het wel.
De post boven mij meldt 286 'updates' in een maand. Die moet je met een korrel zout nemen omdat het ook gaat om de vernieuwing van rechten (en dus staan er titels tussen die voor september al op Netflix stonden), maar toch is het een flinke lijst.quote:Of neem een serie als the big bang theory. Tijdens vakantie kwam ik er achter dat in 4 landen het aanbod er van verschilt. Ik stop voorlopig met netflix, vind het leuk voor een half jaar, maar het is qua updates het gewoon net niet voor mij.
quote:
Klopt, daarom was ik ook even in de war. Op fox is het vorige week volgens mij begonnen (volg ze zelf via andere kanalen)quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
Overigens is seizoen 6 momenteel te zien bij FOX.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 Grams – 2003 16 1:59 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Misdaad
Door een tragisch auto-ongeluk komen drie onbekenden samen. Ze worden gedwongen hun diepste angsten onder ogen te zien, hun leven te overdenken en verlossing te zoeken.
Barkley Marathons: The Race That Eats Its Young, The – 2014 12 1:29 uur
Genre: Bizar, Documentaire
Tijdens een slopende wedstrijd die is ontstaan na een historische ontsnapping, worden atleten mentaal en fysiek getest in een marathon die maar weinig mensen uitlopen.
Brick Mansions – 2014 12 1:35 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een agent infiltreert een onbewoonbaar verklaarde, gemilitariseerde wijk in Detroit om zijn vaders dood te wreken en de moordenaar en een drugsbaron te arresteren.
Damned, (The) – 2013 16 1:23 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror
Tijdens een zware storm kan een familie schuilen in een gastenverblijf. Maar als ze de orders van de eigenaar niet opvolgen, krijgen ze een gruwelijke verrassing.
Fiddler on the Roof – 1971 AL 3:01 uur
Regisseur Norman Jewison maakt een film over het zware leven van een Joodse boer, zijn vrouw en hun drie koppige dochters in het Rusland van voor de revolutie.
Green Lantern – 2011 12 1:53 uur
Genre: Actie, Sci-Fi, Thriller
Een getalenteerde testpiloot wordt gekozen door buitenaardse strijders als hun vertegenwoordiger op Aarde. Hij gebruikt zijn nieuwe krachten als de Green Lantern.
Gremlins – 1984 12 1:46 uur
Genre: Comedy, Duister, Horror
Een man brengt een schattig wezentje mee naar huis als kerstcadeau voor zijn zoon. Dit groeit echter uit tot een vreselijk leger van duivelse, gevaarlijke beesten.
Obsessed – 2009 12 1:48 uur
Een succesvolle directeur met de perfecte baan en de perfecte vrouw ziet zijn leven uiteenvallen als een sexy uitzendkracht besluit hem te verleiden en kapot te maken.
Out Of Reach – 2004 12 1:22 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Voormalig overheidsagent William ontdekt dat een meisje dat hij steunt in een pleegzorgprogramma, het slachtoffer is van een bende mensensmokkelaars.
Roommate, The – 2011 12 1:31 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Misdaad, Thriller
Eerstejaars studente Sara begint langzaam te wennen aan het leven op de campus, maar merkt dat haar kamergenoot Rebecca door haar geobsedeerd begint te raken.
Schindler's List – 1993 12 3:15 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Gebaseerd op boek, Oorlog, Waargebeurd
Oskar Schindler werd een onwaarschijnlijke held door zijn gehele fortuin te spenderen aan het redden van 1100 Joden tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Swingers – 1996 6 1:36 uur
De vrienden van een komiek die het moeilijk heeft, willen hem helpen over zijn ex-vriendin heen te komen door met hem de nachtclubs in Los Angeles af te lopen.When the student is ready, the teacher will appear.
designated survivor! Hier in NL?? Waarom wist ik dat nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Netflix onderhandelt natuurlijk met studio's over de rechten op series. Lineaire omroepen hebben daarbij gewoon nog altijd voorrang. Hoewel, niet 'altijd', want neem bijvoorbeeld de ABC-serie Designated Survivor: die is bij Netflix terechtgekomen en die krijgen we hier direct na de uitzending in de VS. En dat doet Netflix ook met From Dusk Till Dawn, Pretty Little Liars en Orphan Black, om er maar een paar te noemen. Het lukt ze dus wel om sommige series direct als eerste van buitenlandse aanbieders te krijgen.
[..]
De post boven mij meldt 286 'updates' in een maand. Die moet je met een korrel zout nemen omdat het ook gaat om de vernieuwing van rechten (en dus staan er titels tussen die voor september al op Netflix stonden), maar toch is het een flinke lijst.
Met wat Netflix nu biedt zit er echt genoeg tussen om vermaakt te blijven worden, vind ik nog steeds.
Nou, ik had graag Supernatural en Big Bang Theory gehadquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:02 schreef Cee het volgende:
Inderdaad, ik moet bekennen dat ik het niet-meer-regiovrij kunnen kijken helemaal niet heb gemist de laatste tijd.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Haunted House – 2013 12 1:25 uur
♫ Engels / CC Nederlands
In deze parodie op het horrorgenre zoals Paranormal Activity flipt een onvolwassen jongen wanneer zijn vriendin intrekt en bezeten is door een boze geest.
Ace Ventura: When Nature Calls – 1995 6 1:34 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bizar, Comedy, Slapstick
Ace reist naar de jungle van Afrika om een zeldzame witte vleermuis te vinden. Maar als hij hier niet in slaagt, betekent dit oorlog met de gewelddadige Wachootoo-stam.
Adjustment Bureau, The – 2011 9 1:45 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Romantisch, Sci-Fi, Thriller
Een succesvol nieuw congreslid wordt verliefd op een mooie balletdanseres, maar mysterieuze krachten proberen de liefdesaffaire tegen te houden.
Amazing Grace – 2006 9 1:57 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Gebaseerd op echte feiten vertelt dit historische drama het verhaal van een 18e-eeuwse Engelse politicus die streed voor de afschaffing van de slavernij.
American Hustle – 2013 12 2:18 uur
Genre: Comedy, Drama, Misdaad
In deze gedramatiseerde versie van een waargebeurd verhaal helpen een oplichter en zijn geliefde een excentrieke FBI-agent bij het onthullen van corruptie in het Congres.
Bachelorette – 2012 12 1:27 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Als een heel ambitieus meisje hoort dat een meisje dat ze pestte op high school gaat trouwen voordat zij dat doet, wordt ze alsnog bruidsmeisje.
Bad Johnson – 2014 16 1:27 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bizar, Comedy, Romantisch
Een rokkenjager komt in een lastige situatie terecht als zijn penis een menselijke vorm aanneemt, en moet zijn eigenzinnige geslachtsorgaan onder controle te krijgen.
Bag Man, (The) – 2014 16 1:44 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Duister, Misdaad, Thriller
Een huurmoordenaar die door een excentrieke maffiabaas naar een afgelegen motel is gestuurd, ontdekt dat er nog andere huurmoordenaars ter plekke zijn.
Beat The World – 2011 6 1:31 uur
♫ Engels / CC Nederlands
In dit vervolg van de dansfilm ‘You Got Served’ uit 2004 perfectioneren drie rivaliserende teams hun dansmoves voor de internationale Beat the World-wedstrijd.
Beowulf – 2007 16 1:54 uur
Genre: Actie, Avontuur, Fantasie, Sci-Fi
Deze prachtige tekenfilm gaat over een legendarisch, oud-Engels verhaal over een Scandinavische held die bekend staat als drakendoder.
Beyond A Reasonable Doubt – 2009 12 1:45 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Intellectueel, Misdaad, Thriller
Journalist C.J. Nicholas maakt zichzelf hoofdverdachte van een moord die hij niet heeft gepleegd om de wandaden van een openbaar aanklager aan het licht te laten komen.
Blow – 2001 12 2:03 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Misdaad
Cocaïnesmokkelaar George ontstijgt de armoede en klimt op tot een van de grootste drugsdealers in Amerika voordat hij uiteindelijk ten val komt.
Blue Jasmine – 2013 12 1:38 uur
Genre: Drama, Duister
Het leven aan de top leidt tot veel stress voor een modieuze huisvrouw in New York City die in een crisis gedwongen wordt te leren leven in een eenvoudigere lifestyle.
Buried Alive – 2007 1:34 uur
Genre: Bovennatuurlijk, Duister, Horror
Wat begon als een geintje, eindigt in een nachtmerrie als een groep studentes in een verlaten huis verblijven waar ze kwaadaardige geesten tot leven wekken.
Clash of the Titans – 2010 12 1:46 uur
Als de dappere Perseus de mooie prinses Andromeda wil redden moet hij een bataljon sterke en machtige vijanden verslaan.
Company You Keep, The – 2012 12 2:01 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een advocaat, die weduwnaar is, moet vluchten wanneer een journalist hem herkent als een voormalige radicale activist die betrokken was bij de moord op een bewaker.
Contagion – 2011 12 1:46 uur
Genre: Actie, Drama, Thriller
Een team dokters moet tegen de tijd een dodelijk virus stoppen voor het de mensheid totaal uitroeit.
Crazy, Stupid, Love – 2011 6 1:58 uur
Als Cal hoort dat zijn vrouw wil scheiden, begint hij met de hulp van een geraffineerde jonge vrijgezel schoorvoetend zijn nieuwe leven als alleenstaande.
Doctor Foster (seizoen 1) – 2015 12
Genre: Britse TV, Drama, Duister, Romantisch, Thriller
Dr. Gemma Foster denkt dat haar man een affaire heeft. Ze gaat zelf op onderzoek uit en raakt er langzaam maar zeker helemaal door geobsedeerd.
Faces In The Crowd – 2011 16 1:38 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Misdaad, Thriller
Milla Jovovich speelt de hoofdrol in deze thriller over een vrouw die lijdt aan ‘gezichtsblindheid’, het onvermogen gezichten van mensen te onthouden.
Fake Identity – 2009 16 1:32 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een Amerikaanse arts wordt aangezien voor een diamantsmokkelaar en vals beschuldigd van moord, waardoor hij zowel voor gangsters als justitie op de vlucht moet slaan.
Get Him to the Greek – 2010 12 1:49 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een ambitieuze jonge stagiair bij een platenmaatschappij, Aaron, moet een onhandelbare rockster naar Los Angeles brengen voor zijn jubileumconcert.
Hall Pass – 2011 12 1:45 uur
Twee getrouwde mannen krijgen een vrijbrief van hun vrouw om een week lang naar bed te gaan met zoveel vrouwen als ze willen.
Hangover: Part II The – 2011 12 1:41 uur
Als de oproerkraaiers voor Stu's bruiloft in Thailand weer bijeenkomen, worden ze op een ochtend wakker in een sjofel hotel zonder te weten hoe ze daar kwamen.
Hereafter – 2010 12 2:08 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Dit bovennatuurlijke verhaal volgt drie verschillende mensen en hun antwoord op de dood, waaronder een medium dat anderen kan helpen rust te vinden.
Horrible Bosses – 2011 12 1:37 uur
Drie humeurige vrienden kunnen geen streep onder hun ellendige baan zetten, dus ze bedenken een creatieve strategie om hun bemoeizuchtige bazen uit de weg te ruimen.
Hot Fuzz – 2007 16 2:00 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een politieman uit Londen moet onderzoek verrichten in een schijnbaar saai plaatsje dat plotseling wakker wordt geschud door een aantal macabere 'ongelukken'.
How I Live Now – 2013 12 1:41 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Gebaseerd op boek
De zomerliefde tussen een Amerikaans tienermeisje en een Engelse jongen komt tot een abrupt einde als geruchten over de Derde Wereldoorlog waarheid worden.
J. Edgar – 2011 12 2:16 uur
Genre: Drama, Duister, Misdaad, Waargebeurd
Deze filmbiografie gaat over J. Edgar Hoover, die in zijn werk de grenzen opzocht en een complex persoonlijk leven had tijdens zijn 47 jaar als hoofd van de FBI.
Meester Van De Zwarte Molen – 2008 9 1:55 uur
♫ Duits / CC Nederlands
Genre: Duister, Fantasie, Sci-Fi, Thriller
In de sombere tijd van de pest onderwijst een mysterieuze molenaar het weeskind Krabat in de zwarte magie. De nieuwe krachten moeten echter duur betaald worden.
Mr. Brooks – 2007 16 2:00 uur
De charismatische Mr. Brooks is een seriemoordenaar die in de clinch ligt met zijn alter ego wiens charme geen probleem is voor de gedreven detective.
Nights in Rodanthe – 2008 AL 1:36 uur
Genre: Drama, Duister, Gebaseerd op boek, Romantisch
Als een orkaan een kusthotel in North Carolina treft en de chirurg en enige gast Paul Flanner vast komt te zitten, verandert het leven van een jonge vrouw voor altijd.
One For The Money – 2012 12 1:31 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een gescheiden, werkloze vrouw wordt premiejager om rond te kunnen komen. Haar eerste grote zaak draait om een ex-vriend van de middelbare school.
Our Idiot Brother – 2011 12 1:29 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Voor Ned, een onverbeterlijke idealist, is de wereld te moeilijk. Als zijn vrouw hem dumpt en hij zijn hond verliest, ligt zijn lot in handen van zijn verbitterde zussen.
Paranoia – 2013 12 1:45 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Duister, Thriller
Gechanteerd door de CEO van zijn bedrijf wordt deze medewerker gedwongen om de rivaal en voormalige mentor van de baas te bespioneren.
Patriot, The – 2000 16 2:45 uur
Genre: Actie, Drama, Oorlog
Een voormalige oorlogsheld wil in vrede leven en zijn land bewerken, totdat een wrede Britse officier de Amerikaanse Revolutie heel dichtbij brengt.
Paulie Een Eigenzinnige Vogel – 1998 AL 1:31 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Avontuur, Comedy
Een pratende papegaai vertelt hoe hij in een dierenonderzoekslaboratorium terechtkwam na gescheiden te zijn van zijn baasje, en hoe hij haar probeerde terug te vinden.
Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief – 2010 12 1:58 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Avontuur, Drama, Sci-Fi
Nadat de tiener Percy Jackson ontdekt dat hij de zoon van Poseidon is, begint hij aan een lange reis vol spannende avonturen om zijn sterfelijke moeder te redden.
Perks of Being a Wallflower, The – 2012 12 1:42 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Gebaseerd op boek
Een verlegen eerstejaarsstudent is van de kaart vanwege de zelfmoord van zijn beste vriend en krijgt ook nog 'ns met zijn eerste liefde te maken.
Philomena – 2013 12 1:37 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Waargebeurd
Een ouder wordende Ierse vrouw werkt samen met een onhandige journalist om haar zoon te vinden die ze 50 jaar geleden moest opgeven voor adoptie.
Prisoners – 2013 16 2:33 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Als zijn zesjarige dochter is ontvoerd en het onderzoek vastloopt, spoort de timmerman Keller Dover de dader zelf op.
Resident Evil: Afterlife – 2010 16 1:32 uur
♫ Engels / CC Nederlands
The Undead Apocalypse is nog niet voorbij als supersoldaat Alice arriveert in een toevluchtsoord in Los Angeles, maar is het een val?
Resident Evil: Extinction – 2007 16 1:30 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Duister, Horror, Sci-Fi
De zombie-moordenaar Alice dwaalt door de ruïnes van Las Vegas met een kleine groep overlevenden die bedreigd wordt door een levensgevaarlijk virus.
RocknRolla – 2008 16 1:54 uur
Genre: Actie, Comedy, Misdaad, Thriller
Een innemende dievenbende in de onderwereld van Londen wil miljoenen stelen wanneer ze een tip krijgen over een vastgoedtransactie van een gangster.
Rush Hour 2 – 2001 12 1:30 uur
Als de Amerikaanse ambassade in Hongkong wordt gebombardeerd, nemen inspecteur Lee en rechercheur Carter het samen op tegen een internationaal misdaadsyndicaat.
Rush Hour 3 – 2007 12 1:31 uur
Rechercheurs Lee en Carter vormen weer een team. Dit keer moeten ze in Parijs een getatoeëerde vrouw beschermen die te veel weet van een moordcomplot.
Secret Of Terror Castle, (The) – 2009 6 1:36 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Avontuur,
Jupiter Jones en zijn twee vrienden reizen naar Noord-Californië om een behekst huis te onderzoeken nadat ze een videoband met een geheime boodschap in handen krijgen.
Seeking Justice – 2011 12 1:45 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Na de beestachtige verkrachting van zijn vrouw wordt Will benaderd door een man van een waakzaamheidsgroep die aanbiedt om wraak te nemen op de dader, tegen een prijs.
Sherlock Holmes: A Game of Shadows – 2011 12 2:08 uur
In dit vervolg op de Sherlock Holmes-serie uit 2009 zoekt de briljante superspeurder zijn toevlucht in het occulte om de plannen van Professor Moriarty te bestrijden.
Time Traveler's Wife, The – 2009 12 1:47 uur
Door een genetische afwijking reist de knappe bibliothecaris Henry ongewild door de tijd, en verschijnt op verschillende momenten in het leven van zijn ware liefde.
Trollhunter – 2010 16 1:43 uur
♫ Noors / CC Nederlands
Genre: Actie, Fantasie, Horror, Sci-Fi
Trollen bestaan niet? Deze drie Noorse studenten proberen het tegenbewijs te leveren door een berenstroper te interviewen die beweert dat hij ze gezien heeft.
Umrika – 2015 1:36 uur
♫ Hindi / CC o.a. Hindi, Nederlands
Een ambitieuze man verruilt zijn kleine dorpje in India voor Amerika. Maar als geen brieven meer van gem komen, begint zijn broer aan zijn eigen avontuur.
Unknown – 2011 16 1:53 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Liam Neeson speelt de rol van een man die bijkomt na een auto-ongeluk en ontdekt dat een andere man zijn identiteit heeft overgenomen.
Upside Down – 2012 6 1:47 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Romantisch, Sci-Fi
De planeet van Adam is arm, terwijl Eden op de rijkere tweelingplaneet woont. Hun liefde zorgt voor een interplanetaire ruzie.
Walking on Sunshine – 2014 AL 1:33 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Feelgood, Romantisch
In deze film met een jaren 80- soundtrack stort Taylors leven in als ze ontdekt dat de verloofde van haar zus Maddie haar eigen knappe vakantieliefde is.
Warm Bodies – 2013 12 1:37 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Horror, Romantisch
Na het eten van de hersenen van een jonge man en het absorberen van de herinneringen ervan, wordt een pas gestorven zombie verliefd op de vriendin van zijn slachtoffer.When the student is ready, the teacher will appear.
Sorrie hoor, maar het lijkt voor sommigen wel nooit goed te zijn. Staat een serie eens bijna(!) direct (of iig vrij snel) na de uitzending op Netflix, is dat ook al te langzaam...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
Designated Survivor komt telkens met 1 week vertraging op Netflix? Why
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ook zeker een paar goede titels. Vanavond lekker rustig avondje, dus even kijken of het een beetje pulpsci-fi wordt of een was serieuzere film.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:57 schreef bascross het volgende:
Heeft iemand zijn erfenis nagelaten aan Netflix nl? Wat een hoop toevoegingen.
Oh. Ik volg de serie zelf niet, maar ik had eerder begrepen dat ze die ook op een week-by-week basis deden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Seizoen 7 is er nog steeds niet.
Voorheen inderdaad wel ja. Daarom is het extra zuur dat dit bij S7 niet gelukt is met de rechten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh. Ik volg de serie zelf niet, maar ik had eerder begrepen dat ze die ook op een week-by-week basis deden.
Fargo, maar is wel Amerikaans.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:46 schreef golfer het volgende:
We hebben nog 1 aflevering van Narcos te kijken en zijn op zoek naar een nieuwe serie?
Wat moeten we persé gaan zien?
En we houden niet van horror/fantasie/comic en coming to age.
Liefst niet heel Amerikaans.
Suggesties?
Gomorra.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:46 schreef golfer het volgende:
We hebben nog 1 aflevering van Narcos te kijken en zijn op zoek naar een nieuwe serie?
Suggesties?
Eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:50 schreef iBenny het volgende:
Die docu over Amanda Knox zat goed in elkaar en keek lekker weg. 5/5
Pretty Little Liars.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:46 schreef golfer het volgende:
Suggesties?
Hoe is dat niet 'heel Amerikaans'?quote:
Ah, ik had al moeite om iets op te noemen dat niet horror/fantasie/comic wasquote:
Skins heerlijk rouw en Brits.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:46 schreef golfer het volgende:
Suggesties?
quote:
Nee, danku. Daarvoor zijn we te oud.quote:Skins is een Britse tienergeoriënteerde televisieserie...
Mogelijk is dat iets. We gaan het proberen. Bedankt.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1408: Theatrical Version – 2007 16 1:39 uur
♫ Engels / CC Nederlands
In deze thriller van Stephen King is een schrijver en scepticus vastbesloten het mysterie te ontrafelen van spookachtige voorvallen in kamer 1408 van het Dolphin Hotel.
Box, (The) – 2009 12 1:55 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Duister, Misdaad, Sci-Fi, Thriller
Een echtpaar moet een besluit nemen: drukken ze een knop in wat hen een miljoen dollar oplevert, maar waarmee een volslagen vreemde de dood vindt, of doen ze het niet.
Charlie St. Cloud – 2010 9 1:39 uur
♫ Engels / CC Nederlands
De intrigerende roman van Ben Sherwood vormt de basis van dit geestenverhaal over Charlie die zelfs na de dood van zijn broer Sam nog aan hem is gehecht.
Cocaine Cowboys – 2006 16 1:58 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Documentaire, Misdaad
Deze documentaire onderzoekt de vele dimensies van de cocaïnehandel in het Miami van de jaren tachtig, zoals verteld door de smokkelaars en de agenten van toen.
Courageous – 2011 12 2:09 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Enkele politieagenten zijn tijdens hun werk het toonbeeld van moed, maar kunnen een tragedie thuis niet aan in dit sociale drama.
Ellis In Glamourland – 2004 AL 1:35 uur
Als een relatie-expert haar wil helpen een miljonair aan de haak te slaan, betreedt alleenstaande moeder Ellis een droomwereld vol luxe. Maar zal ze ware liefde vinden?
Finest Hours, The – 2016 12 1:57 uur
Genre: Actie, Drama, Thriller
Als een woeste Atlantische storm twee olietankers in tweeën scheurt, voert een kustwachtteam een heroïsch reddingsplan uit om het leven van de bemanning te redden.
Fort, The – 2014 6 1:47 uur
♫ Marathi / CC o.a. Nederlands
Genre: Comedy, Drama
Chinu krijgt het moeilijk wanneer hij van de stad naar het platteland verhuist en op een jeugdcultuur stuit die sterk verschilt van wat hij gewend is.
Love And Honor – 2013 12 1:31 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Oorlog, Romantisch
Dalton krijgt aan het front in Vietnam een brief van zijn geliefde waarin ze het uitmaakt, en zet tijdens een week verlof alles op het spel om haar terug te winnen.
Magische Kristal, Het – 2013 AL 1:15 uur
De Kerstman heeft een magisch kristal waarmee hij alle cadeautjes binnen een nacht kan bezorgen. Als het vermist raakt, lijkt kerst dit jaar in het water te vallen.
Man vs Snake: The Long and Twisted Tale of Nibbler – 2015 9 1:32 uur
Genre: Bizar, Documentaire
Zo'n 25 jaar nadat de heersende computerspelkampioen Tim McVey een miljardenrecord vestigde met het spel 'Nibbler', komt hij weer in actie om zijn titel te verdedigen.
Monkey King: Havoc in Heaven's Palace, The – 2014 2:02 uur
♫ Chinees / CC o.a. Nederlands
Een aap die geboren is uit een hemelsteen, krijgt bovennatuurlijke krachten en moet vijanden van zowel goden als demonen bevechten om zijn plaats in de hemel te vinden.
Much Ado About Nothing – 2016 1:35 uur
De zorgeloze student Vicente moet vechten voor zijn vrijheid als een vriend met connecties hem valselijk beschuldigt een ongeluk te hebben veroorzaakt.
My Big Night – 2015 16 1:37 uur
Een werkloze man krijgt een baan als figurant tijdens het maken van een tv-special over oudejaarsavond met crisisverwikkelingen. En die avond lijkt niet op te houden.
Oorlogsgeheimen – 2014 6 1:31 uur
Tijdens de Tweede Wereldoorlog krijgen twee beste vrienden een band met een meisje dat in hun dorp komt wonen. De drie worden geconfronteerd met moeilijke omstandigheden.
Pietje Bell 2: De jacht op de tsarenkroon – 2003 AL 1:51 uur
Pietje Bell en zijn bende van de Zwarte Hand nemen het op tegen de boef Stark als die samen met twee handlangers een koninklijke kroon wil stelen.
Problem Child – 1990 6 1:20 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Ben en Flo willen dolgraag een kind, maar adopteren helaas een zeer irritante jongen die zelfs nog niet is gewenst door de nonnen in het weeshuis.
Robin Hood: Prince of Thieves – 1991 12 2:23 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Romantisch
Wanneer de laffe Sheriff van Nottingham de vader van Robin Hood vermoordt, zweert de legendarische boogschutter wraak en sluit hij zich aan bij een bende bannelingen.
Second Woman, The – 2012 1:41 uur
♫ Chinees / CC o.a. Nederlands
Genre: Drama, Duister, Thriller
Als Bao ziekt wordt tijdens een repetitie voor het toneelstuk van haar vriend, neemt haar jaloerse tweelingzus Xiang haar rol over. En daar blijft het mogelijk niet bij.
Sharing Relations – 2013 12 1:24 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Als de outcast Scott terugkeert naar zijn familie, gooit hij de levens van de mensen om hem heen overhoop.
Unborn, The – 2009 16 1:27 uur
♫ Engels / CC Nederlands
In deze griezelige thriller schakelt een tiener spirituele hulp in, omdat ze 's nachts nachtmerries heeft en overdag wordt lastiggevallen door de geest van een jongen.
Vliegenierster Van Kazbek, De – 2010 12 1:43 uur
Marie droomt ervan uit haar bekrompen leven op Texel te ontsnappen en vindt vriendschap - en moed - bij de Georgische soldaten die op haar eiland worden gestationeerd.When the student is ready, the teacher will appear.
Oké maar je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:22 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Nee, danku. Daarvoor zijn we te oud.
Netflix is down inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:41 schreef Voetstappen het volgende:
Netflix doet het niet, maar internet wel. Meer mensen deze storing?
Halverwege aflevering 1 en het is tot nu toe best wel goed, vind ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:19 schreef WammesWaggel het volgende:
The Affair zou ik je desondanks aanraden, geef het een kans.
Geen problemen hier. Gewoon via de TV.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:41 schreef Voetstappen het volgende:
Netflix doet het niet, maar internet wel. Meer mensen deze storing?
Eens vwb The Affair. Als je geen bezwaar hebt tegen flink wat seksscenes per aflevering, maar het is beter dan het zo nu klinkt. Intrigerend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogelijk is dat iets. We gaan het proberen. Bedankt.
twitter:Noud twitterde op zaterdag 01-10-2016 om 22:00:50Waar was jij op 1 oktober 2016, tijdens de Grote Netflix Storing? #stoptober. reageer retweet
Als je bezig was met iets te kijken, voordat deze storing begon, is er niets aan de hand kennelijk, je kunt het gewoon afkijken. Daarna is het echter over en uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik zit gewoon de film 1408 te kijken.
Dan slaat hij het op in een buffer op de server en dat valt dus blijkbaar nog wel terug te kijken. Maar 'live' streamen lukt niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:45 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als je bezig was met iets te kijken, voordat deze storing begon, is er niets aan de hand kennelijk, je kunt het gewoon afkijken. Daarna is het echter over en uit(kwamen wij net ook achter
)
Happy Valley, Love/Hate, The Fall, Peaky Blinders, Gomorra, Broadchurch, The Missingquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:46 schreef golfer het volgende:
Suggesties?
Oh afschuwelijk Amerikaans & tienertvquote:
Heb je No Escape al gezien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:26 schreef DKUp het volgende:
Daarnet Prisioners gekeken, wel een goede film![]()
Geen last van een storing gehad.
De doorgestreepte hebben we al gezien...oh, wacht. Alles dus wat je voorstelde.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:54 schreef Eef999 het volgende:
Happy Valley, Love/Hate, The Fall, Peaky Blinders, Gomorra, Broadchurch, The Missing
Hadden jullie Mad Men al gezien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:37 schreef golfer het volgende:
De doorgestreepte hebben we al gezien...oh, wacht. Alles dus wat je voorstelde.
Yups. Op een gegeven moment na een seizoen of 5 afgehaakt.quote:
Ik geloof dat ik het dan ook niet meer weetquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:39 schreef golfer het volgende:
Yups. Op een gegeven moment na een seizoen of 5 afgehaakt.
River, Marcella, Grand Hotel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Op een gegeven moment na een seizoen of 5 afgehaakt.
Gezien en van The Grand Hotel 2 afleveringen en toen afgehaakt.quote:
Terwijl ik voor jullie aan het zoeken was wel weer een paar ideetjes voor mezelf gevonden waarmee ik me vannacht maar ga vermakenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:44 schreef golfer het volgende:
We zijn nu begonnen aan The Affair en dan hebben we ook daarna nog een Franse politieserie 'op de plank liggen'.
Dat is wel opvallend dan want Amazon wil zelf ook gaan streamen en concurrent worden van Netlix begreep ik van Hastings in College Tour vrijdagavond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
De Netflix infrastructuur draait voor een belangrijk deel ook in de Amazon cloud. Misschien zit het daar mis.
Is die uitzending de moeite van het terugkijken waard?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend dan want Amazon wil zelf ook gaan streamen en concurrent worden van Netlix begreep ik van Hastings in College Tour vrijdagavond.
Mwah, het gaat wel. Had er meer van verwacht. Ik had meer vragen inhoudelijk over Netflix verwacht en over de Netflix Originals, maar dat viel wel een beetje tegen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:50 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is die uitzending de moeite van het terugkijken waard?
Hahaha, ja ik ook wel verdeeld over dagen hoor. Ik ben nu maar illegaal aan seizoen 2 begonnen. Kon niet meer wachten.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oriented – 2015 AL 1:19 uur
♫ Hebreeuws / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Documentaire, Provocerend
Het leven, de uitdagingen en de tegenstrijdige gevoelens van drie Palestijnse homo's is vastgelegd in deze film die in 2014 werd opgenomen in een verdeeld Tel Aviv.
Stalingrad – 2013 16 2:10 uur
♫ Russisch / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Drama, Duister, Oorlog
Tijdens de verschrikkingen van de Slag om Stalingrad in 1942 verschanst een groep Russische soldaten zich in het huis van een doodsbange jonge vrouw.
Underworld Trilogy (seizoen 1) – 2010 16
♫ Fins / CC Engels, Fins, Nederlands
Genre: Drama, Duister
Deze trilogie belicht verhalen over drugshandel en witwaspraktijken vanuit drie verschillende perspectieven: de politieagent, de advocaat en de gevangene.
Vegas Baby – 2006 12 1:27 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Nathan gaat naar Las Vegas om zijn laatste vrijgezellenweekend te vieren. Hij laat zijn vriend Z Bob alles organiseren, maar daar zal hij spijt van krijgen.When the student is ready, the teacher will appear.
Welke?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:44 schreef golfer het volgende:
en dan hebben we ook daarna nog een Franse politieserie 'op de plank liggen'.
ja daar heb ik gisteren ook de eerste aflevering van gezien en ik moet zeggen dat ik hem erg goed vond.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:48 schreef KingRadler het volgende:
Designated Survivor is niet verkeerd
Netflix Original
het is iets van House of Cards meets Olympus has fallen gevoel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:49 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja daar heb ik gisteren ook de eerste aflevering van gezien en ik moet zeggen dat ik hem erg goed vond.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anchorman: The Legend of Ron Burgundy – 2004 6 1:34 uur
De seksistische nieuwslezer Ron Burgundy moet de roem delen met een ambitieuze en mooie verslaggeefster en dat betekent oorlog binnen en buiten de studio!
Heartbreak Kid, The – 2007 12 1:55 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Eddie, een eeuwige vrijgezel geeft z'n jawoord aan de mooie en sexy Lila. Eenmaal op huwelijksreis in Mexico blijkt de vrouw van zijn dromen een ware nachtmerrie te zijn.
Kite Runner, The – 2007 12 2:07 uur
♫ Perzisch / CC Engels, Nederlands
In de Kite Runner zijn Amir en Hassan als jeugdvrienden onafscheidelijk, tot een noodlottige daad ze uit elkaar drijft. Jaren later komt Amir hier op terug...
School of Rock, The – 2003 AL 1:49 uur
Musicus Dewey Finn krijgt een baantje als een invaldocent waarbij hij in het geheim de leerlingen de fijne kneepjes van de rock en roll probeert bij te brengen.
Shark Bait – 2006 6 1:18 uur
Een verweesde vis gaat bij andere familieleden wonen op een rif en krijgt het aan de stok met een gemene haai over een meisje met wie hij wil trouwen.
Tropic Thunder – 2008 16 1:46 uur
Genre: Actie, Comedy, Satire
Deze gevechtsfilm van regisseur-ster Ben Stiller volgt een groep acteurs die gedwongen wordt om real-life-soldaten te worden.
Zulu – 1964 6 2:18 uur
Genre: Actie, Drama, Oorlog, Waargebeurd
In dit waargebeurde drama verdedigt een groep Britse soldaten in Zuid-Afrika een buitenpost tegen een aanval van een overweldigende groep Zoeloestrijders.When the student is ready, the teacher will appear.
Via chromecast werkte het niet meer dus dan maar via ps3 proberen. Daar moest ik gewijzigde terms accepteren voordat ik inlogde en toen deed alles het weer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Wereldwijde storing begrijp ik? Alle backups down...
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boomerang – 1992 12 1:56 uur
De legendarische womanizer Marcus Graham krijgt een koekje van eigen deeg van zijn nieuwe bazin Jacqueline, die hem zijn levensstijl in twijfel doet trekken.
Dreamgirls – 2006 6 2:10 uur
Dreamgirls is het bijzondere verhaal van het zangtrio ‘The Dreamettes’ dat tijdens een talentenjacht wordt ontdekt door een ambitieuze manager die hen beroemd maakt.
Fatal Attraction – 1987 16 1:59 uur
De getrouwde Dan wordt geconfronteerd met een dwaling uit zijn verleden als Alex, de vrouw met wie hij een korte affaire had, weigert hem los te laten.
Welcome Mr. President – 2013 6 1:38 uur
♫ o.a. Italiaans / CC o.a. Engels, Italiaans, Nederlands
Gefrustreerde Italiaanse politici benoemen een historische figuur als president. Maar zo bombarderen ze zijn huidige naamgenoot, een brave burger, plots tot president.
Wicker Man, (The) – 2006 12 1:41 uur
♫ Engels / CC Nederlands
In deze remake van de psychologische thriller uit 1973 krijgt een agent meer ellende dan verwacht tijdens zijn onderzoek naar de verdwijning van een jong meisje.
Wonderbroeders – 2014 AL 1:27 uur
Omdat hun klooster dreigt te worden omgebouwd tot een luxe spa, proberen vijf monniken hun thuis te redden. Ze worden onverwacht geholpen door de voorzienigheid.
Year One – 2009 12 1:36 uur
Twee Neanderthalers en de bijbel! Zed en Oh zijn primitieve holbewoners die uit hun dorp worden verbannen en besluiten een epische reis door de oudheid te maken.When the student is ready, the teacher will appear.
The Americans gezien? Ook erg goed!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien en van The Grand Hotel 2 afleveringen en toen afgehaakt.
Klinkt wel interessant, wel jammer dat serie in zwart/wit is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En Immersion (mini-serie), (in het Engels Deep genoemd):
http://www.opnetflix.nl/deep/23965
The Blacklist al gezien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
De doorgestreepte hebben we al gezien...oh, wacht. Alles dus wat je voorstelde.
Aanrader inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
The Americans gezien? Ook erg goed!
Ik niet, maar mijn vrouw wel.quote:
Jeugdsentiment!quote:Op maandag 3 oktober 2016 09:28 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
20,000 Leagues Under the Sea – 1954 AL 2:07 uur
Genre: Avontuur, Sci-Fi
Reis mee met de Nautilus naar een fascinerende onderzeewereld. Disney's briljante verfilming van Jules Verne's aangrijpend verhaal, maakt de film tot een meesterwerk!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good Witch (seizoen 1) – 2015 AL
Een sceptische dokter uit de grote stad weet niet goed wat hij moet denken van een weduwe met magische krachten die met haar dochter in een stadje woont.
Hurt Locker, The – 2008 16 2:11 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Drama, Duister, Oorlog, Thriller
Kathryn Bigelow regisseerde dit aangrijpende drama over de elitetroepen van het Amerikaanse leger die bommen onschadelijk moeten maken in Irak.
Joneses, The – 2009 12 1:35 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Cynisch, Satire
Het is bijna onmogelijk om de Joneses te evenaren: ze zijn een gezin met dure auto's, een gigantisch huis, en een schokkend geheim.
Kingdom, The – 2007 16 1:50 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een geheim FBI-team reist naar Riyad, Saoedi-Arabië, om een gevaarlijke Al-Qaeda-terrorist te onderzoeken die een bomaanslag op Amerikanen wil plegen.
Last Legion, The – 2007 12 1:37 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Oorlog
Zijn keizerrijk is aan het afbrokkelen, zijn ouders zijn dood, en de 12-jarige Romeinse keizer Romulus wordt verbannen naar Capri samen met zijn mystieke huisleraar.
Losers, The – 2010 12 1:36 uur
Genre: Actie, Thriller
Nadat ze erachter komen dat hun officier hen erin geluisd heeft, werkt een groep vergelding zoekende CIA-agenten samen om hun verraders uit te schakelen.
Next Three Days, The – 2010 12 2:13 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Als zijn vrouw in de bak belandt voor een moord die ze ontkent, bedenkt een professor een gedetailleerd plan voor haar om te ontsnappen.
Other End of the Line, The – 2008 AL 1:45 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Priya, die in Mumbai werkt als klantenservicemedewerkster, krijgt een band met Granger, een klant uit New York die niet weet dat zij niet Amerikaans is.
Rebound The – 2009 6 1:30 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een alleenstaande moeder die in New York woont verrast iedereen als ze een verhouding krijgt met een buurman die veel jonger is.
Smurfs, The – 2011 6 1:42 uur
Als de boze tovenaar Gargamel probeert de Smurfen gevangen te nemen, vluchten ze weg uit hun dorp in het bos, gaan door een toverpoort en stranden in New York.
Sparkle – 2012 12 1:56 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Wanneer drie zusjes uit Detroit in de jaren 60 beroemd worden als een Motown-meidengroep creëert hun plotselinge succes een blijvend conflict.
Switch, The – 2010 12 1:41 uur
♫ Engels / CC Nederlands
The Switch gaat over beste vrienden Wallie en Kassie die beiden tegen wil en dank verstokte vrijgezellen zijn.
There's Something About Mary – 1998 6 1:59 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch, Slapstick
De Farrellys zijn hilarisch in deze komedie over Mary, de ideale vriendin van elke vent die ze tegenkomt, en vooral de gefrustreerde Ted van highschool.
This Christmas – 2007 12 1:58 uur
Genre: Drama, Feelgood
De leden van de familie Whitfield komen voor het eerst in vier jaar samen om Kerst te vieren en grijpen deze gelegenheid aan om hun hart te luchten.
Three Musketeers, The – 2011 12 1:50 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Drama, Thriller
De drie musketiers hebben hun beste tijd gehad en doen onbeduidend werk in Parijs, als hun vriend D'Artagnan hen weer bijeenbrengt om het land te verdedigen.
Underworld: Awakening – 2012 16 1:28 uur
Genre: Actie, Duister, Fantasie, Sci-Fi, Thriller
Kate Beckinsale die haar rol als vampier Selene terug vertolkt, schittert in deze stijlvolle vampiers versus weerwolven Underworld-film.
Underworld: Evolution – 2006 16 1:46 uur
Genre: Actie, Duister, Sci-Fi
Vampier Selene en Michael, die half weerwolf is, ontdekken wat de geschiedenis is van de voortdurende oorlog tussen de adellijke Death Dealers en de barbaarse Lycans.
Vantage Point – 2007 12 1:29 uur
Genre: Actie, Thriller
8 onbekenden met 8 verschillende gezichtspunten proberen de waarheid achter de aanslag op de president van de VS te ontrafelen.
Vertical Limit – 2000 12 2:04 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een man trotseert met zijn reddingsteam huiveringwekkende omstandigheden om zijn gewonde zus te redden van de top van K2, de een-na-hoogste berg ter wereld.
Volle Maan – 2002 12 1:37 uur
Nu Hans en zijn vrienden zijn afgestudeerd, varen ze naar Spanje op zoek naar een geheim feest. Dit zal het verloop van hun leven drastisch veranderen.
Wedding Singer, The – 1998 12 1:36 uur
Nadat haar verloofde hem heeft laten zitten, raakt de op feesten zingende Robbie bevriend met de serveerster Julia. Ze vraagt hem haar huwelijk te helpen regelen.
Witness, The – 2015 12 1:29 uur
Genre: Biografie, Documentaire, Intellectueel, Misdaad, Provocerend
In deze documentaire wil Bill Genovese de waarheid bovenhalen over de veelbesproken moord op zijn zus die in New York op straat werd vermoord in 1964.
Women, The – 2008 6 1:54 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Het huwelijk van Marry komt in gevaar als winkelmeisje Crystal met haar man aanpapt. Het is de grote roddel in haar vriendenkring en roddeltante Sylvia zit er bovenop.When the student is ready, the teacher will appear.
Netflix heeft nog niet alle seizoen, toch?quote:
quote:
Comedians in Cars Having Coffee: http://comediansincarsget(...)thanksgiving-mirandaquote:Miranda Sings
Miranda Sings, pseudoniem van zangeres en comédienne Colleen Evans (geboren als Colleen Ballinger te Santa Barbara (Californië), 21 november 1986), is een Amerikaans YouTube-personage.
En geheime dochter van Adelheid!quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:12 schreef Aether het volgende:
Comedians in Cars Having Coffee: http://comediansincarsget(...)thanksgiving-miranda
Hey, die stond al in mijn lijst. Terug van weg geweest blijkbaar.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:24 schreef Aether het volgende:
Hurt Locker, The – 2008 16 2:11 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Drama, Duister, Oorlog, Thriller
Kathryn Bigelow regisseerde dit aangrijpende drama over de elitetroepen van het Amerikaanse leger die bommen onschadelijk moeten maken in Irak.
Aantal films zijn weer terug (na 1+ jaar).quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, die stond al in mijn lijst. Terug van weg geweest blijkbaar.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Accidental Husband, The – 2008 AL 1:30 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Relatie-expert Emma leidt een stabiel leven totdat ze ontdekt dat ze getrouwd is met een man die ze nog nooit eerder ontmoet heeft...
Animal, The – 2001 6 1:23 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Als Marving Mange een vreselijk auto-ongeluk krijgt en wordt gered door een orgaantransplantatie van diverse dieren, krijgt hij verbazingwekkende nieuwe krachten.
Armstrong Lie, The – 2013 9 2:03 uur
Genre: Biografie, Documentaire, Provocerend
Deze documentaire volgt wielrenner Lance Armstrong vanaf zijn comeback-poging in 2009 tot zijn schokkende bekentenis van dopinggebruik in 2012.
Art of the Steal, The – 2013 6 1:30 uur
Genre: Actie, Comedy, Misdaad, Offbeat
Crunch Calhoun, een motorduivel en bijna bekeerde oplichter, stemt in met nog één opdracht: hij moet zijn broer Nicky helpen bij het stelen van een kostbaar boek.
English Patient, The – 1996 12 2:41 uur
Ralph Fiennes speelt een afschuwelijk verbrande piloot die een verhaal van een gedoemde romance vertelt aan de verpleegkundige die hem verzorgt.
Family Stone, The – 2005 6 1:43 uur
De relatie van de gesloten Everett en Meredith werkt in Manhattan, maar brokkelt af wanneer ze een buitenwijk bezoeken.
Forbidden Kingdom, The – 2008 12 1:44 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Jackie Chan en Jet Li spelen de hoofdrol in dit opwindende avontuur over een fan van vechtfilms die op mysterieuze wijze in het oude China belandt.
Sex and the City 2 – 2010 12 2:26 uur
Vriendinnen Carrie, Charlotte, Samantha en Miranda gaan op een welverdiende vakantie naar het exotische Abu Dhabi.
Sex And The City: The Movie – 2008 12 2:25 uur
♫ Engels / CC Nederlands
In dit vervolg op het witte doek van de hitserie Sex and the City vraagt Big Carrie ten huwelijk, maar zijn koudwatervrees dreigt hun relatie voorgoed te verpesten.
Shallow Hal – 2001 6 1:53 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Hal is de eeuwige vrijgezel die geobsedeerd is met het binnenhalen van het allermooiste vrouwelijke schoon.
Sint & Diego: de Magische Bron van Myra – 2012 AL 1:25 uur
Diego en z'n helpers proberen de toverkunst die Sinterklaas zijn speciale kracht geeft, terug te vinden, maar ze moeten hiervoor naar z'n geboorteplaats reizen.
Smoorverliefd – 2012 12 1:31 uur
Vier vrouwen van dezelfde familie steunen elkaar op hun weg door de waanzinnige onzekerheden van liefde, seks en romantiek.
Solitary Man – 2009 9 1:29 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Duister
Een voormalige autodealer ziet zijn leven een duik nemen. Het jarenlang sluiten van schimmige deals en achter vrouwen aanzitten gaat zijn tol eisen.
Source Code – 2011 12 1:33 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Intellectueel, Misdaad, Sci-Fi, Thriller
Een soldaat wordt gerekruteerd voor een onderzoek waarbij hij in de huid en de geest van een man moet kruipen om de daders van een terroristische aanslag op te sporen.
Speed Racer – 2008 6 2:14 uur
Emile Hirsch speelt Speed in deze verfilmde adaptatie van de populaire Japanse tekenfilmserie uit de jaren 60 van regisseurs Lana en Andy Wachowski.
Splice – 2009 16 1:47 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror, Sci-Fi, Thriller
Twee wetenschappers trotseren het farmaceutische bedrijf dat hun onderzoek financiert om hun experiment om een kruising tussen mens en dier te creëren voort te zetten.
Step Up – 2006 6 1:42 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Tyler en Nora ontmoeten elkaar op de Maryland School of Arts: hij voert er een werkstraf uit en zij volgt er dansles. Tyler blijkt ook wat moves in huis te hebben!
Step Up 2: The Streets – 2008 6 1:37 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Wanneer Andie's dansgroep The 411 haar de rug toekeert, ontdekt ze dat er heel wat straattalent in haar school aanwezig is. Samen met Moose vormt ze een eigen groep.
Step Up 3 – 2010 6 1:46 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een New Yorkse dansgroep maakt zich op voor de World Jam, een danscompetitie waarin hiphopteams de strijd met elkaar aangaan voor de hoofdprijs van $100.000.
Step Up 4: Miami Heat – 2012 6 1:38 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Emily verhuist en ontmoet Sean die met "The Mob" waanzinnige flashmobs uitwerkt. Als ze ontdekken dat Emily’s vader hun wijk wil slopen, protesteren ze...al dansend!
Ted en de Schat van de Mummie – 2012 6 1:32 uur
Genre: Actie, Avontuur
Een bouwvakker die ervan droomt om archeoloog te worden, wordt aangezien voor zijn held en beleeft een spannend avontuur in Peru.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kenau – 2014 12 1:47 uur
Genre: Actie, Drama, Waargebeurd
Aangespoord door de executie van haar dochter geeft redersweduwe Kenau leiding aan de wanhopige verdediging van haar stad tegen Spaanse bezetters.
Pac's Scary Halloween – 2016 6 0:44 uur
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Als de snode Dr. Pacenstein een plan beraamt om van lichaam te wisselen met Pac tijdens een Halloweenfeest, trachten Spiral, Cyli en Graaf Pacula hun vriend te redden.When the student is ready, the teacher will appear.
Zet die er dan ook ff bijquote:
Veel spannender om die 15 seconden trailer te kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zet die er dan ook ff bij
17-03-2017
The Defenders komt in de zomer dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:22 schreef planethugo het volgende:
17-3 lijkt snel, maar toch weer een half jaar ertussen. Hopelijk gaan ze volgend jaar met 3 series per jaar verder
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chatô: The King of Brazil – 2015 1:45 uur
♫ Portugees (BR) / CC o.a. Engels, Nederlands, Portugees (BR)
Genre: Bizar, Comedy, Drama, Gebaseerd op boek
Het geromantiseerde leven van mediamagnaat Assis Chateaubriand stelt hem voor als de ster van een televisieproces waar zijn passies en successen worden beoordeeld.
Pijnstillers – 2014 9 1:36 uur
Pianist Casper probeert een plaats te veroveren in een jeugdorkest. Als zijn moeder ernstig ziek wordt, probeert hij ook het contact met zijn vader te herstellen.
Pizza Maffia – 2011 12 1:25 uur
Haas en Bram worden plotseling rivalen als de vader van Haas een pizzeria opent die direct concurreert met die van de vader van Bram.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My Life in Ruins – 2009 AL 1:31 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Georgia begint een nieuw leven als reisgids in Griekenland. De toeristen in haar bus willen echter alleen maar op het strand liggen, souvenirs scoren en ijsjes eten.
Mystic River – 2003 16 2:17 uur
Een tragedie herenigt jeugdvrienden Sean, Dave en Jimmy wanneer ze samen worden verbonden in een moordonderzoek van Jimmy's tienerdochter.
New Year's Eve – 2011 AL 1:57 uur
Genre: Comedy, Feelgood, Romantisch
In deze romantische comedy vol sterren, wordt het lot van een groep New Yorkers, van een striptekenaar tot chef-kok, op oudejaarsavond onderling verstrengeld.
New York, I Love You – 2008 12 1:38 uur
♫ Engels / CC Nederlands
In de stad die nooit slaapt, weet je nooit waar de liefde jou zal vinden. Deze romantische comedy speelt zich af in New York waar verschillende liefdesverhalen opbloeien.
Next Day Air – 2009 16 1:24 uur
Als een pakje cocaïne verkeerd bezorgd wordt, probeert de verzender de buit terug te krijgen maar de ontvangers houden hun eigen ideeën erop na.
Notorious – 2009 12 2:03 uur
Deze inzichtelijke filmbiografie toont het zware leven van The Notorious B.I.G. als drugsdealer, zijn artistieke succes en zijn onopgeloste moord op zijn 24ste.
P.S. I Love You – 2007 AL 2:06 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Gerry, de overleden man van Holly, heeft twaalf brieven achtergelaten om haar naar een nieuw leven te leiden.
Pandorum – 2009 16 1:44 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Horror, Sci-Fi, Thriller
Twee astronauten worden wakker op een verlaten ruimteschip. Ze zien niets en herinneren zich niets... Wie zijn ze? En wat is hun missie?
Pathology – 2008 16 1:34 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een net afgestudeerd arts gaat stage lopen bij een prestigieuze pathologieafdeling en merkt al snel dat zijn nieuwe collega's zelf ook wat pathologische problemen hebben.
Pawn – 2013 16 1:24 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een overval tijdens een diner loopt uit op een gijzeling wanneer een agent tussenbeide komt en de restauranteigenaar tot de maffia blijkt te behoren.
Philosophers, (The) – 2013 16 1:42 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel, Sci-Fi
Filosofiestudenten aan een internationale school in Indonesië moeten bepalen wie van hen een hypothetische nucleaire apocalyps zou overleven.
Pitch Black – 2000 16 1:48 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Nadat een piloot en haar passagiers, waaronder een veroordeelde moordenaar, zijn neergestort op een verlaten planeet, moeten ze het opnemen tegen vleesetende aliens.When the student is ready, the teacher will appear.
S6 komt bijna. Volgens mij rond dezelfde tijd als FOX S7 gaat uitzenden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:55 schreef Rijst het volgende:
Ik dacht even ik pik weer even TWD op. Maar Netflix loopt net als ik ook twee seizoenen achter
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28 Days – 2000 6 1:43 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Drama
Als een journaliste dronken schade veroorzaakt, laat ze zich opnemen in een afkickkliniek. Hier ontmoet ze een medepatiënt die haar kijk op het leven verandert.
A Walk to Remember – 2002 6 1:42 uur
Als de rebelse Landon in een toneelstuk wordt gecast als tegenspeler van het grootste boekenwurm van de school, bloeit een romance op. Maar dan slaat het noodlot toe.
America's Sweethearts – 2001 AL 1:43 uur
Een beroemd filmsterechtpaar wil hun vechtscheiding verbergen en doet tegenover de pers alsof er niets aan de hand is wanneer ze hun nieuwste film promoten.
Back to the Future 3 – 1990 6 1:58 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Feelgood
In de laatste aflevering van deze trilogie verlost Marty DeLorean uit een mijnschacht en zoekt hij Doc op in het wilde westen van 1885.
Bicentennial Man – 1999 6 2:11 uur
Genre: Drama, Feelgood, Sci-Fi
De familie Martin koopt een androïde om te helpen in de huishouding. Maar al snel krijgt de robot menselijke gevoelens en ervaart hij wat het is om creatief te denken.
E.T. the Extra-Terrestrial – 1982 6 1:59 uur
Genre: Actie, Avontuur, Drama
In een buitenwijk raakt een eenzame jongen bevriend met een lief buitenaards wezen. Hij beschermt hem tegen de overheid en probeert hem te helpen terug naar huis te gaan.
Get Carter – 2000 16 1:41 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Nadat zijn broer 'per ongeluk' is vermoord, komt huurmoordenaar Carter naar huis om het verleden af te sluiten, maar zoekt al snel vergelding in plaats van verlossing.
Just Married – 2003 6 1:34 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Na overhaast te zijn getrouwd lijken een macho uit een arbeidersgezin en een vrijgevochten schrijfster van goede huize op huwelijksreis toch niet voor elkaar gemaakt.
Mrs Brown – 1997 12 1:44 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Romantisch, Waargebeurd
De rouwende weduwe koningin Victoria trekt zich jarenlang terug totdat de openhartige bediende John Brown haar tot de orde roept.
Road to Perdition – 2002 16 1:57 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Nadat zijn vrouw en zoon vermoord zijn, gaat een man met zijn andere zoon op de vlucht om zich te wreken op de man die zijn leven verwoest heeft.When the student is ready, the teacher will appear.
Originele trailer in ieder geval, ik ben benieuwd. De film met Jim Carrey vond ik destijds erg leuk.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batman Begins – 2008 16 2:32 uur
Genre: Actie, Duister, Misdaad, Thriller
Na de moord op zijn ouders, traint Bruce Wayne met een duistere organisatie en keert terug naar Gotham City om misdaad te bestrijden onder een nieuwe naam.
Cheaper by the Dozen – 2003 AL 1:38 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Als een football coach een baan krijgt voor een grote universiteit, verhuizen hij, zijn vrouw en 12 kinderen naar Chicago.
Dodgeball: A True Underdog Story – 2004 AL 1:32 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Wanneer de eigenaar van een fitnesscentrum een sportschool van de zorgeloze Pete overneemt, kan Pete op maar één manier terugvechten: met trefbal.
Fantastic Four – 2005 6 1:45 uur
Tijdens een ruimtereis veranderen vier wetenschappers door kosmische straling. Samen moeten deze Fantastic Four nu de snode plannen van Dr. Doom dwarsbomen.
Holes – 2003 6 1:53 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Avontuur, Bizar, Comedy
Stanley moet met zijn mededelinquenten gaten graven 'om karakter op te bouwen' totdat hij zich realiseert dat de bewakers een heel andere reden voor die opdracht hebben.
Hostage – 2005 16 1:53 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een voormalige gijzelingsonderhandelaar kan zijn rustige leventje op zijn buik schrijven als een gezin met maffiaconnecties gegijzeld wordt.
I Am David – 2003 12 1:31 uur
Dankzij z'n wilskracht ontsnapt een 12-jarig jongetje uit een communistisch concentratiekamp in deze adaptatie van de roman North to Freedom.
Jaws: The Revenge – 1987 12 1:29 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Horror, Thriller
Na de zoveelste haaienaanval heeft Ellen Brody genoeg van Amity Island en verhuist ze naar het Caribisch gebied maar daar wordt ze opgewacht door een oude bekende.
Kicking and screaming – 2005 6 1:35 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Wanneer Phil een baan start als coach van zijn zoons voetbalteam, komt hij tegen zijn ultra-competitieve vader te staan die coach is van een ander team.
Master and Commander: The Far Side of the World – 2003 12 2:18 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Drama, Gebaseerd op boek
Tijdens de napoleontische oorlogen worden Jack Aubrey en zijn mannen geconfronteerd met een beter uitgeruste kaperkapitein.When the student is ready, the teacher will appear.
the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 06:55 schreef Aether het volgende:
Dodgeball: A True Underdog Story – 2004 AL 1:32 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Wanneer de eigenaar van een fitnesscentrum een sportschool van de zorgeloze Pete overneemt, kan Pete op maar één manier terugvechten: met trefbal.
Één van de weinige flauwe Amerikaanse sitcoms waar ik echt dubbel om kan liggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:56 schreef avotar het volgende:
[..]
the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!![]()
Beste film van Vince Vaughn
neequote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je een aflevering downen en offline kijken?
Hopelijk snel danquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:48 schreef Monolith het volgende:
Er zijn wel tools om streaming diensten op te nemen, maar dat vereist dat je ze eerst in hun geheel afspeelt.
Ik geloof dat Netflix het wel zegt te overwegen om dit aan te bieden.
Amazon Prime heeft de mogelijkheid bijvoorbeeld weer wel.
Waarom? Er is nagenoeg overdekking wifi of 4G dekking in NL.quote:
Valt ook wel weer mee. En met 4g ben je zo over je abo heen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom? Er is nagenoeg overdekking wifi of 4G dekking in NL.
Ik heb er inderdaad ook nooit behoefte aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom? Er is nagenoeg overdekking wifi of 4G dekking in NL.
Ik dacht dat DAM expat in Zuid-Amerika was. Dan is de dekking volgens mij toch iets minder.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad ook nooit behoefte aan.
Android? Heb daar ook wel eens last van. Een complete reboot van het apparaat is dan de enige oplossing.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:26 schreef Rijst het volgende:
Hmm krijg geen ondertiteling bij de tweede aflevering van Desiginated Survivor
https://help.netflix.com/nl/node/23439quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:26 schreef Rijst het volgende:
Hmm krijg geen ondertiteling bij de tweede aflevering van Desiginated Survivor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |