Ben ook erg benieuwd!quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Lijkt me een leuke serie. Kan Kiefer Sutherland na jaren van beschermen van de president eindelijk eens zelf president spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
quote:Op zaterdag 24 september 2016 07:38 schreef Aether het volgende:
Wat een bizar verhaal... Daisy's verhaal heeft ook iets "Making a murderer"-achtigsSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Audrie & Daisy – 2016 AL 1:38 uur - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire, Misdaad, Provocerend
In deze hartverscheurende documentaire worden twee tieners aangerand door hun zogenaamde vrienden, online vernederd en in hun omgeving voor schut gezet.
Bedankt voor de reminder. Ik zie nu pas dat seizoen 2 er opstaatquote:Op zaterdag 24 september 2016 19:38 schreef Jovatov het volgende:
Net Broadchurch afgezien. Erg fijne serie.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1920 London – 2016 16 1:53 uur
♫ Hindi / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror, Thriller
Wanneer haar rijke man behekst is door een mysterieus medaillon zoekt een radeloze vrouw hulp bij haar vroegere geheime minnaar, een expert in het occultisme.
Natural Born Pranksters – 2016 16 1:31 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy
VitalyzdTV, Dennis Roady en Roman Atwood, de grootste grappenmakers op YouTube, zetten Hollywood op z'n kop met hun bizarre stunts.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
vanochtend begonnen met de eerste 2 afleveringen. Het kijkt wel lekker weg en doet me veel denken aan Louie en Master of none.quote:Op zondag 25 september 2016 19:26 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd naar Easy. Lijkt me hilarisch.
Eerste aflevering gezien maar vond het vrij rukquote:Op zondag 25 september 2016 19:26 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd naar Easy. Lijkt me hilarisch.
En Master of None (wanneer seizoen 2 eigenlijk) vond ik leuk. Dus dan dit ook wel denk ik zo.quote:Op zondag 25 september 2016 19:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
vanochtend begonnen met de eerste 2 afleveringen. Het kijkt wel lekker weg en doet me veel denken aan Louie en Master of none.
Ik kan niet wachten. Echt niet.quote:Op maandag 26 september 2016 06:19 schreef Buitendam het volgende:
Dat seizoen 2 van The Affair maar snel mag komen.
Nee, dat was gewoon lekker stereotyperend voor de vegan lesbienne.quote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Rijst het volgende:
Nu vraag ik me eigelijk af na het zien van aflevering 2. Is okselhaar echt in bij vrouwen?
Nog meer fansquote:Op maandag 26 september 2016 06:19 schreef Buitendam het volgende:
Verwijderen uit je history op je profile page van netflix.quote:Op maandag 26 september 2016 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er blijven nu steeds twee films in 'kijk verder' staan, ondanks dat ze helemaal tot de laatste seconde gekeken zijn én ze al verschillende keren uit mijn viewing activity verwijderd zijn.
Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Ja, dat heb ik dus ook al gedaan. Werkt niet. Ze blijven terugkomen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Verwijderen uit je history op je profile page van netflix.
Dan weet ik het nietquote:Op maandag 26 september 2016 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook al gedaan. Werkt niet. Ze blijven terugkomen.
Ik heb het ook af en toe. Of dan is iets wekenlang weg en opeens staat hij er weer tussen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook al gedaan. Werkt niet. Ze blijven terugkomen.
ja daar ben ik het mee eens. op de apple tv app is het niet eens mogelijk om te zoeken op categorie.quote:Op maandag 26 september 2016 13:38 schreef ems. het volgende:
Dan weet ik het niet Wat mij betreft mag netflix sowieso wel iets meer aan hun apps sleutelen. Werkt erg knullig af en toe voor iets dat zo groot en populair is.
Ja, zoeken op taal en binnen de app iets verwijderen uit de Continue Watching lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op maandag 26 september 2016 13:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan weet ik het nietWat mij betreft mag netflix sowieso wel iets meer aan hun apps sleutelen. Werkt erg knullig af en toe voor iets dat zo groot en populair is.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Delirium – 2014 12 1:24 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Comedy, Slapstick
Drie berooide vrienden hopen rijk te worden door een lowbudgetfilm te maken met in de hoofdrol de bekende acteur Ricardo Darín, maar het loopt al snel uit de hand.
Wild, The – 2006 6 1:22 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Animatie
Als een grappig groepje harige vrienden uit de stadsdierentuin ontsnapt, ontdekken ze dat New York City veruit de grootste en meest idiote jungle is.When the student is ready, the teacher will appear.
Net de eerste aflevering gezien. Wauw. Hoop dat de rest net zo goed en pakkend blijft. Kennelijk wel.quote:Op maandag 26 september 2016 06:19 schreef Buitendam het volgende:
Yes!!!quote:Op dinsdag 27 september 2016 06:45 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Once Upon a Time (seizoen 5) – 2016 12
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
In deze fantasieserie wordt een jonge vrouw aangetrokken door een stadje in Maine. Daar ontdekt ze overal elementen uit de sprookjeswereld.
Ik wordt helemaal gestoord van de app op PS4 laatste tijd. Komt regelmatig voor dat als ik op 'volgende aflevering' klikt hij ineens aan t einde 'start'. Ff niet opletten en je mist zo een aflevering (of zoals ik, bijna seizoenseinde)quote:Op maandag 26 september 2016 13:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan weet ik het nietWat mij betreft mag netflix sowieso wel iets meer aan hun apps sleutelen. Werkt erg knullig af en toe voor iets dat zo groot en populair is.
Dat laatste kan ook te maken hebben met een licentie die tijdelijk afgelopen is geweest en daarna weer vernieuwd.quote:Op maandag 26 september 2016 13:46 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik heb het ook af en toe. Of dan is iets wekenlang weg en opeens staat hij er weer tussen.
Kijk ik naar uit.quote:
Lijkt mij interessant.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 06:45 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Once Upon a Time (seizoen 5) – 2016 12
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
In deze fantasieserie wordt een jonge vrouw aangetrokken door een stadje in Maine. Daar ontdekt ze overal elementen uit de sprookjeswereld.
Is dat het eerste concert op Netflix?quote:
als het veel kijkers trekt dan zal dit wel vaker gaan gebeurenquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat het eerste concert op Netflix?
Vind dat namelijk nog wel een toevoeging die ik meer zou willen zien.
Met z'n allen naar Justin Timberlake kijken dus!quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
als het veel kijkers trekt dan zal dit wel vaker gaan gebeuren
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Designated Survivor (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Thriller
In deze aangrijpende politieke thriller ligt het lot van Amerika in de handen van een gewone ambtenaar nadat een aanval op Washington het bestuur heeft onderuitgehaald.
Mickey Mouse Clubhuis (seizoen 2) – 2016 AL
♫ Engels, Nederlands / CC ×
Genre: Animatie
Met behulp van hun handige Mousekatools leren Mickey en zijn Disney-clubhuisvriendjes een nieuwe generatie kleuters op een speelse manier hoe ze problemen kunnen oplossen.When the student is ready, the teacher will appear.
Dat is wel een erg boude uitspraak... Denk dat downloaden een groter probleem is voor HBO.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:14 schreef KingRadler het volgende:
Beetje of topic maar Netflix NL heeft HBO om zeep geholpen nu Videoland nog.
HBO heeft in mijn ogen ook gewoon vrij duur in vergelijking met wat je ervoor terugkrijgt.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:21 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat is wel een erg boude uitspraak... Denk dat downloaden een groter probleem is voor HBO.
HBO heeft gewoon te dure series die een te duur abonnement eisen. Als GoT straks afgelopen is blijft er weinig over. Ik heb dit jaar drie maanden een abo gehad op HBO en eigenlijk alleen GoT gekeken met een of twee keer een film.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:14 schreef KingRadler het volgende:
quote:
Comedians in Cars Having Coffee: http://comediansincarsget(...)thanksgiving-mirandaquote:Miranda Sings
Miranda Sings, pseudoniem van zangeres en comédienne Colleen Evans (geboren als Colleen Ballinger te Santa Barbara (Californië), 21 november 1986), is een Amerikaans YouTube-personage.
Ik moet ook zeggen dat het aanbod van HBO ook echt ruk was. Heb 3 maanden een abonnement genomen voor Game of Thrones.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:14 schreef KingRadler het volgende:
Ik had het een half jaar gratis en toen belden ze met een aanbieding, dus ik heb het nog tot het eind. Voor de volle mep hoefde ik het niet. Het is jammer dat de oudere series er niet op staan.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat het aanbod van HBO ook echt ruk was. Heb 3 maanden een abonnement genomen voor Game of Thrones.
dat red ik echt niet om alles te kijken voor die datumquote:Op woensdag 28 september 2016 21:20 schreef Zelva het volgende:
Beschikbaar tot en met 4 oktober
The Courier (2012, 2,29)
Snuf de hond en de ijsvogel (2010, 2,47)
Snuf de hond en het spookslot (2010, 2,63)
Life Happens (2011, 2,52)
In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale (2007, 2,34)
San Siu Lam Zi (Shaolin) (2011, 3,50)
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans (2009, 2,99)
Stille Nacht (2004, 2,98)
Rogue (2007, 2,93)
Zwartboek (2006, 3,75)
Trust (2010, 3,36)
Stone (2010, 2,32)
Stranger Thingsquote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Razor21 het volgende:
Klaar met Narcos seizoen 2. Geweldig!! Nu op zoek naar een andere serie.
Tijd geleden 2 afleveringen gekeken. Maar dit is niet echt mijn dingquote:
JA! Ik heb seizoen 1 echt in 1 ruk uitgekeken....quote:Op woensdag 28 september 2016 21:13 schreef Greys het volgende:
Waarom hebben ze van The Affair niet ook meteen s2 erop gezet?Dat is al een jaar geleden uitgezonden.
Ik ook, nou ja in drie dagen ofzo. Echt zo'n puntjevanjestoel serie. Wel veel sex, maar dat klopt wel in het verhaal. Lekkere serie. Letterlijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:33 schreef Michellee het volgende:
[..]
JA! Ik heb seizoen 1 echt in 1 ruk uitgekeken....
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annie – 2014 6 1:58 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Feelgood
In deze bewerking van de Broadwaymusical wordt een pittig pleegkind onder de vleugels genomen van een politieke speler. Zij veranderen elkaars leven.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op donderdag 29 september 2016 10:35 schreef Aether het volgende:
Oh...SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annie – 2014 6 1:58 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Feelgood
In deze bewerking van de Broadwaymusical wordt een pittig pleegkind onder de vleugels genomen van een politieke speler. Zij veranderen elkaars leven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Allemaal gespeeldquote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
M'n nekharen gaan ervan overeind staan. Not good.
Halverwege afl 2 afgehaakt omdat het wel heel huilie huilie werd, maar dat heb ik te vroeg gedaan?quote:Op donderdag 29 september 2016 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, nou ja in drie dagen ofzo. Echt zo'n puntjevanjestoel serie. Wel veel sex, maar dat klopt wel in het verhaal. Lekkere serie. Letterlijk.
Het '80 Stand By Me/Steven Spielberg/The Goonies gevoelquote:Op donderdag 29 september 2016 12:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[..]
Dan haak ik dus af. Wat maakt het wel de moeite waard?
mwahquote:Op donderdag 29 september 2016 13:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het '80 Stand By Me/Steven Spielberg/The Goonies gevoel
Het tweede seizoen is zeker zo goed als het eerstequote:Op donderdag 29 september 2016 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, nou ja in drie dagen ofzo. Echt zo'n puntjevanjestoel serie. Wel veel sex, maar dat klopt wel in het verhaal. Lekkere serie. Letterlijk.
Oh dat kan best, maar ik trek zoiets echt niet. Gespeeld of nietquote:Op donderdag 29 september 2016 13:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Allemaal gespeeld
Kijk de laatste twee minuten van http://comediansincarsget(...)thanksgiving-miranda
Ja denk ik wel.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Halverwege afl 2 afgehaakt omdat het wel heel huilie huilie werd, maar dat heb ik te vroeg gedaan?
Oh! Watquote:Op donderdag 29 september 2016 13:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het tweede seizoen is zeker zo goed als het eerste
Ook leuk om Pacey uit Dawsons Creek weer te zien
Jazekerquote:Op donderdag 29 september 2016 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! WatIs dat Cole?
Mijn god, die is goed opgedroogd dan!
Ik vind ze stuk voor stuk heel erg goed acteren. Kan amper wachten op seizoen 2. Kom op, Netflix!quote:Op donderdag 29 september 2016 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jazeker
Wat mij bevalt is dat het geen eendimensionale karakters zijn maar gewoon mensen die naast goede ook vreemde en voor een ander onlogische keuzes maken.
De film Safe Heaven is ook een aanrader momenteel op Netflix.
Moet dat niet Seizoen 5 zijn? (AHS)quote:Op donderdag 29 september 2016 18:17 schreef Aether het volgende:
In oktober o.a.
• 7 Años - 28 oktober
• American Horror Story (seizoen 6) - 10 oktober
• Black Mirror (seizoen 3) - 21 oktober
• Call the Midwife (Christmas Special) - 15 oktober
• Crazy Ex-Girldfriend (seizoen 2) - 23 oktober
• Dinotrux (seizoen 3) - 7 oktober
• Family Guy (seizoen 15) - 1 oktober
• Finest Hours, The - 1 oktober
• Foxcatcher - 28 oktober
• Glitch (seizoen 1) - 15 oktober
• Haters Back Off - 14 oktober
• Homeland (seizoen 5) - 8 oktober
• Info the Inferno - 28 oktober
• Justin Timberlake + The Tennessee Kids - 12 oktober
• Mascots - 13 oktober
• Midnight Diner - 21 oktober
• Mr. Peabody & Sherman Show, The (seizoen 3) - 21 oktober
• Project MC² (seizoen 3) - 14 oktober
• Ranch, The (seizoen 1B) - 7 oktober
• Scream (Halloween Special) - 19 oktober
• Siege of Jadotville, The - 7 oktober
• Sky Ladder: The Art of Cai Guo-Qiang - 14 oktober
• Skylanders Academy (seizoen 1) - 28 oktober
• Trailer Park Boys: Out of the Park Europe - 28 oktober
• Walking Dead, The (seizoen 6) - 13 oktober
• Word Party (seizoen 2) - 21 oktober
• Zootropolis - 26 oktober
Yup. Vanaf 10 oktober is Hotel te zien.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:53 schreef rats het volgende:
[..]
Moet dat niet Seizoen 5 zijn? (AHS)
O fijn, die heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 30 september 2016 08:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yup. Vanaf 10 oktober is Hotel te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |