Wat een tergend tragisch niveau hebben die mannen toch.quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:10 schreef Oliver23 het volgende:
Ik denk dat we Helene voorlopig niet meer op vrijdagavond bij VI zien, na het "ze slikt alles door" opmerking
http://dai.ly/x4ugq7s
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 24 september 2016 09:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een tergend tragisch niveau hebben die mannen toch.
Het was op zich ook niet zo heel slim om onder de tafel te kruipen. Dan weet je 't wel met een stel mannen...quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:10 schreef Oliver23 het volgende:
Ik denk dat we Helene voorlopig niet meer op vrijdagavond bij VI zien, na het "ze slikt alles door" opmerking
http://dai.ly/x4ugq7s
quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:21 schreef BadderHaring het volgende:
Wat een tergend tragisch niveau hebben die mannen toch.
Inderdaad, en stiekem vind ze die aandacht wel leuk hoor (anders was ze wel blijven staan richting het scherm; met de rug naar de camera).quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Het was op zich ook niet zo heel slim om onder de tafel te kruipen. Dan weet je 't wel met een stel mannen...
mandquote:Op zaterdag 24 september 2016 14:14 schreef richard121 het volgende:
Aangezien ik verplicht ben te internetten d.m.v. een dongel (wat overigens prima werkt qua snelheid) heb ik een datalimiet van 20gb volledige snelheid, daarna onbeperkt op een lage snelheid wat te traag is om te kunnen streamen.
Op RTL XL kun je voetbal inside dan wel terugkijken maar dan enkel op full hd kwaliteit wat zo'n 2.5gb aan data kost, eigenlijk iets te veel...
Nu heb ik in het buitenland wel eens via kaasoldaat.net voetbal programma's terug gekeken of gedownload, maar dat bestaat niet meer zag ik net.
Weet iemand hier een alternatief voor?
Of een site waar je gemakkelijk de kwaliteit kan veranderen (naar 480 of 720p bijvoorbeeld)? Of eventueel uitzendingen kan downloaden?
Wanneer ik dat programma kan terugkijken zonder dat het me 2.5gb kost hoop ik voldoende data over te houden voor een programma als Tegenlicht of een uitzending van Pauw.
Met andere woorden; ik kijk niet alleen maar naar 'debielentelevisie'...
Fox Sports GO is dat volgens mij.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:58 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand hoe ik me op FOX kan abonneren zonder digitale TV? Dus zeg maar alleen een internet abbonnement.
Ja maar ik kan nergens vinden dat je dat los kan bestellen..quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:01 schreef bascross het volgende:
[..]
Fox Sports GO is dat volgens mij.
Klopt. Je moet een volledig abo nemen. Dan mag je ook gebruik maken van Go.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan nergens vinden dat je dat los kan bestellen..
Wat een teringlijersquote:Op zaterdag 24 september 2016 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Je moet een volledig abo nemen. Dan mag je ook gebruik maken van Go.
quote:ABONNEREN
Heeft u nog geen FOX Sports GO Abonnement? Bestel dan nu een TV-abonnement met gratis FOX Sports GO. Wil je direct live toegang en liever alleen FOX Sports GO? Dat kan ook.
De MP4 van de laatste uitzending bijvoorbeeld is slechts 738 MB.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:14 schreef richard121 het volgende:
Aangezien ik verplicht ben te internetten d.m.v. een dongel (wat overigens prima werkt qua snelheid) heb ik een datalimiet van 20gb volledige snelheid, daarna onbeperkt op een lage snelheid wat te traag is om te kunnen streamen.
Op RTL XL kun je voetbal inside dan wel terugkijken maar dan enkel op full hd kwaliteit wat zo'n 2.5gb aan data kost, eigenlijk iets te veel...
Nu heb ik in het buitenland wel eens via kaasoldaat.net voetbal programma's terug gekeken of gedownload, maar dat bestaat niet meer zag ik net.
Of een site waar je gemakkelijk de kwaliteit kan veranderen (naar 480 of 720p bijvoorbeeld)? Of eventueel uitzendingen kan downloaden?
Wanneer ik dat programma kan terugkijken zonder dat het me 2.5gb kost hoop ik voldoende data over te houden voor een programma als Tegenlicht of een uitzending van Pauw.
twitter:VoetbalInside twitterde op vrijdag 23-09-2016 om 21:51:37Wat zit daar achter Wilfred?! 👽#voetbalinside https://t.co/EYw8vR7RFz reageer retweet
Ik had vorig jaar een los Go abonnement en kon die dit jaar verlengen. Dus moet mogelijk zijn, zonder tv aanbiederquote:
Sylvana Simons zal boos zijn om deze tweetquote:Op zaterdag 24 september 2016 19:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VoetbalInside twitterde op vrijdag 23-09-2016 om 21:51:37Wat zit daar achter Wilfred?! 👽#voetbalinside https://t.co/EYw8vR7RFz reageer retweet
Zal wel ff bellen naar die longlijersquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een los Go abonnement en kon die dit jaar verlengen. Dus moet mogelijk zijn, zonder tv aanbieder
Asjeblieft:http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:14 schreef richard121 het volgende:
Dat kon vroeger wel maar tegenwoordig niet meer. Nu ben je verplicht een tv-abo te hebben om Go te ontvangen. Volgens Fox zelf komt dat door een storing maar dat is gelul. Als je hier op klikt en dan op Fox Sports Go (helemaal onderaan) krijg je dit:quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:58 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand hoe ik me op FOX kan abonneren zonder digitale TV? Dus zeg maar alleen een internet abbonnement.
FOX MAFFIAquote:FOX Sports GO is momenteel niet beschikbaar voor nieuwe klanten. FOX Sports abonnees met een tv-abonnement van FOX Sports kunnen wel gebruik maken van GO. Koppel dan hier je account.
Onze excuses voor eventueel ongemak
quote:Op zondag 25 september 2016 01:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat kon vroeger wel maar tegenwoordig niet meer. Nu ben je verplicht een tv-abo te hebben om Go te ontvangen. Volgens Fox zelf komt dat door een storing maar dat is gelul. Als je hier op klikt en dan op Fox Sports Go (helemaal onderaan) krijg je dit:
[..]
FOX MAFFIA
GROOTquote:Op zondag 25 september 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet.
fysiek kracht groot sterk lengtequote:Op zondag 25 september 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet.
quote:Hierna is er bij de bond besloten dat ze voor een meer ervaren optie gaan’, geeft John van den Brom aan bij Studio Voetbal.
René op dat begin zo ongemakkelijkquote:
Ik ook, bij Sjek aan tafel is hij lang niet zo goed. Hij paste beter bij VI.quote:
Muah bij Sjek kan hij meestal meer zijn verhaal doen, bij VI onderbrak Gijp hem de hele tijd omdat hij een grap wilde maken en hysterisch te lachen.quote:Op maandag 26 september 2016 19:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ook, bij Sjek aan tafel is hij lang niet zo goed. Hij paste beter bij VI.
Waarvan aktequote:Op maandag 26 september 2016 20:11 schreef Evertjan het volgende:
Als ze vandaag weer de hele tijd schijtlollig gaan lopen met Hans dan zap ik weg of gooi ik een koekenpan door de tv
Paardenlul!quote:Op maandag 26 september 2016 20:11 schreef Evertjan het volgende:
Als ze vandaag weer de hele tijd schijtlollig gaan lopen met Hans dan zap ik weg of gooi ik een koekenpan door de tv
sow koekoekquote:Op maandag 26 september 2016 20:11 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou dan maar niet naar RTL7 zappen.quote:Op maandag 26 september 2016 20:11 schreef Evertjan het volgende:
Daar ga je toch niet naar kijkenquote:Op maandag 26 september 2016 20:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leuk toch films van meer dan 10 jaar oud met om de 20min een reclameblok van 6-7min
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |