Het viel mij mee, er is hier een daar wel wat, maar niet overdreven veel. Overigens deed bij mij de gps vooral moeilijk...quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:08 schreef Highlighter het volgende:
Morgen ga ik trouwens vliegen vanuit schiphol
Ik ben benieuwd of daar nog pokestops/pokemon aanwezig is. Zou wel leuk zijn als ik tijdens het wachten een paar pokestops kan draaien
Wel een paar stops, maar geen Pokémon gezien.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:08 schreef Highlighter het volgende:
Ik ben benieuwd of daar nog pokestops/pokemon aanwezig is. Zou wel leuk zijn als ik tijdens het wachten een paar pokestops kan draaien
Dat idd. Weinig spannends.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:10 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Het viel mij mee, er is hier een daar wel wat, maar niet overdreven veel. Overigens deed bij mij de gps vooral moeilijk...
Ik had het net ook, stuk of 10 keer, klik je op de pokestop, komt je avatar heel casual voorbij lopenquote:
Er zijn daar wel een aantal stops en je poppetje loopt zonder dat je dat zelf ook hoeft te den.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:08 schreef Highlighter het volgende:
Erg gunstig voor buddy/eiquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik had het net ook, stuk of 10 keer, klik je op de pokestop, komt je avatar heel casual voorbij lopen.
Ik heb er ook nog maar 1 helaas.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:19 schreef eenjongen... het volgende:
97 caught en nog steeds geen pika
Ik heb ook een productief middagje gehad in Kijkduinquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag in Scheveningen waren er heel veel Jynx. Heb er vijf gevangen. Erg hoog zijn ze niet qua cp verder, rond de 500 is de hoogste die ik gehouden heb.
Wel eindelijk genoeg candy verzameld voor m'n Gyrosdoos. 1665CP met hydro pump. Ik vind het best, sterkste Pokemon tot nog toe.
Bron? Lijkt mij veel te snel namelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Lancering van generatie 2 door Niantic wordt blijkbaar bevestigd.
Lijkt mij ook snel, maar wel leuk als je weet dat men eraan werkt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bron? Lijkt mij veel te snel namelijk.
Op deze manier vind ik het niet echt een bevestiging.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Lijkt mij ook snel, maar wel leuk als je weet dat men eraan werkt.
Mooi, dan hoef ik me tenminste iets minder te vervelen tijdens het wachten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn daar wel een aantal stops en je poppetje loopt zonder dat je dat zelf ook hoeft te den.
Oh ja, maar dat Gen. 2 "ooit" komt had Niantic rond de originele release ook al wel gezegd..quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Lijkt mij ook snel, maar wel leuk als je weet dat men eraan werkt.
Koningsmove, Lapras ownen met elektrische pokemonquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:31 schreef Nattekat het volgende:
Meh
Ach. Dodgen deed ik toch al praktisch nooit. Dodgen
Zeker als de andere pokémon charge move doet, kan doden zoveel schade schelen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Koningsmove, Lapras ownen met elektrische pokemon.
Mooi, je krijgt ook eindelijk weer wat items.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NiceIk moet nog 28.000 XP
Dit, ik kreeg heel de app niet werkend op Schiphol.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:10 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Het viel mij mee, er is hier een daar wel wat, maar niet overdreven veel. Overigens deed bij mij de gps vooral moeilijk...
Doe ik ook in het weekend, als ik geen dingen gepland heb.quote:Op zondag 25 september 2016 02:35 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Was net gaan fietsen voor een Dratini.![]()
Had gedacht dat ik de enige zou zijn die zo gek is. maar toen ik daar aankwam stonden er nog 2 auto's langs de weg met alarmlichten aan Dratini te vangen.
De afgelopen tijd steeds incubators gekocht, maar ik ga nu ook voor een bag upgrade. Had ik al kunnen hebben, maar omdat ik niet aan het opletten was kocht ik die van meer pokemon hebben...quote:Op zondag 25 september 2016 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nu 150 coins, zal ik daar een incubator van kopen of zal ik nog even door sparen voor een bag upgrade?
quote:Op zondag 25 september 2016 02:35 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Was net gaan fietsen voor een Dratini.![]()
Had gedacht dat ik de enige zou zijn die zo gek is. maar toen ik daar aankwam stonden er nog 2 auto's langs de weg met alarmlichten aan Dratini te vangen.
Woow dat is aardig veel. Ik heb zojuist de 100 seen pas gehaaldquote:Op zondag 25 september 2016 11:22 schreef -Marjo- het volgende:
Gister eindelijk een Scyther kunnen vangen. Nu hopen op een Snorlax of Lapras uit mijn 10km ei. Heb inmiddels 133 in mijn pokedex...
Standbeeld pokemon.quote:Op zondag 25 september 2016 12:18 schreef Donnis het volgende:
Ik heb echt geen geduld meer om te wachten op die irritante sprongetjes die al die homopokkemons maken als je bal gooit. Sterf en haal die onzin eruit Niantic.
Aub de eerste 5 seconden geen gedoe zodat het allemaal wat sneller kan want dat wegkoppen demotiveert me te ergquote:
Ik zit aan 111quote:Op zondag 25 september 2016 11:25 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Woow dat is aardig veel. Ik heb zojuist de 100 seen pas gehaald
Vreemd, hier in Brussel is er een gekend Pickachu nest.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:19 schreef eenjongen... het volgende:
97 caught en nog steeds geen pika
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Daar word je toch blij vanquote:Op zondag 25 september 2016 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Vandaag bij Blijdorp geweest. Leuke vangst wel
Genoeg Krabby / Slowpoke om de evoluties te maken, ruim 50 Magikarp candy, Scyther / Tentacruel / Kabuto / Magnemite als nieuwe Pokémon en nog een zooi voor Lucky Eggs gefarmed
Dat sowieso! Ze hebben een baby-tapirquote:Op zondag 25 september 2016 14:17 schreef Unites het volgende:
[..]
Ook nog genoten van de dierentuin-dieren?
Waarom zou je dat doen???quote:
24 eieren die je kunt uitbroeden op die manier.quote:
1431cp is wel wat karig, maar lekker uppen danquote:Op zondag 25 september 2016 16:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Boh! Heerlijk als je zo'n moveset krijgt dan.
Hiernet 15 Ultra ballen aan verspild.quote:
Echt?quote:Op zondag 25 september 2016 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eevee van 396 cp gevangen, is nu mijn sterkste.
Ik kwam zelfs een 770 tegen.quote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Echt?
Ik vang ze geregeld boven de 670.
Mijn sterkste was 772 om te evolueren...quote:
Ik ben level 25 en heb nog geen Laprasquote:Op zondag 25 september 2016 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Mensen van lvl25 die nog geen Lapras hebben
Na die geweldige uit het ei, heb ik gewoon een tweede kunnen vangen zojuist
979CP, de nummer twee uit mijn lijst na de ander die al tig power ups heeft gehad.
Lapras kom ik bijna dagelijks om de hoek tegen hier, net als Muk en Charmanderquote:Op zondag 25 september 2016 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ben bijna level 28 en ik heb nog nooit een Lapras gezien, behalve in alle gyms.
Jaja.quote:Op zondag 25 september 2016 21:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lapras kom ik bijna dagelijks om de hoek tegen hier, net als Muk en Charmander
Kontverhaalquote:Op zondag 25 september 2016 21:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lapras kom ik bijna dagelijks om de hoek tegen hier, net als Muk en Charmander
Ik ben ook pas level 17.quote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Echt?
Ik vang ze geregeld boven de 670.
Ik één keer op de radar gezien, vlakbij Groot Abeele, maar daarna nooit meer.quote:Op zondag 25 september 2016 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ben bijna level 28 en ik heb nog nooit een Lapras gezien, behalve in alle gyms.
Echt? Daar zit ik naastquote:Op zondag 25 september 2016 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik één keer op de radar gezien, vlakbij Groot Abeele, maar daarna nooit meer.![]()
Dat is Muk heul nietquote:Op zondag 25 september 2016 23:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb al een evolve gehad en nu voor de volgende, zojuist gevangen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |