Koningsmove, Lapras ownen met elektrische pokemonquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:31 schreef Nattekat het volgende:
Meh
Ach. Dodgen deed ik toch al praktisch nooit. Dodgen
Zeker als de andere pokémon charge move doet, kan doden zoveel schade schelen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Koningsmove, Lapras ownen met elektrische pokemon.
Mooi, je krijgt ook eindelijk weer wat items.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NiceIk moet nog 28.000 XP
Dit, ik kreeg heel de app niet werkend op Schiphol.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:10 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Het viel mij mee, er is hier een daar wel wat, maar niet overdreven veel. Overigens deed bij mij de gps vooral moeilijk...
Doe ik ook in het weekend, als ik geen dingen gepland heb.quote:Op zondag 25 september 2016 02:35 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Was net gaan fietsen voor een Dratini.![]()
Had gedacht dat ik de enige zou zijn die zo gek is. maar toen ik daar aankwam stonden er nog 2 auto's langs de weg met alarmlichten aan Dratini te vangen.
De afgelopen tijd steeds incubators gekocht, maar ik ga nu ook voor een bag upgrade. Had ik al kunnen hebben, maar omdat ik niet aan het opletten was kocht ik die van meer pokemon hebben...quote:Op zondag 25 september 2016 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nu 150 coins, zal ik daar een incubator van kopen of zal ik nog even door sparen voor een bag upgrade?
quote:Op zondag 25 september 2016 02:35 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Was net gaan fietsen voor een Dratini.![]()
Had gedacht dat ik de enige zou zijn die zo gek is. maar toen ik daar aankwam stonden er nog 2 auto's langs de weg met alarmlichten aan Dratini te vangen.
Woow dat is aardig veel. Ik heb zojuist de 100 seen pas gehaaldquote:Op zondag 25 september 2016 11:22 schreef -Marjo- het volgende:
Gister eindelijk een Scyther kunnen vangen. Nu hopen op een Snorlax of Lapras uit mijn 10km ei. Heb inmiddels 133 in mijn pokedex...
Standbeeld pokemon.quote:Op zondag 25 september 2016 12:18 schreef Donnis het volgende:
Ik heb echt geen geduld meer om te wachten op die irritante sprongetjes die al die homopokkemons maken als je bal gooit. Sterf en haal die onzin eruit Niantic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |