abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 september 2016 @ 15:59:43 #1
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165516585
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 23 september 2016 @ 15:59:55 #2
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165516593
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:58 schreef LPFAN het volgende:
Voor de mensen die zich nou een beetje afvragen hoe dialyse nou in zijn werk gaat:


Dit is in mijn ziekenhuis. (Ik lag ook tegenover hem toevallig toen dit gefilmd werd haha :P)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 23 september 2016 @ 16:21:29 #3
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165517131
En het is mijn vaste plek nu :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165517671
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:59 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dank je! Dat geeft wat beeld van hoe het eraan toegaat. Ook van die shunt, want ik had er wel wat over gelezen, maar ik kon me er weinig bij voorstellen. Dit filmpje geeft echt een super simpele uitleg ervan. :)
pi_165517696
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:59 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zou jij niet 's nachts gedialyseerd willen worden?
pi_165517704
Hier weer eens hoofdpijn. Al vanaf dat ik opstond.
pi_165517855
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:59 schreef LPFAN het volgende:

[..]

zit jij ook te fietsen? En heb je nog steeds hoofdpijn bij/na dialyse?
  vrijdag 23 september 2016 @ 17:28:29 #8
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165518506
Jemig iedereen hier is "ziek" (als in snotteren, ziek zwak en misselijk) dus ik doe uiteraard ook gezellig mee :( daar gaan mijn zuurverdiende kilotjes weer.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 23 september 2016 @ 19:07:08 #9
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165520349
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:44 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Dank je! Dat geeft wat beeld van hoe het eraan toegaat. Ook van die shunt, want ik had er wel wat over gelezen, maar ik kon me er weinig bij voorstellen. Dit filmpje geeft echt een super simpele uitleg ervan. :)
Ja, is een heel fijn filmpje, Is gemaakt om mensen die komen te dialyseren voor te lichten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Zou jij niet 's nachts gedialyseerd willen worden?
Nee, heb er in het begin wel aan gedacht, maar ik vind het zo prima, Ik ben er ff gezellig uit, ik krijg eten en drinken, kan ff gezellig kletsen, en mijn waardes zijn prima.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:53 schreef computergirl het volgende:

[..]

zit jij ook te fietsen? En heb je nog steeds hoofdpijn bij/na dialyse?
Ik fiets vaak ja tijdens dialyse :Y En heel heel soms nog eens als ik me te druk maak ofzo, maar dat is dan heel erg licht aanwezig. Ik krijg nu extra zout en vocht en boullion en dat helpt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 23 september 2016 @ 19:07:19 #10
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165520352
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 17:28 schreef houdjemond het volgende:
Jemig iedereen hier is "ziek" (als in snotteren, ziek zwak en misselijk) dus ik doe uiteraard ook gezellig mee :( daar gaan mijn zuurverdiende kilotjes weer.
Beterschap! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165521820
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 17:28 schreef houdjemond het volgende:
Jemig iedereen hier is "ziek" (als in snotteren, ziek zwak en misselijk) dus ik doe uiteraard ook gezellig mee :( daar gaan mijn zuurverdiende kilotjes weer.
Beterschap!
pi_165523306
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 17:28 schreef houdjemond het volgende:
Jemig iedereen hier is "ziek" (als in snotteren, ziek zwak en misselijk) dus ik doe uiteraard ook gezellig mee :( daar gaan mijn zuurverdiende kilotjes weer.
Beterschap!
pi_165523318
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hier weer eens hoofdpijn. Al vanaf dat ik opstond.
Hoofdpijn al wat beter?
pi_165524595
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:10 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Hoofdpijn al wat beter?
Nog steeds wel wat aanwezig. Is qua pijn een 6-je hoor, maar evengoed is hoofdpijn gewoon een vervelend gevoel.
pi_165524676
Ik had vandaag overigens weer bij het roeren in de avondmaaltijd (of meer omhusselen eigenlijk) van die stijve pijnlijke handen.
pi_165530186
Mijn clumsiness was altijd al behoorlijk legendarisch, maar het feit dat ik daarnet een boekenrek wilde verschuiven
(waarom wil je een kast verschuiven om half zes in de morgen, Marie? Wel, dat is een goeie vraag! Geen idee, ik werd wakker met het idee dat ik mijn bureau anders wou inrichten en ja, dan doet een mens zulke dingen, blijkbaar)
en er daarbij in geslaagd ben het ding te laten omvallen op mij, doet me ergens wel beseffen dat het een graad erger geworden is.

Ik hoop dat Tom rap thuiskomt, want het doet allemaal toch wel zeer feitelijk. :X :'( en mijn ego is zwaar geblutst. :@
pi_165531810
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 06:48 schreef MarieAlice het volgende:
Mijn clumsiness was altijd al behoorlijk legendarisch, maar het feit dat ik daarnet een boekenrek wilde verschuiven
(waarom wil je een kast verschuiven om half zes in de morgen, Marie? Wel, dat is een goeie vraag! Geen idee, ik werd wakker met het idee dat ik mijn bureau anders wou inrichten en ja, dan doet een mens zulke dingen, blijkbaar)
en er daarbij in geslaagd ben het ding te laten omvallen op mij, doet me ergens wel beseffen dat het een graad erger geworden is.

Ik hoop dat Tom rap thuiskomt, want het doet allemaal toch wel zeer feitelijk. :X :'( en mijn ego is zwaar geblutst. :@
Oh lieverd toch. Pas alsjeblieft een beetje op jezelf en doe idd niet van dit soort dingen als je alleen thuis bent ;)
Hopelijk is Tom snel thuisgekomen. Hoe gaat het nu? :*

LPFAN interessant filmpje :Y

Houdjemond beterschap :* En rot van die kilo's. Zoveel reserves heb je idd niet.

Qua diabetes gaat het goed, mn rugpijn is een stuk minder. Maar ik ben zooooo moe :Z
Gewoon na therapie donderdag van 17 tot 19.30 uur slapen en dan daarna gewoon van 00 tot 13 uur de volgende dag :o
Ik geef er maar ff aan toe, heb het blijkbaar nodig. Maar waarom, geen idee.
  zaterdag 24 september 2016 @ 10:50:52 #18
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165531845
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 10:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oh lieverd toch. Pas alsjeblieft een beetje op jezelf en doe idd niet van dit soort dingen als je alleen thuis bent ;)
Hopelijk is Tom snel thuisgekomen. Hoe gaat het nu? :*

LPFAN interessant filmpje :Y

Houdjemond beterschap :* En rot van die kilo's. Zoveel reserves heb je idd niet.

Qua diabetes gaat het goed, mn rugpijn is een stuk minder. Maar ik ben zooooo moe :Z
Gewoon na therapie donderdag van 17 tot 19.30 uur slapen en dan daarna gewoon van 00 tot 13 uur de volgende dag :o
Ik geef er maar ff aan toe, heb het blijkbaar nodig. Maar waarom, geen idee.
Hopelijk trekt het gauw weg :*

MarieAlice: Doe asjeblieft voorzichtig :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165532038
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 06:48 schreef MarieAlice het volgende:
Mijn clumsiness was altijd al behoorlijk legendarisch, maar het feit dat ik daarnet een boekenrek wilde verschuiven
(waarom wil je een kast verschuiven om half zes in de morgen, Marie? Wel, dat is een goeie vraag! Geen idee, ik werd wakker met het idee dat ik mijn bureau anders wou inrichten en ja, dan doet een mens zulke dingen, blijkbaar)
en er daarbij in geslaagd ben het ding te laten omvallen op mij, doet me ergens wel beseffen dat het een graad erger geworden is.

Ik hoop dat Tom rap thuiskomt, want het doet allemaal toch wel zeer feitelijk. :X :'( en mijn ego is zwaar geblutst. :@
Kijk je uit voor jezelf? We willen geen overleden Marie hebben. (Ook geen gewonde Marie door ongelukjes.)
pi_165533470
Mja, hij was om half negen hier. Doet allemaal wel zeer franchement, maar heb geen goesting om naar de spoed of de wachtpost te gaan. Weer al dat gedoe.

Ik word echt helemaal zo'n kluns he. |:(
pi_165533714
13:00 en ik heb nog niks gegeten of gedronken... :X
  zaterdag 24 september 2016 @ 13:21:04 #22
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165533883
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
13:00 en ik heb nog niks gegeten of gedronken... :X
Dat is niet slim.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165534130
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
13:00 en ik heb nog niks gegeten of gedronken... :X
Aangezien je hebt verteld dat je je lijf niet de moeite waard vindt om goed voor te zorgen en eigenlijk liever dood wil snap ik niet waarom je de :X smiley gebruikt. Want die wordt meestal gebruikt als je iets erg of vervelend vindt. Jij zou blij moeten zijn. Weer een stapje dichter bij ontregelde bloedsuikers en lange termijn complicaties en langzame zelfmoord. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165534178
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Aangezien je hebt verteld dat je je lijf niet de moeite waard vindt om goed voor te zorgen en eigenlijk liever dood wil snap ik niet waarom je de :X smiley gebruikt. Want die wordt meestal gebruikt als je iets erg of vervelend vindt. Jij zou blij moeten zijn. Weer een stapje dichter bij ontregelde bloedsuikers en lange termijn complicaties en langzame zelfmoord. ^O^
_O_
pi_165534357
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:44 schreef MarieAlice het volgende:
Mja, hij was om half negen hier. Doet allemaal wel zeer franchement, maar heb geen goesting om naar de spoed of de wachtpost te gaan. Weer al dat gedoe.

Ik word echt helemaal zo'n kluns he. |:(
Als het echt te erg is toch maar wel gaan hoor. En je hersenen en lichaam werken gewoon nog niet optimaal na alles wat er gebeurd is. Niet zo streng voor jezelf :*
pi_165536354
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:21 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat is niet slim.
Het punt is: het enige wat ik echt lekker vind 's morgens en ook door m'n keel krijg, is yoghurt met cruesli. Maar dat "mag niet".

Ik zou eigenlijk aan de diëtiste moeten vragen of dát niet toch een optie is. Want andere dingen eet ik gewoon niet 's morgens. Ben ook alweer van de Optimel af, vond ik ook niet meer lekker om te ontbijten.

Ik ben gewoon een hele moeilijke ontbijter.

En wat betreft drinken: Ik krijg geen dorstprikkel... :{ Gelukkig (nog) geen hoofdpijn. Heb op de markt blikje cola light gekocht.
  zaterdag 24 september 2016 @ 17:51:25 #27
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165537693
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Het punt is: het enige wat ik echt lekker vind 's morgens en ook door m'n keel krijg, is yoghurt met cruesli. Maar dat "mag niet".

Ik zou eigenlijk aan de diëtiste moeten vragen of dát niet toch een optie is. Want andere dingen eet ik gewoon niet 's morgens. Ben ook alweer van de Optimel af, vond ik ook niet meer lekker om te ontbijten.

Ik ben gewoon een hele moeilijke ontbijter.

En wat betreft drinken: Ik krijg geen dorstprikkel... :{ Gelukkig (nog) geen hoofdpijn. Heb op de markt blikje cola light gekocht.
Ontbijten oke, ik ben ook een slechte ontbijter maar in de middag eet je dan ook niet?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165537810
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ontbijten oke, ik ben ook een slechte ontbijter maar in de middag eet je dan ook niet?
Op zaterdag dus meestal pas wat op de markt. Doordeweeks thuis vaak een pakje droge crackers (eventueel met kaas) of iets fouts. Heel soms 2 boterhammen (waldkorn) met kaas. Of een appel (geef ik een stukje aan de caafjes en eet ik de rest zelf op).
  zaterdag 24 september 2016 @ 18:19:33 #29
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165538097
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Op zaterdag dus meestal pas wat op de markt. Doordeweeks thuis vaak een pakje droge crackers (eventueel met kaas) of iets fouts. Heel soms 2 boterhammen (waldkorn) met kaas. Of een appel (geef ik een stukje aan de caafjes en eet ik de rest zelf op).
Hmm ok.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165542386
Het is dus een gebroken rib. Aan de andere kant als mijn andere gebroken, edoch helende rib. En een verstuikte pols. En veel kneuzingen.

En dus veel lompigheid.
pi_165542406
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 21:51 schreef MarieAlice het volgende:
Het is dus een gebroken rib. Aan de andere kant als mijn andere gebroken, edoch helende rib. En een verstuikte pols. En veel kneuzingen.

En dus veel lompigheid.
Oh jeetje maar goed dat je dan toch naar de spoedpost bent gegaan nog. Is dat allemaal van die kast of ook nog van die val van de week? Doe maar echt ff rustig aan hoor :*

* Sylvana zou je soms wel in bed willen vastbinden o|O

[ Bericht 5% gewijzigd door _Hestia_ op 24-09-2016 22:01:17 ]
  zaterdag 24 september 2016 @ 22:02:03 #32
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165542589
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 21:51 schreef MarieAlice het volgende:
Het is dus een gebroken rib. Aan de andere kant als mijn andere gebroken, edoch helende rib. En een verstuikte pols. En veel kneuzingen.

En dus veel lompigheid.
Doe je asjeblieft nu rustig aan :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165542609
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 21:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oh jeetje maar goed dat je dan toch naar de spoedpost bent gegaan nog. Is dat allemaal van die kast of ook nog van die val van de week? Doe maar echt ff rustig aan hoor :*
Dat is van de kast. Mja, twee meter hoog, 1.20 breed en gevuld met boeken. De val gaf alleen een buil en een hersenschudding.

Ik weet dat ik rustig aan moet doen en ik probeer echt. Maar ik word er zo kregelig van dat ik gewoon thuis zit te zitten nu.
  zaterdag 24 september 2016 @ 22:04:07 #34
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165542636
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 22:03 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat is van de kast. Mja, twee meter hoog, 1.20 breed en gevuld met boeken. De val gaf alleen een buil en een hersenschudding.

Ik weet dat ik rustig aan moet doen en ik probeer echt. Maar ik word er zo kregelig van dat ik gewoon thuis zit te zitten nu.
Dat snap ik maar het heeft tijd nodig om te helen allemaal, die tijd moet je het wel gunnen, hoe moeilijk het ook is :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165544361
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 22:03 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat is van de kast. Mja, twee meter hoog, 1.20 breed en gevuld met boeken. De val gaf alleen een buil en een hersenschudding.

Ik weet dat ik rustig aan moet doen en ik probeer echt. Maar ik word er zo kregelig van dat ik gewoon thuis zit te zitten nu.
Maar als je hoofd op die manier steeds optaters blijft krijgen, gaat het herstel alleen maar langer duren. Dus nu geduld hebben, geeft betere effecten op de lange termijn denk ik.

Je hoeft het niet allemaal te laten he, maar vindt andere manieren om het te doen: langzamer, als Tom erbij is, die kast alvast neerleggen en dan ermee bezig gaan, zulke dingen.
pi_165548616
Zo de eerste van een paar nachten alleen slapen achter de rug. En ik heb ruk geslapen. Ben nu zelfs een paar keer zo verward wakker geworden (normaal 1 keer). En het is weer heel vaag wat er nu precies aan de hand was. Weet wel dat ik het licht aan heb gedaan en dat er niks aan de hand was.
pi_165555346
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 23:23 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Maar als je hoofd op die manier steeds optaters blijft krijgen, gaat het herstel alleen maar langer duren. Dus nu geduld hebben, geeft betere effecten op de lange termijn denk ik.

Je hoeft het niet allemaal te laten he, maar vindt andere manieren om het te doen: langzamer, als Tom erbij is, die kast alvast neerleggen en dan ermee bezig gaan, zulke dingen.
Je (enfin, de rest ook) hebt gelijk hoor.

Maar het is soms moeilijk. Tom heeft dezelfde krankzinnige werkuren als ik normaal en daarna gaat hij meestal naar de werf en daarna is hij pompaf en laat ik hem zoveel mogelijk met rust. En die kast had ik al tien keer zo versleept, zonder problemen, zelfs de gang door, naar de woonkamer. Maar ik ben nu blijkbaar tot een kluns verworden die zelfs dat niet kan. En ik vind dat redelijk moeilijk te accepteren.

Dus denk ik dat ik me morgen ga inschrijven voor vakken van een andere afstudeerrichting dan de mijne. Dan heb ik alvast iets te doen en misschien dat ze ook dit jaar nog mensen zoeken voor de bijlessen van andere vakken of zo.
pi_165557747
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 16:03 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Je (enfin, de rest ook) hebt gelijk hoor.

Maar het is soms moeilijk. Tom heeft dezelfde krankzinnige werkuren als ik normaal en daarna gaat hij meestal naar de werf en daarna is hij pompaf en laat ik hem zoveel mogelijk met rust. En die kast had ik al tien keer zo versleept, zonder problemen, zelfs de gang door, naar de woonkamer. Maar ik ben nu blijkbaar tot een kluns verworden die zelfs dat niet kan. En ik vind dat redelijk moeilijk te accepteren.

Dus denk ik dat ik me morgen ga inschrijven voor vakken van een andere afstudeerrichting dan de mijne. Dan heb ik alvast iets te doen en misschien dat ze ook dit jaar nog mensen zoeken voor de bijlessen van andere vakken of zo.
Ik zal nooit zeggen dat het niet moeilijk is. Dat weet ik zeker, dat het heel moeilijk is waar je nu doorheen gaat. En ik oordeel ook niet over de dingen die je wel doet, want ik weet ook hoe dat bij mij gaat (toch gewoon dingen doen met knetter erge migraine). ;) En je kunt ook niet altijd voorzien hoe iets loopt.

Dus ik begrijp dat allemaal en hoop dat het je helpt dat wij van buitenaf meelezen en je daarin af en toe tips kunnen geven. Mij heeft het altijd wel geholpen als mensen me serieuzer namen dan ik mezelf nam, om iets milder naar mezelf te zijn. :)
pi_165558396
Ik zou nu zo graag willen gaan slapen (als vriend zo naar bed gaat nog ff voor z'n nachtdienst), maar dan bega ik dezelfde fout als op m'n laatste werk voor ik ziek uitviel. Dus vanavond maar op tijd naar bed. En mocht ik weer niet kunnen slapen blijf ik morgen maar wat langer liggen.
pi_165571467
Oké, als dit zo doorgaat kan ik aan het einde van deze week opgenomen worden op de psychiatrische afdeling. :')

Alweer niet geslapen vannacht. Ging expres vroeg naar bed, want moe (zat om 14:45 al in te kakken), maar nadat vriend vlak voor hij wegging buiten ging staat roken en hoesten heb ik niet meer geslapen tot hij weer thuis was en naast me kwam liggen.

Fijn he, slaapproblemen?! }:|
pi_165581611
Ik hoorde weer een bingokaartzin. Wederom van m'n vriend: Ik vroeg hem of hij ff de pan - die hij vies had gemaakt, terwijl hij wist dat ik die vanavond nodig zou hebben voor het eten - schoon wilde maken. Wilde hij wel, maar vroeg toch een soort van waarom, dus ik uitleggen dat ik ff de puf niet had omdat ik zo moe ben. Zegt ie: "Ik ben óók moe."

Máár...
- Hij besluit zelf uit bed te komen na 4,5 uur slaap (hij had door kunnen slapen)
- Hij zei zelf eerder op de dag dat hij lekker/goed geslapen had ("Had ik echt ff nodig".)
- Én hij zei zelfs dat hij eigenlijk te lang geslapen heeft (om vanavond voor z'n werk nog te kunnen slapen).

Ik heb gereageerd met dat hij maar even aan een aantal jaar geleden moest denken, hoe ik toen was na slaapgebrek. (Dat hij z'n vader had langsgestuurd, omdat hij bang was dat ik boven op zolder zou hangen of iets dergelijks.)

Ik merk het nu al namelijk. Tijdens het eten maken was één van m'n caafjes aan het piepen, en ik dacht: "Hou je kop stom beest!" (en nog iets anders). Is dus puur de moeheid die dan spreekt zegmaar. Ik kreeg ook gelijk tranen in m'n ogen nadat ik dat had gedacht. Zo wil ik niet denken, ik wil niet zó moe zijn. :{
pi_165581838
3 posts sinds gisteravond half 7. Nobody gives a fuck.
  maandag 26 september 2016 @ 18:24:34 #43
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165581862
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 18:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik hoorde weer een bingokaartzin. Wederom van m'n vriend: Ik vroeg hem of hij ff de pan - die hij vies had gemaakt, terwijl hij wist dat ik die vanavond nodig zou hebben voor het eten - schoon wilde maken. Wilde hij wel, maar vroeg toch een soort van waarom, dus ik uitleggen dat ik ff de puf niet had omdat ik zo moe ben. Zegt ie: "Ik ben óók moe."

Máár...
- Hij besluit zelf uit bed te komen na 4,5 uur slaap (hij had door kunnen slapen)
- Hij zei zelf eerder op de dag dat hij lekker/goed geslapen had ("Had ik echt ff nodig".)
- Én hij zei zelfs dat hij eigenlijk te lang geslapen heeft (om vanavond voor z'n werk nog te kunnen slapen).

Ik heb gereageerd met dat hij maar even aan een aantal jaar geleden moest denken, hoe ik toen was na slaapgebrek. (Dat hij z'n vader had langsgestuurd, omdat hij bang was dat ik boven op zolder zou hangen of iets dergelijks.)

Ik merk het nu al namelijk. Tijdens het eten maken was één van m'n caafjes aan het piepen, en ik dacht: "Hou je kop stom beest!" (en nog iets anders). Is dus puur de moeheid die dan spreekt zegmaar. Ik kreeg ook gelijk tranen in m'n ogen nadat ik dat had gedacht. Zo wil ik niet denken, ik wil niet zó moe zijn. :{
Ga naar de huisarts.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165581916
Hoe lang moet je vriend nog nachtdienst draaien Jaimy?
pi_165582068
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 18:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik hoorde weer een bingokaartzin. Wederom van m'n vriend: Ik vroeg hem of hij ff de pan - die hij vies had gemaakt, terwijl hij wist dat ik die vanavond nodig zou hebben voor het eten - schoon wilde maken. Wilde hij wel, maar vroeg toch een soort van waarom, dus ik uitleggen dat ik ff de puf niet had omdat ik zo moe ben. Zegt ie: "Ik ben óók moe."

Máár...
- Hij besluit zelf uit bed te komen na 4,5 uur slaap (hij had door kunnen slapen)
- Hij zei zelf eerder op de dag dat hij lekker/goed geslapen had ("Had ik echt ff nodig".)
- Én hij zei zelfs dat hij eigenlijk te lang geslapen heeft (om vanavond voor z'n werk nog te kunnen slapen).

Ik heb gereageerd met dat hij maar even aan een aantal jaar geleden moest denken, hoe ik toen was na slaapgebrek. (Dat hij z'n vader had langsgestuurd, omdat hij bang was dat ik boven op zolder zou hangen of iets dergelijks.)

Ik merk het nu al namelijk. Tijdens het eten maken was één van m'n caafjes aan het piepen, en ik dacht: "Hou je kop stom beest!" (en nog iets anders). Is dus puur de moeheid die dan spreekt zegmaar. Ik kreeg ook gelijk tranen in m'n ogen nadat ik dat had gedacht. Zo wil ik niet denken, ik wil niet zó moe zijn. :{
Je zou ook een beetje blij kunnen zijn dat je vriend voldoende rust heeft kunnen nemen voor hij aan het werk gaat, in plaats van hem zowat te chanteren met halve zelfmoordwensen als hij niet reageert zoals jij zou willen. Gelukkig dat het tóch echte liefde is, dat jullie voor elkaar gemaakt zijn etc.....
Was je blijer geworden als je vriend ook scheel uit zijn ogen had gekeken van moeheid?

Rottig dat je slaapproblemen hebt, maar reageer het niet af op anderen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 26 september 2016 @ 18:40:18 #46
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165582116
Ik ben ook doodop, maar ik laat het niet merken aan een ander qua humeur. Probeer tot 10 te tellen voor je iets zegt. Helpt vaak!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165582402
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 18:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je zou ook een beetje blij kunnen zijn dat je vriend voldoende rust heeft kunnen nemen voor hij aan het werk gaat, in plaats van hem zowat te chanteren met halve zelfmoordwensen als hij niet reageert zoals jij zou willen. Gelukkig dat het tóch echte liefde is, dat jullie voor elkaar gemaakt zijn etc.....
Was je blijer geworden als je vriend ook scheel uit zijn ogen had gekeken van moeheid?

Rottig dat je slaapproblemen hebt, maar reageer het niet af op anderen.
Don't feed the troll, or her limbs will fall off.
pi_165582443
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 18:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je zou ook een beetje blij kunnen zijn dat je vriend voldoende rust heeft kunnen nemen voor hij aan het werk gaat, in plaats van hem zowat te chanteren met halve zelfmoordwensen als hij niet reageert zoals jij zou willen. Gelukkig dat het tóch echte liefde is, dat jullie voor elkaar gemaakt zijn etc.....
Was je blijer geworden als je vriend ook scheel uit zijn ogen had gekeken van moeheid?

Rottig dat je slaapproblemen hebt, maar reageer het niet af op anderen.
Wist je niet dat dit inmiddels het grote J_L topic is inmiddels??
Excuus alvast, maar grote frustratie mijnerzijds.
pi_165582479
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 18:55 schreef caroro het volgende:

[..]

Wist je niet dat dit inmiddels het grote J_L topic is inmiddels??
Excuus alvast, maar grote frustratie mijnerzijds.
Je bent niet de enige. Zullen we eens tellen hoeveel users zijn afgehaakt inmiddels?
:N
pi_165582539
Héél veel helaas -O-
pi_165582590
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 18:58 schreef caroro het volgende:
Héél veel helaas -O-
Triest dat 1 persoon de sfeer en de vertrouwdheid hier zo weet te verzieken :r
pi_165582767
Maar ligt dat per se alleen aan haar? Wie weet ligt het wel aan mij, we zijn ongeveer op hetzelfde moment het topic binengekomen. En laatst lag het aan Jaroon.

En dit klinkt veel aanvallender dan ik het bedoel, maar ik vind het nu precies wel wat makkelijk om weer te gaan zeggen dat het *door Jaimy komt*
pi_165582780
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:07 schreef MarieAlice het volgende:
Maar ligt dat per se alleen aan haar? Wie weet ligt het wel aan mij, we zijn ongeveer op hetzelfde moment het topic binengekomen. En laatst lag het aan Jaroon.

En dit klinkt veel aanvallender dan ik het bedoel, maar ik vind het nu precies wel wat makkelijk om weer te gaan zeggen dat het *door Jaimy komt*
Oh het ligt wél aan Jaimy, dat verzeker ik je :')
pi_165582848
Geen verwijtend bedoelde vraag, echt neutraal:
Is het echt onmogelijk om dan gewoon te negeren wat ze schrijft en zelf wat te schrijven of op anderen te reageren? Ik bedoel maar, ik kan snappen dat je je soms aan iemand ergert, maar om dan geheel uit een topic wat toch enigszins je plek is, te gaan wegblijven, dat is toch wel al drastisch?
(Of heb ik hiermee mijn eigen vraag beantwoord?)
pi_165582880
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:11 schreef MarieAlice het volgende:
Geen verwijtend bedoelde vraag, echt neutraal:
Is het echt onmogelijk om dan gewoon te negeren wat ze schrijft en zelf wat te schrijven of op anderen te reageren? Ik bedoel maar, ik kan snappen dat je je soms aan iemand ergert, maar om dan geheel uit een topic wat toch enigszins je plek is, te gaan wegblijven, dat is toch wel al drastisch?
(Of heb ik hiermee mijn eigen vraag beantwoord?)
Het is niet alleen het negeren, maar vooral veel frustratie over wát ze er allemaal uitkermt.
Zaken over haar voeding en gezondheid bijvoorbeeld, wat imo een dikke vette fuck you is naar mensen die zich dat niet kunnen veroorloven.
Continue zeiken en janken en verkapte doodswensen neerpleuren, in een topic vol mensen die oprecht voor hun leven en gezondheid vechten.
En dat keer op keer op keer wéér.
pi_165582916
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:07 schreef MarieAlice het volgende:
Maar ligt dat per se alleen aan haar? Wie weet ligt het wel aan mij, we zijn ongeveer op hetzelfde moment het topic binengekomen. En laatst lag het aan Jaroon.

En dit klinkt veel aanvallender dan ik het bedoel, maar ik vind het nu precies wel wat makkelijk om weer te gaan zeggen dat het *door Jaimy komt*
Wat mij als meelezer stoort is hoe slecht ze doelbewust omgaat met haar (brakke) lijf.
Ik zie de rest van de posters vechten, keuzes maken, afwegen wat je kunt doen en laten om zo gezond mogelijk te blijven en toch ook een leuk leven te hebben. Maar JL post zowat alleen maar over doelbewuste sabotage (niet eten, niet willen meten, medicatie niet genomen etc.) Onnodig pijnlijk voor mensen die wel serieus met hun ziekte omgaan.

Ze heeft uitgelegd hoe het komt (en heeft zich er blijkbaar bij neergelegd) maar wil of kan zich niet realiseren hoe de inhoud van haar postings overkomen op anderen en hoeveel irritatie ze opwekt ermee. En daar zou ze aan moeten werken, maar dat doet ze niet 'omdat ik hier ook over mezelf mag posten'. Ikke, ikke, ikke....

En als ik dan zie hoe ze haar vriend hier afserveert, ik vind het tenenkrommend. Totaal geen zelfreflectie of spijt dat ze in het moment wellicht overtrokken gereageerd had (door slaapgebrek, is ook echt niet fijn). Ze voelt zich nog steeds volkomen in haar recht staan en dat vind ik gestoord. Dat hij buiten durft te roken en te hoesten. En durft te zeggen dat hij moe is, schande! :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165582945
Ongeacht wát Cat zegt, ik sluit me er bij aan.
pi_165582960
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:13 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het is niet alleen het negeren, maar vooral veel frustratie over wát ze er allemaal uitkermt.
Zaken over haar voeding en gezondheid bijvoorbeeld, wat imo een dikke vette fuck you is naar mensen die zich dat niet kunnen veroorloven.
Continue zeiken en janken en verkapte doodswensen neerpleuren, in een topic vol mensen die oprecht voor hun leven en gezondheid vechten.
En dat keer op keer op keer wéér.
Dat snap ik wel op zich. En soms denk ik (en dat weet Jaimy ook) wel 'komaan, herpak je nu eens' of 'je weet toch dat mensen daar zus of zo op gaan reageren'.
Maar ik weet niet. Misschien zijn die doodswensen ook gewoon waar zij mee zit en heeft ze het heel moeilijk en hoort dat niet therapietrouw zijn en tegen advies ingaan bij de andere problematiek? Niet dat het dan minder frustrerend is, maar het is voor *mij* iets wat ik in mijn achterhoofd probeer te houden.'
Maar wat zou er dan volgens jou kunnen gedaan worden om dit topic weer meer een veikige plek of meer als vroeger te laten zijn?
pi_165582971
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:17 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat snap ik wel op zich. En soms denk ik (en dat weet Jaimy ook) wel 'komaan, herpak je nu eens' of 'je weet toch dat mensen daar zus of zo op gaan reageren'.
Maar ik weet niet. Misschien zijn die doodswensen ook gewoon waar zij mee zit en heeft ze het heel moeilijk en hoort dat niet therapietrouw zijn en tegen advies ingaan bij de andere problematiek? Niet dat het dan minder frustrerend is, maar het is voor *mij* iets wat ik in mijn achterhoofd probeer te houden.'
Maar wat zou er dan volgens jou kunnen gedaan worden om dit topic weer meer een veikige plek of meer als vroeger te laten zijn?
Zorgen dat Jaimy optyft, vriendelijker kan ik het niet brengen.
Het wordt tijd dat ze serieuze psychische hulp gaat zoeken.
pi_165583085
Ze heeft idd serieus hulp nodig, en m.i. is ze gewoon een soort van "verslaafd" aan het negatieve aandacht is ook aandacht principe.

Dit was echt een heel fijn topic, ik had het idee dat ik mijn plekje hier op Fok!had gevonden. Maar ik voel me hier niet meer thuis, en zoals blijkt uit het aantal postende users een heleboel mensen met mij.
pi_165583091
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:17 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat snap ik wel op zich. En soms denk ik (en dat weet Jaimy ook) wel 'komaan, herpak je nu eens' of 'je weet toch dat mensen daar zus of zo op gaan reageren'.
Maar ik weet niet. Misschien zijn die doodswensen ook gewoon waar zij mee zit en heeft ze het heel moeilijk en hoort dat niet therapietrouw zijn en tegen advies ingaan bij de andere problematiek? Niet dat het dan minder frustrerend is, maar het is voor *mij* iets wat ik in mijn achterhoofd probeer te houden.'
Maar wat zou er dan volgens jou kunnen gedaan worden om dit topic weer meer een veikige plek of meer als vroeger te laten zijn?
JL is volgens mij niet geholpen met dit topic (al zal ze zelf vast denken dat dat wel zo is). Haar postgedrag wekt irritatie op, en dit is al vaker besproken. Ze kan of wil dit niet veranderen. En ik heb het idee dat één persoon nu ervoor zorgt dat meerdere mensen wegblijven. Is uiteindelijk de eigen keuze van die mensen en JL hoeft zich daar niet verantwoordelijk te voelen. Maar het is wel jammer voor de velen.

En ik denk niet dat een veilig anoniem topic op een forum JL verder helpt en dat zou ik haar écht wel gunnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165583106
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Ongeacht wát Cat zegt, ik sluit me er bij aan.
:D

POS is stom :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165583144
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:D

POS is stom :P
Ligt er aan wat je van de P maakt :P

Nee maar ik ben het met je eens. Ik kan het alleen niet fatsoenlijk beargumenteren omdat ik vanuit m'n eigen gevoel spreek, en dat is behoorlijk agressief momenteel :r
pi_165583166
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ligt er aan wat je van de P maakt :P

Nee maar ik ben het met je eens. Ik kan het alleen niet fatsoenlijk beargumenteren omdat ik vanuit m'n eigen gevoel spreek, en dat is behoorlijk agressief momenteel :r
Vanuit boosheid posten levert zelden wat op /ervaring :')
Dan kun je beter even afstand nemen. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165583191
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vanuit boosheid posten levert zelden wat op /ervaring :')
Dan kun je beter even afstand nemen. :Y
Ik laat het verder aan jou over ;)
pi_165583277
Okee, nu heb ik dus al vier keer een reactie getypt en dan ververst de pagina en issie weer weg. Van demotiverend gesproken. -O-

Ik snap jullie wel hoor. Ik vind het ook soms frustrerend, ten eerste omdat ik het Jaimy gun om zich veel beter en gelukkiger te voelen (maar ik denk niet dat Fok! Daarvoor de basis zal leggen), anderzijds omdat het inderdaad soms... mja.. niet echt... considerate... is naar de rest van de mensen in het topic.

Maar dat maakt het nog niet per se haar schuld, dat bedoelde ik. Maar dan uiteraard zo eloquent geformuleerd als Cat deed O-)

Zouden we nu echt geen modus vivendi kunnen vinden?
En Jaimy, heb jij er een standpunt in?
pi_165583348
Meelezer hier. Ik vind Jaimy soms ook bloedirritant.
Maar de manier waarop er hier gereageerd wordt op haar zou voor mij eerder een reden zijn om hier niet te komen.
pi_165583464
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

JL is volgens mij niet geholpen met dit topic (al zal ze zelf vast denken dat dat wel zo is).
ze wil niet geholpen worden. Ze wil aandacht en mensen naar haar hand zetten en dat lukt op deze manier prima
pi_165583509
Okee, en wat stellen jullie dan voor? We zijn toch allemaal intelligente volwassen (allez ja :s) ik ben vijf :s) ) mensen, dus we zouden hier toch moeten kunnen uitgeraken?
pi_165583560
Ik heb absoluut geen zelfmoordwens geuit tegen mijn vriend daarnet! Laat dat even heel duidelijk zijn.
pi_165583591
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:42 schreef MarieAlice het volgende:
Okee, en wat stellen jullie dan voor? We zijn toch allemaal intelligente volwassen (allez ja :s) ik ben vijf :s) ) mensen, dus we zouden hier toch moeten kunnen uitgeraken?
een eigen 'dagboek' topic
pi_165583632
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

een eigen 'dagboek' topic
dit idd!
pi_165583637
quote:
4s.gif Op maandag 26 september 2016 19:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb absoluut geen zelfmoordwens geuit tegen mijn vriend daarnet! Laat dat even heel duidelijk zijn.
Okee, dat noteren we.
Maar heb je verder nog iets in te brengen in deze discussie? Wat zouden we kunnen doen om van dit topic weer een levendig en fijn topic te maken?
pi_165583661
Het is overigens niet mijn verantwoordelijkheid dat mensen zich aan mij ergeren. Dat doen die mensen zichzelf aan. Je hoeft me niet te lezen, je hoeft niet op me te reageren, je hoeft wat ik schrijf niet aan te trekken trekken/op jezelf te betrekken.

Iedereen weet dat ik ziek ben, doelend op psychisch ziek. En ik probeer het zo goed als mogelijk is te doen allemaal. En ik kan gewoon niet tegen slaapgebrek sinds ik ziek ben uitgevallen...
pi_165583671
Ik ga dus ook niet weg...
pi_165583673
quote:
4s.gif Op maandag 26 september 2016 19:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb absoluut geen zelfmoordwens geuit tegen mijn vriend daarnet! Laat dat even heel duidelijk zijn.
doe niet zo achterbaks ajb

"Ik heb gereageerd met dat hij maar even aan een aantal jaar geleden moest denken, hoe ik toen was na slaapgebrek. (Dat hij z'n vader had langsgestuurd, omdat hij bang was dat ik boven op zolder zou hangen of iets dergelijks.) "
Daarmee gebruik je weldegelijk zelfmoord als dreigement
pi_165583714
quote:
4s.gif Op maandag 26 september 2016 19:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb absoluut geen zelfmoordwens geuit tegen mijn vriend daarnet! Laat dat even heel duidelijk zijn.
O, dan heb ik dat verkeerd begrepen.

quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 18:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:


Ik heb gereageerd met dat hij maar even aan een aantal jaar geleden moest denken, hoe ik toen was na slaapgebrek. (Dat hij z'n vader had langsgestuurd, omdat hij bang was dat ik boven op zolder zou hangen of iets dergelijks.)


Je was aan het oefenen om te parachute springen en vriend was bang je hangend in een harnas terug te vinden of wat? En als je zo weinig slaapt ga je die training weer oppakken?

Ja, dit is sarcastisch. Blijkbaar was je passief agressief bezig. Ik kan tussen de regels doorlezen, je vriend kan dat vast ook wel. Echt naar hoe je hem dan voor het blok zet. Juist door je diepste gedachten niet uit te spreken en hem buiten te sluiten. Zo kan hij er niks mee. En het helpt jou ook niet verder. Echt niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 26 september 2016 @ 19:49:09 #78
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165583715
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het is overigens niet mijn verantwoordelijkheid dat mensen zich aan mij ergeren. Dat doen die mensen zichzelf aan. Je hoeft me niet te lezen, je hoeft niet op me te reageren, je hoeft wat ik schrijf niet aan te trekken trekken/op jezelf te betrekken.

Iedereen weet dat ik ziek ben, doelend op psychisch ziek. En ik probeer het zo goed als mogelijk is te doen allemaal. En ik kan gewoon niet tegen slaapgebrek sinds ik ziek ben uitgevallen...
Wel een beetje makkelijk om geen verantwoording te nemen, je kan ook iets proberen te doen met onze tips bijvoorbeeld.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165583744
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het is overigens niet mijn verantwoordelijkheid dat mensen zich aan mij ergeren. Dat doen die mensen zichzelf aan. Je hoeft me niet te lezen, je hoeft niet op me te reageren, je hoeft wat ik schrijf niet aan te trekken trekken/op jezelf te betrekken.

Iedereen weet dat ik ziek ben, doelend op psychisch ziek. En ik probeer het zo goed als mogelijk is te doen allemaal. En ik kan gewoon niet tegen slaapgebrek sinds ik ziek ben uitgevallen...
Neen, maar als poster in dit topic heb je wel ergens de verantwoordelijkheid om mee te streven om dit ene fijn topic te laten zijn. Op dit moment blijkt het dat niet te zijn, dus kunnen we misschien proberen hier iets aan te doen?

Ik weet het, je bent ziek en je hebt het moeilijk. Maar als er niemand meer in dit topic post en de reeks dichtgaat heb je hier ook niks meer aan, dus meedenken aan hoe hetbtopic beter kan, kan misschien een goed idee zijn?
pi_165583766
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:49 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wel een beetje makkelijk om geen verantwoording te nemen, je kan ook iets proberen te doen met onze tips bijvoorbeeld.
Gaat toch niet gebeuren LPFan.
pi_165583770
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het is overigens niet mijn verantwoordelijkheid dat mensen zich aan mij ergeren. Dat doen die mensen zichzelf aan. Je hoeft me niet te lezen, je hoeft niet op me te reageren, je hoeft wat ik schrijf niet aan te trekken trekken/op jezelf te betrekken.

Iedereen weet dat ik ziek ben, doelend op psychisch ziek. En ik probeer het zo goed als mogelijk is te doen allemaal. En ik kan gewoon niet tegen slaapgebrek sinds ik ziek ben uitgevallen...
Is haast niet te voorkomen als je scrollt.
Waarom leg je alle commentaar buiten jezelf?

Misschien kun je inderdaad beter een eigen topic openen (in overleg met de mods). Sararaats heeft dat ook. Dan kunnen mensen die zich ergeren je écht negeren.

Wat vind je daarvan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165583774
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:47 schreef computergirl het volgende:

[..]

doe niet zo achterbaks ajb

"Ik heb gereageerd met dat hij maar even aan een aantal jaar geleden moest denken, hoe ik toen was na slaapgebrek. (Dat hij z'n vader had langsgestuurd, omdat hij bang was dat ik boven op zolder zou hangen of iets dergelijks.) "
Daarmee gebruik je weldegelijk zelfmoord als dreigement
Nee ik doelde daarmee op de tijd dat ik ook moe was. Tussen haakjes heb ik niet eens gezegd tegen mijn vriend. Alleen: "Denk maar eens aan jaren geleden, de tijd nadat ik ziek uitviel." Dat alleen heb ik gezegd. Tussen haakjes is info voor jullie, hóe moe ik was.
pi_165583787
En hoe noem je je ''ik vreet me klem zodat m'n lichaam afsterft zodat ik geen zelfmoord hoef te plegen'' posts dan?
  maandag 26 september 2016 @ 19:52:50 #84
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165583799
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Is haast niet te voorkomen als je scrollt.
Waarom leg je alle commentaar buiten jezelf?

Misschien kun je inderdaad beter een eigen topic openen (in overleg met de mods). Sararaats heeft dat ook. Dan kunnen mensen die zich ergeren je écht negeren.

Wat vind je daarvan?
Ik vind dit een heel goed idee.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165583825
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik vind dit een heel goed idee.
Dan nog zal ik hier mee blijven posten...
  maandag 26 september 2016 @ 19:55:25 #86
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165583853
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dan nog zal ik hier mee blijven posten...
We zeggen ook niet dat je dat niet meer mag. Alleen die dingen over je vriend en dergelijke kan je dan daar kwijt en hier alleen ontopic dingen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165583865
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee ik doelde daarmee op de tijd dat ik ook moe was. Tussen haakjes heb ik niet eens gezegd tegen mijn vriend. Alleen: "Denk maar eens aan jaren geleden, de tijd nadat ik ziek uitviel." Dat alleen heb ik gezegd. Tussen haakjes is info voor jullie, hóe moe ik was.
Passief-agressief. Want blijkbaar is het genoeg gebeurd om hem destijds het idee te geven dat je zelfmoord zou plegen. Want hij stuurde zijn vader, schreef je, omdat hij bang was om je dood te vinden. En het is heel waarschijnlijk dat hij daar ook aan dacht toen jij hem dit commentaar toeslingerde.
Wel typisch dat dit zelfmoord issue het enige is waarop je reageert uit die post van mij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165583882
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dan nog zal ik hier mee blijven posten...
Dit zegt genoeg. Het gaat alleen om jou. Negatieve aandacht is ook aandacht zoals ik eerder al zei.
pi_165583895
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

We zeggen ook niet dat je dat niet meer mag. Alleen die dingen over je vriend en dergelijke kan je dan daar kwijt en hier alleen ontopic dingen.
Het ging over m'n slaapproblemen, das sinds die tijd chronisch, en dus ontopic.
pi_165583907
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:56 schreef caroro het volgende:

[..]

Dit zegt genoeg.
  maandag 26 september 2016 @ 19:57:19 #91
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165583917
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:56 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Het ging over m'n slaapproblemen, das sinds die tijd chronisch, en dus ontopic.
Dat stuk met je vriend niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165583946
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:57 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat stuk met je vriend niet.
Dat zat in diezelfde post, in elkaar verweven, dus ontopic.
pi_165583948
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

We zeggen ook niet dat je dat niet meer mag. Alleen die dingen over je vriend en dergelijke kan je dan daar kwijt en hier alleen ontopic dingen.
die tweedeling lost niks op imho, maar ik ben alleen een meelezer
  maandag 26 september 2016 @ 19:58:44 #94
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165583951
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:58 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat zat in diezelfde post, dus ontopic.
Dat het in het zelfde post staat betekend niet dat het ontopic is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165583952
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:57 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat stuk met je vriend niet.
Ha! Das ook chronisch, chronisch ergerniswekkend.
pi_165583964
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dan nog zal ik hier mee blijven posten...
Ikke, ikke, ikke.

Mensen doen hier hun best je te begrijpen en mee te denken naar een oplossing voor dit dilemma. Maar daarin lijk je totaal niet geïnteresseerd. Gezien je pohi was dit eigenlijk niet verrassend.
Maar niet iets om trots op te zijn. Als je deze houding niet verandert dan blijf jij de verliezer hier. Of je hier nu meepost of niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 26 september 2016 @ 19:59:28 #97
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165583971
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

die tweedeling lost niks op imho, maar ik ben alleen een meelezer
True maar goed misschien helpt het haar om een dagboektopic te hebben.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165583976
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

die tweedeling lost niks op imho, maar ik ben alleen een meelezer
De tweedeling psychisch en lichamelijk ziek heeft ook niks opgelost.
pi_165583981
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee ik doelde daarmee op de tijd dat ik ook moe was. Tussen haakjes heb ik niet eens gezegd tegen mijn vriend. Alleen: "Denk maar eens aan jaren geleden, de tijd nadat ik ziek uitviel." Dat alleen heb ik gezegd. Tussen haakjes is info voor jullie, hóe moe ik was.
Dat is inderdaad erg belangrijke informatie voor mensen die hier lezen. Volgens mij geniet je van het ziek zijn omdat het je aandacht oplevert, ik denk niet dat je beter wilt worden.
pi_165584003
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ikke, ikke, ikke.

Mensen doen hier hun best je te begrijpen en mee te denken naar een oplossing voor dit dilemma. Maar daarin lijk je totaal niet geïnteresseerd. Gezien je pohi was dit eigenlijk niet verrassend.
Maar niet iets om trots op te zijn. Als je deze houding niet verandert dan blijf jij de verliezer hier. Of je hier nu meepost of niet.
Ik heb toch, net als ieder ander, gewoon het recht om hier mee te mogen posten?!
pi_165584005
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg belangrijke informatie voor mensen die hier lezen. Volgens mij geniet je van het ziek zijn omdat het je aandacht oplevert, ik denk niet dat je beter wilt worden.
dat klopt, ze is het levend voorbeeld voor begrip 'ziektewinst'
pi_165584066
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg belangrijke informatie voor mensen die hier lezen. Volgens mij geniet je van het ziek zijn omdat het je aandacht oplevert, ik denk niet dat je beter wilt worden.
Ik word ook niet meer beter, daar ben ik zeker van...
pi_165584104
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb toch, net als ieder ander, gewoon het recht om hier mee te mogen posten?!
Natuurlijk hebje het recht om mee te posten. Maar je hebt ook de verantwoordelijkheid om dit mee een leuk en veilig topic te houden en blijkbaar lukt dat hier nu niet. En je wil er niet meer over denken hoe dat dan wel kan, ook al vragen we het je.
pi_165584115
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik word ook niet meer beter, daar ben ik zeker van...
Ik ben het met je eens, jouw omgeving faciliteert je en je hebt geen reden het te willen veranderen.
pi_165584168
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb toch, net als ieder ander, gewoon het recht om hier mee te mogen posten?!
Daar gaat het niet om. Het gaat om je postgedrag. Heb ik in een vorige post al benoemd.
Je kunt wel halsstarrig blijven ropen dat jij het recht hebt maar zie je niet hoe een aantal mensen aan de andere kant probeert in jouw richting te bewegen?
Wat zou jij kunnen verzinnen om minder sterke reacties op te roepen nav je postings?

En antwoord nu eens met een idee, niet met een verklaring, beschuldiging of vraag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165584179
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik word ook niet meer beter, daar ben ik zeker van...
Je haalt dus alleen uit deze post wat je wilt. En je zou je een stuk beter kunnen voelen wanneer je je wat gezonder zou gedragen. Maar dan heb je niks om over te ouwehoeren dus blijf vooral op dit pad zou ik zeggen. Je maakt misbruik van dit topic waardoor anderen waaronder ik wegblijven. Mensen die zich hier thuisvoelden komen niet meer, maar ach wat kan jou dat nou schelen.
pi_165584183
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:04 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Natuurlijk hebje het recht om mee te posten. Maar je hebt ook de verantwoordelijkheid om dit mee een leuk en veilig topic te houden en blijkbaar lukt dat hier nu niet. En je wil er niet meer over denken hoe dat dan wel kan, ook al vragen we het je.
Ik heb geen idee hoe het wel kan. (Ja behalve als mensen zoals POS zich aan hun woord houden en me gewoon negeren, zoals gezegd.) Ik heb dus eigenlijk al antwoord gegeven hoe het weer een leuk/fijn topic kan worden.

Ik besef me dat mensen zich aan me ergeren, maar I can't help thát.
pi_165584214
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het wel kan. (Ja behalve als mensen zoals POS zich aan hun woord houden en me gewoon negeren, zoals gezegd.) Ik heb dus eigenlijk al antwoord gegeven hoe het weer een leuk/fijn topic kan worden.

Ik besef me dat mensen zich aan me ergeren, maar I can't help thát.
Serieus? Zoveel mensen die er wat van zeggen en je pikt mij er weer uit?
  maandag 26 september 2016 @ 20:08:22 #109
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165584223
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Is haast niet te voorkomen als je scrollt.
Waarom leg je alle commentaar buiten jezelf?

Misschien kun je inderdaad beter een eigen topic openen (in overleg met de mods). Sararaats heeft dat ook. Dan kunnen mensen die zich ergeren je écht negeren.

Wat vind je daarvan?
Cat22 for president!
Goed idee
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165584224
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:04 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, jouw omgeving faciliteert je en je hebt geen reden het te willen veranderen.
Dat is het niet. Ik heb teveel problemen om alles te kunnen verbeteren.
  maandag 26 september 2016 @ 20:09:01 #111
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165584243
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Serieus? Zoveel mensen die er wat van zeggen en je pikt mij er weer uit?
Poes ga terug op je stok :9
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165584247
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het wel kan. (Ja behalve als mensen zoals POS zich aan hun woord houden en me gewoon negeren, zoals gezegd.) Ik heb dus eigenlijk al antwoord gegeven hoe het weer een leuk/fijn topic kan worden.

Ik besef me dat mensen zich aan me ergeren, maar I can't help thát.
Wat heb je al gedaan om that wel te help?
Edit: kijk eens wat jij kan doen, niet wat een ander moet doen,
pi_165584261
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik word ook niet meer beter, daar ben ik zeker van...
En daar zit de pijn.
Dit topic zit vol met chronisch zieke mensen die ook nooit 100% gezond zullen worden. Maar wel alles aangrijpen om die ene procent (en hopelijk meer!) te grijpen. En ondanks alle ellende een prettige persoon proberen te blijven voor hun omgeving. Met ups en downs, maar men leert er elke keer van.

Jij hebt besloten dat je zelfs nooit meer die ene procent erbij wint. Dat je je lijf moet verwaarlozen zodat je kunt contateren dat je nóg zieker bent geworden, En dat je je door je ziekte kunt permitteren om onaardig te zijn tegen je omgeving en in dit topic. Dat je niet leerbaar bent en dat je dus ook geen enkele moeite hoeft te doen om te leren van je ervaringen.

En het is niet gek dat dat botst.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165584303
Eens met alles wat Cat22 zegt O+
pi_165584325
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het wel kan. (Ja behalve als mensen zoals POS zich aan hun woord houden en me gewoon negeren, zoals gezegd.) Ik heb dus eigenlijk al antwoord gegeven hoe het weer een leuk/fijn topic kan worden.

Ik besef me dat mensen zich aan me ergeren, maar I can't help thát.
Eigen topic. Heb je nog niet op gereageerd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165584342
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:10 schreef caroro het volgende:
Eens met alles wat Cat22 zegt O+
Ik ben niet de lotgenoot hier he :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 26 september 2016 @ 20:12:17 #117
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165584352
Probeer dat eigen topic eerst eens, kijken hoe je het bevalt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165584353
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:09 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Wat heb je al gedaan om that wel te help?
Edit: kijk eens wat jij kan doen, niet wat een ander moet doen,
Niet meer zoveel posten dat ik verkeerd eet, want dat is nog vrijwel dagelijks zo. :@ :{ Het ging heel even goed, maar ik heb een dergelijk groot (eet)probleem, dat is niet 1, 2, 3 over.

Edit: ik moest lachen om die 1e zin.
pi_165584482
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ben niet de lotgenoot hier he :@
Je reageert zoals ik zou willen, maar ik laat mijn emoties het overnemen op dit onderwerp. Dit topic gaat echt tenonder aan de ellende van J_L, en dat is echt zó jammer.
  maandag 26 september 2016 @ 20:19:15 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165584558
Ik hoop ook dat na vanavond we dit achter ons kunnen laten voor altijd en er weer een leuk topic van kunnen maken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165584570
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat is het niet. Ik heb teveel problemen om alles te kunnen verbeteren.
Natuurlijk heb je dat, je hebt zelfs te veel problemen om te beginnen met een kleine verbetering. Gewoon beginnen met goed eten, drinken en medicijnen nemen is te moeilijk, dat is juist het probleem: je wilt ziek zijn maar dat zul je ook niet kunnen toegeven want dan zou dat het begin van herstel kunnen zijn.
pi_165584672
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je dat, je hebt zelfs te veel problemen om te beginnen met een kleine verbetering. Gewoon beginnen met goed eten, drinken en medicijnen nemen is te moeilijk, dat is juist het probleem: je wilt ziek zijn maar dat zul je ook niet kunnen toegeven want dan zou dat het begin van herstel kunnen zijn.
Nee, ik heb een te groot eetprobleem om "gewoon" te beginnen met goed eten en drinken.
  maandag 26 september 2016 @ 20:22:59 #123
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165584689
Als iedereen ervan overtuigd is dat Jaimy enkel (negatieve) aandacht trekt, waarom krijgt ze die dan nog steeds?
Prrrrr
pi_165584903
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Als iedereen ervan overtuigd is dat Jaimy enkel (negatieve) aandacht trekt, waarom krijgt ze die dan nog steeds?
[ afbeelding ]
Ik reageer nooit op J_L haar posts normaal gesproken, maar omdat het eigenlijk alleen nog over haar gaat valt er niks anders te doen ook. En ik ben niet de enige dat blijkt heel duidelijk. Eigenlijk zouden we een "ik heb mijn chronische ziekte geaccepteerd topic" moeten openen. Daar heeft J_L duidelijk niets te zoeken.
pi_165585010
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:29 schreef caroro het volgende:

[..]

Ik reageer nooit op J_L haar posts normaal gesproken, maar omdat het eigenlijk alleen nog over haar gaat valt er niks anders te doen ook. En ik ben niet de enige dat blijkt heel duidelijk. Eigenlijk zouden we een "ik heb mijn chronische ziekte geaccepteerd topic" moeten openen. Daar heeft J_L duidelijk niets te zoeken.
Gottegot, omdat ik toevallig 3 posts na elkaar had? }:|
pi_165585065
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Gottegot, omdat ik toevallig 3 posts na elkaar had? }:|
Nee, door de inhoud van je posts.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165585074
Nee, omdat je al maandenlang dit topic domineert met je over jezelf afgeroepen problemen!
pi_165585167
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee, ik heb een te groot eetprobleem om "gewoon" te beginnen met goed eten en drinken.
Jij moet wel heel bijzonder zijn dat niemand je kan helpen met hele kleine stapjes je probleem op te lossen. Te bijzonder om waar te zijn. Ik ben het met de andere posters eens dat jij op dit moment de keuze maakt om niet beter te willen worden. En dat schijnt door in al je posts en dat wekt irritatie op.

Minder (of wellicht niet meer) posten over je eetgedrag is een begin. Wel een heel klein onderdeel van wat irritatie oproept hier. Zou je nog iets kunnen verzinnen wat je zou kunnen veranderen? (Ik heb het niet over willen, want ik heb het idee dat dat niet aan de orde is bij jou)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165585190
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee, ik heb een te groot eetprobleem om "gewoon" te beginnen met goed eten en drinken.
je wil niet. Punt.
pi_165585285
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:34 schreef caroro het volgende:
Nee, omdat je al maandenlang dit topic domineert met je over jezelf afgeroepen problemen!
Iemand anders post ook veel over wat ze de laatste tijd meemaakt. Domineert zij het topic dan ook?? Waarom is het van haar niet erg (dat ze er veel over post) en van mij wel?

Ik post ook maar gewoon. Wat ik al zei: niemand hoeft mijn posts zó aan te trekken, doe dat dan alsjeblieft ook niet. Leer desnoods om het niet zo aan te trekken, net als ik geleerd heb door de jaren heen om bepaalde posts niet zo ontzettend aan te trekken. Dus dat kan, als je (ze) wil(len).
pi_165585364
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

je wil niet. Punt.
Omdat ik niet het idee heb dat een psycholoog mij daarbij kan helpen.
pi_165585369
Jaimy, je weet zelf ook dat het niet over je laatste post, of over je laatste drie posts gaat. Het gaat erom dat iedereen het gevoel heeft dat je voor alles een excuus hebt, dat je dingen zegt die mensen ronduit triggeren en dat als je daarop gewezen wordt, je dan maar zegt dat dat bij hen ligt en niet bij jou. En dat is zo, maar je bent niet alleen op je eiland hier en dus dien je met mensen rekening te houden.

Als je in therapie bent, mag je nog zoveel moeite hebben met krassen en snijden, in de groepstherapie ga je daarover niet in details mogen praten. Als je in revalidatie bent en de helft van de mensen daar is verlamd en jij weigert je beenspieroefeningen te doen want 'dat doet pijn' en je gaat dan tegen iedereen rot doen want jij hebt het moeilijk, sorry, maar dan wordt je vriendelijk de deur gewezen.

Probeer nu toch eens niet meteen tegen alles in te gaan. Het gaat niet alleennom ons he. Voor velen gaat het ook om jou.

En bedankt voor je subtiele hint trouwens. Ik kwam nog eerst voor je op. En ik ben dan nog zo'n kieken dat dat nog zal blijven doen ook.
pi_165585447
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Omdat ik niet het idee heb dat een psycholoog mij daarbij kan helpen.
je wilt niet.
pi_165585480
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Iemand anders post ook veel over wat ze de laatste tijd meemaakt. Domineert zij het topic dan ook?? Waarom is het van haar niet erg (dat ze er veel over post) en van mij wel?

Ik post ook maar gewoon. Wat ik al zei: niemand hoeft mijn posts zó aan te trekken, doe dat dan alsjeblieft ook niet. Leer desnoods om het niet zo aan te trekken, net als ik geleerd heb door de jaren heen om bepaalde posts niet zo ontzettend aan te trekken. Dus dat kan, als je (ze) wil(len).
Nogmaals: het gaat niet om hoeveel je post, maar om wat je post.
Ik ga het je niet nog een keer uitleggen.....

Jammer dat je zo selectief lijkt te reageren nu.

O, en net zo min als wij jou kunnen dwingen te veranderen (en dus wellicht genoodzaakt zijn om andere wegen te kiezen om met jou en je posts om te gaan), net zo min kun jij een ander dwingen te veranderen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165585492
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Omdat ik niet het idee heb dat een psycholoog mij daarbij kan helpen.
Want je gaf er 1 een kans en die kon het niet en dus kan niemand het en dus gooi je elke mogelijkheid op beterschap bij voorbaat al weg. Want dan weet je dat wij daarop gaan reageren. En dan kan je weer zeggen dat het je niet kan schelen, wat wij denken doet er niet toe, jij bent niet verplicht onze raad op te volgen, jij hebt rechten en bladiefuckingbla.
pi_165585511
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:42 schreef MarieAlice het volgende:
Jaimy, je weet zelf ook dat het niet over je laatste post, of over je laatste drie posts gaat. Het gaat erom dat iedereen het gevoel heeft dat je voor alles een excuus hebt, dat je dingen zegt die mensen ronduit triggeren en dat als je daarop gewezen wordt, je dan maar zegt dat dat bij hen ligt en niet bij jou. En dat is zo, maar je bent niet alleen op je eiland hier en dus dien je met mensen rekening te houden.

Als je in therapie bent, mag je nog zoveel moeite hebben met krassen en snijden, in de groepstherapie ga je daarover niet in details mogen praten. Als je in revalidatie bent en de helft van de mensen daar is verlamd en jij weigert je beenspieroefeningen te doen want 'dat doet pijn' en je gaat dan tegen iedereen rot doen want jij hebt het moeilijk, sorry, maar dan wordt je vriendelijk de deur gewezen.

Probeer nu toch eens niet meteen tegen alles in te gaan. Het gaat niet alleennom ons he. Voor velen gaat het ook om jou.

En bedankt voor je subtiele hint trouwens. Ik kwam nog eerst voor je op. En ik ben dan nog zo'n kieken dat dat nog zal blijven doen ook.
Ik bedoelde die post dus NIET rot!!! Maar gewoon als voorbeeld!
pi_165585586
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik bedoelde die post dus NIET rot!!! Maar gewoon als voorbeeld!
Ook dit is meermalen voorgekomen. Weer ligt het aan ons, wij begrijpen je verkeerd. Met z'n allen en het kan toch écht niet aan jou liggen? . Het is zo makkelijk om achteraf te zeggen dat je het niet rottig bedoelde. Post het dan niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165585682
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:45 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Want je gaf er 1 een kans en die kon het niet en dus kan niemand het en dus gooi je elke mogelijkheid op beterschap bij voorbaat al weg. Want dan weet je dat wij daarop gaan reageren. En dan kan je weer zeggen dat het je niet kan schelen, wat wij denken doet er niet toe, jij bent niet verplicht onze raad op te volgen, jij hebt rechten en bladiefuckingbla.
Nee, omdat je het alsnog zelf moet doen, ondanks hulp, en dat lukt me gewoon niet. Ik heb tips zat gekregen over wat ik wel kan en mag eten, maar het lukt me niet om een goed eetpatroon te krijgen.

Ook advies om te gaan sporten, heb ik korte tijd gedaan, maar ik vond het niet meer zo leuk als jaren geleden, dus ben ik ermee gestopt. Abonnement bij de sportschool opgezegd uit zelfbescherming (er zit een Mac vlakbij...).
pi_165585725
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee, omdat je het alsnog zelf moet doen, ondanks hulp, en dat lukt me gewoon niet. Ik heb tips zat gekregen over wat ik wel kan en mag eten, maar het lukt me niet om een goed eetpatroon te krijgen.

Ook advies om te gaan sporten, heb ik korte tijd gedaan, maar ik vond het niet meer zo leuk als jaren geleden, dus ben ik ermee gestopt. Abonnement bij de sportschool opgezegd uit zelfbescherming (er zit een Mac vlakbij...).
Laat je dan opnemen, dan moet je het niet alleen doen, dan krijg je gewoon geen kans om het anders te doen en dan wordt er ondertussen nog eens iets gedaan aan je psychische problematiek. Voila. Twee, drie, vier in een klap.
pi_165585728
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ook dit is meermalen voorgekomen. Weer ligt het aan ons, wij begrijpen je verkeerd. Met z'n allen en het kan toch écht niet aan jou liggen? . Het is zo makkelijk om achteraf te zeggen dat je het niet rottig bedoelde. Post het dan niet.
Ik had een gewone vraag erover, dus moest wel een voorbeeld geven.
pi_165585825
Ik geef het op hier, het is alsof je tegen een muur lult.
pi_165585838
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:51 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Laat je dan opnemen, dan moet je het niet alleen doen, dan krijg je gewoon geen kans om het anders te doen en dan wordt er ondertussen nog eens iets gedaan aan je psychische problematiek. Voila. Twee, drie, vier in een klap.
Opgenomen onder het mom van wat? Je wordt mijn inziens alleen opgenomen als het echt heel slecht gaat en je een gevaar bent voor je omgeving (en/of direct voor jezelf). Dat is bij mij niet aan de orde. Als ik dat vraag aan de dokter lacht ie me keihard uit. Er is niks "mis" met mij, zo op het oog.
pi_165585940
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Opgenomen onder het mom van wat? Je wordt mijn inziens alleen opgenomen als het echt heel slecht gaat en je een gevaar bent voor je omgeving (en/of direct voor jezelf). Dat is bij mij niet aan de orde. Als ik dat vraag aan de dokter lacht ie me keihard uit. Er is niks "mis" met mij, zo op het oog.
Heb jij eigenlijk ooit al eens *iets* opgezocht over psychiatrie? Opname is niet op een gesloten afdeling in de isoleer. Opname is niet alleen voor een acute crisis of voor een perceptie van mogelijk gevaar. Opname is ook voor wanneer de thuisomgeving het genezingsproces zou tegenwerken.

En als je wat eerlijker was naar je dokter toe over al je psychische problemen, of je eens naar een eerste of nuldelijnspsycholoog zou gaan, dan zouden die zo een intake regelen. Hell, ik zou een intake voor je regelen, nu, ter plekke, maar je woont in NL en daar kan ik dat niet,

Edit: en je bent een gevaar voor jezelf. Indirect en sluipend, maar wel degelijk een gevaar. Op een bepaald moment gaan die onnozeliteiten met je eten en je onzorgvuldigheid met je medicatie je zuur opbreken. Daar is niks anders aan dan iemand die zichzelf langzaam aan kapot drinkt. Dat is borderline parasuicidaal gedrag.
pi_165586022
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:57 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk ooit al eens *iets* opgezocht over psychiatrie? Opname is niet op een gesloten afdeling in de isoleer. Opname is niet alleen voor een acute crisis of voor een perceptie van mogelijk gevaar. Opname is ook voor wanneer de thuisomgeving het genezingsproces zou tegenwerken.

En als je wat eerlijker was naar je dokter toe over al je psychische problemen, of je eens naar een eerste of nuldelijnspsycholoog zou gaan, dan zouden die zo een intake regelen. Hell, ik zou een intake voor je regelen, nu, ter plekke, maar je woont in NL en daar kan ik dat niet,
Ik heb het vroeger ooit eens aan m'n spv'er gevraagd. Kon niet... Terwijl ik tegen haar bloedeerlijk was over wat ik allemaal deed en dacht.
pi_165586031
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee, omdat je het alsnog zelf moet doen, ondanks hulp, en dat lukt me gewoon niet. Ik heb tips zat gekregen over wat ik wel kan en mag eten, maar het lukt me niet om een goed eetpatroon te krijgen.
Ja, dat heet veranwoording nemen en leren omgaan met je ziekte. Als je hulp de kans geeft (en dat heb je niet gedaan!) dan kun je dat leren. Je wilt niet.
quote:
Ook advies om te gaan sporten, heb ik korte tijd gedaan, maar ik vond het niet meer zo leuk als jaren geleden, dus ben ik ermee gestopt. Abonnement bij de sportschool opgezegd uit zelfbescherming (er zit een Mac vlakbij...).
Guess what... Soms moet je minder leuke dingen doen en wat verder kijken dan vandaag. Je wilt niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165586061
En dit is dus exact de reden waarom ik hier minder post.. :{.

Maak alsjeblieft in overleg een eigen topic aan en ga daar je dagboek bijhouden.. :W
  maandag 26 september 2016 @ 21:02:51 #147
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165586096
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Opgenomen onder het mom van wat? Je wordt mijn inziens alleen opgenomen als het echt heel slecht gaat en je een gevaar bent voor je omgeving (en/of direct voor jezelf). Dat is bij mij niet aan de orde. Als ik dat vraag aan de dokter lacht ie me keihard uit. Er is niks "mis" met mij, zo op het oog.
Met mij ook niet. Alleen ik heb een jaar vrijwillig een opname gedaan omdat ik inderdaad niet beter zou worden in mijn thuissituatie. Beste wat ik ooit had kunnen doen.

Dus verdiep je eerst in wat voordat je begint te gillen dat je niet gek bent.

Voor de beeldvorming,ik ben hbo afgestudeerd, chrnonisch ziek, werk 40 uur, woon samen met mijn vriend en probeer wel wat van mijn leven te maken. En ja ik neem mijn medicijnen ook niet goed in. Daarvoor heb ik hulp van een Ggz medewerker.

Ik post hier niet meer omdat dit topic inderdaad verziekt is. Misschien ook wel door mij, vandaar dat ik vertrokken was.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165586101
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb het vroeger ooit eens aan m'n spv'er gevraagd. Kon niet... Terwijl ik tegen haar bloedeerlijk was over wat ik allemaal deed en dacht.
Wanneer is vroeger? Ben je wel zo eerlijk geweest als je jezelf voorhoudt? Is het al eens in je opgekomen dat de duur van de klachten ook een rol speelt?
  maandag 26 september 2016 @ 21:03:39 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165586129
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb het vroeger ooit eens aan m'n spv'er gevraagd. Kon niet... Terwijl ik tegen haar bloedeerlijk was over wat ik allemaal deed en dacht.
Wat verwacht je nou van mensen hier?

Je wilt geen advies en veel meeleven krijg je hier ook niet.

Wat levert het je op? Kick je soms op negatieve aandacht?
The love you take is equal to the love you make.
pi_165586148
Sorry dat ik er de discussie over opentrok. :@
Ik hoopte op een modus vivendi, sorry voor de naïviteit
pi_165586168
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Opgenomen onder het mom van wat? Je wordt mijn inziens alleen opgenomen als het echt heel slecht gaat en je een gevaar bent voor je omgeving (en/of direct voor jezelf). Dat is bij mij niet aan de orde. Als ik dat vraag aan de dokter lacht ie me keihard uit. Er is niks "mis" met mij, zo op het oog.
Ooit gehoord van vrijwillige opname? Waarbij je door de week in een instelling verblijft om intensief met je ziekte aan de slag te gaan? Onder andere Sylvana heeft er ervaring mee. Dat jij niet weet dat iets er niet is wil niet zeggen dat het er niet is. Maar jij gaat uit van jouw waarheid, trekt conclusies en stelt de vraag niet eens.

Meid, er is van alles mis met jou. Je kiest er alleen het te verbergen als het niet uitkomt (want stel dat de live buitenwereld mij een behandeling zou aanraden!). Maar als je ooit eens naar een psychiater zou gaan heeft hij feilloos daar wat er allemaal speelt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165586222
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:04 schreef MarieAlice het volgende:
Sorry dat ik er de discussie over opentrok. :@
Ik hoopte op een modus vivendi, sorry voor de naïviteit
Geen sorry zeggen! Je hebt gelijk! O ja ik zou wegblijven zei ik net :@
pi_165586275
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, dat heet veranwoording nemen en leren omgaan met je ziekte. Als je hulp de kans geeft (en dat heb je niet gedaan!) dan kun je dat leren. Je wilt niet.

[..]

Guess what... Soms moet je minder leuke dingen doen en wat verder kijken dan vandaag. Je wilt niet.
Hoe kan ik ermee om leren gaan als ik het nog steeds niet kan accepteren (en er dus als een puber tegenaan schop?) :? Hoe kan een psych mij helpen om het te accepteren, als ik de ziekte niet wil :?

Ik doe niets wat ik niet leuk vind (afgezien van het huishouden, maar soms dan zelfs doe ik iets niet als ik er geen zin in heb), that's me... Een (soms nare) karaktertrek van me.
pi_165586320
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ooit gehoord van vrijwillige opname?
daarvoor moet je iets willen veranderen
pi_165586326
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:04 schreef MarieAlice het volgende:
Sorry dat ik er de discussie over opentrok. :@
Ik hoopte op een modus vivendi, sorry voor de naïviteit
Ach, we hebben het weer eens uit ons systeem.
Maar na tig posts en nog geen steek verder te zijn gekomen ben ik er ook wel weer klaar mee. Want dit wordt nu echt een Jl topic. Wat niet erg zou zijn als ze hetgeen wij zeggen liet binnen komen maar dat doet ze niet.

JL leeft in haar eigen wereldje. Voelt voor haar veilig maar ze ziet niet hoe haar keuzes, vooroordelen en irreële angsten het tot een hel maken. Sneu. Of misschien ziet ze het wel, en als ze dan nog steeds geen hulp wil zoeken vind ik het dom.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 26 september 2016 @ 21:13:38 #156
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165586469
Denk dat het ook beter is om de discussie te laten voor wat het is ja want het heeft toch geen zin.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165586485
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Hoe kan ik ermee om leren gaan als ik het nog steeds niet kan accepteren (en er dus als een puber tegenaan schop?) :? Hoe kan een psych mij helpen om het te accepteren, als ik de ziekte niet wil :?

Ik doe niets wat ik niet leuk vind (afgezien van het huishouden, maar soms dan zelfs doe ik iets niet als ik er geen zin in heb), that's me... Een (soms nare) karaktertrek van me.
Jij denkt dat iedereen hier blij is met zijn ziekte? Je kunt met een hulpverlener kijken hoe je toch een leven kunt opbouwen en voor jezelf kunt zorgen, ook als je de ziekte niet accepteert.
En guess what: wellicht leidt dat uiteindelijk wel tot een soort van acceptatie. Maar dan zou je hele wereld zoals die nu is in elkaar storten en dat is vast ook doodeng. En dus is het 'leuker' om te blijven schoppen, daarmee iedereen in je omgeving te raken en je kop in het zand te steken.

Leuk, wat een rotwoord in deze situatie, zelfs kinderen van 2 doen niet alleen wat ze leuk vinden, maar doen ook de noodzakelijke, niet leuke dingen. Dit is geen karaktertrek, maar je eigen egoïstische keuze. Je egoïsme is je ontzettend nare karaktertrek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165586499
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 21:13 schreef LPFAN het volgende:
Denk dat het ook beter is om de discussie te laten voor wat het is ja want het heeft toch geen zin.
Eens. Ik kap ermee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165586557
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Hoe kan ik ermee om leren gaan als ik het nog steeds niet kan accepteren (en er dus als een puber tegenaan schop?) :? Hoe kan een psych mij helpen om het te accepteren, als ik de ziekte niet wil :?

Ik doe niets wat ik niet leuk vind (afgezien van het huishouden, maar soms dan zelfs doe ik iets niet als ik er geen zin in heb), that's me... Een (soms nare) karaktertrek van me.
Wel, probeer het eens uit en ondervind het. Stel je open voor iets wat je eigenlijk niet wil en ondervind in plaats van telkens maar te veronderstellen gebaseerd op foutieve informatie.
pi_165586581
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 21:13 schreef LPFAN het volgende:
Denk dat het ook beter is om de discussie te laten voor wat het is ja want het heeft toch geen zin.
Okee. Sorry.
  maandag 26 september 2016 @ 21:17:10 #161
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165586584
Wie weet heb je er onwijs veel aan, en wordt je leven een stuk aangenamer. Ik heb heel veel aan mijn psych gehad in de periode dat ik depressief was door mijn ziekte.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 26 september 2016 @ 21:17:27 #162
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165586601
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:17 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Okee. Sorry.
Je hoeft je niet te verontschuldigen! ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 26 september 2016 @ 21:18:45 #163
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165586645
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 21:17 schreef LPFAN het volgende:
Wie weet heb je er onwijs veel aan, en wordt je leven een stuk aangenamer. Ik heb heel veel aan mijn psych gehad in de periode dat ik depressief was door mijn ziekte.
Ik heb ook.mega veel aan mijnopname gehad. En nog steeds aan de ggz :Y
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 26 september 2016 @ 21:20:30 #164
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165586709
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:18 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik heb ook.mega veel aan mijnopname gehad. En nog steeds aan de ggz :Y
Geloof ik gelijk! Ik heb het nu niet meer nodig, maar als ik wel weer die kant op ga, ga ik er gelijk weer heen, Het is erg fijn om ff je ei kwijt te kunnen bij iemand die er totaal los van staat en een professioneel inzicht heeft. Goed van je dat je daar voor gekozen hebt toen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165586711
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:16 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Wel, probeer het eens uit en ondervind het. Stel je open voor iets wat je eigenlijk niet wil en ondervind in plaats van telkens maar te veronderstellen gebaseerd op foutieve informatie.
Heb ik al vaker gedaan, is me niet goed bevallen. En zo weet ik zeker dat als ik die cursus van het UWV zou gaan doen, dat dat ook een hel wordt. Omdat ik ervaring heb met zulk soort dingen including new people. Op de een of andere manier is er iets aan mij, waardoor ze denken dat ze me wel negatief mogen behandelen, negeren, treiteren. Logisch dat ik daar geen zin in heb, wie wel?, in gepest worden...
pi_165586789
Ik heb maar 3x een sessie gehad bij de psych(had eigenlijk de hele ellende al tijden voor mezelf een plekje gegeven, maar zocht ff een objectief inzicht in de situatie) en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Een frisse blik op je situatie geeft hele andere inzichten. Maar je moet het uiteindelijk wel zelf doen.
pi_165586791
En vrijwillige opname: ik heb er dus zelf om gevraagd, maar het kon niet volgens haar.
pi_165586799
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Heb ik al vaker gedaan, is me niet goed bevallen. En zo weet ik zeker dat als ik die cursus van het UWV zou gaan doen, dat dat ook een hel wordt. Omdat ik ervaring heb met zulk soort dingen including new people. Op de een of andere manier is er iets aan mij, waardoor ze denken dat ze me wel negatief mogen behandelen, negeren, treiteren. Logisch dat ik daar geen zin in heb, wie wel?, in gepest worden...
en weeeeeer.... Het ligt aan álle anderen, jouw houding en gedrag heeft er natuurlijk weer niks mee te maken. Net zoals het hier ook vast aan ons allemaal ligt...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 26 september 2016 @ 21:23:35 #169
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165586842
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 21:22 schreef caroro het volgende:
Ik heb maar 3x een sessie gehad bij de psych(had eigenlijk de hele ellende al tijden voor mezelf een plekje gegeven, maar zocht ff een objectief inzicht in de situatie) en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Een frisse blik op je situatie geeft hele andere inzichten. Maar je moet het uiteindelijk wel zelf doen.
Idd! Ik ben ook maar 4 of 5 keer heen geweest.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165586843
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En vrijwillige opname: ik heb er dus zelf om gevraagd, maar het kon niet volgens haar.
Één mening.

Je kunt ook zelf onderzoek doen he?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165586852
Negeerstand: aan.
pi_165586873
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 21:22 schreef caroro het volgende:
Ik heb maar 3x een sessie gehad bij de psych(had eigenlijk de hele ellende al tijden voor mezelf een plekje gegeven, maar zocht ff een objectief inzicht in de situatie) en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Een frisse blik op je situatie geeft hele andere inzichten. Maar je moet het uiteindelijk wel zelf doen.
Maar dat is niet leu-heuk!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165586880
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

en weeeeeer.... Het ligt aan álle anderen, jouw houding en gedrag heeft er natuurlijk weer niks mee te maken. Net zoals het hier ook vast aan ons allemaal ligt...
"Op de een of andere manier is er iets aan mij" wat snap je daar niet aan?
pi_165586917
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 21:23 schreef caroro het volgende:
Negeerstand: aan.
Houd jij je er wel aan in tegenstelling tot Poesopstokje? Dank je.

Al heb jij nooit echt erge dingen tegen me gezegd, zoals dat ik een borderliner ben. ;)
pi_165586954
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Heb ik al vaker gedaan, is me niet goed bevallen. En zo weet ik zeker dat als ik die cursus van het UWV zou gaan doen, dat dat ook een hel wordt. Omdat ik ervaring heb met zulk soort dingen including new people. Op de een of andere manier is er iets aan mij, waardoor ze denken dat ze me wel negatief mogen behandelen, negeren, treiteren. Logisch dat ik daar geen zin in heb, wie wel?, in gepest worden...
Daar ging het niet om. Het ging om een opname. Een opname heb je nog nooit gehad. Een mens kan meer dan een keer zich openstellen voor iets nieuws. Ergo, theoretisch is het mogelijk om je open te stellen voor een nieuwe ervaring. En in opname ga je meer begrip kunnen krijgen dan waar dan ook.
pi_165586966
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 21:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

"Op de een of andere manier is er iets aan mij" wat snap je daar niet aan?
Wat snap jij niet aan: 'er is iets aan mij en ik moet kijken wat ik daaraan kan veranderen zodat mijn leven leuker wordt'

Oké, dit was de echt de laatste reactie op jou hierover. Ik voel me net een grammofoonplaat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 26 september 2016 @ 21:27:08 #177
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165586977
quote:
4s.gif Op maandag 26 september 2016 21:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Houd jij je er wel aan in tegenstelling tot Poesopstokje? Dank je.

Al heb jij nooit echt erge dingen tegen me gezegd, zoals dat ik een borderliner ben. ;)
Waarom betrek je haar overal bij?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165587037
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 21:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

"Op de een of andere manier is er iets aan mij" wat snap je daar niet aan?
Het feit dat je aan dat een of andere ding niks wil doen, zoals je hier al zo vaak bewijst en da je eigenlijk zelfs niet echt wil weten wat dat ene ding is en da je daarom wel coonstant tegen dezelfde muren wil oplopen.
pi_165587161
Volgens mij kan de titel al aangepast worden naar Jaimy's topic.
Ik lees graag mee, want er is vanuit andere ervaringen van mensen vaak een herkenning bij mij.
Actief typen lukt niet vanwege lichamelijke beperkingen.

Jaimy wil geen hulp aannemen of tips ontvangen dus nog meer commentaar lijkt mij overbodig voor haar.
pi_165587372
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:26 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Daar ging het niet om. Het ging om een opname. Een opname heb je nog nooit gehad. Een mens kan meer dan een keer zich openstellen voor iets nieuws. Ergo, theoretisch is het mogelijk om je open te stellen voor een nieuwe ervaring. En in opname ga je meer begrip kunnen krijgen dan waar dan ook.
Dat is ook weer met andere mensen. Groepstherapie, samen eten, soms zelfs samen op 1 kamer slapen. Lijkt mij een regelrechte hel.

En juist daar heb ik zo'n moeite mee, met contact met andere mensen (door mijn contactstoornis). En helaas kun je opname niet letterlijk in je uppie doen. ;) Je ziet hier al hoeveel moeite ik ermee heb, dat ik alles fout doe. ;(

En stel dat ik het doe, en ik vind het daar niet leuk omdat ik weer eens negatief behandeld word door mede-opgenomenen, maar ze willen me niet laten gaan, ze houden me dus vast? (Gebeurt in die ene film met Winona Ryder.)

Met andere woorden: ik denk dus dat ik een te erge contactstoornis en negatieve ervaringen met mensen heb om dit "gewoon" te doen. Dat het mij niet gaat helpen, maar me juist verder de grond in helpt.

Sorry dat ik hier bang voor ben.
pi_165587602
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Het feit dat je aan dat een of andere ding niks wil doen, zoals je hier al zo vaak bewijst en da je eigenlijk zelfs niet echt wil weten wat dat ene ding is en da je daarom wel coonstant tegen dezelfde muren wil oplopen.
Het is mijn extreme introvertie. Ik praat met niemand. Dat maakt mensen ongemakkelijk en denken ze dat ze mij wel negatief mogen behandelen...
pi_165587680
Juist. Want je bent zo'n uniek sneeuwvlokje met zo'n unieke contactstoornis dat ze dat daar nog nooit van ulder leven hebben meegemaakt. En alles wat in de film met winona ryder over gebeurtenissen in 1967 in de amerikaanse psychiatrie gebeurt, gebeurt nu ook nog. Juist.

Mijn grootvader zou zeggen 'millemillemille, zoudt ge ze unne kop nu ni aftrekke, ze in un ande geven en zeggen: beziet dees, da is na ulle stoeme kop'.
pi_165587765
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:44 schreef MarieAlice het volgende:
Juist. Want je bent zo'n uniek sneeuwvlokje met zo'n unieke contactstoornis dat ze dat daar nog nooit van ulder leven hebben meegemaakt. En alles wat in de film met winona ryder over gebeurtenissen in 1967 in de amerikaanse psychiatrie gebeurt, gebeurt nu ook nog. Juist.

Mijn grootvader zou zeggen 'millemillemille, zoudt ge ze unne kop nu ni aftrekke, ze in un ande geven en zeggen: beziet dees, da is na ulle stoeme kop'.
Amen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165587930
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan: 'er is iets aan mij en ik moet kijken wat ik daaraan kan veranderen zodat mijn leven leuker wordt'

Oké, dit was de echt de laatste reactie op jou hierover. Ik voel me net een grammofoonplaat.
Mijn leven is op zich niet slecht, wel okee. (Ik maak er het beste van.) Het hoeft niet per se "leuker" te worden. Datgene wat er aan mij is, is dus mijn extreme introvertie. En dat is niet te verbeteren. Ik heb al zo vaak, zoveel dingen geprobeerd om een (halve) kletskous te worden, maar daarvoor is mijn introvertie te ernstig. Zelfs bij mijn (schoon)familie, vriendin en vriend lukt het niet. Ook daar ben ik stil, praat ik weinig.

Dat anderen het wel gelukt is te veranderen vind ik heel fijn voor ze. Ze zeggen dat ze precies hetzelfde waren als ik, maar dat kan ik me moeilijk voorstellen. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die net zo extreem introvert was als ik.
pi_165588289
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:44 schreef MarieAlice het volgende:
Juist. Want je bent zo'n uniek sneeuwvlokje met zo'n unieke contactstoornis dat ze dat daar nog nooit van ulder leven hebben meegemaakt. En alles wat in de film met winona ryder over gebeurtenissen in 1967 in de amerikaanse psychiatrie gebeurt, gebeurt nu ook nog. Juist.

Mijn grootvader zou zeggen 'millemillemille, zoudt ge ze unne kop nu ni aftrekke, ze in un ande geven en zeggen: beziet dees, da is na ulle stoeme kop'.
Ik heb ergens wel het idee dat ik in/met bepaalde dingen bijzonder ben ja. Mag toch, is niks mis mee :? Dat wil dus absoluut niet zeggen dat ik me verheven voel boven anderen, of me beter voel dan anderen. Nee. Juist eerder het omgekeerde.

Maar snap je niet wat de angst bij mij is? Het gaat namelijk niet om dat die film uit 1967 is (volgens mij later hoor?), het gaat om bepaalde angsten. O.a het vastzitten ergens aan, wat ik niet wil. Dat is een hele grote angst (en trigger). Maar ook problemen met anderen door m'n contactstoornis. Ik ben niet goed in ruzie(maken), vlucht liever en dat kan niet bij opname.
pi_165588572
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb ergens wel het idee dat ik in/met bepaalde dingen bijzonder ben ja. Mag toch, is niks mis mee :? Dat wil dus absoluut niet zeggen dat ik me verheven voel boven anderen, of me beter voel dan anderen. Nee. Juist eerder het omgekeerde.

Maar snap je niet wat de angst bij mij is? Het gaat namelijk niet om dat die film uit 1967 is (volgens mij later hoor?), het gaat om bepaalde angsten. O.a het vastzitten ergens aan, wat ik niet wil. Dat is een hele grote angst (en trigger). Maar ook problemen met anderen door m'n contactstoornis. Ik ben niet goed in ruzie(maken), vlucht liever en dat kan niet bij opname.
Schat. Ge zijt dertien in een dozijn lijk de rest van ons. En iedereen die binnengaat voor opname zit met die schrik en oh ik ga niet weg kunnen en ah ze gaan me niet moeten en ik wil geen confrontatie want dan blutst mijn ego en das allemaalnzo eng. Serieus. Kop. Handen. Beziet het eens.
pi_165588649
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb ergens wel het idee dat ik in/met bepaalde dingen bijzonder ben ja. Mag toch, is niks mis mee :? Dat wil dus absoluut niet zeggen dat ik me verheven voel boven anderen, of me beter voel dan anderen. Nee. Juist eerder het omgekeerde.

Maar snap je niet wat de angst bij mij is? Het gaat namelijk niet om dat die film uit 1967 is (volgens mij later hoor?), het gaat om bepaalde angsten. O.a het vastzitten ergens aan, wat ik niet wil. Dat is een hele grote angst (en trigger). Maar ook problemen met anderen door m'n contactstoornis. Ik ben niet goed in ruzie(maken), vlucht liever en dat kan niet bij opname.
En de film is van 1999 maar als ge kijkt naar de eerste drie minuten dan staat er al dat het 1967 is. Is ook gebaseerd op een echt verhaal. Dus zoekt eens iets op vooraleer ge u schrik laat aanjagen. Ge baseert zoveel op dingen waar ge just geen knijt van weet en ge ontzegt u daardoor zoveel en ge verkloot het voor uweigen en de mensen rondom u. Serieus. Kop. Handen. Beziet dat eens.
pi_165588740
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:09 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Schat. Ge zijt dertien in een dozijn lijk de rest van ons. En iedereen die binnengaat voor opname zit met die schrik en oh ik ga niet weg kunnen en ah ze gaan me niet moeten en ik wil geen confrontatie want dan blutst mijn ego en das allemaalnzo eng. Serieus. Kop. Handen. Beziet het eens.
Die "anderen" lijken over het algemeen toch iets (heel wat) beter om te kunnen gaan met mensen, zelfs al vinden ze het eng, dan ik kan/in staat ben.

Ik beschadig een auto met een sleutel als die in ONS parkeerplekje parkeert, in plaats van gewoon er naartoe lopen en gewoon te communiceren dat wij al stonden te wachten op dát plekje. Zó contactgestoord ben ik...
pi_165588790
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:12 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

En de film is van 1999 maar als ge kijkt naar de eerste drie minuten dan staat er al dat het 1967 is. Is ook gebaseerd op een echt verhaal. Dus zoekt eens iets op vooraleer ge u schrik laat aanjagen. Ge baseert zoveel op dingen waar ge just geen knijt van weet en ge ontzegt u daardoor zoveel en ge verkloot het voor uweigen en de mensen rondom u. Serieus. Kop. Handen. Beziet dat eens.
Laat het gaan. Aan haar reacties is te zien dat ze echt niet snapt/wil snappen wat je bedoelt. In haar geval is FOK! daar echt niet het geschikte medium voor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 26 september 2016 @ 22:18:58 #191
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165588828
Zullen we nu weer ontopic trouwens? ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 26 september 2016 @ 22:20:46 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165588891
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Die "anderen" lijken over het algemeen toch iets (heel wat) beter om te kunnen gaan met mensen, zelfs al vinden ze het eng, dan ik kan/in staat ben.

Ik beschadig een auto met een sleutel als die in ONS parkeerplekje parkeert, in plaats van gewoon er naartoe lopen en gewoon te communiceren dat wij al stonden te wachten op dát plekje. Zó contactgestoord ben ik...
Ja, je bent heel introvert en heel contactgestoord en heel raar. Blijf jezelf, verander niet.

Nogmaals: Wat wil je van de mensen in dit topic?
The love you take is equal to the love you make.
pi_165588961
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:12 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

En de film is van 1999 maar als ge kijkt naar de eerste drie minuten dan staat er al dat het 1967 is. Is ook gebaseerd op een echt verhaal. Dus zoekt eens iets op vooraleer ge u schrik laat aanjagen. Ge baseert zoveel op dingen waar ge just geen knijt van weet en ge ontzegt u daardoor zoveel en ge verkloot het voor uweigen en de mensen rondom u. Serieus. Kop. Handen. Beziet dat eens.
Ik kan zoveel opzoeken van hoe het nu werkt, ik heb ooit die film gezien, heb ooit gezien dat ze haar vasthielden en dus is dat mijn angst. Kan iedereen me ervan verzekeren dat ze mij wel zouden laten gaan als ik daar vrijwillig zit en weg wil, ik geloof dat niet. Want bij mij maken ze vast een uitzondering.

Zeker als ik daadwerkelijk zo'n ernstige ruzie heb gekregen met een mede-opgenomene en daardoor suïcidaal zou worden. En jij denkt dat ze mij dan laten gaan?! Think again... ;)
  maandag 26 september 2016 @ 22:24:59 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165589068
Waarom accepteer je dan niet gewoon dat het kut is en niet beter wordt in plaats van steeds maar weer deze zinloze discussies op te zoeken?
The love you take is equal to the love you make.
pi_165589110
Dit laatste stuk past beter in het psychisch ziek topic.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165589123
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:24 schreef Lienekien het volgende:
Waarom accepteer je dan niet gewoon dat het kut is en niet beter wordt in plaats van steeds maar weer deze zinloze discussies op te zoeken?
Ehm, dat heb ik toch juist al geaccepteerd?!
  maandag 26 september 2016 @ 22:27:23 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165589148
quote:
4s.gif Op maandag 26 september 2016 22:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ehm, dat heb ik toch juist al geaccepteerd?!
Waarom verdedig je je dan toch steeds weer? Waarom steeds weer diezelfde discussie over dat je niks wil?
The love you take is equal to the love you make.
pi_165589218
quote:
Toch weer dicht zie ik?
  maandag 26 september 2016 @ 22:31:49 #199
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165589285
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Toch weer dicht zie ik?
Ja, we houden het bij dit topic.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165589464
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik kan zoveel opzoeken van hoe het nu werkt, ik heb ooit die film gezien, heb ooit gezien dat ze haar vasthielden en dus is dat mijn angst. Kan iedereen me ervan verzekeren dat ze mij wel zouden laten gaan als ik daar vrijwillig zit en weg wil, ik geloof dat niet. Want bij mij maken ze vast een uitzondering.

Zeker als ik daadwerkelijk zo'n ernstige ruzie heb gekregen met een mede-opgenomene en daardoor suïcidaal zou worden. En jij denkt dat ze mij dan laten gaan?! Think again... ;)
Een laatste en dan ga ik in negerenstand over dit gedoe.

Ge zijt niet zo uniek, speciaal, monsterachtig, Beêlzebub dat niemand u ooit zou aankunnen. Ge gaat niet in een afdeling zitten zoals daar, want dat zou nu gewoon nooit meer goedgekeurd worden dat ge in een behandelafdeling zo'n verschillende problematieken bij mekaar zet. Als ge vrijwillig gaat, dan kunt ge ook vrijwillig weg. Ge zijt niet zo uniek dat ge de uitzondering gaat zijn, hoe fokking graag ge dat ook wilt.
De kans is wle groot dat ge de zoveelste dertien in een dozijn zandkorrel wordt die koppig maar doet waar ze goesting in heeft omwille van de onzekerheid en de schrik en de 'ik weet alles beter' en zichzelf en de mensen rondom haar daarmee naar de kloten te helpen. Omdat ze als het erop aankomt ondanks haar grote mond te laf is.

En ik hoef daar begit niet again over te thinken, ik weet waarover ik het heb, in tegenstelling tot u.
pi_165589666
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg vlekken van mensen die het vertikken om zichzelf bij kop en kont te pakken en het beste te maken van hun leven. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik [/martsmeetsmode]. De kolere zeg... Compleet zelf-gediagnosticeerd en dichtgetimmerd om vooral maar geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen.

Zo, dat lucht op :)

quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zó contactgestoord ben ik...
Grow a pair & get a life! Wat wil je nou eigenlijk bereiken?
  maandag 26 september 2016 @ 22:46:42 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165589711
Echt, laat haar. Als ze niet wil, is het klaar.

Ik wou alleen dat ze dan ook gewoon zou ophouden met zich steeds te beklagen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_165589752
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:46 schreef Lienekien het volgende:
Echt, laat haar. Als ze niet wil, is het klaar.

Ik wou alleen dat ze dan ook gewoon zou ophouden met zich steeds te beklagen.
Ik moest het ff kwijt :D

Wat me wel intrigeert is de vraag wáárom het me zo irriteert. Ik zou het ook kúnnen negeren, maar dat doe ik blijkbaar niet...
pi_165590056
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:38 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Een laatste en dan ga ik in negerenstand over dit gedoe.

Ge zijt niet zo uniek, speciaal, monsterachtig, Beêlzebub dat niemand u ooit zou aankunnen. Ge gaat niet in een afdeling zitten zoals daar, want dat zou nu gewoon nooit meer goedgekeurd worden dat ge in een behandelafdeling zo'n verschillende problematieken bij mekaar zet. Als ge vrijwillig gaat, dan kunt ge ook vrijwillig weg. Ge zijt niet zo uniek dat ge de uitzondering gaat zijn, hoe fokking graag ge dat ook wilt.
De kans is wle groot dat ge de zoveelste dertien in een dozijn zandkorrel wordt die koppig maar doet waar ze goesting in heeft omwille van de onzekerheid en de schrik en de 'ik weet alles beter' en zichzelf en de mensen rondom haar daarmee naar de kloten te helpen. Omdat ze als het erop aankomt ondanks haar grote mond te laf is.

En ik hoef daar begit niet again over te thinken, ik weet waarover ik het heb, in tegenstelling tot u.
Maar dat is dus WÉL mijn angst! Dat ik dus WÉL díe uitzondering zal zijn, die niet weg mag vanwege gevaar voor zichzelf/anderen. Geloof jij serieus dat ze een suïcidaal persoon zouden laten gaan? Snap je het begrip angst?

En ik mag denken dat bepaalde dingen aan mij wel bijzonder zijn, en dat blijf ik dus ook denken. Want ik weet dat het wel zo is. Bijv waar we het laatst over hadden: bepaalde gedachtes. Sowieso mijn rug, dat heeft verder niemand (lang verhaal, ben heel erg op zoek geweest wat dat betreft). Maar ook hóe slecht ik kan praten met anderen en vaak gewoon met niemand praat. Dat zijn enkele van die dingen.
  maandag 26 september 2016 @ 22:58:26 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165590096
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Maar dat is dus WÉL mijn angst! Dat ik dus WÉL díe uitzondering zal zijn, die niet weg mag vanwege gevaar voor zichzelf/anderen. Geloof jij serieus dat ze een suïcidaal persoon zouden laten gaan? Snap je het begrip angst?

En ik mag denken dat bepaalde dingen aan mij wel bijzonder zijn, en dat blijf ik dus ook denken. Want ik weet dat het wel zo is. Bijv waar we het laatst over hadden: bepaalde gedachtes. Sowieso mijn rug, dat heeft verder niemand (lang verhaal, ben heel erg op zoek geweest wat dat betreft). Maar ook hóe slecht ik kan praten met anderen en vaak gewoon met niemand praat. Dat zijn enkele van die dingen.
Waarom post je hier eigenlijk? Wat is je motief?
The love you take is equal to the love you make.
pi_165590150
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:45 schreef Queller het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg vlekken van mensen die het vertikken om zichzelf bij kop en kont te pakken en het beste te maken van hun leven. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik [/martsmeetsmode]. De kolere zeg... Compleet zelf-gediagnosticeerd en dichtgetimmerd om vooral maar geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen.

Zo, dat lucht op :)

[..]

Grow a pair & get a life! Wat wil je nou eigenlijk bereiken?
Ik heb mezelf voor geen enkel ding zelf gediagnosticeerd. Alles wat ik heb is vastgesteld.
pi_165590180
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom post je hier eigenlijk? Wat is je motief?
Diabetes = chronisch ziek. Dit is het chronisch ziek topic.
  maandag 26 september 2016 @ 23:00:57 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165590190
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb mezelf voor geen enkel ding zelf gediagnosticeerd. Alles wat ik heb is vastgesteld.
Inclusief de diagnose dat nergens meer wat aan te doen is? Kewl.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 26 september 2016 @ 23:02:21 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165590232
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Diabetes = chronisch ziek. Dit is het chronisch ziek topic.
Ja, en wat verwacht je van de mensen hier?

En heb je er zelf iets aan om steeds weer diezelfde discussies te voeren over dat je niks wil?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 26 september 2016 @ 23:04:39 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165590319
Ik lijk wel gek ook.
The love you take is equal to the love you make.
pi_165590474
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Inclusief de diagnose dat nergens meer wat aan te doen is? Kewl.
Dat is geen diagnose. ;)
pi_165590608
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, en wat verwacht je van de mensen hier?

En heb je er zelf iets aan om steeds weer diezelfde discussies te voeren over dat je niks wil?
Ik verwacht niks van mensen.

Poesopstokje reageerde na mijn 3 posts achter elkaar met (zoiets als): "3 posts sinds gisteravond half 7 en nobody gives a fuck", maar dat boeit mij niet, dat niemand "a fuck" geeft. Ik hoef niet per se een reactie erop hoor, dat verwacht ik dus niet.
pi_165590824
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:19 schreef LPFAN het volgende:
Ik hoop ook dat na vanavond we dit achter ons kunnen laten voor altijd en er weer een leuk topic van kunnen maken.
Seriously?
  maandag 26 september 2016 @ 23:23:16 #214
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165590971
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

een eigen 'dagboek' topic
Qua niveau.. nee ik maak de grap niet.

*zuruck im lurkstand* :W
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_165591031
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb mezelf voor geen enkel ding zelf gediagnosticeerd. Alles wat ik heb is vastgesteld.
En de psychiater kon niets voor je doen? Heeft geen behandelplan opgesteld? Heb je het afgewezen?
pi_165591079
quote:
1s.gifOp maandag 26 september 2016 22:38 Ik weet waarover ik het heb, in tegenstelling tot u.
I love it when you talk Flemish *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 september 2016 @ 23:27:16 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165591086
quote:
4s.gif Op maandag 26 september 2016 23:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat is geen diagnose. ;)
Ja joh, lachen. :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_165591105
- nee, dat was niet de bedoeling :{
  maandag 26 september 2016 @ 23:28:57 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165591154
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik verwacht niks van mensen.

Poesopstokje reageerde na mijn 3 posts achter elkaar met (zoiets als): "3 posts sinds gisteravond half 7 en nobody gives a fuck", maar dat boeit mij niet, dat niemand "a fuck" geeft. Ik hoef niet per se een reactie erop hoor, dat verwacht ik dus niet.
Nou, je kunt hier ook NIET posten als je toch niks verwacht.

Als ik ergens steeds zo tegen het zere been postte was ik allang vertrokken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_165591188
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:25 schreef Queller het volgende:

[..]

En de psychiater kon niets voor je doen? Heeft geen behandelplan opgesteld? Heb je het afgewezen?
Ik mocht niet eens met een psychiater praten (heb ik ook gevraagd, omdat ik mijn problemen verder vond gaan dan alleen wat gesprekken met een psycholoog (spv'er zelfs)).

En toen ineens zei ze dat ik uit behandeld was bij haar.
pi_165591194
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:27 schreef Queller het volgende:
- nee, dat was niet de bedoeling :{
Wat zijt ge hier nu toch allemaal aan het chipoteren? :s)
(De truk is alcool, alcool en nog ne keer alcool).
  maandag 26 september 2016 @ 23:30:52 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165591224
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Wat zijt ge hier nu toch allemaal aan het chipoteren? :s)
(De truk is alcool, alcool en nog ne keer alcool).
Mag jij wel drinken?
The love you take is equal to the love you make.
pi_165591245
Ok dames en volgens mij heeft iedereen haar punt hier gemaakt. Inmiddels zijn de laatste paar pagina's van dit topic alleen maar over 1 persoon en das niet echt de bedoeling. We kunnen wel blijven ingaan op Jaimy_Luca, maar dat heeft weinig zin. Er blijven nu een hoop users weg omdat ze niet de kans krijgen om te posten en dat vind ik erg jammer. Ik hoop dat vanaf morgen iedereen weer met een frisse blik kan kijken naar dit topic en iedereen weer lekker gaat mee posten. ^O^
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_165591249
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja joh, lachen. :{
Nee, niet "lachen", dat ís gewoon geen officiële diagnose, zoals borderliner/autisme/depressie/schizofrenie/enz wel zijn.
pi_165591251
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mag jij wel drinken?
Ik begin me te realiseren dat dat niet mijn meest geniale plan was, inderdaad.
  maandag 26 september 2016 @ 23:31:41 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165591253
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik mocht niet eens met een psychiater praten (heb ik ook gevraagd, omdat ik mijn problemen verder vond gaan dan alleen wat gesprekken met een psycholoog (spv'er zelfs)).

En toen ineens zei ze dat ik uit behandeld was bij haar.
Dan is het klaar. We hebben het er niet meer over.
The love you take is equal to the love you make.
pi_165591260
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik mocht niet eens met een psychiater praten (heb ik ook gevraagd, omdat ik mijn problemen verder vond gaan dan alleen wat gesprekken met een psycholoog (spv'er zelfs)).

En toen ineens zei ze dat ik uit behandeld was bij haar.
Een SPV'er heeft de diagnose gesteld?

Oke, hou maar op dan >> _O-

Niet aardig van me, maar het bevalt je blijkbaar nogal. Anders was je gewoon naar de huisarts gegaan en had je een doorverwijzing gevraagd. En als je die niet zou krijgen, dan belde je er zelf een.
  maandag 26 september 2016 @ 23:32:03 #228
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165591269
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Wat zijt ge hier nu toch allemaal aan het chipoteren? :s)
(De truk is alcool, alcool en nog ne keer alcool).
Jaa nee niks dat mag niet met mijn Alvleesklier :') !


Maar even serieus, tyft op met dit gejank.. een jaar geleden had ik bij wijze van foto's van mijn katheter gedeeld met jullie maar nu wil ik hier niet eens meer langer dan 2 minuten zijn omdat het een brok negatieve energie is zeg. -O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 26 september 2016 @ 23:33:02 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165591292
quote:
4s.gif Op maandag 26 september 2016 23:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee, niet "lachen", dat ís gewoon geen officiële diagnose, zoals borderliner/autisme/depressie/schizofrenie/enz wel zijn.
Hebben ze je bij al je diagnoses gezegd: 'en daarbij kan verder niemand iets voor je betekenen?'
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 26 september 2016 @ 23:34:30 #230
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165591348
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hebben ze je bij al je diagnoses gezegd: 'en daarbij kan verder niemand iets voor je betekenen?'
"Sucks to be you, je bent de enige in de hele wereld die dit heeft, succes met je lichaam" ik gok zomaar van niet..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_165591369
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef MarieAlice het volgende:
Wat zijt ge hier nu toch allemaal aan het chipoteren? :s)
(De truk is alcool, alcool en nog ne keer alcool).
O+
pi_165591377
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:31 schreef Queller het volgende:

[..]

Een SPV'er heeft de diagnose gesteld?

Oke, hou maar op dan >> _O-

Niet aardig van me, maar het bevalt je blijkbaar nogal. Anders was je gewoon naar de huisarts gegaan en had je een doorverwijzing gevraagd. En als je die niet zou krijgen, dan belde je er zelf een.
Diagnose autisme? Nee die heeft zij dus NIET gegeven. Daarvoor heb ik een test bij een andere vrouw binnen GGZ gedaan, geen idee wat zij precies was.
pi_165591390
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:31 schreef Diconnected het volgende:
Ok dames en volgens mij heeft iedereen haar punt hier gemaakt. Inmiddels zijn de laatste paar pagina's van dit topic alleen maar over 1 persoon en das niet echt de bedoeling. We kunnen wel blijven ingaan op Jaimy_Luca, maar dat heeft weinig zin. Er blijven nu een hoop users weg omdat ze niet de kans krijgen om te posten en dat vind ik erg jammer. Ik hoop dat vanaf morgen iedereen weer met een frisse blik kan kijken naar dit topic en iedereen weer lekker gaat mee posten. ^O^
Ik ga maar mezelf quoten want jullie gaan te snel hihaho
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_165591409
quote:
4s.gif Op maandag 26 september 2016 23:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:

Diagnose autisme? Nee die heeft zij dus NIET gegeven. Daarvoor heb ik een test bij een andere vrouw binnen GGZ gedaan, geen idee wat zij precies was.
Goed verhaal!

We houden er over op. Ik en mijn platjes... ^O^
pi_165591414
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Jaa nee niks dat mag niet met mijn Alvleesklier :') !


Maar even serieus, tyft op met dit gejank.. een jaar geleden had ik bij wijze van foto's van mijn katheter gedeeld met jullie maar nu wil ik hier niet eens meer langer dan 2 minuten zijn omdat het een brok negatieve energie is zeg. -O-
Ik bedoelde voor mijn plat Vlaams, kiekske.

Kom gewoon terug, ik zal met pomponnen zwaaien!
*O* P *O* O *O* S *O* I *O* T *O* I *O* V *O* I *O* T *O* Y *O* ! *O*
pi_165591458
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hebben ze je bij al je diagnoses gezegd: 'en daarbij kan verder niemand iets voor je betekenen?'
Nee, maar dat ben ik gaan geloven...
pi_165591463
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar mezelf quoten want jullie gaan te snel hihaho
Ik doe erg mijn best op de positieve draai hoor :D

Wat doe ik hier eigenlijk :o Ik lees mee. Ben chronisch van alles, maar leef er een beetje rondom heen. Dat is: voor zover het met noeste arbeid niet op te lossen is.
  maandag 26 september 2016 @ 23:39:06 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165591480
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:31 schreef Diconnected het volgende:
Ok dames en volgens mij heeft iedereen haar punt hier gemaakt. Inmiddels zijn de laatste paar pagina's van dit topic alleen maar over 1 persoon en das niet echt de bedoeling. We kunnen wel blijven ingaan op Jaimy_Luca, maar dat heeft weinig zin. Er blijven nu een hoop users weg omdat ze niet de kans krijgen om te posten en dat vind ik erg jammer. Ik hoop dat vanaf morgen iedereen weer met een frisse blik kan kijken naar dit topic en iedereen weer lekker gaat mee posten. ^O^
Kijk, een mod zegt het.

Het heeft geen enkele zin!
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 26 september 2016 @ 23:39:31 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165591490
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee, maar dat ben ik gaan geloven...
Mooi. Doei.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 26 september 2016 @ 23:39:34 #240
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165591492
Het houdt niet op.. niet vanzelf *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_165591500
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:38 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik doe erg mijn best op de positieve draai hoor :D

Wat doe ik hier eigenlijk :o Ik lees mee. Ben chronisch van alles, maar leef er een beetje rondom heen. Dat is: voor zover het met noeste arbeid niet op te lossen is.
Gij kwaamt voor mijn Vlaams! *O*
En vanaf morgen schrijft gij hier ook pompongewijs mee! *O*
pi_165591516
Nieuwe mascotte voor dit topic is *O*
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_165591572
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:39 schreef MarieAlice het volgende:
Gij kwaamt voor mijn Vlaams! *O*
En vanaf morgen schrijft gij hier ook pompongewijs mee! *O*
Be careful what you wish for :o

Edit >> *O* *G* *O*
pi_165591608
:o die zijn er in het groen?

Edit:
*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
  maandag 26 september 2016 @ 23:44:27 #245
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165591636
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_165591656
quote:
Ermahgerd dat ben ik :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_165591661
quote:
Deze is geweldig!
pi_165591669
Oh my. Ik lees hier altijd mee omdat ik meerdere chronische aandoeningen heb (en dus tijd teveel).
Ik ken Jaimy nog van een ander forum. Drama al om met you tube filmjes waarop ze briefjes filmde dat ze zelfmoord wilde plegen. En dat was nog maar het topje van de ijsberg waaronder het etteren van haar vriend.

Negeren is het beste denk ik maar vooral een eigen topic. Zou ik doen Jaimy voordat je hier ook helemaal uitgekotst wordt.
  maandag 26 september 2016 @ 23:45:43 #249
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165591672


T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_165591681
quote:
Wiew!
  maandag 26 september 2016 @ 23:46:21 #251
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165591685
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:45 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ermahgerd dat ben ik :D
_O- geweldig.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_165591703
Vooral massaal op die aanname ingaan, die niet waar is. Ik heb dat nooit gedaan.
pi_165591710
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

_O- geweldig.
Truestory.gif

Maar goed, inmiddels wordt dit zo een slowtopic en das ook niet de bedoeling :Y) Dussss ladies ontopic weer en anders lekker naar bed :Z want dat ga ik nu wel doen. Peace out yo.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_165593422
Sluit dit topic maar een tijdje, gebeurt bij andere topics ook wanneer het uit de hand loopt en niemand naar modjes luistert.
Effe afkoelperiode zeg maar, dit schiet niet op.
pi_165594301
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 02:31 schreef vannelle het volgende:
Sluit dit topic maar een tijdje, gebeurt bij andere topics ook wanneer het uit de hand loopt en niemand naar modjes luistert.
Effe afkoelperiode zeg maar, dit schiet niet op.
Dit.

Er moeten sowieso een hele hoop posts verwijderd worden die "offtopic" zijn.

(En ja, weer een nachtje slecht geslapen kan ik erbij optellen, heb wel een beetje geslapen, maar tussendoor zooo vaak wakker.)
  dinsdag 27 september 2016 @ 07:20:33 #256
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165595022
Paar posts verwijderd. Zullen we gewoon weer ontopic?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 27 september 2016 @ 08:53:11 #257
3542 Gia
User under construction
pi_165595614
quote:
4s.gif Op maandag 26 september 2016 23:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Diagnose autisme? Nee die heeft zij dus NIET gegeven. Daarvoor heb ik een test bij een andere vrouw binnen GGZ gedaan, geen idee wat zij precies was.
Welke diagnose is er wel gesteld? En welke medicijnen/hoeveel mg. heb je daarvoor?
Wie heeft die medicijnen voorgeschreven?

Ben je misschien bang dat je aan het werk moet als je psychisch beter wordt?
Ben je afgekeurd? Zo ja, waarop?

@LPFAN, misschien eens niet ingaan op wat ze zelf zegt dat ze mankeert, maar op wat ze werkelijk mankeert. Dus puur op de aandoening, niet op haar eigen gedachtes.
  dinsdag 27 september 2016 @ 08:54:36 #258
3542 Gia
User under construction
pi_165595630
quote:
Hé, Jochem Myjer!
pi_165596124
Morgen! :W

Wel meegelezen, maar geen behoefte om mee te posten.

Ja naja, één ding misschien, vanuit wat ik nu meemaak in mijn omgeving: Jaimy_Luca, als je doorgaat met het verwaarlozen van je diabetes, dan eindig je straks misschien als kasplantje en heb je niet eens meer zelf de regie over of je dood wil of wil leven, omdat je dat niet meer aan kan geven. Dán ben je pas een uitzondering en dán heb je pas een vreselijk leven.

Nu heb je nog regie in hoe je leven gaat lopen. Maak daar gebruik van, voor mensen inderdaad dingen voor je gaan bepalen en je gedwongen op gaan nemen en dat soort ongein.
  dinsdag 27 september 2016 @ 09:51:53 #260
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165596296
Again, laten we nu weer ontopic gaan.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165596428
Twee daagjes zonder migraine en de laatste aanval zonder medicijnen doorgekomen. :)

Verder een hoop stress over operatie die eind september zou zijn, maar nu is het eind september en gaat het waarschijnlijk 8 november worden, maar dat weet ik ook nog niet zeker. :'(

Zo, ontopic.
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:05:53 #262
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165596510
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
Twee daagjes zonder migraine en de laatste aanval zonder medicijnen doorgekomen. :)

Verder een hoop stress over operatie die eind september zou zijn, maar nu is het eind september en gaat het waarschijnlijk 8 november worden, maar dat weet ik ook nog niet zeker. :'(

Zo, ontopic.
Vervelend dat die operatie zo lang duurt zeg. Bah!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165596785
Ik zal mijn posts voortaan in een spoiler zetten, degenen die willen kunnen 'm openen. Degenen die me niet willen lezen kunnen me zo beter negeren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Welke diagnose is er wel gesteld? En welke medicijnen/hoeveel mg. heb je daarvoor?
Wie heeft die medicijnen voorgeschreven?

Ben je misschien bang dat je aan het werk moet als je psychisch beter wordt?
Ben je afgekeurd? Zo ja, waarop?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165596809
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik mocht niet eens met een psychiater praten (heb ik ook gevraagd, omdat ik mijn problemen verder vond gaan dan alleen wat gesprekken met een psycholoog (spv'er zelfs)).

En toen ineens zei ze dat ik uit behandeld was bij haar.
Het is inderdaad typerend dat jij jouw problemen veel ernstiger vindt dan de mensen die jouw problemen moeten beoordelen. Het lastige is dat wat jij als problemen ziet eigenlijk symptomen zijn en dat je het echte probleem niet wilt onderkennen.

Verder laat ik het er maar bij zoals de moderate graag wil, ik hoop voor je dat je de moed kunt vinden om toch te gaan werken aan jouw problemen. Het is niet zo erg om normaal maar met enige beperking te kunnen functioneren je zult het echter wel moeten leren en ik hoop dat je daar goede begeleiding en hulp bij kunt vinden.
pi_165596957
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:39 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ja naja, één ding misschien, vanuit wat ik nu meemaak in mijn omgeving: Jaimy_Luca, als je doorgaat met het verwaarlozen van je diabetes, dan eindig je straks misschien als kasplantje en heb je niet eens meer zelf de regie over of je dood wil of wil leven, omdat je dat niet meer aan kan geven. Dán ben je pas een uitzondering en dán heb je pas een vreselijk leven.

Nu heb je nog regie in hoe je leven gaat lopen. Maak daar gebruik van, voor mensen inderdaad dingen voor je gaan bepalen en je gedwongen op gaan nemen en dat soort ongein.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:46:58 #266
3542 Gia
User under construction
pi_165597193
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik zal mijn posts voortaan in een spoiler zetten, degenen die willen kunnen 'm openen. Degenen die me niet willen lezen kunnen me zo beter negeren.

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga ik je ook in een spoiler beantwoorden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de mensen die zich vervelen, bijvoorbeeld vanwege een chronische ziekte, een app-tip:
Memrise. Te downloaden in de app-store. Je kunt hiermee spelenderwijs leren, bijvoorbeeld een nieuwe taal, of kunst, geschiedenis, en noem maar op. Wij zijn er hier allemaal aan verslaafd.
Ik heb zelf sinds woensdag 190 Italiaanse woorden en zinnetjes geleerd en het blijft nog 'plakken' ook.

Is geen reclame, ik heb daar verder niets mee van doen of zo, maar wil jullie deze leuke tip niet onthouden, omdat ik er zelf veel plezier mee heb.
pi_165597203
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:25 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het is inderdaad typerend dat jij jouw problemen veel ernstiger vindt dan de mensen die jouw problemen moeten beoordelen. Het lastige is dat wat jij als problemen ziet eigenlijk symptomen zijn en dat je het echte probleem niet wilt onderkennen.

Verder laat ik het er maar bij zoals de moderate graag wil, ik hoop voor je dat je de moed kunt vinden om toch te gaan werken aan jouw problemen. Het is niet zo erg om normaal maar met enige beperking te kunnen functioneren je zult het echter wel moeten leren en ik hoop dat je daar goede begeleiding en hulp bij kunt vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:56:16 #268
3542 Gia
User under construction
pi_165597373
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165597617
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:56 schreef Gia het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:17:02 #270
3542 Gia
User under construction
pi_165597729
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165598157
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165598296
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:17 schreef Gia het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165598498
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij appt over jouw problemen naar iemand die je een betweter vindt en waar je je aan ergert en als je dus geheel volgens jouw verwachting een reactie krijgt klaag je daarover... Je beseft nog steeds niet dat jouw gedrag vreemd is?
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:53:13 #274
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165598516
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:46 schreef Gia het volgende:

[..]


En voor de mensen die zich vervelen, bijvoorbeeld vanwege een chronische ziekte, een app-tip:
Memrise. Te downloaden in de app-store. Je kunt hiermee spelenderwijs leren, bijvoorbeeld een nieuwe taal, of kunst, geschiedenis, en noem maar op. Wij zijn er hier allemaal aan verslaafd.
Ik heb zelf sinds woensdag 190 Italiaanse woorden en zinnetjes geleerd en het blijft nog 'plakken' ook.

Is geen reclame, ik heb daar verder niets mee van doen of zo, maar wil jullie deze leuke tip niet onthouden, omdat ik er zelf veel plezier mee heb.
Thanks voor de tip!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165598837
Mensen, zowat alles wat JL hier vandaag heeft gepost is toch psychisch? Wat doet het in het lichamelijk ziek topic?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165598975
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dus jij appt over jouw problemen naar iemand die je een betweter vindt en waar je je aan ergert en als je dus geheel volgens jouw verwachting een reactie krijgt klaag je daarover... Je beseft nog steeds niet dat jouw gedrag vreemd is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165599380
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk ben jij niet de persoon die dan zegt "Ja goed hoor" dat zou immers niet leiden tot de door jou gewenste reactie. Die bingokaart past ook precies bij jouw huidige problemen waar anderen die reacties vermijden wil jij ze juist krijgen en koester je ze met trots.

Hoe zie jij jouw toekomst?
pi_165599694
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:28 schreef Wespensteek het volgende:
Hoe zie jij jouw toekomst?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:40:15 #279
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165599703
Ik gooi er ff een afkoelslotje op want het zit blijkbaar nog erg hoog.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 28 september 2016 @ 09:59:33 #280
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165619592
Goed, nieuwe poging.

Laten we met een schone lei beginnen, en het weer het topic maken wat het was, Iedereen met een chronische ziekte is welkom hier.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165619621
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  woensdag 28 september 2016 @ 10:03:34 #282
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_165619652
Ik heb minder pijn van mijn schildklier.

Is een zwemmersoor iets chronisch of gaat dat nog weg?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 28 september 2016 @ 10:07:55 #283
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165619712
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:03 schreef sararaats het volgende:
Ik heb minder pijn van mijn schildklier.

Is een zwemmersoor iets chronisch of gaat dat nog weg?
Lijkt me dat dat gewoon weggaat.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165620238
Nou vooruit, dan probeer ik het ook nog eens ;)

Inmiddels ben ik geopereerd (2 weken geleden) . De spondylodese is goed gegaan. Mijn ruggenwervels zitten vast. Op de foto is te zien dat de schroeven netjes op hun plek zitten.
Omdat het geen standaard spondylodese was heb ik ipv 6 gaatjes, een lange jaap van 15 cm op mijn rug.
HJM, je hebt er een lotgenoot bij.;)

De pijn valt me mee. Ik zit nu op 2x15mg oxycodon. Alleen het zitten valt me gruwelijk tegen. Dat doet echt pijn, dus dat doe ik voorlopig maar niet.
Blijft over, een beetje wandelen in en om het huis en liggen.

Een ietwat saaie bedoeling, maar het is voor een goed doel.
  woensdag 28 september 2016 @ 10:51:32 #285
3542 Gia
User under construction
pi_165620363
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:43 schreef Adriane het volgende:
Nou vooruit, dan probeer ik het ook nog eens ;)

Inmiddels ben ik geopereerd (2 weken geleden) . De spondylodese is goed gegaan. Mijn ruggenwervels zitten vast. Op de foto is te zien dat de schroeven netjes op hun plek zitten.
Omdat het geen standaard spondylodese was heb ik ipv 6 gaatjes, een lange jaap van 15 cm op mijn rug.
HJM, je hebt er een lotgenoot bij.;)

De pijn valt me mee. Ik zit nu op 2x15mg oxycodon. Alleen het zitten valt me gruwelijk tegen. Dat doet echt pijn, dus dat doe ik voorlopig maar niet.
Blijft over, een beetje wandelen in en om het huis en liggen.

Een ietwat saaie bedoeling, maar het is voor een goed doel.
Poeh, sterkte. Hopelijk kun je toch gauw weer zitten, want veel liggen gaat op den duur ook zeer doen. Daar had ik last van na die openhartoperatie en tijdens die chemo. Krijg je echt drukpijn aan je schouderbladen.

Tipje, een dikke zachte deken, of een schapenvachten (al of niet echt) molton onder je hoeslaken doen. Scheelt een hoop met drukpijn van lang liggen.
pi_165620420
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:43 schreef Adriane het volgende:
Nou vooruit, dan probeer ik het ook nog eens ;)

Inmiddels ben ik geopereerd (2 weken geleden) . De spondylodese is goed gegaan. Mijn ruggenwervels zitten vast. Op de foto is te zien dat de schroeven netjes op hun plek zitten.
Omdat het geen standaard spondylodese was heb ik ipv 6 gaatjes, een lange jaap van 15 cm op mijn rug.
HJM, je hebt er een lotgenoot bij.;)

De pijn valt me mee. Ik zit nu op 2x15mg oxycodon. Alleen het zitten valt me gruwelijk tegen. Dat doet echt pijn, dus dat doe ik voorlopig maar niet.
Blijft over, een beetje wandelen in en om het huis en liggen.

Een ietwat saaie bedoeling, maar het is voor een goed doel.
Fijn dat het goed gegaan is!
Dat zitten gaat op termijn toch beter gaan, mag ik hopen? :X twee weken is niet lang uiteraard, maar niet kunnen zitten lijkt me wel behoorlijk lastig...

Veel moed alleszins!
pi_165620632
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Poeh, sterkte. Hopelijk kun je toch gauw weer zitten, want veel liggen gaat op den duur ook zeer doen. Daar had ik last van na die openhartoperatie en tijdens die chemo. Krijg je echt drukpijn aan je schouderbladen.

Tipje, een dikke zachte deken, of een schapenvachten (al of niet echt) molton onder je hoeslaken doen. Scheelt een hoop met drukpijn van lang liggen.
Dank je voor de tip. Ik kan gelukkig wat afwisselen qua houding. Dat scheelt al in drukpunten,maar prettig is het niet.
pi_165620728
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:54 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Fijn dat het goed gegaan is!
Dat zitten gaat op termijn toch beter gaan, mag ik hopen? :X twee weken is niet lang uiteraard, maar niet kunnen zitten lijkt me wel behoorlijk lastig...

Veel moed alleszins!
Ja hoor, ik verwacht dat het zitten langzaam beter zal gaan. Ik weet dat ik geduldig moet zijn en dat gaat me tot nu toe best goed af.
  woensdag 28 september 2016 @ 11:51:00 #289
3542 Gia
User under construction
pi_165621341
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 11:08 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dank je voor de tip. Ik kan gelukkig wat afwisselen qua houding. Dat scheelt al in drukpunten,maar prettig is het niet.
Ik had na die openhartoperatie zoveel pijn aan mijn rug, dat ik op een stoel, met een kussen tegen de muur, ben gaan slapen. In die tijd hadden ze op die afdeling nog niet van die bedden met automatische bediening. Moest nog met een stang. En tja, dat lukt niet op dat moment. De verpleging zette het 's ochtends in de stand die ik op dat moment wilde, maar ja, je wilt inderdaad ook afwisselen. Wat was ik blij toen ik naar huis mocht. Wij hadden in elk geval een gasveerbediening. Stukken makkelijker.
pi_165621611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:43 schreef Adriane het volgende:
Nou vooruit, dan probeer ik het ook nog eens ;)

Inmiddels ben ik geopereerd (2 weken geleden) . De spondylodese is goed gegaan. Mijn ruggenwervels zitten vast. Op de foto is te zien dat de schroeven netjes op hun plek zitten.
Omdat het geen standaard spondylodese was heb ik ipv 6 gaatjes, een lange jaap van 15 cm op mijn rug.
HJM, je hebt er een lotgenoot bij.;)

De pijn valt me mee. Ik zit nu op 2x15mg oxycodon. Alleen het zitten valt me gruwelijk tegen. Dat doet echt pijn, dus dat doe ik voorlopig maar niet.
Blijft over, een beetje wandelen in en om het huis en liggen.

Een ietwat saaie bedoeling, maar het is voor een goed doel.
Dat wordt ook mijn situatie, nadat ik geopereerd ben (aan een sinus pilonidalis). Op mijn zij/buik liggen en staan/lopen, maar zitten mag eigenlijk niet, of zo weinig mogelijk. Gelukkig maximaal zes weken als alles goed gaat.

Fijn dat het verder goed gegaan is. Hoop dat het vooruit blijft gaan en je steeds meer kan.
pi_165621667
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Poeh, sterkte. Hopelijk kun je toch gauw weer zitten, want veel liggen gaat op den duur ook zeer doen. Daar had ik last van na die openhartoperatie en tijdens die chemo. Krijg je echt drukpijn aan je schouderbladen.

Tipje, een dikke zachte deken, of een schapenvachten (al of niet echt) molton onder je hoeslaken doen. Scheelt een hoop met drukpijn van lang liggen.
Dat is een tip waar ik ook wat aan heb, dank je.

Zat te denken om misschien een memoryfoam dekmatras te kopen voor die tijd. Maar een grotere vriezer (dan zo'n koelkastschap) is ook handig om maaltijden in te vriezen, zodat ik soms niet hoef te koken. En financieel gezien kan allebei niet. Dus moet nog even nadenken wat ik wil.
pi_165621794
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:43 schreef Adriane het volgende:
Nou vooruit, dan probeer ik het ook nog eens ;)

Inmiddels ben ik geopereerd (2 weken geleden) . De spondylodese is goed gegaan. Mijn ruggenwervels zitten vast. Op de foto is te zien dat de schroeven netjes op hun plek zitten.
Omdat het geen standaard spondylodese was heb ik ipv 6 gaatjes, een lange jaap van 15 cm op mijn rug.
HJM, je hebt er een lotgenoot bij.;)

De pijn valt me mee. Ik zit nu op 2x15mg oxycodon. Alleen het zitten valt me gruwelijk tegen. Dat doet echt pijn, dus dat doe ik voorlopig maar niet.
Blijft over, een beetje wandelen in en om het huis en liggen.

Een ietwat saaie bedoeling, maar het is voor een goed doel.
Welkom bij de scartissueclub *O* heb zelf in totaal denk ik bijna 70cm streepjes.
Maar wat fijn dat de schroeven in ieder geval goed zitten! En hopelijk kun je beetje bij beetje ook weer wat lekkerder/beter zitten!

Ik ben zelf de Lyrica aan het afbouwen, puur om te weten of het zonder of met minder ook kan. Ben vandaag weer 25mg geminderd zit nu op 175mg per dag en kom van 300mg per dag. In totaal duurt het afbouwen 20 weken, precies tot de kerst.
  woensdag 28 september 2016 @ 12:18:38 #293
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165621871
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:43 schreef Adriane het volgende:
Nou vooruit, dan probeer ik het ook nog eens ;)

Inmiddels ben ik geopereerd (2 weken geleden) . De spondylodese is goed gegaan. Mijn ruggenwervels zitten vast. Op de foto is te zien dat de schroeven netjes op hun plek zitten.
Omdat het geen standaard spondylodese was heb ik ipv 6 gaatjes, een lange jaap van 15 cm op mijn rug.
HJM, je hebt er een lotgenoot bij.;)

De pijn valt me mee. Ik zit nu op 2x15mg oxycodon. Alleen het zitten valt me gruwelijk tegen. Dat doet echt pijn, dus dat doe ik voorlopig maar niet.
Blijft over, een beetje wandelen in en om het huis en liggen.

Een ietwat saaie bedoeling, maar het is voor een goed doel.
Sterkte! Fijn dat de pijn meevalt. Alleen balen dat je zo slecht kunt zitten. Hopelijk is dat gauw beter.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165622316
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:07 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Dat is een tip waar ik ook wat aan heb, dank je.

Zat te denken om misschien een memoryfoam dekmatras te kopen voor die tijd. Maar een grotere vriezer (dan zo'n koelkastschap) is ook handig om maaltijden in te vriezen, zodat ik soms niet hoef te koken. En financieel gezien kan allebei niet. Dus moet nog even nadenken wat ik wil.
Stomme vraag: kan je een van de twee niet van iemand lenen? Zes weken moet toch te doen zijn?
pi_165622347
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:14 schreef caroro het volgende:

[..]

Welkom bij de scartissueclub *O* heb zelf in totaal denk ik bijna 70cm streepjes.
Maar wat fijn dat de schroeven in ieder geval goed zitten! En hopelijk kun je beetje bij beetje ook weer wat lekkerder/beter zitten!

Ik ben zelf de Lyrica aan het afbouwen, puur om te weten of het zonder of met minder ook kan. Ben vandaag weer 25mg geminderd zit nu op 175mg per dag en kom van 300mg per dag. In totaal duurt het afbouwen 20 weken, precies tot de kerst.
(Lyrica, is dat pregabaline?)
Dat is wel al serieus afgebouwd! Geen last van?
pi_165622810
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:49 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

(Lyrica, is dat pregabaline?)
Dat is wel al serieus afgebouwd! Geen last van?
Ja dat is pregabaline! Heb best last van afkickverschijnselen inderdaad, slaperig, koud en hoofdpijn. Daarom ga ik vanaf nu ook maar 25mg omlaag elke 2 weken.
Mn neurostimulator vangt tot nu toe de extra zenuwpijn mooi op dus dat is fijn.
Ik hoop dat zonder lyrica het afvallen ook wat makkelijker gaat, alhoewel dat best goed gaat nu bijna 20 kilo eraf *O*
pi_165622859
@Gia. Klinkt verschrikkelijk! Ik snap wel dat je blij was met je eigen bed

@aspergemeisje. Bij de thuiszorgwinkel (medipoint) kun je ook het een en ander lenen, ook als je geen lid bent. Jij hebt de operatie toch binnenkort?

@caroro. Ik moest wel lachen om je welkom. Ja, nou hoor ik er ook bij :) ik ben ook benieuwd hoe je je voelt zonder Lyrica. Hoe gaat het nu met de pijn? En voel je andere verschillen nu je al zoveel hebt afgebouwd?

@Lpfan. Dank je. Ja, het is jammer dat het zitten niet zo gaat, maar ik heb geduld en de pijn voelt anders dan voor de operatie, dus ik heb goede hoop.
pi_165622949
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:12 schreef caroro het volgende:

[..]

Ja dat is pregabaline! Heb best last van afkickverschijnselen inderdaad, slaperig, koud en hoofdpijn. Daarom ga ik vanaf nu ook maar 25mg omlaag elke 2 weken.
Mn neurostimulator vangt tot nu toe de extra zenuwpijn mooi op dus dat is fijn.
Ik hoop dat zonder lyrica het afvallen ook wat makkelijker gaat, alhoewel dat best goed gaat nu bijna 20 kilo eraf *O*
Wauw! :o Jaloers op laatste deel van de laatste zin!
Wel jammer van de afkickverschijnselen, hoop dat dat ook afneemt...
pi_165624096
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:15 schreef Adriane het volgende:
@Gia. Klinkt verschrikkelijk! Ik snap wel dat je blij was met je eigen bed

@aspergemeisje. Bij de thuiszorgwinkel (medipoint) kun je ook het een en ander lenen, ook als je geen lid bent. Jij hebt de operatie toch binnenkort?

@caroro. Ik moest wel lachen om je welkom. Ja, nou hoor ik er ook bij :) ik ben ook benieuwd hoe je je voelt zonder Lyrica. Hoe gaat het nu met de pijn? En voel je andere verschillen nu je al zoveel hebt afgebouwd?

@Lpfan. Dank je. Ja, het is jammer dat het zitten niet zo gaat, maar ik heb geduld en de pijn voelt anders dan voor de operatie, dus ik heb goede hoop.
Ok, bedankt voor de tip. Ik ga dat eens uitzoeken.

Ja, 6 oktober weet ik als het goed is eindelijk een datum... Zal tijd worden.
  woensdag 28 september 2016 @ 14:17:53 #300
3542 Gia
User under construction
pi_165624216
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:12 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor de tip. Ik ga dat eens uitzoeken.

Ja, 6 oktober weet ik als het goed is eindelijk een datum... Zal tijd worden.
Die wollerige matrasdekjes hebben ze soms bij de Aldi. Heb er nog één over, mijn man wil die niet. Weet niet of je ver weg woont....?
  woensdag 28 september 2016 @ 19:43:30 #301
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165631046
Even random; ik ben morgen jarig dus kruip zo achter de PC want heb jullie daarnaast nog wat te vertellen! LPFAN weet het wel denk ik, en nee, ben niet zwanger maar wel iets anders leuks *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')