Dan is het klaar. We hebben het er niet meer over.quote:Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens met een psychiater praten (heb ik ook gevraagd, omdat ik mijn problemen verder vond gaan dan alleen wat gesprekken met een psycholoog (spv'er zelfs)).
En toen ineens zei ze dat ik uit behandeld was bij haar.
Een SPV'er heeft de diagnose gesteld?quote:Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik mocht niet eens met een psychiater praten (heb ik ook gevraagd, omdat ik mijn problemen verder vond gaan dan alleen wat gesprekken met een psycholoog (spv'er zelfs)).
En toen ineens zei ze dat ik uit behandeld was bij haar.
Jaa nee niks dat mag niet met mijn Alvleesklierquote:Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Wat zijt ge hier nu toch allemaal aan het chipoteren?![]()
(De truk is alcool, alcool en nog ne keer alcool).
Hebben ze je bij al je diagnoses gezegd: 'en daarbij kan verder niemand iets voor je betekenen?'quote:Op maandag 26 september 2016 23:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee, niet "lachen", dat ís gewoon geen officiële diagnose, zoals borderliner/autisme/depressie/schizofrenie/enz wel zijn.
"Sucks to be you, je bent de enige in de hele wereld die dit heeft, succes met je lichaam" ik gok zomaar van niet..quote:Op maandag 26 september 2016 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hebben ze je bij al je diagnoses gezegd: 'en daarbij kan verder niemand iets voor je betekenen?'
quote:Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef MarieAlice het volgende:
Wat zijt ge hier nu toch allemaal aan het chipoteren?![]()
(De truk is alcool, alcool en nog ne keer alcool).
Diagnose autisme? Nee die heeft zij dus NIET gegeven. Daarvoor heb ik een test bij een andere vrouw binnen GGZ gedaan, geen idee wat zij precies was.quote:Op maandag 26 september 2016 23:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Een SPV'er heeft de diagnose gesteld?
Oke, hou maar op dan >>
Niet aardig van me, maar het bevalt je blijkbaar nogal. Anders was je gewoon naar de huisarts gegaan en had je een doorverwijzing gevraagd. En als je die niet zou krijgen, dan belde je er zelf een.
Ik ga maar mezelf quoten want jullie gaan te snel hihahoquote:Op maandag 26 september 2016 23:31 schreef Diconnected het volgende:
Ok dames en volgens mij heeft iedereen haar punt hier gemaakt. Inmiddels zijn de laatste paar pagina's van dit topic alleen maar over 1 persoon en das niet echt de bedoeling. We kunnen wel blijven ingaan op Jaimy_Luca, maar dat heeft weinig zin. Er blijven nu een hoop users weg omdat ze niet de kans krijgen om te posten en dat vind ik erg jammer. Ik hoop dat vanaf morgen iedereen weer met een frisse blik kan kijken naar dit topic en iedereen weer lekker gaat mee posten.
Goed verhaal!quote:Op maandag 26 september 2016 23:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Diagnose autisme? Nee die heeft zij dus NIET gegeven. Daarvoor heb ik een test bij een andere vrouw binnen GGZ gedaan, geen idee wat zij precies was.
Ik bedoelde voor mijn plat Vlaams, kiekske.quote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jaa nee niks dat mag niet met mijn Alvleesklier!
Maar even serieus, tyft op met dit gejank.. een jaar geleden had ik bij wijze van foto's van mijn katheter gedeeld met jullie maar nu wil ik hier niet eens meer langer dan 2 minuten zijn omdat het een brok negatieve energie is zeg.
Nee, maar dat ben ik gaan geloven...quote:Op maandag 26 september 2016 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hebben ze je bij al je diagnoses gezegd: 'en daarbij kan verder niemand iets voor je betekenen?'
Ik doe erg mijn best op de positieve draai hoorquote:Op maandag 26 september 2016 23:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar mezelf quoten want jullie gaan te snel hihaho
Kijk, een mod zegt het.quote:Op maandag 26 september 2016 23:31 schreef Diconnected het volgende:
Ok dames en volgens mij heeft iedereen haar punt hier gemaakt. Inmiddels zijn de laatste paar pagina's van dit topic alleen maar over 1 persoon en das niet echt de bedoeling. We kunnen wel blijven ingaan op Jaimy_Luca, maar dat heeft weinig zin. Er blijven nu een hoop users weg omdat ze niet de kans krijgen om te posten en dat vind ik erg jammer. Ik hoop dat vanaf morgen iedereen weer met een frisse blik kan kijken naar dit topic en iedereen weer lekker gaat mee posten.
Mooi. Doei.quote:Op maandag 26 september 2016 23:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee, maar dat ben ik gaan geloven...
Gij kwaamt voor mijn Vlaams!quote:Op maandag 26 september 2016 23:38 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik doe erg mijn best op de positieve draai hoor
Wat doe ik hier eigenlijkIk lees mee. Ben chronisch van alles, maar leef er een beetje rondom heen. Dat is: voor zover het met noeste arbeid niet op te lossen is.
Be careful what you wish forquote:Op maandag 26 september 2016 23:39 schreef MarieAlice het volgende:
Gij kwaamt voor mijn Vlaams!![]()
En vanaf morgen schrijft gij hier ook pompongewijs mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |