abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165584005
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg belangrijke informatie voor mensen die hier lezen. Volgens mij geniet je van het ziek zijn omdat het je aandacht oplevert, ik denk niet dat je beter wilt worden.
dat klopt, ze is het levend voorbeeld voor begrip 'ziektewinst'
pi_165584066
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg belangrijke informatie voor mensen die hier lezen. Volgens mij geniet je van het ziek zijn omdat het je aandacht oplevert, ik denk niet dat je beter wilt worden.
Ik word ook niet meer beter, daar ben ik zeker van...
pi_165584104
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb toch, net als ieder ander, gewoon het recht om hier mee te mogen posten?!
Natuurlijk hebje het recht om mee te posten. Maar je hebt ook de verantwoordelijkheid om dit mee een leuk en veilig topic te houden en blijkbaar lukt dat hier nu niet. En je wil er niet meer over denken hoe dat dan wel kan, ook al vragen we het je.
pi_165584115
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, jouw omgeving faciliteert je en je hebt geen reden het te willen veranderen.
pi_165584168
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb toch, net als ieder ander, gewoon het recht om hier mee te mogen posten?!
Daar gaat het niet om. Het gaat om je postgedrag. Heb ik in een vorige post al benoemd.
Je kunt wel halsstarrig blijven ropen dat jij het recht hebt maar zie je niet hoe een aantal mensen aan de andere kant probeert in jouw richting te bewegen?
Wat zou jij kunnen verzinnen om minder sterke reacties op te roepen nav je postings?

En antwoord nu eens met een idee, niet met een verklaring, beschuldiging of vraag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165584179
quote:

[..]

Je haalt dus alleen uit deze post wat je wilt. En je zou je een stuk beter kunnen voelen wanneer je je wat gezonder zou gedragen. Maar dan heb je niks om over te ouwehoeren dus blijf vooral op dit pad zou ik zeggen. Je maakt misbruik van dit topic waardoor anderen waaronder ik wegblijven. Mensen die zich hier thuisvoelden komen niet meer, maar ach wat kan jou dat nou schelen.
pi_165584183
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:04 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Natuurlijk hebje het recht om mee te posten. Maar je hebt ook de verantwoordelijkheid om dit mee een leuk en veilig topic te houden en blijkbaar lukt dat hier nu niet. En je wil er niet meer over denken hoe dat dan wel kan, ook al vragen we het je.
Ik heb geen idee hoe het wel kan. (Ja behalve als mensen zoals POS zich aan hun woord houden en me gewoon negeren, zoals gezegd.) Ik heb dus eigenlijk al antwoord gegeven hoe het weer een leuk/fijn topic kan worden.

Ik besef me dat mensen zich aan me ergeren, maar I can't help thát.
pi_165584214
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het wel kan. (Ja behalve als mensen zoals POS zich aan hun woord houden en me gewoon negeren, zoals gezegd.) Ik heb dus eigenlijk al antwoord gegeven hoe het weer een leuk/fijn topic kan worden.

Serieus? Zoveel mensen die er wat van zeggen en je pikt mij er weer uit?
  maandag 26 september 2016 @ 20:08:22 #109
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165584223
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Is haast niet te voorkomen als je scrollt.
Waarom leg je alle commentaar buiten jezelf?

Misschien kun je inderdaad beter een eigen topic openen (in overleg met de mods). Sararaats heeft dat ook. Dan kunnen mensen die zich ergeren je écht negeren.

Wat vind je daarvan?
Cat22 for president!
Goed idee
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165584224
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:04 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, jouw omgeving faciliteert je en je hebt geen reden het te willen veranderen.
Dat is het niet. Ik heb teveel problemen om alles te kunnen verbeteren.
  maandag 26 september 2016 @ 20:09:01 #111
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165584243
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Serieus? Zoveel mensen die er wat van zeggen en je pikt mij er weer uit?
Poes ga terug op je stok :9
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165584247
quote:

[..]

Wat heb je al gedaan om that wel te help?
Edit: kijk eens wat jij kan doen, niet wat een ander moet doen,
pi_165584261
quote:

[..]

En daar zit de pijn.
Dit topic zit vol met chronisch zieke mensen die ook nooit 100% gezond zullen worden. Maar wel alles aangrijpen om die ene procent (en hopelijk meer!) te grijpen. En ondanks alle ellende een prettige persoon proberen te blijven voor hun omgeving. Met ups en downs, maar men leert er elke keer van.

Jij hebt besloten dat je zelfs nooit meer die ene procent erbij wint. Dat je je lijf moet verwaarlozen zodat je kunt contateren dat je nóg zieker bent geworden, En dat je je door je ziekte kunt permitteren om onaardig te zijn tegen je omgeving en in dit topic. Dat je niet leerbaar bent en dat je dus ook geen enkele moeite hoeft te doen om te leren van je ervaringen.

En het is niet gek dat dat botst.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165584303
Eens met alles wat Cat22 zegt O+
pi_165584325
quote:

[..]

Eigen topic. Heb je nog niet op gereageerd.
pi_165584342
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:10 schreef caroro het volgende:
Eens met alles wat Cat22 zegt O+
Ik ben niet de lotgenoot hier he :@
  maandag 26 september 2016 @ 20:12:17 #117
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165584352
Probeer dat eigen topic eerst eens, kijken hoe je het bevalt.
pi_165584353
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:09 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Wat heb je al gedaan om that wel te help?
Edit: kijk eens wat jij kan doen, niet wat een ander moet doen,
Niet meer zoveel posten dat ik verkeerd eet, want dat is nog vrijwel dagelijks zo. :@ :{ Het ging heel even goed, maar ik heb een dergelijk groot (eet)probleem, dat is niet 1, 2, 3 over.

Edit: ik moest lachen om die 1e zin.
pi_165584482
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ben niet de lotgenoot hier he :@
Je reageert zoals ik zou willen, maar ik laat mijn emoties het overnemen op dit onderwerp. Dit topic gaat echt tenonder aan de ellende van J_L, en dat is echt zó jammer.
  maandag 26 september 2016 @ 20:19:15 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165584558
Ik hoop ook dat na vanavond we dit achter ons kunnen laten voor altijd en er weer een leuk topic van kunnen maken.
pi_165584570
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat is het niet. Ik heb teveel problemen om alles te kunnen verbeteren.
Natuurlijk heb je dat, je hebt zelfs te veel problemen om te beginnen met een kleine verbetering. Gewoon beginnen met goed eten, drinken en medicijnen nemen is te moeilijk, dat is juist het probleem: je wilt ziek zijn maar dat zul je ook niet kunnen toegeven want dan zou dat het begin van herstel kunnen zijn.
pi_165584672
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je dat, je hebt zelfs te veel problemen om te beginnen met een kleine verbetering. Gewoon beginnen met goed eten, drinken en medicijnen nemen is te moeilijk, dat is juist het probleem: je wilt ziek zijn maar dat zul je ook niet kunnen toegeven want dan zou dat het begin van herstel kunnen zijn.
Nee, ik heb een te groot eetprobleem om "gewoon" te beginnen met goed eten en drinken.
  maandag 26 september 2016 @ 20:22:59 #123
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165584689
Als iedereen ervan overtuigd is dat Jaimy enkel (negatieve) aandacht trekt, waarom krijgt ze die dan nog steeds?
Prrrrr
pi_165584903
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Als iedereen ervan overtuigd is dat Jaimy enkel (negatieve) aandacht trekt, waarom krijgt ze die dan nog steeds?
[ afbeelding ]
Ik reageer nooit op J_L haar posts normaal gesproken, maar omdat het eigenlijk alleen nog over haar gaat valt er niks anders te doen ook. En ik ben niet de enige dat blijkt heel duidelijk. Eigenlijk zouden we een "ik heb mijn chronische ziekte geaccepteerd topic" moeten openen. Daar heeft J_L duidelijk niets te zoeken.
pi_165585010
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 20:29 schreef caroro het volgende:

[..]

Ik reageer nooit op J_L haar posts normaal gesproken, maar omdat het eigenlijk alleen nog over haar gaat valt er niks anders te doen ook. En ik ben niet de enige dat blijkt heel duidelijk. Eigenlijk zouden we een "ik heb mijn chronische ziekte geaccepteerd topic" moeten openen. Daar heeft J_L duidelijk niets te zoeken.
Gottegot, omdat ik toevallig 3 posts na elkaar had? }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')