dat klopt, ze is het levend voorbeeld voor begrip 'ziektewinst'quote:Op maandag 26 september 2016 19:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg belangrijke informatie voor mensen die hier lezen. Volgens mij geniet je van het ziek zijn omdat het je aandacht oplevert, ik denk niet dat je beter wilt worden.
Ik word ook niet meer beter, daar ben ik zeker van...quote:Op maandag 26 september 2016 19:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg belangrijke informatie voor mensen die hier lezen. Volgens mij geniet je van het ziek zijn omdat het je aandacht oplevert, ik denk niet dat je beter wilt worden.
Natuurlijk hebje het recht om mee te posten. Maar je hebt ook de verantwoordelijkheid om dit mee een leuk en veilig topic te houden en blijkbaar lukt dat hier nu niet. En je wil er niet meer over denken hoe dat dan wel kan, ook al vragen we het je.quote:Op maandag 26 september 2016 20:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb toch, net als ieder ander, gewoon het recht om hier mee te mogen posten?!
Ik ben het met je eens, jouw omgeving faciliteert je en je hebt geen reden het te willen veranderen.quote:Op maandag 26 september 2016 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik word ook niet meer beter, daar ben ik zeker van...
Daar gaat het niet om. Het gaat om je postgedrag. Heb ik in een vorige post al benoemd.quote:Op maandag 26 september 2016 20:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb toch, net als ieder ander, gewoon het recht om hier mee te mogen posten?!
Je haalt dus alleen uit deze post wat je wilt. En je zou je een stuk beter kunnen voelen wanneer je je wat gezonder zou gedragen. Maar dan heb je niks om over te ouwehoeren dus blijf vooral op dit pad zou ik zeggen. Je maakt misbruik van dit topic waardoor anderen waaronder ik wegblijven. Mensen die zich hier thuisvoelden komen niet meer, maar ach wat kan jou dat nou schelen.quote:Op maandag 26 september 2016 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het wel kan. (Ja behalve als mensen zoals POS zich aan hun woord houden en me gewoon negeren, zoals gezegd.) Ik heb dus eigenlijk al antwoord gegeven hoe het weer een leuk/fijn topic kan worden.quote:Op maandag 26 september 2016 20:04 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Natuurlijk hebje het recht om mee te posten. Maar je hebt ook de verantwoordelijkheid om dit mee een leuk en veilig topic te houden en blijkbaar lukt dat hier nu niet. En je wil er niet meer over denken hoe dat dan wel kan, ook al vragen we het je.
Serieus? Zoveel mensen die er wat van zeggen en je pikt mij er weer uit?quote:Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het wel kan. (Ja behalve als mensen zoals POS zich aan hun woord houden en me gewoon negeren, zoals gezegd.) Ik heb dus eigenlijk al antwoord gegeven hoe het weer een leuk/fijn topic kan worden.
Ik besef me dat mensen zich aan me ergeren, maar I can't help thát.
Cat22 for president!quote:Op maandag 26 september 2016 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is haast niet te voorkomen als je scrollt.
Waarom leg je alle commentaar buiten jezelf?
Misschien kun je inderdaad beter een eigen topic openen (in overleg met de mods). Sararaats heeft dat ook. Dan kunnen mensen die zich ergeren je écht negeren.
Wat vind je daarvan?
Dat is het niet. Ik heb teveel problemen om alles te kunnen verbeteren.quote:Op maandag 26 september 2016 20:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, jouw omgeving faciliteert je en je hebt geen reden het te willen veranderen.
Poes ga terug op je stokquote:Op maandag 26 september 2016 20:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Serieus? Zoveel mensen die er wat van zeggen en je pikt mij er weer uit?
Wat heb je al gedaan om that wel te help?quote:Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het wel kan. (Ja behalve als mensen zoals POS zich aan hun woord houden en me gewoon negeren, zoals gezegd.) Ik heb dus eigenlijk al antwoord gegeven hoe het weer een leuk/fijn topic kan worden.
En daar zit de pijn.quote:Op maandag 26 september 2016 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Eigen topic. Heb je nog niet op gereageerd.quote:Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ben niet de lotgenoot hier hequote:
Niet meer zoveel posten dat ik verkeerd eet, want dat is nog vrijwel dagelijks zo.quote:Op maandag 26 september 2016 20:09 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Wat heb je al gedaan om that wel te help?
Edit: kijk eens wat jij kan doen, niet wat een ander moet doen,
Je reageert zoals ik zou willen, maar ik laat mijn emoties het overnemen op dit onderwerp. Dit topic gaat echt tenonder aan de ellende van J_L, en dat is echt zó jammer.quote:
Natuurlijk heb je dat, je hebt zelfs te veel problemen om te beginnen met een kleine verbetering. Gewoon beginnen met goed eten, drinken en medicijnen nemen is te moeilijk, dat is juist het probleem: je wilt ziek zijn maar dat zul je ook niet kunnen toegeven want dan zou dat het begin van herstel kunnen zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 20:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ik heb teveel problemen om alles te kunnen verbeteren.
Nee, ik heb een te groot eetprobleem om "gewoon" te beginnen met goed eten en drinken.quote:Op maandag 26 september 2016 20:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je dat, je hebt zelfs te veel problemen om te beginnen met een kleine verbetering. Gewoon beginnen met goed eten, drinken en medicijnen nemen is te moeilijk, dat is juist het probleem: je wilt ziek zijn maar dat zul je ook niet kunnen toegeven want dan zou dat het begin van herstel kunnen zijn.
Ik reageer nooit op J_L haar posts normaal gesproken, maar omdat het eigenlijk alleen nog over haar gaat valt er niks anders te doen ook. En ik ben niet de enige dat blijkt heel duidelijk. Eigenlijk zouden we een "ik heb mijn chronische ziekte geaccepteerd topic" moeten openen. Daar heeft J_L duidelijk niets te zoeken.quote:Op maandag 26 september 2016 20:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Als iedereen ervan overtuigd is dat Jaimy enkel (negatieve) aandacht trekt, waarom krijgt ze die dan nog steeds?
[ afbeelding ]
Gottegot, omdat ik toevallig 3 posts na elkaar had?quote:Op maandag 26 september 2016 20:29 schreef caroro het volgende:
[..]
Ik reageer nooit op J_L haar posts normaal gesproken, maar omdat het eigenlijk alleen nog over haar gaat valt er niks anders te doen ook. En ik ben niet de enige dat blijkt heel duidelijk. Eigenlijk zouden we een "ik heb mijn chronische ziekte geaccepteerd topic" moeten openen. Daar heeft J_L duidelijk niets te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |