Wij hadden een grensrechter. Die liep heel de wedstrijd met een horloge in zijn hand. Die noemden we de snor. Plaatselijke legende.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond naar 'De Snor' in het theater van Haarlem.
Komen daar alle oudjes bij elkaar waar ze het over hebben bij VI?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond naar 'De Snor' in het theater van Haarlem.
De gemiddelde leeftijd was 70.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:56 schreef Bolasie het volgende:
Komen daar alle oudjes bij elkaar waar ze het over hebben bij VI?
Voor wie moet ik nou zijnquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:40 schreef borisz het volgende:
Op naar Telstar. Tegen de plaatselijke FC van Bos
Ha ha ha Bossiequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef Bos81 het volgende:
Eindhoven zal wezen, Eindhoven zal zijn![]()
Doe eens niet zo raar en ga slapenquote:
Ha ha ha Nee gijquote:
Leuk! Mijn ouders gaan vanavondquote:Op vrijdag 23 september 2016 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd was 70.
Johan was goed op dreef, maar vooral al die ouwe rockers.
[ afbeelding ]
Hoe gaat het vriendje ?quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Leuk! Mijn ouders gaan vanavond
Mooiquote:
Je mag hem opschrijven voor over drie weken. Het WK in Qatar ansich is een drama, maar Terpstra is altijd goed in de zandbak.quote:
Olympisch kampioen. Ik kan ze alle zes nog opnoemen.quote:Op zondag 25 september 2016 20:21 schreef borisz het volgende:
Volleyballers mogen naar het EK. Vroeger was plaatsing automatisch... Nu is het eigenlijk al een doel
.
Ben ik het ooit niet ?quote:Op maandag 26 september 2016 11:07 schreef borisz het volgende:
Nou Tong je bent weer lekker op dreef
Topics openen enzoquote:Op maandag 26 september 2016 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik het ooit niet ?
Wat bedoel je precies ?
Ha ha ha. Never a dull moment with The Tongquote:Op maandag 26 september 2016 13:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Topics openen enzo. Reacties op anderen.
![]()
quote:Op maandag 26 september 2016 11:07 schreef borisz het volgende:
Nou Tong je bent weer lekker op dreef
Hou je er buiten Cock Ha ha haquote:
Ik zie ook een tellertje oplopen en voor je het weet zit je weer op de strafbankquote:Op maandag 26 september 2016 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Never a dull moment with The Tong
hij gaat hard inderdaad. Alweer een mijlpaal gehaaldquote:Op maandag 26 september 2016 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zie ook een tellertje oplopen en voor je het weet zit je weer op de strafbank
wie?quote:
dat zal vermakelijk zijnquote:
quote:Op maandag 26 september 2016 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zie ook een tellertje oplopen en voor je het weet zit je weer op de strafbank
Ik houd me al in Ha ha haquote:Op maandag 26 september 2016 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Songs in te key of live. Ik ben van de harde gitaren. Maar dit is wel een klassieker.quote:
Heb je geen warme melk met honing nodig om in slaap te vallen.quote:
Nog een miljoentje of tien te winnen ?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:22 schreef borisz het volgende:
Komend weekend mogen de Europese vlaggen weer uit de kast.
SPT / Ryder Cup 2016
The Rydercup gaat om de eer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:08 schreef tong80 het volgende:
Nog een miljoentje of tien te winnen ?
Wat ga je doen Boris ?quote:
Sluit ik me bij aan.quote:
quote:
tot ver na zijn verjaardagquote:
Netjes.quote:
[Ingress]beter dan groen[/Ingress]quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
[Ingress]beter dan groen[/Ingress]
als ze maar bier hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:53 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst in Science Park geweest sinds het af is. De kroeg heet geheel toepasselijk Maslow
op het dakquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:49 schreef borisz het volgende:
Zoekplaatje
[ afbeelding ]
Waar oh waar?
Het dak van de Brakke Grond?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:49 schreef borisz het volgende:
Zoekplaatje
[ afbeelding ]
Waar oh waar?
prima tijdsbesteding tijdens zo'n saaie wedstrijd.... rukkenquote:Op zondag 2 oktober 2016 17:52 schreef Againzender het volgende:
Hier geen bokbier dit jaar. Ben nu toch wel serieus bezig niets meer te drinken.
Was maar goed dat de wedstrijd vanmiddag alcoholvrij was, wat een ruk-wedstrijd
Amsterdam is een opstapje om naar Den Haag te komen. Heel slecht voor de stad, al die 'ras' bestuurders die niets met de stad hebben. maar alleen maar met hun eigen loopbaan bezig zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:17 schreef borisz het volgende:
Het nieuws dat je wist dat zou komen. De Kroonprins van D66 verlaat Amsterdam voor Den Haag.
Nou de VVD heeft geen zin om vd Burg naar de Hofstad te halen. Die is te links.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Amsterdam is een opstapje om naar Den Haag te komen. Heel slecht voor de stad, al die 'ras' bestuurders die niets met de stad hebben. maar alleen maar met hun eigen loopbaan bezig zijn.
Opzouten. Veel plezier op het pluche, maar rot gvd op uit deze stad en kom nooit meer terug
die wil ik ook graag hier houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou de VVD heeft geen zin om vd Burg naar de Hofstad te halen. Die is te links.
volgend jaar dus fractieleider met Pechtold in het kabinetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:17 schreef borisz het volgende:
Het nieuws dat je wist dat zou komen. De Kroonprins van D66 verlaat Amsterdam voor Den Haag.
Als ze gaan regeren wel. En anders nadat Pechtold is afgetreden omdat ze weer niet gaan regeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:45 schreef rubbereend het volgende:
volgend jaar dus fractieleider met Pechtold in het kabinet
Nog erger: die ongelofelijke dombo zit vanavond ook nog bij Pauw.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:14 schreef Bos81 het volgende:
John de WOlf is Schizofreen![]()
![]()
![]()
"Ik ben geen politici" Aldus De Wolf net bij het journaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |