Filmpje in Tweetquote:Nog niet zo lang geleden was Tiger Woods de allergrootste naam in de golfsport. Een blik op zijn palmares met onder meer 14 majors – alleen Jack Nicklaus won er meer - benadrukt nog maar eens hoe groot de Amerikaan was. Anno 2016 is de realiteit een hele andere: Tiger Woods wordt weggestuurd als de beste golfers van de Verenigde Staten op de teamfoto gaan in de aanloop naar de Ryder Cup tegen Europa.
Tiger Woods speelt niet mee in de confrontatie tegen de beste golfers van Europa, maar is wel aangesteld als vice-aanvoerder. Misschien begreep de voormalige topgolfer daarom niet helemaal zijn rol. Of wilde hij alsnog zijn plekje in de spotlight opeisen. Feit is dat Tiger Woods door de fotograaf werd weggestuurd nadat hij haast stiekem naast het Amerikaanse Ryder Cup-team was gaan staan.
Het incident leidde tot wat ongemakkelijk gelach van Tiger Woods en de andere aanwezigen. Tiger Woods, die de afgelopen jaren veelvuldig werd geplaagd door blessures, vertelde later aan Golf.com: 'Ik was vergeten dat ik niet meespeelde.’
Kleine troost de Amerikaanse golfer die sinds 2008 geen major meer heeft gewonnen: hij mocht later wel op de gezamenlijke foto van coaches en golfspelers van Team USA.
Ik geef de USA dit keer ook de meeste kans om te winnen. Nog afgezien van het 'thuisvoordeel'.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:52 schreef Marcoss het volgende:
Heb het idee dat Europa wel eens een betere selectie had..
twitter:McIlroyRory twitterde op donderdag 29-09-2016 om 18:45:44Has the @rydercup started already??🇪🇺🇺🇸 https://t.co/s6EImcbnZv reageer retweet
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:30 schreef heywoodu het volgende:
McIlroy staat wat putts te oefenen, lukt niet. Een toeschouwer lacht er wat om en wordt door Stenson uit het publiek gehaald om het dan maar eens te laten zien
Rose legt er nog een briefje van 100 dollar naast als inzet, toeschouwer probeert het een keer, en:twitter:McIlroyRory twitterde op donderdag 29-09-2016 om 18:45:44Has the @rydercup started already??🇪🇺🇺🇸 https://t.co/s6EImcbnZv reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:18 schreef Iwanius het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige met Golfer die het nu al begint te volgen.
Bijna goed.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:00 schreef Zorro het volgende:
Kwa tijden: Dat is -8 dacht ik? Dus eerste partij om 15:35?
-7 dusquote:
En ze zien lang niet alles met die mist.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:36 schreef chufi het volgende:
Het is nu 7:30 daar en mijn god wat een hoop volk daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |