SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: AjaxMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Vrij logischquote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Gewoon drie verdedigers in balbezit dus
Sommigen vinden dat niet zo logisch geloof ik dus dan benadruk ik dat graagquote:
@SuikerBroodquote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen komt in mijn straat de famfare voorbij
Waar?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen komt in mijn straat de famfare voorbij
je kijkt net 5 jaar voetbal ofzoquote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Heerenveen een mooiere club, maar dat komt omdat ik die altijd wel leukere spelers vond hebben en ze aanvallend speelde.
Het pittoreske Sassem, waar het feestweek isquote:
Fysiek was inderdaad wel het zwakke onderdeel van zijn spelquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Bazoer heeft in het krachthonkje gezeten
kaalheide aidsquote:Op woensdag 21 september 2016 20:50 schreef Caland het volgende:
Roda was eigenlijk alleen leuk met Regilio Vrede in dat knetterlelijke stadion (wat ook wel weer wat had)
In de periode dat ze nog om plek 4 tot 8 speelden vond ik ze eigenlijk altijd wel leuk.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:50 schreef Caland het volgende:
Roda was eigenlijk alleen leuk met Regilio Vrede in dat knetterlelijke stadion (wat ook wel weer wat had)
En Willem 2?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Willem 1 gaat er sowieso 1 maken
Ik zou best een potje naast Sjaak willen zitten, vermakelijk welquote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef Pascalus het volgende:
Arme Krul, die moet 90 minuten lang dat domme gezwam van Sjaak aanhoren.
Dat heeft Johan zijn leven gekost.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou best een potje naast Sjaak willen zitten, vermakelijk wel
Sowquote:Op woensdag 21 september 2016 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft Johan zijn leven gekost.
Krijg je daar kanker van ja?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft Johan zijn leven gekost.
Ja, hij leek net even buiten westen man.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Westermann maar fit blijft.
#balans #ervaring
En dan Nouri en De Jong laten debuterenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Nu graag even 2-0 en 3-0 erbij prikken zodat de beentjes omhoog kunnen en het broekje uit
terechtquote:Op woensdag 21 september 2016 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Wel duidelijk dat Ziyech redelijk mag doen waar hij zin in heeft vandaag
Dan doe ik het onderbroekje ook uitquote:Op woensdag 21 september 2016 21:01 schreef mabo11 het volgende:
[..]
En dan Nouri en De Jong laten debuteren
Daar is sowieso niks mis meequote:Op woensdag 21 september 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Schone krijgt zoveel ruimte dat zelfs hij tot zijn recht komt
Met Schone? Of dat hij veel ruimte krijgtquote:Op woensdag 21 september 2016 21:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daar is sowieso niks mis mee
Alleen op woensdag.quote:
Als Veltman nou in vorm zou zijn zou ik het nog wel kunnen begrijpenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:06 schreef Slobeend het volgende:
In welke wereld is Veltman beter dan Tete?
ook dan nietquote:Op woensdag 21 september 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Veltman nou in vorm zou zijn zou ik het nog wel kunnen begrijpen
Ik zeg ook niet dat hij beter is, ik zeg dat ik dan de keuze nog wel zou kunnen begrijpenquote:
Hopelijk komt hij ook niet meer terugquote:Op woensdag 21 september 2016 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Blij dat die idioot met die megafoon er niet is.
0-1 met een beetje pechquote:Op woensdag 21 september 2016 21:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het was nu 0-0 geweest als Gudelj de corners nam
De beker is geinig om te winnen, meer niet imoquote:Op woensdag 21 september 2016 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
is toch maar voor de beker joh.
Plaatselijke storing danquote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk ook via Ziggo
Ligt nog steeds aan jou denk ik
Willem II thuis. Als er een simpele wedstrijd is is het dit.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs Heiko staat goed te verdedigen
Wat is dit joh
Wat een leuk feitjequote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem II thuis. Als er een simpele wedstrijd is is het dit.
Als er niet 1 domme club was die er thuis van verloor hadden die ook gewoon onderaan gestaan.
verstandig persoon die ver gaat komenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Caland het volgende:
De Ligt laat een te harde steekbal aan z'n keeper
WEER GOED GELOPEN HOOR VAN DE LIGT
Die gaan de nacompetie wel ontlopen hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem II thuis. Als er een simpele wedstrijd is is het dit.
Als er niet 1 domme club was die er thuis van verloor hadden die ook gewoon onderaan gestaan.
Als Excelsior zo blijft spelen zou ik daar niet zeker van zijn. Concurrentie lijkt me NEC en PEC voorlopig. De rest die daar tussen staan gaat zich echt wel veilig spelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaan de nacompetie wel ontlopen hoor.
Eaglesquote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Excelsior zo blijft spelen zou ik daar niet zeker van zijn. Concurrentie lijkt me NEC en PEC voorlopig. De rest die daar tussen staan gaat zich echt wel veilig spelen.
Ik kan mij Rapid Wien uit nog herinnerenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:20 schreef Caland het volgende:
Alsof El Ghazi die bal wel had gegeven
Roda JC en Eagles zijn zwakker ja. Maar plaats 16 geeft ook de plicht van het spelen van de nacompetitie. Ik denk dat PEC wel naar P13 gaat ofzo, dus dan zijn NEC en Excelsior normaal gesproken de tegenstanders. Dan schat ik Willem II voorlopig het laagst inquote:
Alleen El Ghazi komt in aanmerking voor een onvoldoende tot dusverquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen El Ghazi komt in aanmerking voor een onvoldoende tot dusver
Jij wil graag Boer op doel en El Ghazi op rechtsbuiten?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Bosz stelt een b-elftal op dat eigenlijk het a-elftal zou moeten zijn.
Jongens kom, we gaan allemaal even lachen om deze hilarische grap van Mexicanobakker! Ik begin!quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil graag Boer op doel en El Ghazi op rechtsbuiten?
Ik heb liever De Plus.quote:
exposen?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hansgod gaat Van den Brom exposen.
Mooi dat je met je eigen domheid te koop loopt.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jongens kom, we gaan allemaal even lachen om deze hilarische grap van Mexicanobakker! Ik begin!
Hahahahahaaha!
Dacht ik al ja. Adest Musicaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het pittoreske Sassem, waar het feestweek is
Gofferdomme.quote:
Waarom zou je een willekeurig Engels woord gebruiken in een Nederlandse zin als daar ook een doodnormaal Nederlands woord voor isquote:
Praat gewoon Nederlands, Kazan.quote:
Omdat het soms sneller typt. Een mens houdt van gemak.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou je een willekeurig Engels woord gebruiken in een Nederlandse zin als daar ook een doodnormaal Nederlands woord voor is
Dat vind ik een bijzonder argument uit opvallende hoek. Maar goed, als jij lekker Engels en Nederlands door elkaar wil gebruiken doe je maar hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het soms sneller typt. Een mens houdt van gemak.
Dat dus. Echt zo lelijk is dat.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou je een willekeurig Engels woord gebruiken in een Nederlandse zin als daar ook een doodnormaal Nederlands woord voor is
Komt omdat hij 346 verschillende shirts aan heeft terwijl het een prima temperatuurtje isquote:
Ik haat ook wel eens wat.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik haat dat, die random Engelse woorden
Klopt. Ik ben ook niet zo dedicated aan één taal ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het soms sneller typt. Een mens houdt van gemak.
erg is korter dan very. Dus dit klopt niet volgens het argument van Ajacied422quote:
Nou vet stoer hoor van jou deze opmerking.quote:
GGMM slaat ook weer de plank mis.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
erg is korter dan very. Dus dit klopt niet volgens het argument van Ajacied422
Wel obvious dat mensen hem zo graag te grazen nemen jaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al dat bashen op Stijn is wel walgelijk.
http://vocaroo.com/i/s05EEJMBbjszquote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou vet stoer hoor van jou deze opmerking.
Ik kon de 'g' niet vinden, dus dan is het wel korter.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
erg is korter dan very. Dus dit klopt niet volgens het argument van Ajacied422
Als je het zelf niet kan handelen hoef je nog niet zo mad te worden op anderen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
Je ziet dat soort dingen vaak met mensen die dan een maand of 3 in Amerika hebben geleefd en dan terugkomen met van die willekeurige Engelse woorden in elke zin.
Doodschieten die mensen aub.
Ik hoop dat je daar bij je vriendin iets minder moeite mee hebt.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon de 'g' niet vinden, dus dan is het wel korter.
RIP Evaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
Je ziet dat soort dingen vaak met mensen die dan een maand of 3 in Amerika hebben geleefd en dan terugkomen met van die willekeurige Engelse woorden in elke zin.
Doodschieten die mensen aub.
Objection!1!!1quote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon de 'g' niet vinden, dus dan is het wel korter.
Ik zou daar geen problemen mee hebben, wat een kutwijf is dat zeg.quote:
Ik ga deze post uitprinten en opsturen naar Hilversum.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zou daar geen problemen mee hebben, wat een kutwijf is dat zeg.
ah gelukkig is gebleken dat ado heel goed is in verlengen + strafschoppen.quote:
vind je dit zelf nou nodigquote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zou daar geen problemen mee hebben, wat een kutwijf is dat zeg.
En maar twee hele dagen rust voor Heerenveen uit, ook leuk.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah gelukkig is gebleken dat ado heel goed is in verlengen + strafschoppen.
Die spelen we gelukkig dan wel thuis.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En maar twee hele dagen rust voor Heerenveen uit, ook leuk.
Als die mensen met hem op de foto willen en hij doet dat dan is dat toch hartstikke leuk?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen Gudelj met iedereen op de foto ging op de tribune alsof hij de grote vedette isman man man
Snap sowieso niet dat zoiets is toegestaan trouwensquote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen Gudelj met iedereen op de foto ging op de tribune alsof hij de grote vedette isman man man
Blij dat die kwal er niet in staat, Ajax speelt stukken beter.
Wie wil er nou op de foto met die gozerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als die mensen met hem op de foto willen en hij doet dat dan is dat toch hartstikke leuk?
Kopsterkquote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie wil er nou op de foto met die gozer
TR gemacht. Ik zie immers een tepel!1!!quote:
Die mensen, hij zal niet zijn eigen fototoestel hebben meegenomen lijkt me en ik zie ook niemand wegrennen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie wil er nou op de foto met die gozer
Je bent weer niet grappig.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TR gemacht. Ik zie immers een tepel!1!!
Of ze wilden met Klaassen op de foto en hij ging er maar gewoon bij staan.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen, hij zal niet zijn eigen fototoestel hebben meegenomen lijkt me en ik zie ook niemand wegrennen.
Er is wel meer te zien dan dat. (Stijn doe je best)quote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TR gemacht. Ik zie immers een tepel!1!!
Welke comment?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
Nieuwsflash: mijn youtube-comment heeft 59 duimpjes omhoog gekregen.
Hij is IS-sympathisant. Net als PSVCL.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar sloeg Bazoer zijn juichactie op eigenlijk?
Jij snapt het leven, enigszinsquote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar überhaupt mee beginnen
Iedereen heeft zijn mindere momenten in het leven.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik met bekkenstotenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, leven blijft een ongrijpbaar iets.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij snapt het leven, enigszins
Die asbak staat eigenlijk al een half jaar op het balkon bedenk ik me nu dus ben bang dat ik een nieuwe moet kopen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Al vind ik het wel jammer dat ik nu niet zo'n mooie Feyenoord asbak als Caland nodig heb.
Jammer.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar krijg je geen kanker van.
Ik vind het nog steeds schattig dat je die speciaal pakte voor de foto destijdsquote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die asbak staat eigenlijk al een half jaar op het balkon bedenk ik me nu dus ben bang dat ik een nieuwe moet kopen.
alleen wat erectieproblemen als je wat ouder bent maar verder niks.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van roken ook niet, het vergroot de kans alleen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Danny Blindquote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Robben niet opgeroepen voor NL?
Beschamendquote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit niet in het systeemquote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan hij alweer spelen dan?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan hij alweer spelen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Je hebt wel eens betere avonden gekendquote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
Corner. Dat betekent meestal goalmaar nu niet, dus deze reactie had ik net zo goed niet kunnen typen.
"Net als je andere reacties *giegel* xD "
willem 2 kan er geen kut vanquote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef Smoofie het volgende:
Ajax speelt beter zo dan de 'basis'
Ja, ik ben ook echt een beetje moe.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt wel eens betere avonden gekend
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
Maar serieus. Ik kijk eens in de zoveel maanden nog die docu over Sjaak Swart. Een betere comedy heb ik nog nooit gezien
Ergens heeft het ook wel iets treuigs maar als je helemaal stuk wil gaan zou ik het iedereen aanraden
Staat gewoon op youtube.
Overkomt de beste wel eensquote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt een beetje moe.
Die ja. Echt een fantastische docu over Sjaak Swart en hoe hij eigenlijk door niemand serieus genomen wordt maar toch iedereen speelt het spelletje mee.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze?
Nog niet zo boeiend dat begin
Klopt. Hij is een beetje de Willem van Hanegem van Ajax.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ja. Echt een fantastische docu over Sjaak Swart en hoe hij eigenlijk door niemand serieus genomen wordt maar toch iedereen speelt het spelletje mee.
Zeg al weken dat hij het grootste ajax talent is in jaren.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Dolberg speelt echt genottelijk vanavond
Of de GGMM van VBL.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Hij is een beetje de Willem van Hanegem van Ajax.
Neuh. Van Hanegem komt zelden in de Kuip.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Hij is een beetje de Willem van Hanegem van Ajax.
Dat durf ik zo snel ook weer niet te zeggen maar die jongen heeft absoluut potentie jaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg al weken dat hij het grootste ajax talent is in jaren.
van een smerig mannetjequote:Op woensdag 21 september 2016 22:02 schreef Ooku het volgende:
100% rood natuurlijk. Smerige overtreding
Je leeft in het verleden.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die rode kaart.
Bij twijfel niet ingrijpen toch? Geel was prima. Rood. Komop zeg.
Ga weg man, vol op de enkel.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die rode kaart.
Madquote:Op woensdag 21 september 2016 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die rode kaart.
The Simpsons is echt helemaal niet grappig.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die rode kaart.
SOWWquote:Op woensdag 21 september 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
Overigens, Lenny. Waarom oordeel je als je niet in het stadion zit?
Want elke tackel op de enkel is rood? Dan gaat het rode kaarten regenen. Je hoeft niet alles zo zwaar te bestraffen. Achterlijk gedoequote:Op woensdag 21 september 2016 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga weg man, vol op de enkel.
Koekoekquote:Op woensdag 21 september 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
Overigens, Lenny. Waarom oordeel je als je niet in het stadion zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |