Roda JC en Eagles zijn zwakker ja. Maar plaats 16 geeft ook de plicht van het spelen van de nacompetitie. Ik denk dat PEC wel naar P13 gaat ofzo, dus dan zijn NEC en Excelsior normaal gesproken de tegenstanders. Dan schat ik Willem II voorlopig het laagst inquote:
Alleen El Ghazi komt in aanmerking voor een onvoldoende tot dusverquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen El Ghazi komt in aanmerking voor een onvoldoende tot dusver
Jij wil graag Boer op doel en El Ghazi op rechtsbuiten?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Bosz stelt een b-elftal op dat eigenlijk het a-elftal zou moeten zijn.
Jongens kom, we gaan allemaal even lachen om deze hilarische grap van Mexicanobakker! Ik begin!quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil graag Boer op doel en El Ghazi op rechtsbuiten?
Ik heb liever De Plus.quote:
exposen?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hansgod gaat Van den Brom exposen.
Mooi dat je met je eigen domheid te koop loopt.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jongens kom, we gaan allemaal even lachen om deze hilarische grap van Mexicanobakker! Ik begin!
Hahahahahaaha!
Dacht ik al ja. Adest Musicaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het pittoreske Sassem, waar het feestweek is
Gofferdomme.quote:
Waarom zou je een willekeurig Engels woord gebruiken in een Nederlandse zin als daar ook een doodnormaal Nederlands woord voor isquote:
Praat gewoon Nederlands, Kazan.quote:
Omdat het soms sneller typt. Een mens houdt van gemak.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou je een willekeurig Engels woord gebruiken in een Nederlandse zin als daar ook een doodnormaal Nederlands woord voor is
Dat vind ik een bijzonder argument uit opvallende hoek. Maar goed, als jij lekker Engels en Nederlands door elkaar wil gebruiken doe je maar hoorquote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het soms sneller typt. Een mens houdt van gemak.
Dat dus. Echt zo lelijk is dat.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou je een willekeurig Engels woord gebruiken in een Nederlandse zin als daar ook een doodnormaal Nederlands woord voor is
Komt omdat hij 346 verschillende shirts aan heeft terwijl het een prima temperatuurtje isquote:
Ik haat ook wel eens wat.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik haat dat, die random Engelse woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |