Jij wil graag Boer op doel en El Ghazi op rechtsbuiten?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Bosz stelt een b-elftal op dat eigenlijk het a-elftal zou moeten zijn.
Jongens kom, we gaan allemaal even lachen om deze hilarische grap van Mexicanobakker! Ik begin!quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil graag Boer op doel en El Ghazi op rechtsbuiten?
Ik heb liever De Plus.quote:
exposen?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hansgod gaat Van den Brom exposen.
Mooi dat je met je eigen domheid te koop loopt.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jongens kom, we gaan allemaal even lachen om deze hilarische grap van Mexicanobakker! Ik begin!
Hahahahahaaha!
Dacht ik al ja. Adest Musicaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het pittoreske Sassem, waar het feestweek is
Gofferdomme.quote:
Waarom zou je een willekeurig Engels woord gebruiken in een Nederlandse zin als daar ook een doodnormaal Nederlands woord voor isquote:
Praat gewoon Nederlands, Kazan.quote:
Omdat het soms sneller typt. Een mens houdt van gemak.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou je een willekeurig Engels woord gebruiken in een Nederlandse zin als daar ook een doodnormaal Nederlands woord voor is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |