Er is wel meer te zien dan dat. (Stijn doe je best)quote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TR gemacht. Ik zie immers een tepel!1!!

Welke comment?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
Nieuwsflash: mijn youtube-comment heeft 59 duimpjes omhoog gekregen.

Hij is IS-sympathisant. Net als PSVCL.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar sloeg Bazoer zijn juichactie op eigenlijk?

Jij snapt het leven, enigszinsquote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar überhaupt mee beginnen

Iedereen heeft zijn mindere momenten in het leven.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Dat had ik met bekkenstotenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Was dat maar waar, leven blijft een ongrijpbaar iets.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij snapt het leven, enigszins

Die asbak staat eigenlijk al een half jaar op het balkon bedenk ik me nu dus ben bang dat ik een nieuwe moet kopen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Al vind ik het wel jammer dat ik nu niet zo'n mooie Feyenoord asbak als Caland nodig heb.

Jammer.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar krijg je geen kanker van.

Ik vind het nog steeds schattig dat je die speciaal pakte voor de foto destijdsquote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die asbak staat eigenlijk al een half jaar op het balkon bedenk ik me nu dus ben bang dat ik een nieuwe moet kopen.

alleen wat erectieproblemen als je wat ouder bent maar verder niks.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Van roken ook niet, het vergroot de kans alleen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Danny Blindquote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Robben niet opgeroepen voor NL?

Beschamendquote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

Zit niet in het systeemquote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

Kan hij alweer spelen dan?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

quote:Op woensdag 21 september 2016 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan hij alweer spelen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van

maar nu niet, dus deze reactie had ik net zo goed niet kunnen typen.
 maar nu niet, dus deze reactie had ik net zo goed niet kunnen typen. 

Je hebt wel eens betere avonden gekendquote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
Corner. Dat betekent meestal goalmaar nu niet, dus deze reactie had ik net zo goed niet kunnen typen.
"Net als je andere reacties *giegel* xD "

willem 2 kan er geen kut vanquote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef Smoofie het volgende:
Ajax speelt beter zo dan de 'basis'

Ja, ik ben ook echt een beetje moe.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt wel eens betere avonden gekend

quote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
Maar serieus. Ik kijk eens in de zoveel maanden nog die docu over Sjaak Swart. Een betere comedy heb ik nog nooit gezien
Ergens heeft het ook wel iets treuigs maar als je helemaal stuk wil gaan zou ik het iedereen aanraden
Staat gewoon op youtube.

Overkomt de beste wel eensquote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt een beetje moe.

!
!

Die ja. Echt een fantastische docu over Sjaak Swart en hoe hij eigenlijk door niemand serieus genomen wordt maar toch iedereen speelt het spelletje mee.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze?
Nog niet zo boeiend dat begin

Klopt. Hij is een beetje de Willem van Hanegem van Ajax.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ja. Echt een fantastische docu over Sjaak Swart en hoe hij eigenlijk door niemand serieus genomen wordt maar toch iedereen speelt het spelletje mee.

Zeg al weken dat hij het grootste ajax talent is in jaren.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Dolberg speelt echt genottelijk vanavond

Of de GGMM van VBL.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Hij is een beetje de Willem van Hanegem van Ajax.

Neuh. Van Hanegem komt zelden in de Kuip.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Hij is een beetje de Willem van Hanegem van Ajax.

Dat durf ik zo snel ook weer niet te zeggen maar die jongen heeft absoluut potentie jaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg al weken dat hij het grootste ajax talent is in jaren.

van een smerig mannetjequote:Op woensdag 21 september 2016 22:02 schreef Ooku het volgende:
100% rood natuurlijk. Smerige overtreding

Je leeft in het verleden.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die rode kaart.
Bij twijfel niet ingrijpen toch? Geel was prima. Rood. Komop zeg.

Ga weg man, vol op de enkel.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die rode kaart.

Madquote:Op woensdag 21 september 2016 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die rode kaart.

The Simpsons is echt helemaal niet grappig.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die rode kaart.

SOWWquote:Op woensdag 21 september 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
Overigens, Lenny. Waarom oordeel je als je niet in het stadion zit?

Want elke tackel op de enkel is rood? Dan gaat het rode kaarten regenen. Je hoeft niet alles zo zwaar te bestraffen. Achterlijk gedoequote:Op woensdag 21 september 2016 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga weg man, vol op de enkel.

Koekoekquote:Op woensdag 21 september 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
Overigens, Lenny. Waarom oordeel je als je niet in het stadion zit?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |