Houdt van altijd hetzelfde patroonquote:Op woensdag 21 september 2016 19:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
Is Wilders een beetje autistisch?
Bij iedere 2e zin ja?quote:Op woensdag 21 september 2016 19:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Doet Pechtold, Klaver, Samsom, Kuzu en de rest ook.
Neequote:Op woensdag 21 september 2016 19:10 schreef Strani het volgende:
Heeft Wilders het al over iets anders dan de Islam gehad?
Ik viel er later in, ik moest werken. Ik moest werken.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Doet Pechtold, Klaver, Samsom, Kuzu en de rest ook.
Nou, pleur op dan.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Omdat nederland een kut land is.
Ja vluchtelingen.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:10 schreef Strani het volgende:
Is er iets anders? Of wij rekenen af met hen of zij met ons, dat is wat er gaande is!quote:Op woensdag 21 september 2016 19:10 schreef Strani het volgende:
Deden ze niet hoor. Hoogstens wat enkele woordjes en bruggetjes.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik viel er later in, ik moest werken. Ik moest werken.
God ik hoop zo dat de Kamer die kerel straal negeert zodat hij geen enkele media aandacht genereert. Zijn achterban kijkt toch niet, die wordt bediend met ge-editte oneliners en geknipte beelden via facebook #trapernietinquote:Op woensdag 21 september 2016 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat gaat Kuzu zo zeggen
Ben benieuwd wanneer hij het over onderwijs gaat hebben.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:10 schreef Strani het volgende:
Ik kon het al niet meer vinden inderdaad. Hele weekend lopen zoeken.quote:
Verbod op Islamitisch onderwijs.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer hij het over onderwijs gaat hebben.
Dat valt in vergelijking met de rest van de wereld enorm mee. Reis eens wat rond, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Omdat nederland een kut land is.
Vooralsnog wordt Wilders straal genegeerdquote:Op woensdag 21 september 2016 19:11 schreef AgLarrr het volgende:
God ik hoop zo dat de Kamer die kerel straal negeert zodat hij geen enkele media aandacht genereert.
In vergelijking met andere rijke landen is nederland best kut.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat valt in vergelijking met de rest van de wereld enorm mee. Reis eens wat rond, zou ik zeggen.
En ook omdat het volslagen zinloos is. Het enige dat je ermee bewerkstelligt, is dat Wilders meer tijd krijgt om nog een keer hetzelfde riedeltje kan herhalen.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het is wel duidelijk dat zo goed als niemand wil onderbreken omdat ze willen eten
Dit gaat om het voortbestaan van Nederland, dat is positief!!!!quote:Op woensdag 21 september 2016 19:12 schreef Reversum het volgende:
dit moest een positief verhaal worden toch?
Wat is er allemaal beter in het buitenland dan?quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
In vergelijking met andere rijke landen is nederland best kut.
Die wordt volgens hun A4-programma volledig gesloopt.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:12 schreef hhh38 het volgende:
Gelukkig dat de PVV onze rechtstaat zo hoog in het vaandel heeft staan
Al een aantal jaar, volgens mijquote:Op woensdag 21 september 2016 19:12 schreef Gutmensch het volgende:
Wilders is niet erg sterk met z'n "en en en en". Zou ie ziek zijn?
Ah, je krabbelt al terug door de vergelijking te limiteren tot de paar rijke landen in deze wereld. Verstandig.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
In vergelijking met andere rijke landen is nederland best kut.
Nou dan heb je in ieder geval geen buitenlanders meer.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is er allemaal beter in het buitenland dan?
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die wordt volgens hun A4-programma volledig gesloopt.
Je bedoelt in landen als Saudi-Arabië? Daar heb je inderdaad weinig buitenlandersquote:Op woensdag 21 september 2016 19:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou dan heb je in ieder geval geen buitenlanders meer.
Wel Aziatische en Afrikaanse werkers.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt in landen als Saudi-Arabië? Daar heb je inderdaad weinig buitenlanders
Nee als ik als Nederlander naar het buitenland ga dan ben ik ook een buitenlander en zijn die er dus niet meer.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt in landen als Saudi-Arabië? Daar heb je inderdaad weinig buitenlanders
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat doet Wilders ook regelmatig.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Beetje onbeschoft van Klaver om constant met een hand in zijn zak anderen aan te spreken.
Deze logica gaat mijn pet de boven.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee als ik als Nederlander naar het buitenland ga dan ben ik ook een buitenlander en zijn die er dus niet meer.
Dat is dan ook onbeschoft of niet? Als Wilders het doet dan is het goed?quote:Op woensdag 21 september 2016 19:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat doet Wilders ook regelmatig.
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Beetje onbeschoft van Klaver om constant met een hand in zijn zak anderen aan te spreken.
Begrijp het ook niet, hoe meer hij genegeerd wordt en ze de andere kant opkijken, hoe meer zetels erbij komenquote:Op woensdag 21 september 2016 19:17 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze hem niet gewoon negeren
Wilders is per definitie onbeschoft.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is dan ook onbeschoft of niet? Als Wilders het doet dan is het goed?
Wat nonsense is, Wilders is parlementariër, geen staatshoofd en de facto regeringsleider, die een schrikbewind instelt. Hij zal ook altijd parlementariër blijven wrs.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:17 schreef AgLarrr het volgende:
"U bent de Erdohan van de lage landen"
Nee, gewoon het benoemen van problemen.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:17 schreef superniger het volgende:
Smerige opmerking van die halve Marokkaan.
Ja, maar dan noemt ie ze meteen kankerpatienten. Dat is ook niet aardig.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo, toch nog 1 minuutje over zorg.
Jammer dat Wilders er geen ruk van meent.
Slaat nergens op, had beter een Hitlervergelijking kunnen doenquote:Op woensdag 21 september 2016 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat nonsense is, Wilders is parlementariër, geen staatshoofd en de facto regeringsleider, die een schrikbewind instelt. Hij zal ook altijd parlementariër blijven wrs.
Tuurlijk is het onzin, maar ik vind het wel een lollig verwijt. Hij staat zo'n beetje hetzelfde voor..quote:Op woensdag 21 september 2016 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat nonsense is, Wilders is parlementariër, geen staatshoofd en de facto regeringsleider, die een schrikbewind instelt. Hij zal ook altijd parlementariër blijven wrs.
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar dan noemt ie ze meteen kankerpatienten. Dat is ook niet aardig.
Was het in feite ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:20 schreef Fylax het volgende:
Ik vond de vergelijking van Klaver niet helemaal onzin...
Hij komt best moe over, beetje gefrustreerdquote:Op woensdag 21 september 2016 19:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wordt deze man nooit moe vanzichzelf?
Vergeet enz niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:20 schreef xpompompomx het volgende:
Dadelijk natuurlijk weer een terugkoppeling naar moslimlanden door de zorgkosten omlaag te willen brengen door ontwikkelingshulp af te schaffen.
Nee, narcist he.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik zie nu eigenlijk pas hoeveel hij gemeen heeft met Gordon.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |