SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
die zit nu te etenquote:
Zo ook doen, de geur van geroosterde knoflook hangt hier in huis al rond.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo ook doen, de geur van geroosterde knoflook hangt hier in huis al rond.
Morgen bij de Griek eten, vrijdag bij het restaurant van de whiskylunch, zaterdag bij een whiskyproeverij een zelfgemaakte Indische rijsttafel en zondag rotterdamse kroketten.
Is het al maandag...?
Wat is dat voor konijnenvoer?quote:Op woensdag 21 september 2016 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het was vandaag lofsalade met gorgonzola, verse peer en gecarameliseerde pecannoten.
De knoflook zat op de zelfgemaakte croutons van pitabroodjes...
Ik ben de gerookte kip vergeten te melden...quote:Op woensdag 21 september 2016 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de gorgonzola na ziet dat er smakelijk uit
Ik ga voor de hele dealquote:Op woensdag 21 september 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de gerookte kip vergeten te melden...
oh ja, linksboven zie ik die. Goede combi verder.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de gerookte kip vergeten te melden...
Klopt. En ik vat dat samen in konijnenvoer.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed lezen, dat heb ik er onder geschreven...
Als onwetende mag jij dat...quote:Op woensdag 21 september 2016 19:55 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Klopt. En ik vat dat samen in konijnenvoer.
Ik heb me al op het rooster gezet, maar ik wil de show wel inkorten?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat opvullen eventueel...
Nee, leef je uit...quote:Op woensdag 21 september 2016 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb me al op het rooster gezet, maar ik wil de show wel inkorten?
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert even een halfuurtje mee
Haha okee dan!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit de hele dag al de Politieke Beschouwingen te kijken. Gaat om 20:45 uur weer verder
ja ik dacht ik help een handje mee, maar ik ben na 9 wel pleitosquote:Op woensdag 21 september 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
Hehehe van 1 naar 3 luisteraars!Gaat de goede kant op!
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:20 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ja ik dacht ik help een handje mee, maar ik ben na 9 wel pleitos
Hehehe neuh, ik ben nog van het pre-Once tijdperk.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:25 schreef Sfeermaker het volgende:
"Once" was het hoogtepunt van "Nightwish", maar ik heb de band leren kennen met de zangeres van 2007-2014, en dan is het minstens zo genieten van songs als Amaranth of Scaretale.
ook niet verkeerd, genoeg klassiekers om te bewonderenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe neuh, ik ben nog van het pre-Once tijdperk.
Ik draai zo nog wel ff het nummer wat voor mij de absolute top is van hen!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:26 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ook niet verkeerd, genoeg klassiekers om te bewonderen
Hehehe oh?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Deze mineur-akkoorden op een rij doen met behoorlijk denken aan de dancetrack New World Order van Mr. X & Mr. Y.
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
Vrolijke muziek. Ik zou er bijna iets achter gaan zoeken, ToT
Ah kijk....quote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
[..]Whehehe, nog minder dan een week en dan is het zo ver!
minder dan 'n weekquote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Hehehe ja de eerste dagen zal ik dan amper online komen, maar je kunt wel duo-shows verwachten met ToTse tunes en ehmmmmm......ernstig onToTse tunes!quote:
Of er op!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
minder dan 'n week![]()
![]()
ow my, dan duik je voorlopig onder
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
ToTaLLy uNToTquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja de eerste dagen zal ik dan amper online komen, maar je kunt wel duo-shows verwachten met ToTse tunes en ehmmmmm......ernstig onToTse tunes!![]()
![]()
![]()
Ik vrees boybands en dergelijke!
Liever niet.quote:
boven of beneden ?quote:
Hehehe!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht: waar ken ik dit ook alweer van...
Het kwartje is gevallen.
Echt ja!quote:
Het duo met een geweldige onderlinge chemistry!quote:Op woensdag 21 september 2016 21:02 schreef Sfeermaker het volgende:
van wie is 't origineel ook alweer?
Ik vond het nummer van Estland het beste. Het eindigde stijf onderaan.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:59 schreef Sfeermaker het volgende:
Australië had het beste lied dit jaar, maar mocht het winnen, dan staat de naam Eurovision wel heel erg ter discussie.
Ik was blijkbaar de enige die Duitsland best leuk vond!quote:Op woensdag 21 september 2016 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond het nummer van Estland het beste. Het eindigde stijf onderaan.
wishmasterquote:Op woensdag 21 september 2016 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Net nu ik mijn favo van Nightwish ga draaien!Hee groeten man, en thx voor het luisteren!
Ik vond Duitsland ook wel okéquote:Op woensdag 21 september 2016 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar de enige die Duitsland best leuk vond!
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond Duitsland ook wel oké
Hehehe ik raak voorlopig ff helemaal geen koffie meer aan; dat verergert m'n slaapproblemen enorm, zelfs als ik het alleen 's ochtends drink!quote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat zo nog even koffie pakken
Ik drink uit een flesje, maar proost !quote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schenk hier ook net een glas in!Proost!
Hehehe ook prima!quote:Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik drink uit een flesje, maar proost !
vampier!quote:Op woensdag 21 september 2016 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ook prima!
Ja ik heb hier een fles bloedwijn. Voor mijn vriendin, maar ik snoep er ook ff wat van!
Zonder cafeïne drinken. Je proeft het verschil echt niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik raak voorlopig ff helemaal geen koffie meer aan; dat verergert m'n slaapproblemen enorm, zelfs als ik het alleen 's ochtends drink!
Zijn er ook caffeïnevrije koffiebonen?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zonder cafeïne drinken. Je proeft het verschil echt niet.
Geen idee. Er is wel caffeïnevrije koffiequote:Op woensdag 21 september 2016 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn er ook caffeïnevrije koffiebonen?
Ja ik heb zo'n Philips Grind & Brew.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Er is wel caffeïnevrije koffie
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 september 2016 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n Philips Grind & Brew.
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:51 schreef ToT het volgende:
Irgendwann is auch ein traum zu lange her!
Hehehe veel meer Top 40.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef just me het volgende:
Maar wat is de muziek van jouw meisje ?
Ik draai hierna een nummer van deze zangeres zelf, zonder deze band.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef just me het volgende:
ik vind dit wel uh... uh... bijzonder
tofquote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
Maar natuurlijk ook muziek uit haar eigen land.Misschien dat we daar wat van gaan draaien!
Hehehe ja bijzonder is het wel!quote:
Ben ik in ieder geval op tijd voor de afsluiterquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben ik in ieder geval op tijd voor de afsluiter
uitsmijterquote:Op woensdag 21 september 2016 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben ik in ieder geval op tijd voor de afsluiter
ben je nog aan het klussen ?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:08 schreef Fogel het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je pas na 22u even rustig kan gaan zitten. Dit is er een van.
Nee, eerste week als alleenwonende ouder.quote:
zal toch wel vreemd zijnquote:Op woensdag 21 september 2016 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, eerste week als alleenwonende ouder.
quote:
quote:
Heheh graag gedaan weer!quote:Op woensdag 21 september 2016 22:16 schreef Fogel het volgende:
Ja, bedankt voor het halve nummer dat ik nog meekreeg
Daar gaat het ook omquote:Op woensdag 21 september 2016 22:19 schreef ToT het volgende:
Kleine club luisteraars deze keer, maar ik vond het wel weer fijn!
Bij spontane uitzendingen moet je het altijd afwachten.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:19 schreef ToT het volgende:
Kleine club luisteraars deze keer, maar ik vond het wel weer fijn!
Heb ik net ook gedaan... had mutaties gemaakt voor de club, naar iedereen gemaild maar de bijlage vergetenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]Joah, en de boel hier ook actief houden!
Waren het er zo veel dan?quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan... had mutaties gemaakt voor de club, naar iedereen gemaild maar de bijlage vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |