Hehehe oh?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Deze mineur-akkoorden op een rij doen met behoorlijk denken aan de dancetrack New World Order van Mr. X & Mr. Y.
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
Vrolijke muziek. Ik zou er bijna iets achter gaan zoeken, ToT
Ah kijk....quote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
[..]Whehehe, nog minder dan een week en dan is het zo ver!
minder dan 'n weekquote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Hehehe ja de eerste dagen zal ik dan amper online komen, maar je kunt wel duo-shows verwachten met ToTse tunes en ehmmmmm......ernstig onToTse tunes!quote:
Of er op!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
minder dan 'n week![]()
![]()
ow my, dan duik je voorlopig onder
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
ToTaLLy uNToTquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja de eerste dagen zal ik dan amper online komen, maar je kunt wel duo-shows verwachten met ToTse tunes en ehmmmmm......ernstig onToTse tunes!![]()
![]()
![]()
Ik vrees boybands en dergelijke!
Liever niet.quote:
boven of beneden ?quote:
Hehehe!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht: waar ken ik dit ook alweer van...
Het kwartje is gevallen.
Echt ja!quote:
Het duo met een geweldige onderlinge chemistry!quote:Op woensdag 21 september 2016 21:02 schreef Sfeermaker het volgende:
van wie is 't origineel ook alweer?
Ik vond het nummer van Estland het beste. Het eindigde stijf onderaan.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:59 schreef Sfeermaker het volgende:
Australië had het beste lied dit jaar, maar mocht het winnen, dan staat de naam Eurovision wel heel erg ter discussie.
Ik was blijkbaar de enige die Duitsland best leuk vond!quote:Op woensdag 21 september 2016 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond het nummer van Estland het beste. Het eindigde stijf onderaan.
wishmasterquote:Op woensdag 21 september 2016 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Net nu ik mijn favo van Nightwish ga draaien!Hee groeten man, en thx voor het luisteren!
Ik vond Duitsland ook wel okéquote:Op woensdag 21 september 2016 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar de enige die Duitsland best leuk vond!
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond Duitsland ook wel oké
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |