SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
die zit nu te etenquote:
Zo ook doen, de geur van geroosterde knoflook hangt hier in huis al rond.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo ook doen, de geur van geroosterde knoflook hangt hier in huis al rond.
Morgen bij de Griek eten, vrijdag bij het restaurant van de whiskylunch, zaterdag bij een whiskyproeverij een zelfgemaakte Indische rijsttafel en zondag rotterdamse kroketten.
Is het al maandag...?
Wat is dat voor konijnenvoer?quote:Op woensdag 21 september 2016 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het was vandaag lofsalade met gorgonzola, verse peer en gecarameliseerde pecannoten.
De knoflook zat op de zelfgemaakte croutons van pitabroodjes...
Ik ben de gerookte kip vergeten te melden...quote:Op woensdag 21 september 2016 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de gorgonzola na ziet dat er smakelijk uit
Ik ga voor de hele dealquote:Op woensdag 21 september 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de gerookte kip vergeten te melden...
oh ja, linksboven zie ik die. Goede combi verder.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de gerookte kip vergeten te melden...
Klopt. En ik vat dat samen in konijnenvoer.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed lezen, dat heb ik er onder geschreven...
Als onwetende mag jij dat...quote:Op woensdag 21 september 2016 19:55 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Klopt. En ik vat dat samen in konijnenvoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |