Je ziet toch die baby. Dat mens is 5 oktober bevallen ofzoquote:
Blurr die foto dan niet zo man.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je ziet toch die baby. Dat mens is 5 oktober bevallen ofzo
Ik heb gewoon een beetje medelijden met dat kind. Misschien heb ik ongelijk, maar van hoe ik dat kind (nee niet die baby) ken lijkt het me nou niet de meest stabiele persoon.quote:
Ik vind de kritiek in deze gewoon onterecht.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:25 schreef KaBuf het volgende:
En dit topic is nu ook niet bepaald bedoeld om aardig en opbouwend over mensen te praten.
Ik vind het wel knap van dat stelletje hoor. Als ik haar was had ik al lang abortus gepleegd als ik met zo'n kerel een gezin moest makenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:25 schreef KaBuf het volgende:
En dit topic is nu ook niet bepaald bedoeld om aardig en opbouwend over mensen te praten.
Ik heb een sterk vermoeden dat deze baby een ongelukje is. (Want 3 maanden een relatie en dan al gelijk onbeschermd neuken..?). Dan vind ik het gewoon hartstikke zielig voor die baby..quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind je kritiek in deze gewoon onterecht.
Ja dus?quote:
Ik niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek in deze gewoon onterecht.
wat, 1998? O_oquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:36 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Komen beide uit 1998 en hebben nu een jaar samen een relatieDit kan toch nooit goed gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:23 schreef Vriezzer het volgende:
Vandaag een stortvloed aan van die 'ik geef Facebook geen toestemming om mijn blablabla te gebruiken'-posts op Facebook. Man man man....
Deze kul dus:Zelfs de NOS zegt heel subtiel; iedereen die dit post is een debiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mijn dag kan niet meer beter worden, vanaf volgende week kan ik eindelijk zeggen dat ik een eigen huisje heb.
Ik zal me kerst en oud en nieuw vanuit me eigen huisje gaan doen.❤
Samen met mijn kindjes❤
4kmr appartement..
Vraag je je dat serieus af?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:54 schreef Ireth het volgende:
Dit is nep... toch???
https://m.facebook.com/ho(...)=group_comment_reply
Ik wel.quote:
Wat moeten we hier zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:54 schreef Ireth het volgende:
Dit is nep... toch???
https://m.facebook.com/ho(...)=group_comment_reply
Als je de m. weghaalt kom je ineens op een pagina van ene agnes hoekstra.quote:
Dit kan toch niet echt zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je de m. weghaalt kom je ineens op een pagina van ene agnes hoekstra.
Leek me een gehandicapte vrouw, foto scootmobiel, haar scheve oog (en zwaar dyslectisch)tot ze haar pagina liet zien(even naar beneden scrollen), als je die niet liked ga je namelijk naar de hel!
Het kan wel degelijk echt zijn, behoorlijk rare mensen in de wereld. Alleen deze wordt nog eens gevolgd door meer dan 7000 anderen. Waarschijnlijk een hoop andere jehova's. want daar ging die pagina naartoe (niet geklikt, heb ook niet langer dan een hele minuut besteed aan het zien van haar gewone profielpagina en ik wil nu mijn minuut terug)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |