quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:01 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als je een Farfetchd of Kangaskhan hebt ben je welkom
Het verschil tussen een 100% IV pokemon en een 0%IV pokemon is zo'n 30% aan damage die hij kan doen voor hij kaput is, nou komt die matchup nooit voor, 80% vs 50% veel vaker, dat zou zo'n 8% kunnen schelen, bijna verwaarloosbaar, echter geeft dit wat extra diepte aan dit toch wat magere spelletje, ik vind het vooral leuk om die betere pokemon te vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom.kijk je dan naar die iv aids? Tevens klopt het wel behalve gyms waar er 6 instaan. Daar heb ik niet genoeg goeie voor.
Jij wist ook al van het scrollen door je pokemon met de scrollbar in plaats van swipen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik hou van deze reeks![]()
Soort van selfdeveloping user manual dit
Dat wel, maar mijn lompe vingers klikken altijd tien keer mis dus ik swipe gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jij wist ook al van het scrollen door je pokemon met de scrollbar in plaats van swipen?.
Hier zaten twee pinsir spawns op 100 meter lopen van mijn huis dus ik barst van de pinsir candy. Maar met de shuffle is het een eevee spawn en een random spawn geworden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vanmiddag zag ik ineens een Pinsir op de map, daarvoor moest ik wel even fietsen.. en uiteindelijk heb ik hem niet gevondenOf ik was te laat of hij was ergens waar ik niet bij kon, het was namelijk vlakbij een snelweg.
Kan zwaar irritant zijn als GPS derpy doet, gelukkig zelf geen last van, mijn GPS is alleen absurd aan het rondrennen op de benedenverdieping maar dat is juist een voordeel, kilometers maken terwijl ik in de keuken ben.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het echt zo achterlijk dat je binnen 5 meter van een gym moet zitten om aan te kunnen vallen
Pokestops zijn vanaf 15 meter al toegankelijk.
Verkopen op de zwarte marktquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:48 schreef hafcfan het volgende:
Wat doen jullie als je alle pokemon hebt dan?
Dat nog niet eens, maar er is hier een gym die compleet ontoegankelijk is zonder een beetje mazzel te hebben met derpy GPSquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kan zwaar irritant zijn als GPS derpy doet, gelukkig zelf geen last van, mijn GPS is alleen absurd aan het rondrennen op de benedenverdieping maar dat is juist een voordeel, kilometers maken terwijl ik in de keuken ben.
Squirtles, Charmander's en Bulbasaurs sparen..quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Ratatta.
Er zou echt een optie moeten komen om 2km eieren weg te gooien.
Eigenlijk dat er geen Rattata, Pidgey of Weedle in zou zitten. Of dat je 5 van die eieren kan omwisselen voor 1 van 10km.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Ratatta.
Er zou echt een optie moeten komen om 2km eieren weg te gooien.
Daar hoop ik dan ook altijd op.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Squirtles, Charmander's en Bulbasaurs sparen..
Moet de eerste nog tegenkomen die daar eentje van heeft gehad.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Squirtles, Charmander's en Bulbasaurs sparen..
Ik had pas geleden een Bulbasaur uit mijn ei. Voor de rest hem nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet de eerste nog tegenkomen die daar eentje van heeft gehad.
Heb al vier keer Bulbasaur uit mijn ei gehadquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je staat er alleen in?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Uniek: voor de eerste keer ooit sta ik bovenaan een gym
Moest daarvoor een gele lvl2 slopen.
Zo kom ik over het algemeen ook op de eerste plek.quote:
Vlamberto staat nog steeds in de gym bij de vijver in souburg, die gaat gewoon voor 48 uur.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Level 2 gym hier in mijn wijk met een 262 Metapod erin. Die zal er voor morgenochtend vast wel uit zijn.
1 Squirtle, 4 Bulbasaurs, 2 Charmanders en 3 Pikachu :/quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer zo op geel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik vind die lage CP gyms altijd wel leuk, is tenminste makkelijk overnemen![]()
Toen blauw hier opeens alles ging overnemen knalde ik ook gewoon telkens een magicarp of een weedle in de gym na het platleggen. Niet voor de muntjes, maar blauw moet gewoon uit mijn rode buurt blijven![]()
Blauw heeft dat hier ook wel regelmatig volgens mij. En dan opeens wisselt ie op één dag meerdere keren van kleur.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vlamberto staat nog steeds in de gym bij de vijver in souburg, die gaat gewoon voor 48 uur.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer zo op geel.
Geel heeft hier niks te zoeken
Rood ook niet, maar die proberen het niet eens
Ik heb alle starters gehad. Ook al stuk of 4x een Pikachu. Alleen jammer dat ik maar 1x een Bulbasaur heb gehad. Zo vaak spawnen ze helaas niet in de omgeving. Maar een Squirtle uit een ei, heeft altijd een sterkere waarde dan je ooit in het wild vangt. Zit volgens nog steeds een bug in dat Squirtle nooit boven een attack rate van 3 zitten, behalve uit een ei. En Blastoise zijn prima gym defenders.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is alles minimaal een lvl8 blauw met als laagste een 1800CP pokémon. Dat neemt het plezier ook wel een beetje weg. Het is dat rood (ze bestaan wel) gisteren een gym had overgenomen, anders was het hier helemaal dood.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat de buurt telkens weer level 2/3 gele gyms zijn, er is een groepje actief geworden. En ik ben te lui geweest afgelopen weken om de gyms hoog te houden. Veel spelers die graag lege plekjes innemen maar te weinig die een beetje helpen met levelen.
Ik zat laatst te bedenken om misschien maar een EU dagbundeltje te nemen en met een paar mensen door Belgie te gaan toeren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is alles minimaal een lvl8 blauw met als laagste een 1800CP pokémon. Dat neemt het plezier ook wel een beetje weg. Het is dat rood (ze bestaan wel) gisteren een gym had overgenomen, anders was het hier helemaal dood.
Soms, als ik genoeg potion en tijd heb, wil ik nog wel eens een blauwe gym met een hoog level aanvallen, maar het voelt zo nutteloos. Mijn pokémon wordt binnen een paar minuten eruit geknald en de volgende dag is die gym weer blauw en lvl 7.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is alles minimaal een lvl8 blauw met als laagste een 1800CP pokémon. Dat neemt het plezier ook wel een beetje weg. Het is dat rood (ze bestaan wel) gisteren een gym had overgenomen, anders was het hier helemaal dood.
Hoe kom je aan zoveel magikarp snoepjes?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef victorinox het volgende:
Net mijn 4de Gyarados geëvolueerd, eindelijk Bite & Hydro Pump.
Je zou vervelend kunnen gaan spelen, gym neerhalen tot er een Hypno of Lapras als laagste staat, dat is tergend om te levelen, dat kost dat team dan veel potions en dergelijke.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Soms, als ik genoeg potion en tijd heb, wil ik nog wel eens een blauwe gym met een hoog level aanvallen, maar het voelt zo nutteloos. Mijn pokémon wordt binnen een paar minuten eruit geknald en de volgende dag is die gym weer blauw en lvl 7.
Gaat ook nergens meer overquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Soms, als ik genoeg potion en tijd heb, wil ik nog wel eens een blauwe gym met een hoog level aanvallen, maar het voelt zo nutteloos. Mijn pokémon wordt binnen een paar minuten eruit geknald en de volgende dag is die gym weer blauw en lvl 7.
Ik heb een Lapras in mijn privégym gezetquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je zou vervelend kunnen gaan spelen, gym neerhalen tot er een Hypno of Lapras als laagste staat, dat is tergend om te levelen, dat kost dat team dan veel potions en dergelijke.
Ik merk hier juist dat er meer balans aan het komen is.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had een keer een bulbasaur uit mijn 2km eitje.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:31 schreef oompaloompa het volgende:
Eigenlijk hadden ze gewoon 1/3e bij aanmaken account aan elk team moeten assignen met de optie om het eenmalig te veranderen in het begin. Volgens mij maakte de meeste mensen het niet echt uit bij welk team ze zaten, maar als je toch moet kiezen ga je voor een toffe kleur (blauw of rood) of een tof idee (kracht of intelligentie) ipv stomme kleur en zweverige intuitie.
Oef, niet dat ik weet eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is er ook een samenvatting van die laatste.
Geef jij even een beknopte samenvattingquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oef, niet dat ik weet eigenlijk.
Misschien de video even selecteren als 'later bekijken' in youtube, voor een moment dat het beter uitkomt
+1quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef jij even een beknopte samenvatting
uitstekend ideequote:Op dinsdag 20 september 2016 23:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oef, niet dat ik weet eigenlijk.
Misschien de video even selecteren als 'later bekijken' in youtube, voor een moment dat het beter uitkomt
Haha nou ja zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef jij even een beknopte samenvatting
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha nou ja zeg
Ik zal de video morgen wel weer even kijken.
Is alweer een tijd voorbij gegaan dat ik hem voor het eerst zag, dus zo goed zit het niet meer in mijn geheugen
Sorry!
Ik zal eigenlijk al plat gaan na de laatste serie die ik nog even leek, alleen kon ik het niet laten om te kijken of hier nog weer wat nieuwe info stond
Ik zoek mijn nest nu echt op en zal morgen een korte samenvatting maken.
Tenzij jullie hem dan al zelf hebben bekeken
Slaapze allemaal!
De rustquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha nou ja zeg
Ik zal de video morgen wel weer even kijken.
Is alweer een tijd voorbij gegaan dat ik hem voor het eerst zag, dus zo goed zit het niet meer in mijn geheugen
Sorry!
Ik zal eigenlijk al plat gaan na de laatste serie die ik nog even keek, alleen kon ik het niet laten om te kijken of hier nog weer wat nieuwe info stond
Ik zoek mijn nest nu echt op en zal morgen een korte samenvatting maken.
Tenzij jullie hem dan al zelf hebben bekeken
Slaapze allemaal!
"Mijn" gyms hebben beauties als Vileplume, Muk en Gengar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:49 schreef Highlighter het volgende:
Ik vind de gyms trouwens 'saai'.
Het is standaard een vaporeon, snorlax, lapras of gyrados.
Je ziet nooit andere leuke pokemon.
Ik plaats nog wel eens een Tentacruel of zoiets erin. Vooral omdat er dan eens wat anders staat dan dat lijstje. Zodra ik een Alakazam heb ga ik die daar ook voor gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:49 schreef Highlighter het volgende:
Leuk.quote:
Heb dat ook gemerkt, meestal kwam dat tegen het einde van een gevecht, als je de pokemon uit de gym had verslagen die nog een attack deed kwam de damage die hij deed weer terug bij het volgende gevecht.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:42 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb trouwens al een paar keer meegemaakt dat tijdens een gevecht in een gym de hp van mijn pokémon een beetje werd bijgevuld? Weet iemand hoe dat zit?
Dit is dan ook echt een zomer spel. In de winter is dit echt volledig dood.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Leuk.
Maar ik vind het wel gek dat nu na verloop van tijd hier in de buurt vooral rood steeds minder is geworden en geel juist steeds meer.
---
Het begint trouwens wel koud te worden 's avonds. Ons ritme dat we vaak na 10 uur 's avonds een arena-rondje doen is zo langzaam niet echt leuk meer.
Ik begon er ook meteen ballen naar te smijten, heb hier een kat in huis, weg met die slang,quote:Op woensdag 21 september 2016 00:57 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik zou schrikken van zo'n slang in huis hoor!
Ik wilde laatst een gym optrainen met tentacruel, ninetails, vaporeon, gyarados, dragonite.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:49 schreef Highlighter het volgende:
Heb zo'n 200 Mr Mime cady dus nee dank jequote:Op dinsdag 20 september 2016 22:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb wel vier Mr. Mimes
Geen idee, ik heb maar heel zelden een gym in handen...quote:Op woensdag 21 september 2016 08:15 schreef Highlighter het volgende:
Volgens mij zijn de gym wachttijden verkort?
Ik had gisterenavond rond 19:15 uur een gym overgenomen en zie nu dat ik over 1 uur weer coins kan claimen.
Is het nu 14 uur geworden ipv 21 uur wachten?
Ik heb net coins geclaimd (gisteravond vergeten) en de teller stond daarna gewoon op 21 uurquote:Op woensdag 21 september 2016 08:15 schreef Highlighter het volgende:
Ik had gisterenavond rond 19:15 uur een gym overgenomen en zie nu dat ik over 1 uur weer coins kan claimen.
Tijd is nog steeds 21 uur, maar dat telt vanaf de laatste keer dat je geclaimd hebt en heeft niets te maken met de tijden waarop je daarna gyms veroverd hebt.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:15 schreef Highlighter het volgende:
Ooh ja grapje, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:50 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Tijd is nog steeds 21 uur, maar dat telt vanaf de laatste keer dat je geclaimd hebt en heeft niets te maken met de tijden waarop je daarna gyms veroverd hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |