Zo kom ik over het algemeen ook op de eerste plek.quote:
Vlamberto staat nog steeds in de gym bij de vijver in souburg, die gaat gewoon voor 48 uur.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Level 2 gym hier in mijn wijk met een 262 Metapod erin. Die zal er voor morgenochtend vast wel uit zijn.
1 Squirtle, 4 Bulbasaurs, 2 Charmanders en 3 Pikachu :/quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet de eerste nog tegenkomen die daar eentje van heeft gehad.
Ik reageer zo op geel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik vind die lage CP gyms altijd wel leuk, is tenminste makkelijk overnemen![]()
Toen blauw hier opeens alles ging overnemen knalde ik ook gewoon telkens een magicarp of een weedle in de gym na het platleggen. Niet voor de muntjes, maar blauw moet gewoon uit mijn rode buurt blijven![]()
Blauw heeft dat hier ook wel regelmatig volgens mij. En dan opeens wisselt ie op één dag meerdere keren van kleur.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vlamberto staat nog steeds in de gym bij de vijver in souburg, die gaat gewoon voor 48 uur.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer zo op geel.
Geel heeft hier niks te zoeken
Rood ook niet, maar die proberen het niet eens
Ik heb alle starters gehad. Ook al stuk of 4x een Pikachu. Alleen jammer dat ik maar 1x een Bulbasaur heb gehad. Zo vaak spawnen ze helaas niet in de omgeving. Maar een Squirtle uit een ei, heeft altijd een sterkere waarde dan je ooit in het wild vangt. Zit volgens nog steeds een bug in dat Squirtle nooit boven een attack rate van 3 zitten, behalve uit een ei. En Blastoise zijn prima gym defenders.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is alles minimaal een lvl8 blauw met als laagste een 1800CP pokémon. Dat neemt het plezier ook wel een beetje weg. Het is dat rood (ze bestaan wel) gisteren een gym had overgenomen, anders was het hier helemaal dood.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat de buurt telkens weer level 2/3 gele gyms zijn, er is een groepje actief geworden. En ik ben te lui geweest afgelopen weken om de gyms hoog te houden. Veel spelers die graag lege plekjes innemen maar te weinig die een beetje helpen met levelen.
Ik zat laatst te bedenken om misschien maar een EU dagbundeltje te nemen en met een paar mensen door Belgie te gaan toeren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is alles minimaal een lvl8 blauw met als laagste een 1800CP pokémon. Dat neemt het plezier ook wel een beetje weg. Het is dat rood (ze bestaan wel) gisteren een gym had overgenomen, anders was het hier helemaal dood.
Soms, als ik genoeg potion en tijd heb, wil ik nog wel eens een blauwe gym met een hoog level aanvallen, maar het voelt zo nutteloos. Mijn pokémon wordt binnen een paar minuten eruit geknald en de volgende dag is die gym weer blauw en lvl 7.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is alles minimaal een lvl8 blauw met als laagste een 1800CP pokémon. Dat neemt het plezier ook wel een beetje weg. Het is dat rood (ze bestaan wel) gisteren een gym had overgenomen, anders was het hier helemaal dood.
Hoe kom je aan zoveel magikarp snoepjes?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef victorinox het volgende:
Net mijn 4de Gyarados geëvolueerd, eindelijk Bite & Hydro Pump.
Je zou vervelend kunnen gaan spelen, gym neerhalen tot er een Hypno of Lapras als laagste staat, dat is tergend om te levelen, dat kost dat team dan veel potions en dergelijke.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Soms, als ik genoeg potion en tijd heb, wil ik nog wel eens een blauwe gym met een hoog level aanvallen, maar het voelt zo nutteloos. Mijn pokémon wordt binnen een paar minuten eruit geknald en de volgende dag is die gym weer blauw en lvl 7.
Gaat ook nergens meer overquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Soms, als ik genoeg potion en tijd heb, wil ik nog wel eens een blauwe gym met een hoog level aanvallen, maar het voelt zo nutteloos. Mijn pokémon wordt binnen een paar minuten eruit geknald en de volgende dag is die gym weer blauw en lvl 7.
Ik heb een Lapras in mijn privégym gezetquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je zou vervelend kunnen gaan spelen, gym neerhalen tot er een Hypno of Lapras als laagste staat, dat is tergend om te levelen, dat kost dat team dan veel potions en dergelijke.
Ik merk hier juist dat er meer balans aan het komen is.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had een keer een bulbasaur uit mijn 2km eitje.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:31 schreef oompaloompa het volgende:
Eigenlijk hadden ze gewoon 1/3e bij aanmaken account aan elk team moeten assignen met de optie om het eenmalig te veranderen in het begin. Volgens mij maakte de meeste mensen het niet echt uit bij welk team ze zaten, maar als je toch moet kiezen ga je voor een toffe kleur (blauw of rood) of een tof idee (kracht of intelligentie) ipv stomme kleur en zweverige intuitie.
Oef, niet dat ik weet eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is er ook een samenvatting van die laatste.
Geef jij even een beknopte samenvattingquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oef, niet dat ik weet eigenlijk.
Misschien de video even selecteren als 'later bekijken' in youtube, voor een moment dat het beter uitkomt
+1quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef jij even een beknopte samenvatting
uitstekend ideequote:Op dinsdag 20 september 2016 23:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oef, niet dat ik weet eigenlijk.
Misschien de video even selecteren als 'later bekijken' in youtube, voor een moment dat het beter uitkomt
Haha nou ja zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef jij even een beknopte samenvatting
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha nou ja zeg
Ik zal de video morgen wel weer even kijken.
Is alweer een tijd voorbij gegaan dat ik hem voor het eerst zag, dus zo goed zit het niet meer in mijn geheugen
Sorry!
Ik zal eigenlijk al plat gaan na de laatste serie die ik nog even leek, alleen kon ik het niet laten om te kijken of hier nog weer wat nieuwe info stond
Ik zoek mijn nest nu echt op en zal morgen een korte samenvatting maken.
Tenzij jullie hem dan al zelf hebben bekeken
Slaapze allemaal!
De rustquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha nou ja zeg
Ik zal de video morgen wel weer even kijken.
Is alweer een tijd voorbij gegaan dat ik hem voor het eerst zag, dus zo goed zit het niet meer in mijn geheugen
Sorry!
Ik zal eigenlijk al plat gaan na de laatste serie die ik nog even keek, alleen kon ik het niet laten om te kijken of hier nog weer wat nieuwe info stond
Ik zoek mijn nest nu echt op en zal morgen een korte samenvatting maken.
Tenzij jullie hem dan al zelf hebben bekeken
Slaapze allemaal!
"Mijn" gyms hebben beauties als Vileplume, Muk en Gengar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:49 schreef Highlighter het volgende:
Ik vind de gyms trouwens 'saai'.
Het is standaard een vaporeon, snorlax, lapras of gyrados.
Je ziet nooit andere leuke pokemon.
Ik plaats nog wel eens een Tentacruel of zoiets erin. Vooral omdat er dan eens wat anders staat dan dat lijstje. Zodra ik een Alakazam heb ga ik die daar ook voor gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:49 schreef Highlighter het volgende:
Leuk.quote:
Heb dat ook gemerkt, meestal kwam dat tegen het einde van een gevecht, als je de pokemon uit de gym had verslagen die nog een attack deed kwam de damage die hij deed weer terug bij het volgende gevecht.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:42 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb trouwens al een paar keer meegemaakt dat tijdens een gevecht in een gym de hp van mijn pokémon een beetje werd bijgevuld? Weet iemand hoe dat zit?
Dit is dan ook echt een zomer spel. In de winter is dit echt volledig dood.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Leuk.
Maar ik vind het wel gek dat nu na verloop van tijd hier in de buurt vooral rood steeds minder is geworden en geel juist steeds meer.
---
Het begint trouwens wel koud te worden 's avonds. Ons ritme dat we vaak na 10 uur 's avonds een arena-rondje doen is zo langzaam niet echt leuk meer.
Ik begon er ook meteen ballen naar te smijten, heb hier een kat in huis, weg met die slang,quote:Op woensdag 21 september 2016 00:57 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik zou schrikken van zo'n slang in huis hoor!
Ik wilde laatst een gym optrainen met tentacruel, ninetails, vaporeon, gyarados, dragonite.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:49 schreef Highlighter het volgende:
Heb zo'n 200 Mr Mime cady dus nee dank jequote:Op dinsdag 20 september 2016 22:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb wel vier Mr. Mimes
Geen idee, ik heb maar heel zelden een gym in handen...quote:Op woensdag 21 september 2016 08:15 schreef Highlighter het volgende:
Volgens mij zijn de gym wachttijden verkort?
Ik had gisterenavond rond 19:15 uur een gym overgenomen en zie nu dat ik over 1 uur weer coins kan claimen.
Is het nu 14 uur geworden ipv 21 uur wachten?
Ik heb net coins geclaimd (gisteravond vergeten) en de teller stond daarna gewoon op 21 uurquote:Op woensdag 21 september 2016 08:15 schreef Highlighter het volgende:
Ik had gisterenavond rond 19:15 uur een gym overgenomen en zie nu dat ik over 1 uur weer coins kan claimen.
Tijd is nog steeds 21 uur, maar dat telt vanaf de laatste keer dat je geclaimd hebt en heeft niets te maken met de tijden waarop je daarna gyms veroverd hebt.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:15 schreef Highlighter het volgende:
Ooh ja grapje, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:50 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Tijd is nog steeds 21 uur, maar dat telt vanaf de laatste keer dat je geclaimd hebt en heeft niets te maken met de tijden waarop je daarna gyms veroverd hebt.
Veel langs water lopen. In Eindhoven verschijnen er veel bij de Dommel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:25 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveel magikarp snoepjes?
Ik ben lvl 22/bijna 23 en heb nog maar 288 snoepjes. Gaat denk ik nog wel tot lvl 24 duren voordat ik eindelijk een magikarp kan evolueren.
Mijn hoogste magikarp is trouwens maar 140cp
#invasiequote:Op woensdag 21 september 2016 01:11 schreef Rabieluh het volgende:
En nog een Ekans 1 straat verder, apart.
Coolquote:Op woensdag 21 september 2016 09:43 schreef Jojogirl het volgende:
213? Pff ik heb nog niets hoger dan 138 gezien.
Gisterenavond wel eindelijk een Snorlax uit een 10km ei:1757cp en 90+% IVGeen super move set maar ben blij dat ik er eindelijk eentje heb.
Verder net weer 2 gyms kunnen claimen (wat hier meestal niet meevalt omdat alles blauw en hoger is en ik te lui ben om ze te leven uppen).
Ik heb er nu 160, maar ik twijfel tussen 1 incubator of 2 lucky eggs voor sneller levellen.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:52 schreef Highlighter het volgende:
Yeey heb net mijn 15e gym veroverd!
Eindelijk 150 coins gespaard en kunnen inwisselen voor een egg incubator
Ik heb 4 charmander, 1 squirtle en 1 Bulba uit 2 km eieren. 2km eieren zijn mijn favorietenquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
O.oquote:Op woensdag 21 september 2016 08:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zit in n slaperig Zwitsers bergdorpje en own hier al dagen de gym met n matige snorlax![]()
Wel wat leuke nieuwe dingen hier gevonden, mankey, lickytung, geodude. En verder bergen eevee's en oddisches
![]()
Maakt de suffe bergwandelingen met de schoonfamilie wat draaglijker
Lucky Eggs krijg je volop bij het levellen. Ik zou gaan voor de Incubator, heb je meer aan denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nu 160, maar ik twijfel tussen 1 incubator of 2 lucky eggs voor sneller levellen.
Nou, dat volop vind ik dus wel meevallen. En je hebt er meerdere nodig om uberhaubt naar een volgend level te gaan in een te genieten tempo (ik ben nu lvl 25, duurt eeuwen zonder lucky egg).quote:Op woensdag 21 september 2016 10:57 schreef Unites het volgende:
[..]
Lucky Eggs krijg je volop bij het levellen. Ik zou gaan voor de Incubator, heb je meer aan denk ik.
Misschien komt het omdat ik mijn Lucky Eggs nooit gebruikquote:Op woensdag 21 september 2016 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat volop vind ik dus wel meevallen. En je hebt er meerdere nodig om uberhaubt naar een volgend level te gaan in een te genieten tempo (ik ben nu lvl 25, duurt eeuwen zonder lucky egg).
Met hogere levels krijg je hogere en betere Pokémon.quote:Op woensdag 21 september 2016 10:59 schreef Norrage het volgende:
Dat mensen hun muntjes aan iets anders dan incubators uitgeven verbaast me. Levelen is zo overrated
Zonder t gebruik van Lucky eggs was ik nu geen lvl 25 (bijna 26).quote:Op woensdag 21 september 2016 11:01 schreef Unites het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik mijn Lucky Eggs nooit gebruik
Ik spaar ze op. Al zal ik ze toch niet echt 1 - 2 - 3 gebruiken denk.
Ja.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar de incubators die je koopt zijn allemaal voor 3 x gebruiken toch?
Geen zin om constant van die standaard meuk te vangen om te kunnen evoluerenquote:Op woensdag 21 september 2016 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder t gebruik van Lucky eggs was ik nu geen lvl 25 (bijna 26).
Ik zou er juist doorheen racen door die lagere levels, want dan krijg je toch alleen maar prut pokemon.
Waarom zou je die eggs bewaren?
Met eieren krijg je veel meer candy en dan kan je zelf die hogere pokemon maken. Vanaf level 20 gaat het zo langzaam, dat de 1 of 2 levels dat je hoger bent door lucky eggs ook nauwelijks meer uitmaakt voor welke beesten je tegenkomt...quote:Op woensdag 21 september 2016 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met hogere levels krijg je hogere en betere Pokémon.
Dat merk ik tenminste.
Ik moet wel eerlijk zeggen ja dat de verleiding om ze te gebruiken steeds groter wordt. Ik zit nu op 2/3 van level 24, maar het gaat zoooooo zooooooo zoooooooooo ontzettend traagquote:Op woensdag 21 september 2016 11:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Met eieren krijg je veel meer candy en dan kan je zelf die hogere pokemon maken. Vanaf level 20 gaat het zo langzaam, dat de 1 of 2 levels dat je hoger bent door lucky eggs ook nauwelijks meer uitmaakt voor welke beesten je tegenkomt...
Ik heb alleen weinig geluk met wat er uit m'n eieren komt (duidelijk geen lucky eggs), dus ik heb echt al genoeg pidgey candyquote:Op woensdag 21 september 2016 11:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Met eieren krijg je veel meer candy en dan kan je zelf die hogere pokemon maken. Vanaf level 20 gaat het zo langzaam, dat de 1 of 2 levels dat je hoger bent door lucky eggs ook nauwelijks meer uitmaakt voor welke beesten je tegenkomt...
Onzin. Als ik als lvl5 een Muk zie, dan kan ik een Muk vangenquote:Op woensdag 21 september 2016 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met hogere levels krijg je hogere en betere Pokémon.
Dat merk ik tenminste.
Ik check altijd ff pidgeycalc of ik genoeg evoluties klaar heb staan en gebruik hem dan meteen. Why wait?quote:Op woensdag 21 september 2016 11:19 schreef DaMart het volgende:
Ik ga binnenkort ook weer een lucky egg gebruiken, denk ik. Ben de laatste dagen weer meer Weedles en Pidgeys aan het vangen en heb nu 33 evoluties klaarstaan, waarvan 4 nieuwe Pokemon gaan opleveren. Dat is bij elkaar genoeg XP erbij voor mij om naar level 24 te gaan.
Beter lezen.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onzin. Als ik als lvl5 een Muk zie, dan kan ik een Muk vangen
Omdat er met meer evoluties meer extra XP te verdienen is. Ik wacht meestal tot ik er een stuk of 50 klaar heb staan.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik check altijd ff pidgeycalc of ik genoeg evoluties klaar heb staan en gebruik hem dan meteen. Why wait?
Maar een lucky egg duurt maar 30 min en een evolutie duurt best lang. Je kan er maar een x aantal halen in die 30 min. Alles daarboven heft weinig nut meer.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat er met meer evoluties meer extra XP te verdienen is. Ik wacht meestal tot ik er een stuk of 50 klaar heb staan.
Een hogere (CP) en betere (IV) muk dus.quote:
De vorige keren heb ik er ongeveer 50 tot 55 kunnen doen in een half uurquote:Op woensdag 21 september 2016 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar een lucky egg duurt maar 30 min en een evolutie duurt best lang. Je kan er maar een x aantal halen in die 30 min. Alles daarboven heft weinig nut meer.
Ik typ alles in in Pidgeycalc en die laat me wel zien hoeveel tijd ik (ongeveer) nog over heb. Als er nog steeds tijd over zou zijn, dan wacht ik met m'n Lucky egg gebruiken. Maar is dat niet zo: Bam, meteen gebruiken.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vorige keren heb ik er ongeveer 50 tot 55 kunnen doen in een half uur.
60 is zeker haalbaar. had er een tijd terug 62 klaar staan en had nog een minuut of 2 a 3 overquote:Op woensdag 21 september 2016 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vorige keren heb ik er ongeveer 50 tot 55 kunnen doen in een half uur.
Scheelt ook wanneer er weinig nieuwe bijzitten, want anders krijg je die registered to pokedex animatie nogquote:Op woensdag 21 september 2016 11:35 schreef DuW2 het volgende:
[..]
60 is zeker haalbaar. had er een tijd terug 62 klaar staan en had nog een minuut of 2 a 3 over
Dat ding is sowieso iOS only nog toch?quote:Op woensdag 21 september 2016 11:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
Iemand die graag een Pokemon GO PLUS ding wil? Ik heb een pre-order staan, maar door het Anti-Root beleid, het feit dat suHide niet werkt op mn telefoon en ik geen zin heb in geklooi met MAGISK betekend dat ik het toch nooit zal gaan gebruiken. Ik kan het vandaag ophalen volgens GameMania.
Nog een pauper reden om dat ding niet te willenquote:Op woensdag 21 september 2016 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ding is sowieso iOS only nog toch?
160 coins en 8000 stardustquote:Op woensdag 21 september 2016 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Overmorgen twee weken een Pokémon in een Gym. Je krijgt er maar weinig voor eigenlijk.
Echt? Overwoog het nog voor mijn neefje, maar dat hoeft dus niet met zijn Chinees.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ding is sowieso iOS only nog toch?
Feli!!quote:Op woensdag 21 september 2016 12:36 schreef Nightquest777 het volgende:
100% IV Magikarp is een Gyarados met Hydropump geworden![]()
Ja maar een medaille zou tof zijn on mee te stoeven.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
160 coins en 8000 stardust
NICE!quote:Op woensdag 21 september 2016 12:36 schreef Nightquest777 het volgende:
100% IV Magikarp is een Gyarados met Hydropump geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |