Gedraag je dan ook als een 43jarige.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 43.
Ga je mond spoelen, snotneus.
Gaaf, die poster! Echt een parel van een film.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik had de filmposter van Jeux d'enfants op mijn studentenkamertoen ik nog vaak naar het filmhuis ging. Bij Images kon je vroeger nog filmposters meekrijgen van films die uit roulatie werden gehaald.
Dat gezegd hebbende, een grof schandaal dat deze vrouw ongewild en onheus in deze roddels betrokken wordt. Om je dood te schamen, die reacties op haar Instagram.
Ook 43-jarigen hebben lievelingsfilms en meningen en droomkoppels, soms. We zitten niet allemaal achter de geraniums.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook als een 43jarige.
TeamGreys.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:28 schreef Andromache het volgende:
Wanneer moet ik een team kiezen?
Had je die nog niet dan? Angelina is totally wacked.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:28 schreef Andromache het volgende:
kindermishandeling vind ik eerlijk gezegd nog een treetje erger.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Had je die nog niet dan? Angelina is totally wacked.
Geloof ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:31 schreef Andromache het volgende:
[..]
kindermishandeling vind ik eerlijk gezegd nog een treetje erger.
Ja, dan moet ze juist teruggaan naar Brad, kan die ook weer de hele tijd vreemdgaanquote:Op donderdag 22 september 2016 15:39 schreef Smallish het volgende:
Volgens de Telegraaf staat het huwelijk van Jennifer Anniston ook op omvallen. Haar vent zou met regelmaat vreemd gaan..... Aldus een Amerikaans roddelblad dat vorige week de scheiding van Brangelina al aankondigde.
Team Anistonquote:Op donderdag 22 september 2016 15:28 schreef Andromache het volgende:
Dat doet Brad niet!quote:Op donderdag 22 september 2016 15:40 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, dan moet ze juist teruggaan naar Brad, kan die ook weer de hele tijd vreemdgaan
Dan zit je toch juist wel achter de geraniums? Buiten is het echte leven.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook 43-jarigen hebben lievelingsfilms en meningen en droomkoppels, soms. We zitten niet allemaal achter de geraniums.![]()
De media gaat ze nu helemaal kapot maken met berichten die totaal niet zijn geverifieerd, mensen houden nou eenmaal van dit soort sensatie, dit gaat nog heel lang door.. Het meest zieligst vind ik het voor de kinderen..quote:Op donderdag 22 september 2016 15:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een enkel incident aanleiding is tot de scheiding.
Het zal al langer niet goed zijn gegaan. En Brad Pitt zal vast vaak filmopnames en vrouwelijke tegenspeelsters hebben. Al die verhalen over wat er op de filmset gebeurde lijken me puur geroddel.
Niet voor #Brad?quote:Op donderdag 22 september 2016 15:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
De media gaat ze nu helemaal kapot maken met berichten die totaal niet zijn geverifieerd, mensen houden nou eenmaal van dit soort sensatie, dit gaat nog heel lang door.. Het meest zieligst vind ik het voor de kinderen..
Het spijt me dat ik niet 24/7 buiten ben en dat me een geraniahanger maakt. Schreef zij, vanuit het park.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan zit je toch juist wel achter de geraniums? Buiten is het echte leven.
Oh dat bedoel ik niet. Maar jij zegt dat droomkoppels, films etc niet achter de geraniums zitten is, maar dat is het juist wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik niet 24/7 buiten ben en dat me een geraniahanger maakt. Schreef zij, vanuit het park.
Die kans is natuurlijk heel groot. Of dat de bladen het gewoon zelf verzinnen, dat komt nog vaker voor.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
Maar bestaat er ook nog een kans dat Angelina helemaal niet dit soort dingen uitkraamt maar dat een 'buurman van een kennis van een tante van het koppel' dit allemaal uit de grote duim zuigt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |