abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 11:14:25 #227
163650 Greys
pi_165490323
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
De vredewens van Marion zal in elk geval goed van pas komen, want volgens mij wordt dit de vuilste scheiding die we in lange tijd hebben gezien :9
Ja, dat denk ik ook. Ik voel Amber-Johnny vibes :X

'Onderzoek naar kindermishandeling Pitt'

28 min geleden

De Los Angeles Police Department en de kinderbescherming zijn naar verluidt een onderzoek gestart naar Brad Pitt. De acteur zou zijn kinderen verbaal en fysiek hebben mishandeld. Het zou voor Angelina Jolie dé reden zijn geweest om de scheiding aan te vragen.

Ingewijden vertellen TMZ dat Brad, Angelina en hun kinderen vorige week woensdag in het privévliegtuig zaten en dat hij nogal dronken zou zijn geweest. Naar verluidt ging hij helemaal los; hij schreeuwde naar de kinderen en zou ze ook fysiek aangevallen hebben. Zelfs na de landing zou de wereldster uit zijn plaat zijn gegaan. Hij zou de plek hebben willen verlaten met een van de brandstofwagens op de landingsbaan.

Wie exact de LAPD en de kinderbescherming heeft ingeschakeld is niet duidelijk, volgens TMZ werd dit anoniem gedaan. Brad en Angelina zouden beide al ondervraagd zijn over het incident. De kinderen zouden ook snel aan de beurt zijn.

Aanklacht

De exacte aanklacht tegen Brad is niet bekend, maar het zou om zowel verbaal als fysiek geweld gaan. "HIj neemt de zaak heel serieus en zegt dat hij geen geweld heeft gebruikt tegen zijn kinderen. Het is erg jammer dat mensen die hierbij betrokken zijn, hem blijven neerzetten op de slechtst denkbare manier", aldus een insider over Brad.

De 41-jarige actrice vroeg maandag een scheiding aan van de 52-jarige acteur, vanwege "onoverbrugbare verschillen". Het nieuws over de scheiding houdt Hollywood sindsdien in de greep.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ndeling_Pitt___.html

Ik geloof er geen zak van trouwens dat Brad Pitt zijn kinderen fysiek mishandelt. Een keer boos zijn op je kinderen is niet meteen mishandeling. Misschien kan Angelina beste vriendinnen worden met Amber. Lijkt me een leuk setje :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 september 2016 @ 11:16:52 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165490376
Het is ook niet iets waar ik hem voor aanzie, maar wat weten wij nou?
Aan de andere kant zou een incident zoals omschreven voor mij ook wel reden zijn per direct de stekker uit de relatie te trekken, zeker als er vaker bezopen onredelijk wordt gedaan.

Wel typisch trouwens... andere "betrouwbare" bronnen dan de "betrouwbare" bronnen die het vreemdgaan in het nieuws brachten dus?
Dus ja... de zogenaamde private detective van Angelina Jolie zou idd wel eens kunnen liegen, of helemaal niet bestaan.

Gelukkig wel weer "Sources familiar with the situation".
http://www.tmz.com/2016/0(...)abuse-investigation/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165490485
De vechtscheiding is nu een feit... pff leuk voor de kinderen ook..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 11:22:44 #230
163650 Greys
pi_165490488
Marion en Guillaume mogen echt NOOIT uit elkaar. Dan weten ze dat vast. Ze waren mijn droomstel in mijn lievelingsfilm en toen ze daarna ook nog echt iets met elkaar kregen was ik heel blij en dat moet gewoon zo blijven. :{w
Ze komen altijd zo verliefd over. Ook na al die jaren O+

In de film:

Door de jaren heen het eggie:

O+

AFBLIJVEN MET JE GELUL, ANSJ!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 11:24:26 #231
163650 Greys
pi_165490518
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:16 schreef Leandra het volgende:
Dus ja... de zogenaamde private detective van Angelina Jolie zou idd wel eens kunnen liegen, of helemaal niet bestaan.
Waarschijnlijk volledig uit de duim van de media gezogen, die hele privet detectif.
Want dat er met Brad en Marion niks was naast een leuke band als collega acteurs en misschien vrienden geloof ik eerlijk gezegd wel 200%, dus dat was al gelul qua detective.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165490564
Ik zie Brad al gaan in de brandstofauto op het vliegveld _O-
Materiaal voor een leuke film :+
  donderdag 22 september 2016 @ 11:39:37 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165490809
Het is allemaal ook wel makkelijk natuurlijk; Hij hij heeft met nogal wat tegenspeelsters een relatie gehad, dus nu dan maar roepend dat het te gezellig was op de set is ook wel heel eenvoudig, en payback time voor wat Angelina Jennifer aangedaan heeft natuurlijk ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_165491002
quote:
9s.gif Op donderdag 22 september 2016 10:24 schreef -Strawberry- het volgende:
6 kinderen nemen en er dan achter komen dat je compleet andere opvoedstijlen hebt.
Nou ja, tweeling gekregen (dus ineens kind extra) en ik dacht (uit mijn hoofd) dat Angelina er zelf al 2 geadopteerd had.
Daarbij: de eerste jaren ging het misschien wel goed. Mensen veranderen, kinderen groeien op.
  donderdag 22 september 2016 @ 11:59:23 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165491195
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou ja, tweeling gekregen (dus ineens kind extra) en ik dacht (uit mijn hoofd) dat Angelina er zelf al 2 geadopteerd had.
Daarbij: de eerste jaren ging het misschien wel goed. Mensen veranderen, kinderen groeien op.
Maddox was al door Angelina (en Billy-Bob) geadopteerd, ze adopteerde Zahara waar Pitt bij betrokken was, daarna werd Shiloh geboren, toen werd Pax geadopteerd, daarna werd de tweeling geboren.

Officieel hadden ze hun relatie nog niet bevestigd toen ze Zahara adopteerde.
http://heavy.com/news/201(...)vivienne-marcheline/
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_165491487
De kinderen worden nu de dupe van deze vechtscheiding, wat is waar en wat niet, triest allemaal..
pi_165492204
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:22 schreef Greys het volgende:
Marion en Guillaume mogen echt NOOIT uit elkaar. Dan weten ze dat vast. Ze waren mijn droomstel in mijn lievelingsfilm en toen ze daarna ook nog echt iets met elkaar kregen was ik heel blij en dat moet gewoon zo blijven. :{w
Ik ben ook fan van ze. Ze zijn veel toffer dan Brangelina. Wat leuk dat ze weer zwanger is. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_165492496
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:08 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik ben ook fan van ze. Ze zijn veel toffer dan Brangelina. Wat leuk dat ze weer zwanger is. O+ .
Ik ken die mensen niet eens. :?
pi_165492519
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ken die mensen niet eens. :?
*1
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 13:28:07 #240
163650 Greys
pi_165492555
Oscar winnares. Naast Franse films zit ze ook in diverse bekende niet-Franse films, bv The Dark Knight Rises en Inception.

En verder zijn ze waarschijnlijk wat onbekender omdat ze niet te pas en te onpas in de media komen met hun vuile was :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165492739
'Angelina plande lastercampagne'

Hier zijn wij nog lang niet van af..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 13:41:42 #242
163650 Greys
pi_165492824
quote:
Volgens de Engelse krant zou Angelina zelfs een keer de set van Allied, de film waarin Brad en Marion samen spelen, opgestormd zijn om de Française te confronteren met de affaire. "Ze was heel agressief en negatief richting Marion. Angelina wilde per se op de set blijven om haar man in de gaten te kunnen houden. Brad op zijn beurt was woedend over hoe ze Marion behandelde, een vrouw die gelukkig getrouwd is en bovendien heel professioneel is."
:')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 september 2016 @ 13:42:42 #243
264694 blanket
its human nature
pi_165492845
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:37 schreef WhateverWhatever het volgende:

*O*
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  Vis een optie? donderdag 22 september 2016 @ 13:43:54 #244
70532 loveli
N
pi_165492865
Hoe kan ze gelukkig getrouwd zijn als ze niet getrouwd is :')
crap in = crap out
pi_165492878
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:37 schreef WhateverWhatever het volgende:

Heel eerlijk gezegd: het zou me niet verbazen.

Ze is nu niet bepaald bekend als het toonbeeld van stabiliteit..en hij lijkt me niet onaardig, maar ook niet bepaald het lampje in de relatie..daarnaast lijkt ie me niet de man die langdurig tegen al te veel complexiteit kan..maarja..das allemaal giswerk natuurlijk.
pi_165493593
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:41 schreef Greys het volgende:

[..]

:')
Ook wel vreemd dat dit nu pas naar buiten komt. Opeens heeft iedereen een roddel.
pi_165494154
Heerlijk toch dat al die vuile was naar buiten komt
pi_165494315
quote:

In de film:

[ afbeelding ]

Door de jaren heen het eggie:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O+

AFBLIJVEN MET JE GELUL, ANSJ!
Bakvis gespot. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 15:20:29 #249
163650 Greys
pi_165494400
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 15:14 schreef superniger het volgende:

[..]

Bakvis gespot. :')
Ik ben 43.
Ga je mond spoelen, snotneus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 september 2016 @ 15:24:57 #250
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165494477
quote:

Ik had de filmposter van Jeux d'enfants op de deur van mijn studentenkamer O+ toen ik nog vaak naar het filmhuis ging. Bij Images kon je vroeger nog filmposters meekrijgen van films die uit roulatie werden gehaald.

Dat gezegd hebbende, een grof schandaal dat deze vrouw ongewild en onheus in deze roddels betrokken wordt. Om je dood te schamen, die reacties op haar Instagram.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')