Ja, dat denk ik ook. Ik voel Amber-Johnny vibesquote:Op donderdag 22 september 2016 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
De vredewens van Marion zal in elk geval goed van pas komen, want volgens mij wordt dit de vuilste scheiding die we in lange tijd hebben gezien
Waarschijnlijk volledig uit de duim van de media gezogen, die hele privet detectif.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:16 schreef Leandra het volgende:
Dus ja... de zogenaamde private detective van Angelina Jolie zou idd wel eens kunnen liegen, of helemaal niet bestaan.
Nou ja, tweeling gekregen (dus ineens kind extra) en ik dacht (uit mijn hoofd) dat Angelina er zelf al 2 geadopteerd had.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:24 schreef -Strawberry- het volgende:
6 kinderen nemen en er dan achter komen dat je compleet andere opvoedstijlen hebt.
Maddox was al door Angelina (en Billy-Bob) geadopteerd, ze adopteerde Zahara waar Pitt bij betrokken was, daarna werd Shiloh geboren, toen werd Pax geadopteerd, daarna werd de tweeling geboren.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, tweeling gekregen (dus ineens kind extra) en ik dacht (uit mijn hoofd) dat Angelina er zelf al 2 geadopteerd had.
Daarbij: de eerste jaren ging het misschien wel goed. Mensen veranderen, kinderen groeien op.
Ik ben ook fan van ze. Ze zijn veel toffer dan Brangelina. Wat leuk dat ze weer zwanger is.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:22 schreef Greys het volgende:
Marion en Guillaume mogen echt NOOIT uit elkaar. Dan weten ze dat vast. Ze waren mijn droomstel in mijn lievelingsfilm en toen ze daarna ook nog echt iets met elkaar kregen was ik heel blij en dat moet gewoon zo blijven.![]()
Ze komen altijd zo verliefd over. Ook na al die jaren
Ik ken die mensen niet eens.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:08 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van ze. Ze zijn veel toffer dan Brangelina. Wat leuk dat ze weer zwanger is..
*1quote:Op donderdag 22 september 2016 13:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken die mensen niet eens.
quote:Volgens de Engelse krant zou Angelina zelfs een keer de set van Allied, de film waarin Brad en Marion samen spelen, opgestormd zijn om de Française te confronteren met de affaire. "Ze was heel agressief en negatief richting Marion. Angelina wilde per se op de set blijven om haar man in de gaten te kunnen houden. Brad op zijn beurt was woedend over hoe ze Marion behandelde, een vrouw die gelukkig getrouwd is en bovendien heel professioneel is."
quote:Op donderdag 22 september 2016 13:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Angelina plande lastercampagne'
Hier zijn wij nog lang niet van af..
Heel eerlijk gezegd: het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Angelina plande lastercampagne'
Hier zijn wij nog lang niet van af..
Bakvis gespot.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:22 schreef Greys het volgende:
Marion en Guillaume mogen echt NOOIT uit elkaar. Dan weten ze dat vast. Ze waren mijn droomstel in mijn lievelingsfilm en toen ze daarna ook nog echt iets met elkaar kregen was ik heel blij en dat moet gewoon zo blijven.![]()
In de film:
[ afbeelding ]
Door de jaren heen het eggie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AFBLIJVEN MET JE GELUL, ANSJ!
Ik had de filmposter van Jeux d'enfants op de deur van mijn studentenkamerquote:Op donderdag 22 september 2016 11:22 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |