u riep ?quote:
Doe maar gewoon even niet.quote:Op maandag 19 september 2016 21:33 schreef sp3c het volgende:
het is nog niet echt begonnen dus het mag nog
quote:Op maandag 19 september 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vinden zelfs yoki en oversight leuk al is het ijshockey.
Ik heb het gelezen maar alweer vergetenquote:Op maandag 19 september 2016 21:58 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik heb het niet eens gelezen, weet niet waar het over gaat, nooit van gehoord.
quote:Op maandag 19 september 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen maar alweer vergetenHet was vast alleen maar FB want zo hoort dat.
Als je superveel bookmarks hebt kun je het toch niet meer terugvinden. Ik zag wel iets over Amsterdam dus eigenlijk gingen mijn handen wel jeukenquote:Op maandag 19 september 2016 22:01 schreef Oversight het volgende:
[..]wel gebookmarked ... quote archief, lovin it.
quote:Op maandag 19 september 2016 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je superveel bookmarks hebt kun je het toch niet meer terugvinden. Ik zag wel iets over Amsterdam dus eigenlijk gingen mijn handen wel jeukenMaar ik ben braaf.
quote:Op maandag 19 september 2016 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je superveel bookmarks hebt kun je het toch niet meer terugvinden. Ik zag wel iets over Amsterdam dus eigenlijk gingen mijn handen wel jeukenMaar ik ben braaf.
Mij noemen ze (timmmmm ja jij) altijd een oud wijf. Dat is pas zielig voor mij man.quote:Op maandag 19 september 2016 22:05 schreef Oversight het volgende:
[..]Watje.... jij bent blauw, jij komt ermee weg.
Bij mij doen ze dan gelijk heel gemeen, nog gemener dan tegen fylax, en daar doen ze zo gemeen tegen dat ik ik het soms zielig vind,.... en jij weet dat ik dat niet snel zeg.
quote:Op maandag 19 september 2016 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij noemen ze (timmmmm ja jij) altijd een oud wijf. Dat is pas zielig voor mij man.
Ik ben geen klikspaanquote:Op maandag 19 september 2016 22:08 schreef Oversight het volgende:
[..]Dan moet je mij gelijk roepen, ik weet Timmmmm's knopjes wel te vinden.
TT'tje hier, OPje daar, bronnetje vergeten, iets totaal verkeerd begrijpen...
hehehehe
En marsepein?quote:Op maandag 19 september 2016 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik hoor nu iets bij Helden van de Velden ook iets naughtiesOver hoeren en zo.
google maar eens op marsepeinen penisquote:Op maandag 19 september 2016 22:25 schreef sp3c het volgende:
marsepein vind ik vanaf vandaag dus echt 3x zo goor he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |