Leuk tochquote:
Groningen is volgens mij dit jaar wel het enige team dat echt niet mee kan. De rest is er naar mijn weten stukken op vooruit gegaan.quote:
ontbreken nog wel een paar spelers hoor en ze zouden aan Russische imports werken maar het was nu idd nog echt niet goed genoeg, met dit team krijg je het in de eerste divisie ook moeilijk en het was ook duidelijk te zien dat twee wedstrijden op dit niveau nog teveel van het goede is voor de heren. Ik zou ook naar Nederlandse paspoorten in het buitenland gaan kijken om de boel aan te vullen (Jamie Visser bv) of zelfs Belgen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Groningen is volgens mij dit jaar wel het enige team dat echt niet mee kan. De rest is er naar mijn weten stukken op vooruit gegaan.
Mcintosh weg?quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Flyers stuurt een import al na 2 weken weg
Die zal vast de juiste instelling hebben
Zal zich wel niet hebben kunnen gedragen danquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
yup
http://www.unisflyers.nl/(...)acintosh-geen-match/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Dat zijn de geruchten iig en Geleen zou vanavond met nieuws komen dus we zullen zien. Kan natuurlijk ook weer uit de lucht zijn komen vallen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die speelt bij Caen, 2e niveau in Frankrijk
Dat is wel ontzettend balen voor zo'n jongen (en voor Amsterdam natuurlijk). Kan je zo een half seizoen of meer kosten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:37 schreef 020man het volgende:
Calvin Pohlman heeft zijn enkel gebroken. Hij is er minimaal 4 weken uit wordt gemeld.
Jammer, toch 1 van de betere aanvallers van Amsterdam. Hopen dat Rocco van Hoorn snel weer fit is. Minimaal 4 weken is wel heel snel, ik ga eigenlijk uit van een week of 6.
Vooralsnog niets over bekend. Dat nieuwsbericht van maandagavond ging over een benefietwedstrijd.quote:
http://www.amsteltijgers.nl/double-bill-2/quote:. Rocco en Fons van Hoorn zijn inmiddels op de trainingen gesignaleerd dus versterking lijkt onderweg.
Nee. Volgens de mensen die ik vandaag sprak dan.quote:
Nou ja het is een beginquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:03 schreef Gezicht het volgende:
Ik kwam alleen dat plaatje tegen op eliteprospects hoor, is nu niet bepaald een heel nieuwe OP
Wie?quote:
Richten zich volgens mij nu volledig op de ontwikkeling van Nederlandse spelers voor het Oberliga team. Gaat ze in de BeNeliga niet veel opleveren in ieder geval. Jammer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Trappers 2 heeft zo te zien wel een flinke jas uitgedaan met veel gestopte spelers
Lijkt me niet helemaal op te gaan als je met Bram van Uden, Tim Donders, Melissant, Jonkers Van Hulten, Van den Broek, Staats, Loginov(gedwongen) speelt maar goed lijkt me dat je als jonge speler meer leert bij goede wedstrijden en goede, ervaren medespelers voor BeNe - liga niveau.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Richten zich volgens mij nu volledig op de ontwikkeling van Nederlandse spelers voor het Oberliga team. Gaat ze in de BeNeliga niet veel opleveren in ieder geval. Jammer.
Heb het gevoel dat het daar sowieso wat minder leeft. En ook de hal is nou niet echt aantrekkelijk.quote:
Niet minder als pak hem beet Nijmegen, Amsterdam of Zoetermeer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:30 schreef 020man het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het daar sowieso wat minder leeft. En ook de hal is nou niet echt aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |