abonnement Unibet Coolblue
pi_165420974






[ Bericht 8% gewijzigd door Karina op 14-10-2016 20:26:22 (dit was fout) ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165420983
Rare regeling als dit klopt, de regel was in eerste instantie vooral voor de Belgische ploegen die over weinig Belgische spelers van niveau beschikken en redelijk wat buitenlanders die er al lang zitten een extra optie te geven

Dat Pippo, Westerman, Kathan, eventueel Prudden, die Tsjech van Groningen, Loginov en Don er nu bij komen is alleen maar goed lijkt me.

Gewoon als je 4 jaar in Nederland hebt gespeeld en geen Nederlandse of Belgische pas hebt statusspeler
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 19 september 2016 @ 17:57:02 #3
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165432901
Je moet ergens een lijn trekken. Die lijn ligt nu blijkbaar op 4 jaar aaneengesloten, zonder tussentijdse ITC of LOA. Met een limited transfer voldoe je daar niet aan.

Maar hoe je ook met de lijn schuift, er zal altijd wel een speler te vinden zijn die er net niet aan voldoet of waar twijfel over bestaat. Vorig jaar was dat Vychodil, nu Prudden. Gewoon lekker vasthouden aan de grens die je hebt vastgesteld en je niet door uitzonderingen (zo vaak komt een limited transfer echt niet voor) laten leiden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165433071
Volgens is het vanaf het begin van die regel toch gewon 5 jaar geweest of niet? Prima zo ook wat mij betreft overigens. Zoals MF zegt moet je ergens een lijn trekken.
Flesje bier
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 18:23:12 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165433275
ja ging mij vooral om die werkvergunning van 020man, dat leek me een wat gek verhaal, wat Muted zegt kan ik me al beter in vinden :D

ik vind het wat pietpeuterig maar je moet idd ergens een lijn trekken ... dan is deze net zo goed als de volgende idd, hopelijk kennen de teams de regels wel aan dit jaar voordat er weer wedstrijden geschrapt moeten worden ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165442993
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 17:57 schreef MutedFaith het volgende:
Je moet ergens een lijn trekken. Die lijn ligt nu blijkbaar op 4 jaar aaneengesloten, zonder tussentijdse ITC of LOA. Met een limited transfer voldoe je daar niet aan.

Maar hoe je ook met de lijn schuift, er zal altijd wel een speler te vinden zijn die er net niet aan voldoet of waar twijfel over bestaat. Vorig jaar was dat Vychodil, nu Prudden. Gewoon lekker vasthouden aan de grens die je hebt vastgesteld en je niet door uitzonderingen (zo vaak komt een limited transfer echt niet voor) laten leiden.
Snao niet wat bijvoorbeeld een speler die na het seizoen in de SPHL gaat spelen of in Australie gaat spelen er mee te maken heeft.

Als je gewoon zegt 4 volledige seizoenen dan pak je iedereen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 19 september 2016 @ 23:58:40 #7
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165443037
Het idee erachter is dat buitenlandse spelers die een band met Nederland of België hebben opgebouwd en hier zijn komen wonen niet de dupe van het importbeleid worden. Daar vallen spelers die in de zomer naar de andere kant van de wereld reizen om daar te ijshockeyen niet onder.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165443041
2008-09 Romijnders Dar Devils Nijmegen Netherlands 35 2 1113119 | Playoffs 8 1 0130
2009-10 Romijnders Devils Nijmegen C Netherlands 45 5 1419128 | Playoffs 8 0 1132
2010-11 Coventry Blaze EIHL 15 3 2536 |
2011-12 HYS The Hague Netherlands 37 1 121378 | Playoffs 8 0 0032
2012-13 Hull Stingrays EIHL 55 3 1215104 |
2013-14 Hull Stingrays C EIHL 57 5 1015212 | Playoffs 2 0 002
Melbourne Ice AIHL 26 7 51296 | Playoffs 2 1 012
2014-15 Braehead Clan EIHL 24 0 2277 |
2015-16 Amiens France 23 0 1154 -2 | Playoffs 5 0 002 -6
2016-17 Hijs Hokij Den Haag BeNeLiga - - --- |

Smith moet wat mij betreft gewoon vanaf volgend jaar statusspeler zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 19 september 2016 @ 23:59:52 #9
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165443057
Wat mij betreft niet, want hij voldoet niet aan de voorwaarden en reist zo te zien vooral zn bankrekening achterna.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165443071
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:58 schreef MutedFaith het volgende:
Het idee erachter is dat buitenlandse spelers die een band met Nederland of België hebben opgebouwd en hier zijn komen wonen niet de dupe van het importbeleid worden. Daar vallen spelers die in de zomer naar de andere kant van de wereld reizen om daar te ijshockeyen niet onder.
Dan moet je een permanente verblijfsvergunning als uitgangspunt nemen, slaat gewoon als een ... op een drumstel

En verder zijn er zoveel spelers die een paar maanden in Australie gaan spelen. Ook Nederlandse spelers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165443076
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:59 schreef MutedFaith het volgende:
Wat mij betreft niet, want hij voldoet niet aan de voorwaarden en reist zo te zien vooral zn bankrekening achterna.
Prima toch als dat samen komt in Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165443098
De vriendin van Smith woont en werkt in Den Haag, reden voor hem om in de Hofstad te komen spelen.

:')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 20 september 2016 @ 00:02:17 #13
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165443103
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan moet je een permanente verblijfsvergunning als uitgangspunt nemen, slaat gewoon als een ... op een drumstel

En verder zijn er zoveel spelers die een paar maanden in Australie gaan spelen. Ook Nederlandse spelers
Nee, want dan kunnen alle EU spelers onder t importbeleid uit.

En Nederlandse spelers hebben natuurlijk automatisch een binding met Nederland.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 20 september 2016 @ 00:02:50 #14
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165443116
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De vriendin van Smith woont en werkt in Den Haag, reden voor hem om in de Hofstad te komen spelen.

:')
Nou, nog een paar jaar blijven dan. Dan is ie ook statusspeler.

En als hij dat zo belangrijk vond, had ie de afgelopen jaren ook best kunnen blijven.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 20 september 2016 @ 00:03:18 #15
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165443128
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Prima toch als dat samen komt in Nederland
Als import wel ja.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165443138
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Nou, nog een paar jaar blijven dan. Dan is ie ook statusspeler.
Dat is een drogreden, maar dat weet je gelukkig zelf ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165443170
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Nee, want dan kunnen alle EU spelers onder t importbeleid uit.

En Nederlandse spelers hebben natuurlijk automatisch een binding met Nederland.
In Nederland krijg je als EU onderdaan niet een permanente verblijfsvergunning

Misschien moet jij maar het beleid gaan voeren bij de NIJB, dat wordt het nog waziger
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165443185
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:02 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Nou, nog een paar jaar blijven dan. Dan is ie ook statusspeler.

En als hij dat zo belangrijk vond, had ie de afgelopen jaren ook best kunnen blijven.
Je denkt dat iemand liever in Nederland speelt dan in Frankrijk of Engeland :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165443934
Ratingen (Regionalliga - Den Bosch 8-2
Luxemburg - Luik 0-8

Zou eigenlijk wel benieuwd zijn hoe Luxemburg Tornados het zou doen tegen pak hem beet Den Bosch, Groningen, Antwerpen of Nijmegen, denk niet slecht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 20 september 2016 @ 07:13:49 #20
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165444321
Tegen Antwerpen geef ik ze weinig kans. Die zijn dit jaar een stuk sterker.

Beaufort gaat D1 spelen in België.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 20 september 2016 @ 07:14:13 #21
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165444323
Je ad hominems sla ik even over.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165454148
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 07:14 schreef MutedFaith het volgende:
ad hominems
Het is nergens persoonlijk :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 19:58:41 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165457322
quote:
IJshockey.com staat op de drempel van het twintigjarige bestaan. Twintig jaar waarin we hebben geprobeerd ijshockeyfans zo goed mogelijk te informeren en de prachtige ijshockeysport de aandacht te geven die het verdient. De wereld staat echter niet stil en komende week ondergaan we de grootste verandering in ons bestaan.

Eerst een kleine geschiedenisles. IJshockey.com komt voort uit De Nederlandse IJshockeysite van Ton van Dijk, een nieuwssite over Nederlands ijshockey in een tijd dat internet nog in de kinderschoenen stond. Het was ook een tijd waarin de verschillende clubsites nog op ingewikkelde internetadressen werden gehost omdat domeinnamen in die tijd nog moeilijk te verkrijgen waren.

Het was ook een periode waarin ijshockeyliefhebbers van door heel Nederland elkaar beter leerden kennen via het nog altijd bestaande IJshockeyforum. Langzaam ontstond vanuit die gemeenschap, waar veel van de webmasters van de verschillende clubs in de Eredivisie deel van uitmaakten, het idee om een nieuwe slag te maken.

Ronald Diehle, toentertijd mede-webmaster in Heerenveen, nam het initiatief tot de oprichting van een stichting en het vastleggen van het domein IJshockey.com. Naast een centrale homepage kreeg iedere club daar zijn eigen domein. IJshockey.com/flyers, /trappers, /tigers, etc. Daarmee ontstond in één klap online structuur in het Nederlandse ijshockey.

Het domein bood ruimte aan iedereen die online iets voor de ijshockeysport wilde betekenen. Er waren fansites voor spelers uit de NHL, sites van fotografen en nog veel meer. Een mooie periode in een tijd waarin het Nederlandse ijshockey het juist als geheel heel moeilijk had en bij de landelijke media uit beeld verdween.

In de jaren daarna werden de clubsites actief op eigen domeinnamen en ontwikkelde IJshockey.com zich tot een onafhankelijke website voor Nederlandse ijshockeyfans. Gebouwd, volgeschreven en van beeldmateriaal voorzien door een vaste groep vrijwilligers. Een waanzinnig tijdrovende hobby, maar ook eentje die leidde tot enorm veel contacten, waarvan sommige zelf uitliepen op échte vriendschappen.

De laatste jaren wordt de site vooral gemaakt door Remco Bambacht, Joep Meijsen en Fintan Planting, met de nog altijd onmisbare bestuurlijke ondersteuning van Ronald Diehle. Voor een belangrijk deel de toen jonge honden die betrokken waren bij het prille begin van IJshockey.com. Andere mensen die in het verleden belangrijk waren voor IJshockey.com waren mede-oprichters Jacob Jan Posthumus en Marco Spelten.

Na deze uitgebreide geschiedenisles dan maar meteen het grote nieuws. IJshockey.com gaat verdwijnen. De afgelopen maanden is achter de schermen druk gesproken over de plannen bij de Nederlandse IJshockeybond om met IJshockeynederland.nl het ultieme Nederlandse platform voor ijshockeyfans te ontwikkelen. Eigenlijk zo’n beetje wat IJshockey.com ook altijd heeft geprobeerd te zijn.

In plaats van met elkaar te gaan concurreren hebben IJshockey Nederland en IJshockey.com besloten de handen ineen te slaan en te gaan samenwerken. Voor ons heeft dat als voordeel dat de basis breder wordt en er dus meer tijd vrijkomt voor het schrijven van verhalen of het op andere manieren coveren van het Nederlandse ijshockey. Voor IJshockey Nederland heeft het als voordeel dat het een na al die jaren nog altijd enthousiaste groep vrijwilligers aan zich bindt en een vliegende start kan maken.

Binnen het nieuwe platform is ook op het gebied van social media, streaming video en redactie meer ondersteuning beschikbaar waardoor een flinke sprong vooruit moet worden voor iedereen die het Nederlandse ijshockey een warm hart toedraagt. Er zullen daarbij in de eerste periode zeker kinderziekten optreden en het zal voor alle betrokkenen even wennen zijn. Uiteindelijk hebben we er alle vertrouwen in dat we aan iets moois gaan bouwen.

De onafhankelijkheid van de door IJshockey.com geschreven verhalen komt daarbij niet in het geding. Over journalistieke onafhankelijkheid zijn duidelijke afspraken gemaakt. De naam IJshockey.com gaat ook niet helemaal verloren en zal ook binnen het nieuwe platform een rol krijgen.

In de praktijk worden bezoekers van IJshockey.com vanaf komend weekeinde automatisch doorverwezen naar een spliksplinternieuw platform. Een nieuw begin, dat voor nieuwe energie zorgt. En één ding zal nooit veranderen: alles wat we doen, doen we voor Nederlandstalige ijshockeyliefhebbers.

We bedanken het nog altijd jaarlijks groeiende aantal bezoekers van IJshockey.com voor hun steun in de afgelopen twintig jaar. We bedanken ook de adverteerders die ervoor hebben gezorgd dat een deel van de kosten gedekt kon worden. We verheugen ons erop al die spelers, coaches, bestuurders en fans komend seizoen weer te zien, maar dan vanuit onze nieuwe rol bij IJshockey Nederland.

Bovenal wensen we alle ijshockeyliefhebbers in Nederland een fantastisch seizoen toe. Tot ziens langs de ijsbanen.
http://www.ijshockey.com/item/5669/ijshockeycom-gaat-veranderen

klinkt goed allemaal :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 20:40:55 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_165458322
Logische stap lijkt me. Dat platform mag nu wel een beetje vorm krijgen, dat is nog altijd hetzelfde sinds de aankondiging een poosje geleden.

Ik ga er tenminste vanuit dat ze deze bedoelen:
https://www.ijshockeynederland.nl/
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165458447
Ben benieuwd inderdaad. Die site van IJshockey Nederland zoals die er nu is ziet nog niet echt uit dus veel werk aan de winkel.
Flesje bier
pi_165485489
Schaafsma assistant/player in de ECHL, Sprong tot feb eruit dus wederom geen wk onder 20 voor hem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 22 september 2016 @ 20:49:01 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165500819
Mitchell Riedijk naar de Panters

http://www.zoetermeerpant(...)ent-bij-panters.html
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165504522
Geleen speelt morgen nog een oefenpot tegen HYC in de tent en zondagmiddag gaan we dan echt beginnen. *O*
Flesje bier
pi_165505138
Zou gewoon een paar ufc'ers uit Sittard meenemen :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 23 september 2016 @ 12:26:50 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165511854
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:51 schreef 020man het volgende:
Marcel Kars terug naar Amsterdam? Staat op de site tussen de spelers van het eerste team. Hetzelfde geldt voor Leenders. Maar Dax, Prudden en Hutar staan er weer niet bij en Kathan als defence en captain. Even afwachten dus wat dit gaat worden.
Prudden staat er nu wel bij, Hutar nog niet ... de club zelf houd het spannend :') _O-

http://www.amsteltijgers.nl/eerste-team-spelers/

Daniel Perrier hoeft van mij niet zo tbh, kerel is al 33 en echt veel ijs zag hij vorige seizoen ook niet, dan zie ik liever een jeugdspeler (Hayley de Jong of Kalle Pirinnen lijkt mij) in actie maar het ziet er op zich niet slecht uit maar ik zou toch graag een D hebben maar ik weet niet of er wat beschikbaar is, Dax had natuurlijk helemaal goed geweest

Danny Hansen zou een leuke zijn, is van origine Amsterdammer ook en ik heb hem bij Kemphanen nog niet langs zien komen

hij is volgens mij half blind dus dat past prima in de Amsterdamse defensie _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door sp3c op 23-09-2016 12:40:19 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 23 september 2016 @ 12:38:29 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165512051
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165523444
Nu live

Flesje bier
pi_165523550
quote:
En scoort meteen.

Herentals weer extreem agressief, absoluut niet hoe een oefenpot betaamt. De #13 van de Belgen begin even vol te meppen zonder enige aanleiding, en dan echt niet te zuinig he. Gewoon vol uithalen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gezicht op 23-09-2016 21:40:35 ]
Flesje bier
pi_165525210
Dat is toch al lang bekend?

Tilburg heeft de eerste overwinning weer bijna binnen. Weet iemand of de regels voor onder 20 spelers is aangepast in de OL? Volgens mij is alleen De Bonth onder 20
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165525310
BeNeLiga: 19 4 8 12 0.63 77 0 | 7 1 1 2 0.29 43 0
Dutch Cup: 10 1 0 1 0.10 33 0 |
Netherlands: 132 4 11 15 0.11 236 0

161 wedstrijden - 9 goals - 346 PIM

_O-

[ Bericht 35% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 23-09-2016 22:30:42 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165525883
De gemoederen zijn inmiddels ietwat bedaard in de tent. Geleen kwam langszij door een PPG van van Haren en een mooie combinatie die werd afgerond door Huovinen. Belooft een spannende derde periode te worden.

Staat volgens mij onder leiding van MutedFaith als ik het goed zie trouwens w/

EDIT: Of is het nu toch die Tim Tzirtiganis? :+

[ Bericht 21% gewijzigd door Gezicht op 23-09-2016 23:13:36 ]
Flesje bier
pi_165526834
HYC wint met 5 - 3 van Eaters. Heb de indruk dat Geleen zich al wat aan het sparen was voor de Ron Berteling schaal. Die nieuwe import van HYC heeft wel een erg sterke indruk achtergelaten.
Flesje bier
  vrijdag 23 september 2016 @ 23:29:46 #38
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165527058
't was Tim. Ik had vorige week al 2 oefenwedstrijden van HYC.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator vrijdag 23 september 2016 @ 23:43:20 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165527392
is dat die baas die altijd gaat dansen?

met zon baardje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 24 september 2016 @ 00:49:23 #40
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165528750
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 23:43 schreef sp3c het volgende:
is dat die baas die altijd gaat dansen?

met zon baardje
Volgens mij is dat lijnrechter Aschwin van Loon. Die is er btw volgende week weer bij in Amsterdam tegen Heerenveen. Martin de Wilde hanteert dan de fluit. Ben weer benieuwd...
  Moderator zaterdag 24 september 2016 @ 14:53:37 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165535397
quote:
nothin happen -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165535869
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

nothin happen -O-
Zal wel na het weekend live gaan.
Flesje bier
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 14:59:42 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165553949
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 15:29 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Zal wel na het weekend live gaan.
nu wel, ziet er goed uit

maar dat gamecenter verhaal doet nog niets
https://www.ijshockeynederland.nl/gamecenter/live
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 15:43:40 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165554928
sheet doet het wel

is nu pauze 1-1
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165555169
Erg aantrekkelijke pot tot nu toe, beide teams zitten er bovenop.

Waar vind ik de livesheets op de nieuwe site?
Flesje bier
  zondag 25 september 2016 @ 16:04:58 #46
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165555371
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 15:54 schreef Gezicht het volgende:
Erg aantrekkelijke pot tot nu toe, beide teams zitten er bovenop.

Waar vind ik de livesheets op de nieuwe site?
Op nijb.nl:
Bij het menu rechtsboven. Klik op ' competities' en dan schuift hij automatisch uit en zie je alle competities.

Op ijshockeynederland.nl:
Bij het menu rechtsboven klikken op 'game center'. Dan naar wedstrijdkalender, klik op de desbetreffende competitie en zoek je wedstrijd.
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 16:05:34 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165555378
ik kijk altijd hier

https://www.ijshockey.nu/game/1

als de sheets werken werkt die ook :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165556003
3 - 2 na P2. Spannond man :D
Flesje bier
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 17:22:32 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_165556951
VInd de nieuwe site er wel goed uitzien, alleen de mobiele versie heeft nog wel wat bijschaven nodig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165557439
Straatfeest *O*
Flesje bier
pi_165558688
4-3 Eaters, leuk zo, hopelijk veel spannende wedstrijden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165560482
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 16:04 schreef 020man het volgende:

[..]

Op nijb.nl:
Bij het menu rechtsboven. Klik op ' competities' en dan schuift hij automatisch uit en zie je alle competities.

Op ijshockeynederland.nl:
Bij het menu rechtsboven klikken op 'game center'. Dan naar wedstrijdkalender, klik op de desbetreffende competitie en zoek je wedstrijd.
Ik krijg de sheets zo niet geopend helaas. Zou wel flink balen zijn als ze die niet meer live openbaar zetten. Vind de officiële sheets namelijk fijner dan die van IjshockeyNu.
Flesje bier
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 20:58:53 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165561892
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165561928
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 20:09 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik krijg de sheets zo niet geopend helaas. Zou wel flink balen zijn als ze die niet meer live openbaar zetten. Vind de officiële sheets namelijk fijner dan die van IjshockeyNu.
De sheets van ijshockeynederland.nl en nijb.nl komen allebei van dezelfde bron. We gaan de komende weken nog flink werk maken van het game center en live verslaggeving, want dat kan nog beter.

Bart - ijshockeynederland

[ Bericht 2% gewijzigd door Bart_IJNL op 25-09-2016 21:12:53 ]
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 21:03:20 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_165562039
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 20:09 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik krijg de sheets zo niet geopend helaas. Zou wel flink balen zijn als ze die niet meer live openbaar zetten. Vind de officiële sheets namelijk fijner dan die van IjshockeyNu.
Ik vind die van ijshockeynu wel fijn om een wedstrijd live te volgen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165563335
http://nos.nl/artikel/213(...)r-ron-berteling.html

Leuke monoloog

Toch wel jammer dat hij nooit in het buitenland gespeeld heeft en Collard, Eimers, Hartogs, Vd Tillaart wel bijvoorbeeld.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 22:17:53 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165564469
heeft itt die heren wel de spelen gehaald _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 23:15:19 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165566183
quote:
AHOUD Devils wint in Den Bosch

25 september 2016/door Wout van der Hoef

De AHOUD Devils heeft haar oefencampagne met een 3-4 overwinning op de Red Eagles winnend afgesloten. Het Nijmeegse team van coach Josh Mizerek keek halverwege de wedstrijd tegen een 3-1 achterstand aan, maar sloeg daarna alsnog toe.

In tegenstelling tot de twee eerdere oefenwedstrijden van de AHOUD Devils (thuis een 6-4 winst op Amsterdam en een 4-2 uit nederlaag met een empty net goal tegen Den Haag) was de oefenwedstrijd zaterdagavond in Den Bosch geen vriendschappelijk duel. Er werd op het scherpst van de snede gestreden onder de uitstekende leiding van scheidsrechter Paul de Brabander.

Daardoor was het ook veruit de leukste wedstrijd van de drie om naar te kijken. De teams deden niet voor elkaar onder en dat, plus de onderlinge rivaliteit van de afgelopen jaren, leidden tot een opwindende partij ijshockey met een verdiende winnaar.

Mizerek had, zoals dat in een oefencampagne gebruikelijk is, een paar opmerkelijke aanpassingen in zijn team. Allereerst was er de terugkeer van Wesley Hendriks, een zeer belangrijke schakel in het Nijmeegse team, vanaf de start nadrukkelijk aanwezig, en goed voor zijn eerste doelpunt dit jaar.

In tegenstelling tot de wedstrijd in Dordrecht, speelde Eric Hoogvliets weer als defence omdat Mizerek hem daar gewoon harder nodig heeft. De twee mutaties gingen ten koste van Calvin Hendriks, die als aanvaller een bescheiden aantal shifts meedraaide.

In de aanval lijkt Mitchel van Holten zijn plek tussen Wessel Copier en Jake Hendrik wel veiliggesteld te hebben. Hij scoorde zaterdagavond, net als vorige week in Dordrecht, opnieuw een belangrijke treffer. Peter Vissers was er ook weer bij en speelde in de lijn met Dylan Kost en Jesse Hendriks. Ook Vissers was goed voor zijn wekelijkse doelpunt en deze werd zelfs de game winning goal. Tom Kokke keek vanaf de tribune geblesseerd toe.

In de derde lijn was Jay Plamont doeltreffend en ook hij scoorde vorige week in Dordrecht. Zijn lijn met de opnieuw sterk spelende Mike Vedder en Harley Verkroost was een lust voor het oog. Verkroost werkte hard en zorgde met zijn power voor een ruime voldoende. Zijn stijgende lijn was duidelijk zichtbaar en maakt in deze flow de keuze van Mizerek er niet makkelijker op.

Goalie Tomislav Hrelja speelde de hele wedstrijd waardoor backup Jefrey Vermeulen voor het eerst dit seizoen geen ijstijd kreeg. Ook aanvaller Wouter van den Boer bleef in de bench en moet het vooral hebben van voorzichtig ervaring opdoen.

Nijmegen opende sterk in de eerste periode maar kwam tegen de verhouding op een 1-0 achterstand aan door een powerplay goal van Mark Schra. De voormalig Nijmeegse forward is nog steeds de Bossche aanvalsleider en werd door zijn team netjes vrijgespeeld. Nijmegen moest tot de 19-de minuut wachten op de bevrijdende 1-1 van Jay Plamont die met goed en krachtig doorzetten vrij werd gespeeld door Dave Stappershoef en Mike Vedder. Met een Plamont in vorm zal menig verdediger het nog moeilijk krijgen dit jaar.

Ook in de tweede periode opende Nijmegen sterk, mede door een powerplay. Den Bosch zette er een tandje bij en langzaam maar zeker werd het duel harder en grimmiger. Oud Nijmegen verdediger Bryan van Rossum profiteerde van een ongelukkig getimede Nijmeegse shift en soleerde op indrukwekkende wijze door het hart van de Nijmeegse verdediging en scoorde de 2-1.

Op de tribune was de nummer 21 van Den Bosch al een paar keer opgevallen, maar blijkbaar ook op het ijs. Het bleek om de van Dragons Utrecht overgekomen Matyas Soltes te gaan. Een stevige jongen met aantrekkingskracht voor problemen, geen slechte speler overigens. Het kostte Dave Stappershoef twee minuten penalty na een corrigerende check… In de powerplay scoorde Willy Schut de 3-1 voor Den Bosch. Ook Schut kwam al twee keer eerder voor Nijmegen uit.

Op de klok stond 30.32 en de stand 3-1 voor de thuisploeg. Het werd een echte mannelijke wedstrijd en De Brabander werkte uitstekend mee en liet het spel heerlijk doorgaan. Het tempo werd nog eens flink opgeschroefd en hoewel de 4-1 een paar keer had kunnen vallen, scoorde Wesley Hendriks in een powerplay vanaf de blauwe lijn.

Slechts 21 seconden na de 3-2 zorgde een vlotte aanval van de Devils voor de 3-3. Mitchel van Holten verraste de goede goalie Sterkens van Den Bosch laag in de korte hoek. De assists kwamen van Dave Stappershoef en Wessel Copier. Den Bosch coach Jeffrey van Iersel nam even een time out.

In de derde periode ging de strijd letterlijk door. De teams werkten hard en streden om de winst. Die ging naar de AHOUD Devils omdat een doortastende aanval van Jesse Hendriks en Dylan Kost door Peters Vissers werd afgerond. De 3-4 stond op het bord en nadat Nijmegen de laatste penalty killing door een too-many-men straf had overwonnen, was de wedstrijd gewonnen.

Door Wout van der Hoef
http://nijmegendevils.nl/ahoud-devils-wint-in-den-bosch/

lijkt ook een leuke wedstrijd geweest te zijn :)

Matyas Soltes is deze, heeft anderhalf seizoen in de promotiedivisie gespeeld oid
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165566439
Een eigen IJshockeyNederland representative op Fok _O_

quote:
Dit zijn de sheets die ik bedoel ja. Hoe heb je die nu gevonden?

[ Bericht 67% gewijzigd door Gezicht op 26-09-2016 09:59:57 ]
Flesje bier
pi_165573088
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 22:17 schreef sp3c het volgende:
heeft itt die heren wel de spelen gehaald _O_
Collard was bezig om te proberen een Hall of Famer voor te blijven in het puntenklassement van zijn team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165573114
Wedstrijden tussen Nijmegen en Den Bosch zijn altijd scherp
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 12:45:15 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165573272
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 23:30 schreef Gezicht het volgende:
Een eigen IJshockeyNederland representative op Fok _O_

[..]

Dit zijn de sheets die ik bedoel ja. Hoe heb je die nu gevonden?
op de 'ouderwetse' manier via nijb.nl

https://www.nijb.nl/cms.php?Page=18&LevelID=27

voor de beker staan ze straks hier

en voor de competitie hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165578785
http://www.1limburg.nl/ga(...)5PBAD1POL8L0IR8%253D

Kort videoverslagje van de Ron Bertelingschaal.

Erg mooi trouwens, die monoloog van Ron Berteling. w/

Ze hadden overigens ook best wat meer moeite/geld mogen steken in het pak van de (volgens mij nieuwe) mascotte van IJshockeyNederland/NIJB.



:') :') :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Gezicht op 26-09-2016 18:24:01 ]
Flesje bier
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 18:55:34 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165582450
oeh die is niet lachen nee _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165588869
Darge naar het 2e niveau in Engeland, mooie stap voor hem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165607433
Evan Mosey naar de AHL, dus waarschijnlijk er niet bij in Belfast. Goed voor Nederland :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165607505
ECHL eindigt overigens een week voor het WK, dus als Fort Wayne de play-offs niet haalt zou Schaafsma er eventueel bij kunnen zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165608619
Mordy Munchiman speelt overigens in de GMHL, een lager junioren niveau in Canada en speelde daar slechts 2 van de 6 wedstrijden dus veel banken. Panchenko(Zoetermeer), De Jonge(Den Haag) en Broerse (Dordt) spelen daar ook

[ Bericht 2% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 27-09-2016 20:13:28 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 28 september 2016 @ 09:51:52 #69
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165619510
De definitieve selectie van Amsterdam is bekend:

http://www.amsteltijgers.nl/trainmore-sponsor-2016-2017/

Uiteindelijk is Prudden toch gekomen en is de tweede import niet Hutar maar Barette geworden. Verder zijn er wat jeugdspelers doorgeschoven en zit Perrier er niet meer bij.

Kars - Prudden - Barette
Kwist - Pohlman - Berteling
Lam - van Hoorn - Hoogenraad
Van Musscher - Pirinen - Collard

Zijn toch wel aardige aanvalslijnen met potentie, vooral de eerste 2. Het ziet er allemaal al wat beter uit en kijk uit naar de start zaterdag.
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 09:52:39 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165619516
Leuven heeft een stream zaterdag *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165619634
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:52 schreef sp3c het volgende:
Leuven heeft een stream zaterdag *O*
Da's meestal een vaste cam achter een van de goals in 480p dus ik zou me er niet te veel op verheugen.
Flesje bier
  woensdag 28 september 2016 @ 10:48:12 #72
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165620307
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:02 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Da's meestal een vaste cam achter een van de goals in 480p dus ik zou me er niet te veel op verheugen.
Dit keer niet. Is een livestream van Ice Hockey Drink, die doen vaker livewedstrijden in België.
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 11:23:02 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165620886
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:51 schreef 020man het volgende:
De definitieve selectie van Amsterdam is bekend:

http://www.amsteltijgers.nl/trainmore-sponsor-2016-2017/

Uiteindelijk is Prudden toch gekomen en is de tweede import niet Hutar maar Barette geworden. Verder zijn er wat jeugdspelers doorgeschoven en zit Perrier er niet meer bij.

Kars - Prudden - Barette
Kwist - Pohlman - Berteling
Lam - van Hoorn - Hoogenraad
Van Musscher - Pirinen - Collard

Zijn toch wel aardige aanvalslijnen met potentie, vooral de eerste 2. Het ziet er allemaal al wat beter uit en kijk uit naar de start zaterdag.
beetje zoals verwacht dus ... al had ik persoonlijk Prudden niet aan zien komen
het ziet er goed uit iig *O*

ik ben voorlopig vooral benieuwd naar de horeca in de hal zelf _O-

edit: ik zou hele andere lijnen maken trouwens, Kars (ipv Versteeg) met Berteling en van Hoorn, Prudden met Pohlman en Kwist en Hoogenraad, Lam van Musscher

heb je 3 scorende lijnen, de jonkies Barette, Pirinen (kennen elkaar al) en Collard mogen zich bewijzen in de vierde lijn

D nog steeds ernstig zwak, van Duin eerste goalie

[ Bericht 10% gewijzigd door sp3c op 28-09-2016 12:03:14 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 12:05:33 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_165621623
Dat laatste ja. Zelf zijn ze er nogal positief over als ik het zo lees :') Hopelijk wel weer bierstandjes en bij voorkeur 2!

Plus mij benieuwen of de shirts klaar zijn en de lampen snel aangaan _O- , mocht er een 'lichtshow' komen vanwege de eerste wedstrijd van het seizoen.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:52 schreef sp3c het volgende:
Leuven heeft een stream zaterdag *O*
Als Amstel Tijgers een beetje opschiet zaterdag red je het misschien NET om de 3e periode te kijken ;)

En wat is het toch met Belgen en alles in het Engels?



Ik zat te zoeken, welke wedstrijd is dat dan maar Belgische beker staat natuurlijk niet op IJshockeynederland :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 28 september 2016 @ 12:25:50 #75
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165621990
Voertaal in t Belgische ijshockey is vaak Engels, want anders moet alles in t Frans en Nederlands. Plus er lopen ook nog heel wat anderstalige buitenlanders rond die beide niet spreken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 13:16:11 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_165622883
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:25 schreef MutedFaith het volgende:
Voertaal in t Belgische ijshockey is vaak Engels, want anders moet alles in t Frans en Nederlands. Plus er lopen ook nog heel wat anderstalige buitenlanders rond die beide niet spreken.
OK dat snap ik maar valt me op dat Belgen sowieso veel Engels gebruiken. Zag (of eigenlijk hoorde) het bijvoorbeeld vaak bij Expeditie Robinson als er Belgen meededen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 13:58:24 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165623814
spreek je 3 officiele talen, heb je nog een vierde nodig om een rolletje sticktape van elkaar te vragen ... daar moet wel een goed Belgenmopje inzitten _O-

quote:
99s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:05 schreef Karina het volgende:
Dat laatste ja. Zelf zijn ze er nogal positief over als ik het zo lees :') Hopelijk wel weer bierstandjes en bij voorkeur 2!

Plus mij benieuwen of de shirts klaar zijn en de lampen snel aangaan _O- , mocht er een 'lichtshow' komen vanwege de eerste wedstrijd van het seizoen.

[..]

Als Amstel Tijgers een beetje opschiet zaterdag red je het misschien NET om de 3e periode te kijken ;)

owja!!

ik wil dat epische gamecenter een keer aan het werk zien man _O-

maar beker van belgie zal er idd sowieso niet op staan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165624254
Versteeg dus gestopt, hopelijk bedenkt ie zich nog _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165624322
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Versteeg dus gestopt, hopelijk bedenkt ie zich nog _O_
Dat betwijfel ik op z'n 45e. Misschien als er eens een keer nood aan de man is zoals Ron Berteling toen zelf heeft gedaan toen z'n halve team geblesseerd was.
Flesje bier
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 14:54:29 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165624934
Amstel tijgers moet daar wel nog wat mee doen hoor

bosje bloemen en het rugnummer ook met pensioen doen is wel het minste ... at5 erbij gogotijgersgo :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165625400
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:22 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik op z'n 45e. Misschien als er eens een keer nood aan de man is zoals Ron Berteling toen zelf heeft gedaan toen z'n halve team geblesseerd was.
Verschil alleen is dat hij op zijn 45e nog meer dan 2 punten per wedstrijd scoorde en Berteling al gestopt is op zijn 38e
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 28 september 2016 @ 15:36:34 #82
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165625627
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Versteeg wellicht in december nog aansluit. Is niet officieel gestopt, maar door zijn huidige persoonlijke situatie past ijshockey er nu even niet bij.
Dax moet voor zijn eigen bedrijf vaak in de avonden (piekuren) aan het werk en is er om die reden niet bij.
De importplek ging tussen Hutar en Barette en het verschil was klein. Er is voor Barette gekozen, omdat hij jonger (dus meer groeipotentieel) is.
  woensdag 28 september 2016 @ 16:39:38 #83
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165626916
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:52 schreef sp3c het volgende:
Leuven heeft een stream zaterdag *O*
Ik zal zwaaien. :D
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 17:20:24 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165627754
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:39 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ik zal zwaaien. :D
oeh en dansen *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 28 september 2016 @ 17:33:44 #85
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165628103
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165628211
_O-
Flesje bier
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 17:52:41 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_165628489
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:39 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ik zal zwaaien. :D
Oe topshow.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 18:32:42 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165629444
gabe yeung naar Leuven als statusspeler volgens de chiefs

http://www.ihcl.be/nieuws(...)sterkt-chiefs-leuven

maar ik weet niet of dat klopt hoor
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=38406
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165639547
Debiel als dat niet zo is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165639582
Weldra is dat probleem over

"Weldra ga ik ook effectief voor een Belgisch paspoort. Ik voel me hier echt wel thuis", klinkt het enthousiast.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165651105
Wie kent deze nog?

http://hockeyprotraining.com

Kevin Bruijsten overigens weg in Tsjechie en vervangen door Da Costa. Ben benieuwd waar hij nu opduikt, ik schat weer in Frankrijk.

Imports, statusspelers, spelers met Nederlandse pas

Den Bosch = 0,0,0
Nijmegen = 0,0,0
Amsterdam = Hutar en Barette, Prudden en Kathan, Mackie en Kars
Eindhoven = Nog niet bekend, 0,0
Geleen = Kzrak en Huovinen, Westerman
Tilburg = 0, Loginov 0
Heerenveen = Turcotte, McIntosh, Pippo(Nederlandse pas?), 0
Groningen = 0, Bartos, 0
Den Haag: Smith, Martinec, 0, 0
Zoetermeer = Skop, 0,0

Zo ver als ik kan zien 8 imports, 6 statusspelers en 2 NC's. Nijmegen, Groningen en Den Bosch zullen het verder wel zonder doen dus die kunnen mooi gaan strijden voor de rode lantaarn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165655663
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Imports, statusspelers, spelers met Nederlandse pas

Amsterdam = Hutar en Barette, Prudden en Kathan, Mackie en Kars
Eindhoven = Nog niet bekend, 0,0
Nogmaals, Prudden geldt nog als import en mede daarom zit Hutar niet bij de selectie van Amsterdam

Eindhoven heeft inmiddels 2 imports bekend gemaakt: de Litouwer Nomanovas en de Slovaak Pitka.

[ Bericht 0% gewijzigd door 020man op 29-09-2016 22:15:35 ]
pi_165655773
NIJB :;')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165655910
Pitka komt wel met 2 jaar ervaring op het hoogste niveau in Slowakije, dan kan je wel wat. Die andere kan ik niet vinden

Hutar zal dan wel naar Zoetermeer gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165658996
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pitka komt wel met 2 jaar ervaring op het hoogste niveau in Slowakije, dan kan je wel wat. Die andere kan ik niet vinden

Hutar zal dan wel naar Zoetermeer gaan
Dit is die Litouwer, international:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=160074

Geen idee of Hutar daar heen gaat. Kan ook weer bij Cool Mokum gaan spelen, of het toekomstteam van Amsterdam (ook al is hij 28).
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 23:01:24 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165660409
hij lijkt me wat te goed voor de eerste divisie, zou zonde zijn als hij niet in de Beneliga opduikt

gemiste kans ook als Zoetermeer hem niet oppikt ... maar goed, daar had hij vorig jaar ook heengekunt natuurlijk dus hij zal wel geen zin hebben steeds op en neer te tuffen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165663097
Goede spelers zo op het eerste gezicht voor Eindje

Wel jammer dat de de verschillen tussen de Nederlandse ploegen groter wordt maar misschien wordt dat gecompenseerd door sterkere Belgische ploegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165665578
Ik denk dat Antwerpen en Luik dit seizoen idd een stuk beter mee kunnen dan vorig jaar. Ben wel benieuwd hoe sterk Groningen is.
Flesje bier
pi_165672120
Vast niet al te goed :')

Den Bosch overigens een jonge Tsjechie met een niet zo bijzondere cv
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 30 september 2016 @ 22:29:09 #100
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165679011
Haha LoL! In de eerste divisie tussen Nijmegen en Amsterdam vanavond de keeper van Nijmegen een Match voor vechten. Zie je ook niet al te vaak...
  Moderator zaterdag 1 oktober 2016 @ 00:17:32 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165681527
ik heb er ook een keer 1 gehad :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 01:09:14 #102
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165682236
Ik heb er ook 'wel eens' een uitgedeeld.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165685481
Wat ik nu mis op de nieuwe website van de NIJB/IJshockeyNederland is een simpel overzicht zoals dat er voorheen altijd was van de wedstrijden die de komende drie dagen worden gespeeld. Nu moet je selecteren welke wedstrijden je wilt zien van de beker poule A en B en van de competitie poule A en B, ik zie dat liever gewoon in één overzicht.
Flesje bier
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 10:34:30 #104
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165685501
https://www.beneleague-icehockey.com/leagues

Dit is misschien al makkelijker
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2016 @ 10:39:18 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165685546
nog een site -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165696022
Wat krijg je dan overigens?

2 minuten voor leaving the crease
5 minuten fighting
1 match

Nagtzaam overigens naar de ECHL toe, zou mij benieuwen of hij daar heel het jaar blijft, zo bijzonder is zijn carriere (nog) niet.

Seizoen eindigt daar rond de 8e dus alleen als de beide ploegen niet de PO's halen kunnen Nagtzaam en Schaafsma erbij zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165696092
Waarom is er dit weekend nu maar een wedstrijd? Overal ligt toch wel al ijs?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165696305
Michael Joly overigens weg bij de Rangers en gaat in de AHL spelen, volgens mij nog wel onder contract bij de Rangers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165696466
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is er dit weekend nu maar een wedstrijd? Overal ligt toch wel al ijs?
Vanavond waren iig al drie wedstrijden en morgen volgens mij ook een paar. Dat is dus precies het soort overzicht dat ik mis op de nieuwe websites.

Op IJshockeyNu vind ik het tot nu toe het beste te volgen.
Flesje bier
pi_165696489
Iemand uitslagen of sheets of gaan we het op zijn Belgisch doen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165696646
Jasper Jaspers
Marino Bakker
Mike Overweg
Sam Van Duin
Stef Overweg
Bryan Hoogenraad
Calvin Pohlman
Connor Barette
Daniel Lam
Donny Pohlman
Donny Van Musscher
Josh Prudden
Julian Berteling
Kalle Pirinen
Marcel Kars
Michael Mackie-Kwist

Olivier Leenders
Tobias Kathan
Tobie Collard
Danny Van Rijswijk
Jacob Van Duin

Prudden dus schijnbaar wel statusspeler

4. Calvin Pohlman (F) 21 8 18 26 32 | 2 0 1 1 0
5. Bryan Hoogenraad (D) 21 8 12 20 14 | 2 0 0 0 2
6. Donny van Musscher (F) 19 7 5 12 78 | 2 0 0 0 2
8. Daniël Lam (F) 19 6 6 12 56 | 2 1 1 2 2
10. Rocco van Hoorn (F) 21 4 9 13 14 | 2 3 1 4 0 .
11. Olivier Leenders (D) 20 4 8 12 14 | 1 0 0 0 0
12. Julian Berteling (F) 21 3 9 12 12 | 2 0 0 0 0
14. Stef Overweg (D) 21 1 2 3 4

Collard: 12 1 346

42 Nederlandse goals

Zie zo weinig spelers op Collard na die in een keer meer gaan scoren maar met name Prudden en Kars gaan er een berg scoren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 1 oktober 2016 @ 21:58:09 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165696647
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2016 @ 21:58:48 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_165696656
Amstel Tijgers verlies helaas na OT en shootouts van Flyers. 2-3



Spannende wedstrijd met de 3 tegen 3 overtime die al snel veranderde in 3-4 vanwege een penalty voor Donny van Muscher. Hal zat niet supervol maar waren toch best wel wat mensen op komen dagen. Organisatie was iets beter. Spelers nog geen nieuwe tenues :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 1 oktober 2016 @ 22:00:26 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165696684
denk eerder dat pirinen een nederlands paspoort heeft net als kars en kwist
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165696752
Brend De Jong
Kenny Welles
Mark Hoekstra
Niels Van Der Vossen
Pippo Limnell Finocchiaro
Yan Turcotte
Aldo Van Aalderen
Brent Janssen
Cory Macintosh
Kevin Nijland
Lars Den Edel
Marc Nijland
Marco Postma
Rick Neef
Ronald Wurm
Tony Demelinne
Valentijn Bouten
Jorrit Vos
Sjoerd Idzenga

1. Ronald Wurm (F) 22 39 28 67 10 | 7 8 10 18 6
2. Tony Demelinne (F) 20 17 34 51 4 | 7 6 6 12 2
3. Marco Postma (F) 22 16 40 56 42 | 7 7 13 20 26
5. Kevin Nijland (F) 22 11 10 21 2 | 7 0 2 2 10
7. Brent Janssen (F) 22 9 23 32 8 | 7 4 9 13 0
8. Marc Nijland (D) 21 7 4 11 10 | 7 0 0 0 2
10. Valentijn Bouten (F) 22 4 8 12 4 | 7 2 1 3 0 .
11. Mark Hoekstra (D) 22 2 12 14 18 | 7 1 2 3 2
12. Aldo van Aalderen (F) 22 2 3 5 16 | 7 2 1 3 4

107 Nederlandse goals, weinig spelers waar veel rek in zit denk qua goals
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165696768
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 22:00 schreef sp3c het volgende:
denk eerder dat pirinen een nederlands paspoort heeft net als kars en kwist
Dan moet hij ook 2 jaar geleden in Nederland hebben gespeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 1 oktober 2016 @ 22:11:24 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165696832
heeftie ook, is gewoon amstel tijgers jeugd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165696847
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 22:11 schreef sp3c het volgende:
heeftie ook, is gewoon amstel tijgers jeugd
Denk dan 4 jaar Nederland want een NL pas aanvragen is nutteloos als Fin
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165696857
Silverdome Panters 3 3 0 - - 6
GIJS Groningen 1 0 0 0 - -

Spannend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165697039
Chris Toonen
Joy Turpijn
Jurryt Smid
Luuk Tammerijn
Michiel Spek
Roy Aggelen
Bas Tammerijn
Cas Staps
Jason Boereboom
Leroy Haanstra
Ludek Skop
Marko Leeuwen
Mick Trimp
Pascal Velde
Scott Elskamp
Teris Wright
Thomas Borgman
Jan Willem Groenheijde
Kevin Riedijk

1. Jurryt Smid (D) 20 15 16 31 8 |
2. Joy Turpijn (D) 20 14 15 29 18 |
5. Cas Staps (F) 13 9 13 22 18 |
6. Thomas Borgman (F) 21 9 10 19 38 |
7. Scott van den Elskamp (F) 19 8 11 19 4 |
8. Pascal van de Velde (F) 21 7 9 16 14 |
9. Marko van Leeuwen (F) 18 7 7 14 14 |
11. Teris Wright (F) 20 5 5 10 14 |
12. Dennis van der Bol (F) 14 3 2 5 8 |
13. Richard Borgman (F) 18 2 2 4 2 |
14. Chris Toonen (D) 21 2 1 3 4 |
15. Michael van Rijswijk (D) 18 1 10 11 51 |
16. Leroy Haanstra (F) 21 1 9 10 8 |
17. Bas Tammerijn (F) 19 1 4 5 2

84 Nederlandse goals, dubbele van Amsterdam alleen hebben die 2 'imports die er samen al minimaal 40 inschieten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165697298
Akke Klijssen
Boris Coehorst
Elia Urlings
Floris Elten Van
Jeffrey Melissant
Jeroen Klijberg
Jeroen Van Den Broek
Jim Gudden
Martijn Geerligs
Niels Lemans
Ninho Hessels
Ritchie Van Hulten
Robin Gijsberts
Sander Horvers
Bram Uden Van
Thijs Voorn
Mike Kersten
Ruud Leeuwesteijn

3. Jeroen van den Broek (F) 21 10 20 30 20 | 2 1 1 2 0
4. Elia Urlings (F) 16 9 11 20 28 | 2 1 0 1 2
6. Jonne de Bonth (F) 22 6 5 11 16 | 2 0 0 0 2
9. Niels Lemans (F) 21 5 5 10 61 |
10. Sander Horvers (F) 22 4 5 9 26 | 2 0 0 0 0 .
11. Jim Gudden (F) 11 4 1 5 51 | 2 0 0 0 0
12. Bram van Uden (D) 22 3 4 7 10 | 2 1 0 1 0
14. Thijs Voorn (D) 16 1 4 5 53 | 2 0 0 0 20
Van Hulten 18 12 233534
Mellissant 21 10 314128

64 goals. Geen idee of bijvoorbeeld Mete 1, Mete 2, donders 1 tot en het met 5 en Staats terugkeren maar met Loginov, Vd Broek, Van Hulten, Mellissant en de jonge spelers uit de oberliga moet je wel een heel eind kunnen komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165697475
Grûnn begint niet echt sterk zo he :')

Wel 800 man in De Silverdome zag ik *O*
Flesje bier
  Moderator zaterdag 1 oktober 2016 @ 23:34:08 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165698324
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 22:46 schreef Gezicht het volgende:
Grûnn begint niet echt sterk zo he :')

Wel 800 man in De Silverdome zag ik *O*
ook maar 15 man bij zich waaronder 2 goalies, als ze zo al beginnen hadden ze beter in de eerste divisie kunnen blijven

red eagles vs trappers ook naar ps :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165698330
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 22:46 schreef Gezicht het volgende:
Grûnn begint niet echt sterk zo he :')

Wel 800 man in De Silverdome zag ik *O*
Was ook nog een veel minder Zoetermeer al deed Skop het wel lekker met 4 punten

De andere wedstrijden waren wel goed gelijk op gaand, das wel positief
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165698344
Bij Heerenveen zijn wel een paar spelers afgevallen zag ik, misschien kunnen die bij Grun minuten maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 2 oktober 2016 @ 12:05:44 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165705113
was iig een leuke wedstrijd, stuk beter dan die kansloze 0-5 van vorig jaar _O-

had het niet verwacht maar met name verdedigend staat het al als een huis, als die gasten het iedere week zo doen komt het helemaal goed :Y
met name Overweg (#29 met 'de Jong' op zijn shirt) zag er heel goed uit maar ze lieten in dat opzicht allemaal weinig steken vallen

aanvallend nog wat minder, passes komen nog niet helemaal goed aan en er wordt ook nog niet echt met scherp geschoten maar dat zal wel goed komen uiteindelijk

van de nieuwelingen valt verder vooral Kars op, die stond ook de halve wedstrijd op het ijs geloof ik, Prudden is me niet echt opgevallen (scoorde wel) maar die maakte ook maar heel korte shifts
Collard ook heel actief maar ik denk nog iets te licht voor deze tegenstander, Pirinnen en Barette vielen me niet echt op

3v3 overtime lijkt wel een leuke toevoeging alleen jammer dat 4 van de 5 minuten 3v4 penalty kill was _O-

goalie van Rijswijk terecht man of the match
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:41:01 #127
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_165714367
Geleen - Nijmegen is een matige pot tot nu toe. Slordig spel en wat kansjes over en weer: 0 - 0 na P1.
Flesje bier
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:08:40 #128
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_165715124
9 Min. straf voor Geleen in één keer waaronder een onterechte match. Sterkens :')
Flesje bier
  zondag 2 oktober 2016 @ 22:04:00 #129
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_165718804
Geleen gewonnen in OT, onnodig een punt laten liggen. Wat is die Hrelja van Nijmegen een klasbak zeg.
Flesje bier
pi_165729196
Rowan DELIL
Stef VERHULST
Jonas HUOVINEN
Slawomir KRZAK
Kay GIELEN (A)
Glenn BAKX (C)
Rick van HAREN
Lars van SLOUN (A)
Kai WILLEMS
Tom MARX
Justin EVERS
Bob de PONT
Luca HEUTMEKERS
Renzo MEULENBEEK
Jord SMIT
Brad WESTERMAN
Lars ENGWEGEN
Joey GEURTS
Jeffrey MENS

3. Lars van Sloun (F) 22 11 41 52 10 | 4 2 2 4 4
4. Tom Marx (F) 20 10 22 32 6 | 4 3 2 5 0
5. Kay Gielen (D) 20 7 10 17 41 | 4 1 0 1 4
6. Luca Heutmekers (F) 18 7 6 13 12 | 4 1 1 2 4
8. Lars Engwegen (F) 21 6 12 18 8 | 4 2 1 3 4
11. Glenn Bakx (D) 22 4 9 13 26 | 4 0 3 3 4
13. Jord Smit (F) 17 3 4 7 35 | 4 0 2 2 6
14. Joey Geurts (F) 17 3 3 6 0 | 4 0 1 1 0
16. Kai Willems (F) 18 2 3 5 6 | 4 0 0 0 0
17. Bob de Pont (F) 21 1 5 6 24 | 4 0 3 3 0 -
Evers 22 9 182762
Van Haren 20 7 71422

54 Nederlandse goals
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165729307
1. Jake Hendriks (F) 20 11 14 25 32 | 2 0 3 3 14
2. Eric Hoogvliets (F) 22 7 6 13 53 | 2 0 0 0 0
3. Jay Plamont (F) 21 7 2 9 8 | 2 0 0 0 0
6. Harrie Verdonschot (F) 19 5 7 12 4 | 2 1 0 1 0
8. Wesley Hendriks (D) 15 3 5 8 8 | 2 0 2 2 29
9. Rick Wijnen (D) 18 2 6 8 39 |
10. Mike Vedder (F) 20 2 6 8 22 | 2 0 0 0 0 .
11. Peter Vissers (F) 22 2 4 6 4 | 2 0 0 0 4
12. Jesse Hendriks (F) 16 2 3 5 12 | 2 0 1 1 4
16. Mitchel Knoop (D) 22 1 0 1 22 | 2 0 0 0 4

42 Nederlandse goals
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 19:45:58 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165734356
ondertussen wint Leuven in de Belgische beker van zowel Phantoms als HYC!!

dat beloofd ook nog wat *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 21:00:27 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_165736655
Gewoon omdat het kan :P Zelfgemaakte beelden van Amstel Tijgers-Unis Flyers
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:25:10 #134
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165737397
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:00 schreef Karina het volgende:
Gewoon omdat het kan :P Zelfgemaakte beelden van Amstel Tijgers-Unis Flyers
Wat ik begrepen heb is dat ze binnenkort ook live willen gaan streamen met commentaar van een student in opleiding. Nu al worden de wedstrijden opgenomen voor video analyse en eventueel bewijs voor de bond (bij opstootjes ofzo). Boven de bench staat nu een camera.

Overigens aanstaande zondag waarschijnlijk een minuut stilte voorafgaand aan de wedstrijd. De afgelopen weekend doodgeschoten fotograaf Jeroen Oerlemans was jeugdtrainer bij de Amstel Tijgers, speelde mee bij de Hockey Dads en heeft ook een zoon in de U10 spelen.
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 21:27:22 #135
9859 crew  Karina
Woman
pi_165737483
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:25 schreef 020man het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb is dat ze binnenkort ook live willen gaan streamen met commentaar van een student in opleiding. Nu al worden de wedstrijden opgenomen voor video analyse en eventueel bewijs voor de bond (bij opstootjes ofzo). Boven de bench staat nu een camera.

Overigens aanstaande zondag waarschijnlijk een minuut stilte voorafgaand aan de wedstrijd. De afgelopen weekend doodgeschoten fotograaf Jeroen Oerlemans was jeugdtrainer bij de Amstel Tijgers, speelde mee bij de Hockey Dads en heeft ook een zoon in de U10 spelen.
Is er wifi dan? Niks van gemerkt :') Las dat laatste ja. Dacht dat ze zondag uit speelden maar zeker verkeerd gekeken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:32:22 #136
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165737658
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Is er wifi dan? Niks van gemerkt :') Las dat laatste ja. Dacht dat ze zondag uit speelden maar zeker verkeerd gekeken.
Geen wifi, maar ouderwets met de kabel in de muur :P

Zaterdagavond spelen ze om 20:00 uur uit in Zoetermeer. Een dag later om dezelfde tijd thuis tegen Groningen.
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 21:33:35 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_165737706
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:32 schreef 020man het volgende:

[..]

Geen wifi, maar ouderwets met de kabel in de muur :P

Zaterdagavond spelen ze om 20:00 uur uit in Zoetermeer. Een dag later om dezelfde tijd thuis tegen Groningen.
Ah ok heb je wel een betere verbinding. Zondag vind ik altijd een lastige dag/tijd eigenlijk. Kijken of ik dat red.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:39:22 #138
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165737902
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Ah ok heb je wel een betere verbinding. Zondag vind ik altijd een lastige dag/tijd eigenlijk. Kijken of ik dat red.
De 2 weken erna is het weer op zondag, 16 oktober en 23 oktober. Dan tegen Zoetermeer en Den Haag. Pas 29 oktober weer op een zaterdag.
In januari ook nog een keer op zondag en zelfs een keer op vrijdagavond om 21:00 uur :P
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 21:40:37 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_165737941
quote:
15s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:39 schreef 020man het volgende:

[..]

De 2 weken erna is het weer op zondag, 16 oktober en 23 oktober. Dan tegen Zoetermeer en Den Haag. Pas 29 oktober weer op een zaterdag.
In januari ook nog een keer op zondag en zelfs een keer op vrijdagavond om 21:00 uur :P
Ik had het programma inderdaad bekeken en gezien dat er wat zondagen tussenzaten. Vrijdagavond is wel te doen. Als ze gaan streamen is de zondag natuurlijk ook gewoon te doen ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:47:33 #140
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165738167
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik had het programma inderdaad bekeken en gezien dat er wat zondagen tussenzaten. Vrijdagavond is wel te doen. Als ze gaan streamen is de zondag natuurlijk ook gewoon te doen ;)
Dat streamen is nog onder voorbehoud. Het is een streven. Maar ook nog niet op korte termijn. Even afwachten wat dat wordt. De opnames komen als het goed is ook op het nieuwe YouTube-kanaal van de Amstel Tijgers.

Voor mij zijn die zondagen juist geen probleem, maar die ene vrijdag misschien ivm werk. Maar zal wel goedkomen denk ik. Er moet natuurlijk wel een volle hal zijn ;)
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 21:51:10 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_165738299
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:47 schreef 020man het volgende:

[..]

Dat streamen is nog onder voorbehoud. Het is een streven. Maar ook nog niet op korte termijn. Even afwachten wat dat wordt. De opnames komen als het goed is ook op het nieuwe YouTube-kanaal van de Amstel Tijgers.

Voor mij zijn die zondagen juist geen probleem, maar die ene vrijdag misschien ivm werk. Maar zal wel goedkomen denk ik. Er moet natuurlijk wel een volle hal zijn ;)
Ja nou voor een volle hal moeten ze wat meer reclame maken... denk sowieso dat het een niet het ander uitsluit: een stream is vooral handig voor de uitploegsupporters, zeker als je van ver weg moet komen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:58:54 #142
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165738593
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja nou voor een volle hal moeten ze wat meer reclame maken... denk sowieso dat het een niet het ander uitsluit: een stream is vooral handig voor de uitploegsupporters, zeker als je van ver weg moet komen.
Klopt, de thuissupporters komen toch wel en een stream zou alleen handig zijn als je een keer niet kan ofzo.
Wat betreft dat reclame maken. Ze zoeken nog 'enthousiaste vrijwilligers'. Dat heb ik nou al een paar keer voorbij zien komen. Ook bij de wedstrijdtafel. Er zijn wat mensen mee gestopt en zo stond de voorzitter zelf maar in de bench. Maar dat was ook niet helemaal de bedoeling begreep ik :P al is er qua organisatie ook veel mis. Zo was zaterdag de vlag voor de mascotte bij opkomst ineens verdwenen. Moest die kleine alleen met zijn stick het ijs op :P
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:01:56 #143
9859 crew  Karina
Woman
pi_165738700
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:58 schreef 020man het volgende:

[..]

Klopt, de thuissupporters komen toch wel en een stream zou alleen handig zijn als je een keer niet kan ofzo.
Wat betreft dat reclame maken. Ze zoeken nog 'enthousiaste vrijwilligers'. Dat heb ik nou al een paar keer voorbij zien komen. Ook bij de wedstrijdtafel. Er zijn wat mensen mee gestopt en zo stond de voorzitter zelf maar in de bench. Maar dat was ook niet helemaal de bedoeling begreep ik :P al is er qua organisatie ook veel mis. Zo was zaterdag de vlag voor de mascotte bij opkomst ineens verdwenen. Moest die kleine alleen met zijn stick het ijs op :P
Als ze een lijstje maken met wat voor vrijwilligers ze zoeken lijkt me handig. De voorzitter bakte er niet veel van trouwens :')

Eigenlijk kan ik zeker een lijst met 10 punten opnoemen die niet goed zijn. Kleine en grote dingen. Maar goed lijkt me niet echt het topic voor ;) heeft de rest niet zoveel aan.

Overigens nog iets over de stream, stel het is echt een goede stream met goed commentaar, vraag er 1 euro of zo voor, betalen met SMS of een andere snelle manier. Kun je nog wat verdienen, 1 euro betalen mensen best lijkt me. Geldt ook voor de andere clubs met goede streams trouwens. Zoals flyerstv.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:19:07 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165739242
ik geloof dat er wel genoeg man aan die wedstrijdtafel staat zo _O-

zaterdag stond 1 zo'n tjappie ongeneerd aan zijn wijf dr reet te graaien :') _O-
doe dat ff lekker in de wc ofzo man en de huisdj moet ook een keer leren wat zijn werk nu eigenlijk is ... lijkt soms meer alsof de wedstrijd zijn muzak moet ondersteunen dan andersom
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:19:49 #145
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165739260
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:01 schreef Karina het volgende:

[..]

De voorzitter bakte er niet veel van trouwens

Hoezo? Hij was toch lekker fanatiek? En het oplezen van namen en straffen was in tijden niet zo goed als afgelopen zaterdag... ;)
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:20:35 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165739284
ik verstond er geen kut van en bij assists en straffen noemde hij alleen de nummers -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:23:50 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165739369


deze oude baas helemaal links deed het goed
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:24:16 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_165739383
Die wat oudere kerel met grijs haar moeten ze weer terughalen. Hij was goed. Was er vorig seizoen ook nog 1 of 2 keer. Dacht met de play offs.

Aaamsterdaaam laat je hoorreeeen!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:24:47 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165739392
dat zeg ik toch
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:24:49 #150
9859 crew  Karina
Woman
pi_165739394
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:23 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]

deze oude baas helemaal links deed het goed
Damn hoe kom jij aan die foto man _O_ DIe bedoel ik. Oh en die DJ die 1x te gast was die was ook leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:25:16 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_165739402
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:24 schreef sp3c het volgende:
dat zeg ik toch
Jaja.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:25:23 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165739405
ja dj p00ptiep0w0w ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:26:36 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_165739438
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:25 schreef sp3c het volgende:
ja dj p00ptiep0w0w ofzo
Ja ik dacht van te voren dat wordt superkut maar hij deed het hartstikke leuk.

Die 2 weer terug en de rest van die gasten die er staan moeten weg, geen idee wat die daar allemaal doen :') Het is net een theekransje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:27:57 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165739481
1 zo'n dude opent de deur met zijn vriendin en daarnaast doet hij soms ook de strafbank open
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:28:49 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_165739500
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:27 schreef sp3c het volgende:
1 zo'n dude opent de deur met zijn vriendin en daarnaast doet hij soms ook de strafbank open
Ja en tussendoor lebbert hij haar af.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:30:23 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165739533
laat ze lekker pucks verkopen ergens om de hoek ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:30:57 #157
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165739554
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:27 schreef sp3c het volgende:
1 zo'n dude opent de deur met zijn vriendin en daarnaast doet hij soms ook de strafbank open
Gabberpiet met zijn kale knar staat er ook altijd niks te doen haha.
Die oude baas is Sander Kan. Is toen een paar jaar geleden gestopt en heeft sindsdien een paar keer kortstondig een rentree gemaakt. Is ook mijn favoriet. Sympatieke kerel ook. Coach bij de U14 bij zijn zoon Lars.
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:31:07 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_165739563
Voordat ze er eentje op haar kop krijgt :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:31:08 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165739564
maar die directeur moet dit ook echt niet doen hoor dat was echt niet m ooi _O-

laat hem lekker met beide sponsoren praten ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:33:33 #160
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165739639
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:31 schreef sp3c het volgende:
maar die directeur moet dit ook echt niet doen hoor dat was echt niet m ooi _O-

laat hem lekker met beide sponsoren praten ofzo
Eventjes het publiek attent maken op het barretje onder het scorebord lekker dwars door de muziek haha. Even later 'voor degene die het niet gehoord heeft...'
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:34:13 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165739670
dat heb ik beide keren niet gehoord :')

maar dat barretje is wel een topshow, net als die muntjes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:34:22 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_165739676
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:33 schreef 020man het volgende:

[..]

Eventjes het publiek attent maken op het barretje onder het scorebord lekker dwars door de muziek haha. Even later 'voor degene die het niet gehoord heeft...'
Het barretje en de muntjes waren dan wel weer prima. Dat hadden ze veel eerder moeten doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:34:37 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165739685
dat zeg ik toch kut
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:35:13 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_165739697
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:34 schreef sp3c het volgende:
dat zeg ik toch kut
Ik zag het ja, nadat ik het getypt had :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 4 oktober 2016 @ 14:32:23 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165749896
quote:
October 3, 2016

Admirals Release Official Training Camp Roster

NORFOLK, VA. - The Norfolk Admirals, proud ECHL affiliate of the Edmonton Oilers, released their official training camp roster on Monday, consisting of 24 players.

By position, the players are as follows:

FORWARD:

Ryan Salkeld
Mike Seidel
Paul Rodrigues
Devin Mantha
Nick MacNeil
Maxime St-Cyr
Dominic Alberga
Jeff DiNallo
Malcolm Gould
Cal Decowski
Louis Belisle
Ben Davies
Nardo Nagtzaam

DEFENSE:

Donald Olivieri
Mike Krieg
Kenny Bradford
Anthony Calabrese
Brandon Blair
Chris Wiliams
Adam Phillipes
Alex MicAlef

GOALIE:

Connor Knapp
Sean Bonar
Brent Deloach

The team will take the ice for the first practice of training camp Monday, Ocotber 3 at 10 AM. All practices this week are free to attend and open to the public.

The Admirals begin the 2016-17 season on Friday, October 14th against the Kalamazoo Wings at the Norfolk Scope. Season tickets, ten packs, and opening night packages are on sale now and can be purchased by calling 757-640-1212. For more information on all things Admirals, follow the team on Facebook (NorfolkAdmirals), Twitter (@NorfolkAdmirals), and Instagram (NorfolkAdmirals).
http://www.norfolkadmirals.com/release.php?id=3750

hopen dat hij het haalt

is ook bepaald geen lelijke ijsbaan!


Norfolk Scope

kan er best mee door :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 5 oktober 2016 @ 11:36:56 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165766852
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:47 schreef 020man het volgende:

[..]

De opnames komen als het goed is ook op het nieuwe YouTube-kanaal van de Amstel Tijgers.

brengen ze dat met de paardentram naar youtube ofzo?

leek me wel leuk om er een beetje een samenvatting van 3 tot 5 minuten uit te brouwen maar mijn korsakov heeft de wedstrijd nu al uitgebannen

en die overtreding van van Musscher in de OT wil ik nog wel een keer terugzien ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 11:38:27 #167
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_165766885
Zondag 1e wedstrijd v/h seizoen voor mij *O*
Tics van je petten.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:05:02 #168
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165776188
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 11:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

brengen ze dat met de paardentram naar youtube ofzo?

leek me wel leuk om er een beetje een samenvatting van 3 tot 5 minuten uit te brouwen maar mijn korsakov heeft de wedstrijd nu al uitgebannen

en die overtreding van van Musscher in de OT wil ik nog wel een keer terugzien ...
Haha ja duurt wel lang idd. En dat terwijl ze zelf over dat YouTube-kanaal begonnen afgelopen zaterdag. Ik zal het zondag nog eens aan cameraman Adri vragen als het er dan nog niet op staat.
  Moderator woensdag 5 oktober 2016 @ 21:05:54 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165778071
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 5 oktober 2016 @ 22:58:53 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165781279
nijmegen haalt Kim Wikstrom om de Jong enzo te vervangen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165789133
Niks mis mee met die CV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 7 oktober 2016 @ 18:10:35 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_165814805
Stream hys-zoetermeer vanavond half 9
http://livestream.com/atinet/20161007HijsvsSilverdome
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 7 oktober 2016 @ 20:34:36 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165818123
goede muzak altijd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165819328
Trappers na 2 periode al met 6-1 voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:20:38 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_165819831
Jammer dat er weer geen commentaar is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:56:17 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_165821040
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Trappers na 2 periode al met 6-1 voor
Trappers 3-0 achter tegen Eaters.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 23:15:28 #177
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_165823249
Geleen met 0 - 4 gewonnen van Tilburg. Zondag komen de Trappers meteen weer op bezoek in Glanerbrook.
Flesje bier
pi_165824958
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:56 schreef Karina het volgende:

[..]

Trappers 3-0 achter tegen Eaters.
Oberliga Trappers wonnen met 1 - 7 van Hannover ;)

HYC - Zoetermeer is aan de sheet te zien ook een spannende pot geweest voor bijna 2000(!) toeschouwers.
Flesje bier
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 00:42:10 #179
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_165825155
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:29 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Oberliga Trappers wonnen met 1 - 7 van Hannover ;)

HYC - Zoetermeer is aan de sheet te zien ook een spannende pot geweest voor bijna 2000(!) toeschouwers.
Oberliga :') boeit toch helemaal niemand iets in dit topic

Nederlands ijshockey op het hoogste niveau *O*
Tics van je petten.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:03:48 #180
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165825557
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:29 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Oberliga Trappers wonnen met 1 - 7 van Hannover ;)

HYC - Zoetermeer is aan de sheet te zien ook een spannende pot geweest voor bijna 2000(!) toeschouwers.
HIJS*
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:22:50 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_165825863
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:29 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Oberliga Trappers wonnen met 1 - 7 van Hannover ;)


I know ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165825871
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:03 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

HIJS*
Die bedoelde ik inderdaad maar HYC is er ingeslopen op de een of andere manier :P
Flesje bier
pi_165826927
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:42 schreef nattermann het volgende:

[..]

Oberliga :') boeit toch helemaal niemand iets in dit topic

Nederlands ijshockey op het hoogste niveau *O*
Oberliga inderdaad
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165826931
Welk leuk die spannende wedstrijden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 8 oktober 2016 @ 20:16:09 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165836708
Panters gelijk 1:0 , Tijgers met 3 lijnen zonder Prudden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:10:34 #186
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165838015
Gelukkig is die gekke, ouwe Marcel lekker op dreef ;)
  Moderator zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:24:47 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165838423
devils worden ingemaakt!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:31:22 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165838637
750 toeschouwers in Grunn _O_

staat pas 0-1
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:45:21 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165839003
nu al 0-4
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 9 oktober 2016 @ 00:30:46 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165842980
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:10 schreef 020man het volgende:
Gelukkig is die gekke, ouwe Marcel lekker op dreef ;)
uiteindelijk verloor Amsterdam wederom in Zoetermeer

maar toch weer een goal en een assist voor Hoogenraad, toch lekker voor zo'n kerel die niets toevoegd tijdens belangrijke wedstrijden :6
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 9 oktober 2016 @ 01:32:19 #191
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165843849
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 00:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

uiteindelijk verloor Amsterdam wederom in Zoetermeer

maar toch weer een goal en een assist voor Hoogenraad, toch lekker voor zo'n kerel die niets toevoegd tijdens belangrijke wedstrijden :6
Maar ja verloren...dus wat heb je eraan ;) en een paar betere spelers die er niet waren, dus meer ijstijd en meer kansen op goals en/of assists is dan logisch. Als hij Zoetermeer nou had opgerold met 4 goals en 2 assists ofzo dan had ik hem een topper gevonden :P
  Moderator zondag 9 oktober 2016 @ 11:15:28 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165848202
alleen Prudden toch en de mannen van het tweede dus dat effect zal wel meevallen hoor _O-

je punt was dat hij onzichtbaar is in dit soort wedstrijden en dat is hij gewoon niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 9 oktober 2016 @ 11:59:35 #193
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165848850
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 11:15 schreef sp3c het volgende:
alleen Prudden toch en de mannen van het tweede dus dat effect zal wel meevallen hoor _O-

je punt was dat hij onzichtbaar is in dit soort wedstrijden en dat is hij gewoon niet
Rocco van Hoorn ;)

Okee gisteren heeft hij het aardig gedaan, maar ik heb het idee dat hij is blijven hangen in zijn ontwikkeling. Hij goldt ooit als een groot talent wat al meedeed met de grote teams in de glorietijden 10, 12 jaar terug. Hij maakt zijn punten, maar ik wil meer van hem zien. Zelfde geldt een beetje voor Pohlman vind ik. Donny van Musscher lijkt nu ook steeds meer zijn stempel te gaan drukken, dat zie ik graag.
  Moderator zondag 9 oktober 2016 @ 12:18:07 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165849124
dat is al een heel ander verhaal natuurlijk he
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 9 oktober 2016 @ 12:50:06 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165849671
maar goed, vanavond eerst maar ff GIJS opzij zien te zetten, dat moet wel goed komen lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 9 oktober 2016 @ 13:54:21 #196
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165850896
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 12:50 schreef sp3c het volgende:
maar goed, vanavond eerst maar ff GIJS opzij zien te zetten, dat moet wel goed komen lijkt me
Lijkt me ook.
Maar ik denk dat het bekeravontuur al voorbij is na gisteren. In een poule met Heerenveen en Den Haag waar alleen de top 2 doorgaat mag je geen punten verspelen tegen de andere teams. Zoetermeer heeft nu de positie die Amsterdam had moeten hebben om enige kans te maken om door te gaan (winst tegen de zwakste en gelijkwaardige concurrent en uit een punt bij de concurrent op plaats 2 die normaal gesproken iets beter zijn).

Groningen moet 2x 3 punten zijn. Het 'bonuspunt' tegen Heerenveen is nu niks meer waard. Amsterdam zal thuis wel weer winnen van Zoetermeer. Dat zijn altijd hele andere wedstrijden als daar. Enige hoop dat je nog kan hebben is dat Den Haag tegen gaat vallen en je daar minstens 4 punten tegen haalt. Heerenveen uit is waarschijnlijk 0 punten. Maar goed, was op voorhand natuurlijk al verwacht. Al was er al meer optimisme na het optreden vorige week tegen Heerenveen. Dan was het verlies gisteren weer teleurstellend.
  Moderator zondag 9 oktober 2016 @ 14:05:46 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_165851180
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 13:54 schreef 020man het volgende:

[..]

Lijkt me ook.
/verhaal
Gewoon dit man!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165859579
Nijmegen :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165859713
Groningen gaat weer voor de Shut-out
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 9 oktober 2016 @ 21:11:51 #200
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_165860353
Geleen wint met 5 - 3 van Tilburg.
Flesje bier
pi_165861962
Die kleine speler heeft vandaag 8 punten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 9 oktober 2016 @ 21:57:55 #202
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_165862074
13 - 1 en ze zijn nog niet klaar :') :') :')
Flesje bier
pi_165862173
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 21:57 schreef Gezicht het volgende:
13 - 1 en ze zijn nog niet klaar :') :') :')
Leuk toch
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 9 oktober 2016 @ 22:20:53 #204
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_165862793
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Leuk toch
Groningen is volgens mij dit jaar wel het enige team dat echt niet mee kan. De rest is er naar mijn weten stukken op vooruit gegaan.
Flesje bier
  Moderator zondag 9 oktober 2016 @ 23:16:19 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165864092
nou daar was ook weinig aan _O-

Bartos en Korte zijn nog wel goed maar verder ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 9 oktober 2016 @ 23:18:06 #206
9859 crew  Karina
Woman
pi_165864113
Hoogenraadgod was flink op dreef, superveel punten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 12:47:15 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165870936
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:20 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Groningen is volgens mij dit jaar wel het enige team dat echt niet mee kan. De rest is er naar mijn weten stukken op vooruit gegaan.
ontbreken nog wel een paar spelers hoor en ze zouden aan Russische imports werken maar het was nu idd nog echt niet goed genoeg, met dit team krijg je het in de eerste divisie ook moeilijk en het was ook duidelijk te zien dat twee wedstrijden op dit niveau nog teveel van het goede is voor de heren. Ik zou ook naar Nederlandse paspoorten in het buitenland gaan kijken om de boel aan te vullen (Jamie Visser bv) of zelfs Belgen.

Amsterdam is ook nog duidelijk zoekende naar de juiste lijnen, daar klopte bij tijd en wijlen ook geen reet van en dan werd het nog 13-1 _O-

Collard man of the match, was denk niet geheel onverdiend (al had ik hem aan van Musscher/Hoogenraad gegeven), hij had 'slechts' twee assists (en volgens mij 1 van Lam zijn doelpunten) maar die komt er nog wel ^O^

verder naast veel ijstijd voor de jongeren (begeleid door Kars) en heel sterk keeperswerk in het Groningse goal niets om over naar huis te schrijven :N

en in de eerste pauze was de tap van het barretje in de hal zelf kapot, Chris Eimers vond het niet lachen en ik ook niet

en ik vond het erg rustig in de hal, er was een minuut stilte voor die journalist/hockeydad en ze hadden toch een beetje meer hun best kunnen doen om de hal er wat voor te vullen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165873861
Bison zoals verwacht in de WHL

Dit zijn dus de Nederlanders die in het buitenland op niveau spelen

Sprong - Qmjhl
Bison - WHL
Schaafsma - ECHL
Nagtzaam - ECHL
Van Nes - junioren niveau VS
Brown - FHL
Hermens - derde niveau Zweden
Joly - Oberliga
Van Lijden - Oberliga
Mason - NLB
Dalhuisen - 2e niveau Rusland(al na 10 wedstrijden evenveel punten als Loginov heel het jaar :') )

En nog wat spelers op een lager junioren niveau

Nu zorgen dat Kevin Bruijsten een mooie club krijgt en hopen dat veel van deze spelers beschikbaar zijn. Als je ze dan aanvult met de Trappers moet er best wat mogelijk zijn, zelfs tegen Japan en GB
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 15:43:33 #209
9859 crew  Karina
Woman
pi_165874201
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165874562
Flyers stuurt een import al na 2 weken weg :')

Die zal vast de juiste instelling hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165874615
Hij speelde vorig jaar met een speler die nu in de DEL speelt en 2 die in de ECHL spelen, McIntosh zal vast niet de beste zijn geweest
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165874633
Maar wel een mogelijke goede kans voor een club zonder 2 imports, tickets is in elk geval al betaald
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 19:07:53 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165877506
Groningin zou je denken ... hebben zoiemand hard nodig en als zoveel toeschouwers blijven trekken kunnen ze het nog betalen ook straks!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165877921
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Flyers stuurt een import al na 2 weken weg :')

Die zal vast de juiste instelling hebben
Mcintosh weg?
Flesje bier
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 20:20:44 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165879655
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165880000
quote:
Zal zich wel niet hebben kunnen gedragen dan :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
pi_165880568
Die speelt bij Caen, 2e niveau in Frankrijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165881141
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 20:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die speelt bij Caen, 2e niveau in Frankrijk

Dat zijn de geruchten iig en Geleen zou vanavond met nieuws komen dus we zullen zien. Kan natuurlijk ook weer uit de lucht zijn komen vallen.

Denk dat deze overigens wel mooi is voor in de OP:

Flesje bier
pi_165881270
Zijn Linkedin account staat wel op Nederland :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:37:34 #220
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165898666
Calvin Pohlman heeft zijn enkel gebroken. Hij is er minimaal 4 weken uit wordt gemeld.

Jammer, toch 1 van de betere aanvallers van Amsterdam. Hopen dat Rocco van Hoorn snel weer fit is. Minimaal 4 weken is wel heel snel, ik ga eigenlijk uit van een week of 6.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:10:08 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165899276
nou dat begint goed _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165899620
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:37 schreef 020man het volgende:
Calvin Pohlman heeft zijn enkel gebroken. Hij is er minimaal 4 weken uit wordt gemeld.

Jammer, toch 1 van de betere aanvallers van Amsterdam. Hopen dat Rocco van Hoorn snel weer fit is. Minimaal 4 weken is wel heel snel, ik ga eigenlijk uit van een week of 6.
Dat is wel ontzettend balen voor zo'n jongen (en voor Amsterdam natuurlijk). Kan je zo een half seizoen of meer kosten.
Flesje bier
  woensdag 12 oktober 2016 @ 12:06:13 #223
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165909357
Gaat lekker in Amsterdam. Coach Hyrsky nu ook afwezig door een longontsteking...
  Moderator woensdag 12 oktober 2016 @ 12:16:34 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165909521
Daar gaattie niet dood aan, de mannen kunnen ook wel een weekje zonder coach trainen o.l.v. Kars ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165909705
Komt Niko nu?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165909924
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 12:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt Niko nu?
Vooralsnog niets over bekend. Dat nieuwsbericht van maandagavond ging over een benefietwedstrijd.
Flesje bier
  Moderator donderdag 13 oktober 2016 @ 23:03:06 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165944151
w00p
quote:
. Rocco en Fons van Hoorn zijn inmiddels op de trainingen gesignaleerd dus versterking lijkt onderweg.
http://www.amsteltijgers.nl/double-bill-2/

topshow *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 23:06:22 #228
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165944214
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 12:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt Niko nu?
Nee. Volgens de mensen die ik vandaag sprak dan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator donderdag 13 oktober 2016 @ 23:32:02 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_165944779
Nieuwe OP _O_

wel stiekom 1 plaatje kleiner gemaakt want ik haat die randjes :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165947899
Ik kwam alleen dat plaatje tegen op eliteprospects hoor, is nu niet bepaald een heel nieuwe OP :P
Flesje bier
  Moderator vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:10:23 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_165948034
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 10:03 schreef Gezicht het volgende:
Ik kwam alleen dat plaatje tegen op eliteprospects hoor, is nu niet bepaald een heel nieuwe OP :P
Nou ja het is een begin ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:48:31 #232
9859 crew  Karina
Woman
pi_165951723
vanavond weer een stream bij HYS
http://livestream.com/atinet/20161014HijsHokijvsUNISFlyers

Waarschijnlijk weer zonder commentaar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165961274
Trappers 2 heeft zo te zien wel een flinke jas uitgedaan met veel gestopte spelers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:39:10 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165962133
Finse goalie voor panters
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165962153
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:39 schreef sp3c het volgende:
Finse goalie voor panters
Wie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:41:53 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165962192
wacht ff shit is lastig mobiel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:42:25 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165962201
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 00:13:01 #238
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165964189
In Amsterdam willen ze bij de spelersopkomst weer de grote Tijgerkop opzetten voor wedstrijden. Als er maar genoeg vrijwilligers zijn...
  Moderator zaterdag 15 oktober 2016 @ 00:28:40 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165964429
topshow maar het opblazen van een Tijger staat wel heel laag op de to do lijst hoor _O-

hoop ik :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2016 @ 00:29:38 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165964440
sowieso wil ik bier als ik daarom vraag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165970528
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Trappers 2 heeft zo te zien wel een flinke jas uitgedaan met veel gestopte spelers
Richten zich volgens mij nu volledig op de ontwikkeling van Nederlandse spelers voor het Oberliga team. Gaat ze in de BeNeliga niet veel opleveren in ieder geval. Jammer.
Flesje bier
pi_165971231
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:45 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Richten zich volgens mij nu volledig op de ontwikkeling van Nederlandse spelers voor het Oberliga team. Gaat ze in de BeNeliga niet veel opleveren in ieder geval. Jammer.
Lijkt me niet helemaal op te gaan als je met Bram van Uden, Tim Donders, Melissant, Jonkers Van Hulten, Van den Broek, Staats, Loginov(gedwongen) speelt maar goed lijkt me dat je als jonge speler meer leert bij goede wedstrijden en goede, ervaren medespelers voor BeNe - liga niveau.

Zal ook nog wel een hele klus worden om überhaupt spelers zover te krijgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_165978092
73 Toeschouwers in Den Bosch -O-
Flesje bier
  Moderator zaterdag 15 oktober 2016 @ 23:18:45 #244
9859 crew  Karina
Woman
pi_165980552
Ah sneu.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 23:30:01 #245
437818 020man
uit Amsterdam
pi_165980773
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 21:30 schreef Gezicht het volgende:
73 Toeschouwers in Den Bosch -O-
Heb het gevoel dat het daar sowieso wat minder leeft. En ook de hal is nou niet echt aantrekkelijk.
pi_165981203
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 23:30 schreef 020man het volgende:

[..]

Heb het gevoel dat het daar sowieso wat minder leeft. En ook de hal is nou niet echt aantrekkelijk.
Niet minder als pak hem beet Nijmegen, Amsterdam of Zoetermeer.

Ijshockey leeft gewoon niet echt in DB helaas. Bij de meeste andere Nederlandse ploegen gaat het volgens mij een stuk beter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 16 oktober 2016 @ 00:09:26 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165981362
in zoetermeer leeft het op zich wel maar de liefhebbers gaan liever naar de Uithof
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165983820
Hoe gaat het bij de Belgische beker?

Ben wel benieuwd naar de krachtverhoudingen, hopelijk wordt iedereen doordat er maar 5 ploegen zijn allemaal sterker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 16 oktober 2016 @ 11:43:10 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165985681
4 ploegen dit jaar

https://www.rbihf.be/league/bvb

phantoms doet het niet zo goed (onverwacht wmb) maar verder gaat het aardig volgens mij :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165992296
Icefighters Leipzig - Edward Gale - (Unkorrekter Körperangriff), 2 MIN, 5:16
Tilburg Trappers - Giovanni Vogelaar - (Unnötige Härte), 2 MIN, 9:38
Tilburg Trappers - Levi Houkes - (Unnötige Härte), 2 MIN, 13:22
Icefighters Leipzig - Hubert Berger - (Beinstellen), 2 MIN, 16:57
Icefighters Leipzig - Ian Farrell - (Unnötige Härte), 2 MIN, 16:57
Icefighters Leipzig - Ian Farrell - (Unnötige Härte), 2 MIN, 16:57
Icefighters Leipzig - Jakob Weber - (Unnötige Härte), 2 MIN, 16:57
Icefighters Leipzig - Jakob Weber - (Unnötige Härte), 2 MIN, 16:57
Tilburg Trappers - Nick de Ruijter - (Unnötige Härte), 2 MIN, 16:57
Tilburg Trappers - Nick de Ruijter - (Unnötige Härte), 2 MIN, 16:57
Tilburg Trappers - Jordy Verkiel - (Unnötige Härte), 2 MIN, 16:57
Tilburg Trappers - Jordy Verkiel - (Unnötige Härte), 2 MIN, 16:57
Tilburg Trappers - Ivy van de Heuvel - (Check gegen Kopf- und Nacken) (Grosse Strafe), 5 MIN, 16:57
Tilburg Trappers - Ivy van de Heuvel - (Check gegen Kopf- und Nacken) (Spieldauer-Disziplinarstrafe), 20 MIN, 16:57
Drittel 2
Icefighters Leipzig - Hannes Albrecht - (Check mit dem Knie), 2 MIN, 3:27
Tilburg Trappers - Jordy van Oorschot - (Halten), 2 MIN, 6:40
Tilburg Trappers - Jordy Verkiel - (Unnötige Härte), 2 MIN, 7:42
Tilburg Trappers - Jordy Verkiel - (Unsportliches Verhalten), 2 MIN, 7:42
Icefighters Leipzig - Hannes Albrecht - (Check von hinten) (Grosse Strafe), 5 MIN, 7:42
Icefighters Leipzig - Hannes Albrecht - (Check von hinten) (Spieldauer-Disziplinarstrafe), 20 MIN, 7:42
Tilburg Trappers - Kilian van Gorp - (Halten), 2 MIN, 15:35

Harde wedstrijd denk ik :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 16 oktober 2016 @ 16:37:50 #251
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_165992426
Unnötige härte :')

Duitsers :') :')
Flesje bier
pi_165996582
Ik dacht dat het Limburgs was :')

Is eigenlijk een betere vertaling dan de Engelse versie.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 16 oktober 2016 @ 19:42:53 #253
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_165996635
Den Bosch wordt afgeschoten in Glanerbrook: 4 - 0 na P1.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik dacht dat het Limburgs was :')

Is eigenlijk een betere vertaling dan de Engelse versie.
Dat zou dan 'onneudig hel' zijn :P

Snap niet waarom ze niet gewoon Engels doen, maarja da's zo'n typisch Duits dingetje he.

Geleen nam na P1 gas terug en won uiteindelijk met 6 - 2. Vrij onbewogen pot op wat kleine knuffelpartijtjes na.

Hoe staat het er voor in Amsterdam? Sheet is niet meer bijgewerkt na P2.

[ Bericht 45% gewijzigd door Gezicht op 16-10-2016 21:47:26 ]
Flesje bier
  Moderator zondag 16 oktober 2016 @ 21:57:22 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166001462
niet zo goed, gelukkig kon ik niet vandaag _O-

1-4 voor panters
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 16 oktober 2016 @ 22:15:10 #255
9859 crew  Karina
Woman
pi_166002022
2-4 eindstand helaas...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:52:10 #256
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_166003401
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik dacht dat het Limburgs was :')

Is eigenlijk een betere vertaling dan de Engelse versie.
De Engelse versie is dan ook geen vertaling.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator zondag 16 oktober 2016 @ 22:54:48 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166003478
nou ik zie het somber in voor de Amsterdammers in de bekerfinale -O-

op naar de Beneliga zelf dan maar :P

edit: geen toeschouwersaantal op de sheet, benieuwd hoeveel mensen er waren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 16 oktober 2016 @ 23:32:31 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166004330
zoetermeer is wel safe denk ik nu (neem aan dat ze van Groningen winnen), daarnaast zet ik mijn geld op Heerenveen voor poule B

Eaters en Devils in poule A

ik zeg (voorzichtig) dat de bekerfinale Heerenveen vs Zoetermeer gaat worden en dan gun ik hem natuurlijk aan de Panters :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 17 oktober 2016 @ 13:11:50 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166010558
Kevin Bruijsten naar Dundee Stars in de EIHL
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 17 oktober 2016 @ 14:55:12 #260
9859 crew  Karina
Woman
pi_166012847
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:54 schreef sp3c het volgende:
geen toeschouwersaantal op de sheet, benieuwd hoeveel mensen er waren
Ik nu ook, gezien wat er hier staat: een volle Jaap Edenhal. Vorige keer op zondag was het lang niet vol.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_166013816
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:11 schreef sp3c het volgende:
Kevin Bruijsten naar Dundee Stars in de EIHL
Goede stap voor hem. Nu nog Nagtzaam een mooie club
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166014413
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:32 schreef sp3c het volgende:
ik zeg (voorzichtig) dat de bekerfinale Heerenveen vs Zoetermeer gaat worden en dan gun ik hem natuurlijk aan de Panters :Y
Ik denk dat het een herhaling van vorig jaar gaat worden.
Flesje bier
pi_166025662
Dundee Stars head coach Marc LeFebvre has moved quickly to shake up his squad by bringing in Netherlands international Kevin Bruijsten.

The 29-year-old spent the last two seasons playing with Amiens in France, whilst also playing a key role for the national team where he captained the side in their promotion campaign.

Of the signing LeFebvre said: “I didn’t like the balance of our team, we needed a true top line forward and Kevin brings that and I think we will get the balance right with out forwards.

“He is a big forward who can play a top line role, he can score, he is a good playmaker and can run a powerplay. He is the offensive threat that we have been looking for.”

Nog niet vergeten dus toen hij 5 jaar geleden tegen hem speelde :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166026098
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 19 oktober 2016 @ 22:49:28 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166071772
Bruijsten verliest zijn eerste wedstrijd tegen Edinburgh met 5:1, zondag tegen Braehead ... zou live (radio)commentaar van moeten zijn maar ik weet niet precies hoe het werkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166075138
Van Lijden, Joly, Trappers - Oberliga
Mason - NLB
Dalhuisen - VHL
Bruijsten - Engeland
Schaafsma - ECHL
Bison - WHL
Brown - FHL
Sprong - QMJHL
Hermens - Div1

Hopelijk zijn ze er allemaal bij :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166117428
Geleen wint met 2 - 7 in Nijmegen en is als ik me niet vergis zeker van de halve finale in de beker.

Den Haag won in de beker met 13 - 2 van Grûnn ( :') ) en Flyers met 0 - 7 van Zoetermeer
Flesje bier
pi_166119010
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8877

Zo speel je 300 wedstrijden in de NHL en zo verlies je met 7 goals in Tilburg :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166119094
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 22:47 schreef Gezicht het volgende:
Geleen wint met 2 - 7 in Nijmegen en is als ik me niet vergis zeker van de halve finale in de beker.

Den Haag won in de beker met 13 - 2 van Grûnn ( :') ) en Flyers met 0 - 7 van Zoetermeer
Eaters ook nog met 7-2 van Nijmegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166119163
Kijk nu pas maar hoe is die pouleindeling gegaan van de Beker :')

Die poules zijn wel zo verschillend qua kracht _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166119202
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 00:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Eaters ook nog met 7-2 van Nijmegen
Staat er toch ook :P
Flesje bier
pi_166119228
Zie het ja

Die poule :')

Nijmegen, Den Bosch en Trappers 2 :')

Gooi dan Heerenveen, Zoetermeer, Den Haag of Amsterdam erbij. Dan was het een leuke poule geweest
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 00:18:35 #273
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_166119273
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk nu pas maar hoe is die pouleindeling gegaan van de Beker :')

Die poules zijn wel zo verschillend qua kracht _O_
Loting ofzo, geloof ik.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_166119275
00:00: Goalie voor Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 1: Justin VLIJMEN
00:00: Goalie voor ProClass Dordrecht Lions: 63: Charlie VOCKE
04:23: PEN ProClass Dordrecht Lions: 26: Edgars FRIDRIHSONS 2 min Roughing
04:23: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 50: Michael SALFISCHBERGER 2 min Roughing
13:00: PEN ProClass Dordrecht Lions: 14: Jimmy JASPERS 2 min Tripping
14:49: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 36: Elian DEEMS 2 min Boarding
16:31: PEN ProClass Dordrecht Lions: 26: Edgars FRIDRIHSONS 2 min Unsportsmanlike Conduct
16:31: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 50: Michael SALFISCHBERGER 2 min Roughing
17:05: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 77: Levi SLEUTJES 2 min Roughing
22:49: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 77: Levi SLEUTJES 2 min Hooking
24:06: PEN ProClass Dordrecht Lions: 26: Edgars FRIDRIHSONS 2 min Boarding
25:29: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 74: Floris HEERINGA 2 min Slashing
25:37: PEN ProClass Dordrecht Lions: 13: Kylian de VOS 2 min Holding
26:24: PEN ProClass Dordrecht Lions: 19: Falco VEENHUIZEN 2 min Boarding
29:37: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 50: Michael SALFISCHBERGER 10 min Checking from Behind
29:37: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 50: Michael SALFISCHBERGER 2 min Checking from Behind

41:39: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 77: Levi SLEUTJES 2 min Holding
48:25: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 62: Xandro LAAR 2 min Interference
48:42: PEN ProClass Dordrecht Lions: 68: Erik BRAND 2 min Interference
52:16: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 35: Joey AKELIJEN 2 min Kneeing
53:20: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 35: Joey AKELIJEN 2 min Tripping
55:31: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 77: Levi SLEUTJES 10 min Abuse of Officials
55:31: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 77: Levi SLEUTJES 2 min Elbowing
57:02: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 28: Joey MEI 10 min Abuse of Officials
57:02: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 28: Joey MEI 2 min Roughing
57:02: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 28: Joey MEI 2 min Roughing

05:00: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 23: Ralph ROELEN 2 min Holding
06:13: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 17: Thom SMITS 2 min Charging
10:34: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 46: Patrick BERGMAN 2 min Hooking
15:39: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 35: Joey AKELIJEN 2 min Tripping
17:29: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 80: Mitchell BOUWMEESTER 2 min Unsportsmanlike Conduct
17:29: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 10: Max van BUUL 2 min Crosschecking
18:23: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 15: Nicky van IERLAND 2 min Roughing
18:23: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 91: Reggio WAN 2 min Roughing
18:23: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 91: Reggio WAN 2 min Roughing
18:23: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 19: Robin GIJSBERTS 20 min Fighting
18:23: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 19: Robin GIJSBERTS 5 min Fighting

25:43: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 26: Nardo KLOMP 2 min Elbowing
26:45: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 50: Michael SALFISCHBERGER 20 min Fighting
26:45: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 50: Michael SALFISCHBERGER 5 min Fighting
26:45: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 12: Rens van ECK 2 min Roughing
26:45: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 12: Rens van ECK 2 min Roughing
26:45: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 91: Reggio WAN 20 min Abuse of Officials

30:39: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 36: Elian DEEMS 2 min Tripping
32:40: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 28: Bart DONDERS 2 min Unsportsmanlike Conduct
32:40: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 26: Nardo KLOMP 25 min Kneeing
32:40: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 26: Nardo KLOMP 20 min Roughing
32:40: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 26: Nardo KLOMP 5 min Roughing

37:35: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 17: Thom SMITS 2 min Charging
43:23: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 28: Bart DONDERS 2 min Diving
43:40: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 35: Joey AKELIJEN 2 min Interference
45:51: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 36: Elian DEEMS 2 min Roughing
48:52: PEN Red Eagles 's-Hertogenbosch 2: 77: Levi SLEUTJES 2 min Roughing
51:06: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 81: Floris van ELTEN 20 min Abuse of Officials
51:06: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 81: Floris van ELTEN 2 min Roughing
51:06: PEN Tilburg Trappers Promotieteam: 81: Floris van ELTEN 2 min Holding

Volgens mij heeft DB 2 een beetje een discipline probleem :')

[ Bericht 19% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 22-10-2016 00:45:21 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166119339
quote:
DIRECTEUR EN COMPETITIELEIDER WEG BIJ NIJB
NOUD VAN BERKEL EN ERIC MARTIN VERTROKKEN BIJ BOND
Gepost op 21 oktober 2016 | Geschreven door Joep Meijsen | Leestijd 2 minuten
De Nederlandse IJshockeybond en directeur Noud van Berkel zijn uit elkaar gegaan. Aanleiding is een niet op te lossen verschil van mening tussen Van Berkel en het bondsbestuur. Competitieleider Eric Martin legde kort daarna zijn functie neer.

'Het bestuur van de Nederlandse IJshockey Bond en de algemeen directeur Noud van Berkel hebben gezamenlijk besloten de dat de heer Van Berkel met onmiddellijke ingang zijn functie neerlegt. Een onoverbrugbaar verschil van inzicht tussen bondsbestuur en de heer Van Berkel heeft tot dit besluit geleid', zo valt te lezen in een brief van secretaris Leonidas Pakos van de ijshockeybond aan de clubs.

Van Berkel legt daarnaast ook zijn functie als referee in chief neer. Hij was 48 jaar lang nauw betrokken bij het Nederlandse ijshockey, als scheidsrechter, als supervisor, als referee in chief, als bondsbestuurslid en de laatste jaren als bondsdirecteur. 'De afgelopen 48 jaren heb ik in allerlei functies altijd met veel plezier meegewerkt aan de ontwikkeling van de ijshockeysport in Nederland. Belangen van clubs en bond zijn door mij altijd naar eer en geweten en met veel enthousiasme behartigd. Het was vaak hectisch, vooral de laatste jaren als in eerste instantie meewerkend bestuurslid en later als parttime algemeen directeur. Maar de resultaten, de fijne samenwerking met de vele vrijwilligers, collega's en externe partijen, het respect en de waardering die vaak getoond werken, gaven vaak toch voldoening', schrijft Van Berkel zelf over zijn afscheid.

AANLEIDING VOOR HET CONFLICT
In de beide verklaringen wordt niets gezegd over de achtergrond van de onenigheid tussen het bondsbestuur en Van Berkel. De vermoedelijke aanleiding is waarschijnlijk de oplopende onenigheid tussen Van Berkel, die ook als directeur van de Beneliga fungeerde, en het bestuur van die laatste organisatie. De afgelopen maanden waren er de nodige aanvaringen over onderwerpen als competitieplanning en automatisering. Binnen het bestuur van de Beneliga heeft de Belgische bond bij stakende stemmen de beslissende stem. In zijn argumentatie kon Van Berkel lange tijd rekenen op de steun van het Nederlandse bondsbestuur, maar daar is nu klaarblijkelijk geen sprake meer van.

Later op de avond vandaag gaf ook competitieleider Eric Martin zijn functie op. 'Met pijn in mijn hart neem ik om persoonlijke redenen afscheid van de NIJB. Dit betekent dat ik mijn werkzaamheden als voorzitter van de competitiecommissie en competitieleider Beneliga met onmiddellijke ingang neerleg. Ook mijn andere werkzaamheden voor de NIJB beëindig ik met onmiddellijke ingang', stelt Martin in een e-mail aan onder meer de wedstrijdsecretarissen van de clubs.

WAARDERING
'Het bondsbestuur spreekt haar waardering uit voor de inzet die de heer Van Berkel voor de sport heeft getoond en wellicht in de toekomst in een andere hoedanigheid zal doen. Uiteraard zal de bond zorgdragen voor de waarborg van de continuïteit van de dagelijkse processen, competities en toernooien', voegt de bond nog toe aan de verklaring.

Van Berkel stelt in zijn verklaring dat ijshockey een deel van zijn leven is geworden. 'Ik krijg nu veel vrije tijd, tijd die ik aan mijn gezin en familie ga besteden. Dat heb ik, zeker de laatste jaren, te weinig gedaan. De ijshockeysport is te fantastisch om geheel links te laten liggen. Ik ga zeker hierin nog wat doen. Wat en op welke wijze, daar ga ik de komende tijd eens over nadenken. In ieder geval is mijn internationale ijshockeyagenda nog goed gevuld
Klinkt weer niet goed.
Flesje bier
pi_166119346
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 00:18 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Loting ofzo, geloof ik.
Beter gewoon kijken naar de punten van vorig jaar

1: Heerenven
2: Eaters
3: Den Haag
4: Amsterdam
5: Zoeteremeer
6: TT
7: Nijmegen
8: Den Bosch
9: Groningen

Dan had 2 ploegen en 3 ploegen gehad voor de halve finale in plaats van 1 en 4 nu. De Nummer 3 en 4 verdient het meer dan Nijmegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 22 oktober 2016 @ 01:09:00 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166119692
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 00:28 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Klinkt weer niet goed.
lekker duidelijk weer _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166136831
Red Eagles _O_

Wordt nog spannend als ze winnen van TT
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166149188
Speelt Nederland een oefenwedstrijd volgende week?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166149454
KALLE PIRINEN

30-08-1998 Lappeenranta

Seizoen Comp Pos Team GP G A TP PPG SHG GWG GTG GDG 2 5 10 20 25 PIM
VR A Amstel Tijgers Amsterdam U17 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
2012/13 U17 V Amstel Tijgers Amsterdam U17 19 1 1 2 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 6
2013/14 U17 A Amstel Tijgers Amsterdam U17 15 8 6 14 1 0 2 0 2 4 0 1 0 0 18
2014/15 U17 A Amstel Tijgers Amsterdam U17 21 15 19 34 2 1 2 0 0 4 0 0 0 0 8
2015/16 Totaal 24 11 9 20 2 0 1 0 1 11 0 0 0 0 22
BNL A IJ.V. Amstel Tijgers anno 1963 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
1E A Amstel Tijgers Toekomstteam 23 11 9 20 2 0 1 0 1 11 0 0 0 0 22
2016/17 Totaal 9 1 1 2 0 0 1 0 1 2 0 0 0 0 4
OEF A Amstel Tijgers Toekomstteam 4 1 1 2 0 0 1 0 1 2 0 0 0 0 4
BEK A IJ.V. Amstel Tijgers anno 1963 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Pirinen dus net als Kathan statusspeler, Prudden en Barette imports en Kars en Mackie NC's
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 23 oktober 2016 @ 17:25:06 #281
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_166150181
Vanavond Eindhoven op bezoek in Geleen. Benieuwd of die er tov vorig jaar op vooruit zijn gegaan.
Flesje bier
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 17:27:58 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166150240
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
KALLE PIRINEN
...

Pirinen dus net als Kathan statusspeler, Prudden en Barette imports en Kars en Mackie NC's
wisten we toch al?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166154124
Don speelt weer _O_

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 23 oktober 2016 @ 22:23:01 #284
437818 020man
uit Amsterdam
pi_166160248
Door de overtime in Amsterdam zijn er reeds 3 ploegen gekwalificeerd voor de halve finales van de beker:
Geleen
Heerenveen
Zoetermeer
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 23:28:18 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_166162957
OT goal gescoord door joey oosterveLD
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 23:39:46 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166163277
Jasper Nordemann op de sheet bij Trappers!

Amsterdam - Den Haag was een leuke wedstrijd *O*
uitslag wat minder en de ref was wat ... 'warrig' maar het was verder wel tof *O*

motm doen we niet meer in amsterdam geloof ik maar wmb gaat hij naar van Rijswijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166164174
Hij staat er al een paar wedstrijden op, ben benieuwd of hij verder is dan zijn leeftijdsgenoten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166164414
Van Edel, Vd Schuit, Van Hout, Noordeman weer terug.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166165340
K. Bruijsten overigens al 2 goals en 1 assist in 3 wedstrijden. Miste ook 2 PS's en had 1 4 minuten straf

Doet het meteen goed _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166175724
Melissant naar Den Haag, TT heeft zo wel heel weinig ervaring

Zekerheidje voor april zo als er veel afmeldingen zijn uit het buitenland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 24 oktober 2016 @ 23:37:48 #291
437818 020man
uit Amsterdam
pi_166184535
Jozef Hutar, die pre-season nog gold als mogelijke import voor het eerste Amsterdam, speelt inmiddels weer voor Cool Mokum (net als vorig seizoen). Heeft meteen 7 goals en 4 assists in de eerste wedstrijd. Een andere opvallende speler is de Tsjech Jiri Rakosnik, die 4x scoorde bij zijn debuut.
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:25:46 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166190562
ja maar tweede divisie slaat eigenlijk nergens op, als je daar te goed bent wil nog niet zeggen dat je het in de Beneliga goed gaat doen ... de een wel, de ander niet

staat nog net geen bier in de bank _O-

anyways, de ziekenboeg van Amsterdam vult zich gestaag, na van Hoorn en Pohlman is ook Daniel Lam er een tijdje uit volgens de site ... hoe het met van Duin gaat weet ik niet maar van Rijswijk is op dit moment een prima vervanging, deed het echt heel goed zondag (incl een gestopte PS van Martinec!)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166198947
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 23:37 schreef 020man het volgende:
Jozef Hutar, die pre-season nog gold als mogelijke import voor het eerste Amsterdam, speelt inmiddels weer voor Cool Mokum (net als vorig seizoen). Heeft meteen 7 goals en 4 assists in de eerste wedstrijd. Een andere opvallende speler is de Tsjech Jiri Rakosnik, die 4x scoorde bij zijn debuut.
Het was dus minstens 11 - x voor Amsterdam? :D _O-
Flesje bier
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:28:17 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166201920
21-5

https://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameID=49169

de toeschouwer zag veel doelpunten _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 26 oktober 2016 @ 00:27:02 #295
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166210055
die finse dude komt toch niet naar nijmegen

http://nijmegendevils.nl/streep-door-wikstrom/
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166212838
Das jammer voor ze, maar er zijn vast wel meer van dat niveau
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166268752
Speelt Nederland nog?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166268803
Dat zijn Geleen en Zoetermeer overeengekomen. De ontmoeting op 27 december, een dinsdagavond, begint om 19.00 uur. Geleen heeft als de nummer één van Poule A het thuisvoordeel in de best-of-three-serie. Zoetermeer eindigde op de tweede plaats. Panters ontvangt Eaters op 30 december om 20.45 uur voor het tweede duel in de serie. Indien nodig wordt de derde wedstrijd op 3 januari om 20.30 uur gespeeld in Geleen.

Van de andere halve finale zijn nog geen speeldata bekend. Heerenveen heeft zich als winnaar van Poule B hiervoor geplaatst, maar in de andere poule moet nog een beslissing vallen tussen Nijmegen en Tilburg. Die twee teams staan op zondag 6 november tegenover elkaar in het Triavium.

Beetje jammer dat het weer net in de december vakantie moet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166269081
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beetje jammer dat het weer net in de december vakantie moet
Dat is juist prima wat mij betreft. :)
Flesje bier
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:03:22 #300
437818 020man
uit Amsterdam
pi_166283042
Opvallend...Fons van Hoorn gaat naar Zoetermeer. Enkele weken terug sprak ik met de voorzitter van Amsterdam. Die zei dat hij hem een topspeler voor Amsterdam zou vinden, maar gaf aan dat hij niet meer op niveau kon spelen door chronische problemen aan de rug. Als ik dit dan nu weer lees denk ik een gemiste kans voor Amsterdam. Zijn broertje speelt er ook, dus het had mogelijk moeten zijn. Maar eerst maar eens afwachten hoeveel hij dit seizoen gaat spelen. Dan volgend jaar maar terug, met Oosterveld en vd Velden.
  Moderator zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:24:53 #301
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166283464
hopelijk zijn er volgend seizoen wel een paar centjes want dit is erg jammer idd

zometeen tijgers v trappers, ben benieuwd *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')