Ow wacht ff ik haal spotify en netflix door elkaarquote:Op maandag 19 september 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het nieuwe album van ABC, luisteren dan...
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op maandag 19 september 2016 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ow wacht ff ik haal spotify en netflix door elkaar
Dat is nog ergerquote:
Cliffquote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef just me het volgende:
Ik was meer fan van Cliff dan van Elvis, vroeger dan hè
Thunder in zijn hart !quote:Op maandag 19 september 2016 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Cliff
Hij ging slapen in zijn kleren
En werd wakker in de Here
Zo gaat het nummer gewoon!quote:Op maandag 19 september 2016 20:28 schreef just me het volgende:
Ligt het aan mij of is er iets met het geluid ?
misschien knokkels maar die is momenteel niet hier..quote:Op maandag 19 september 2016 20:31 schreef Kaas- het volgende:
Weet iemand het telnr van Tailfox en zo ja wil die persoon het mij misschien dm'en?
verduidelijking: Dit is vanuit de ABO SC waar TF ook regelmatig komt. . We willen hem graag helpen en een hart onder de riem stekenquote:Op maandag 19 september 2016 20:31 schreef Kaas- het volgende:
Weet iemand het telnr van Tailfox en zo ja wil die persoon het mij misschien dm'en?
Vandaar ook mijn 'hart'-show...quote:Op maandag 19 september 2016 20:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
verduidelijking: Dit is vanuit de ABO SC waar TF ook regelmatig komt. . We willen hem graag helpen en een hart onder de riem steken
die hier best hard staatquote:Op maandag 19 september 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn 'hart'-show...
Ah in ABO is er dus meer duidelijk? Okee dan.quote:Op maandag 19 september 2016 20:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
verduidelijking: Dit is vanuit de ABO SC waar TF ook regelmatig komt. . We willen hem graag helpen en een hart onder de riem steken
Pas als ik het roeptoeter door de microfoon graag...quote:Op maandag 19 september 2016 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit te broeden op een verzoekje
dirty talking ?quote:Op maandag 19 september 2016 20:42 schreef Symphonic het volgende:
En naast me wil iemand Moderne Praatjes
Ik was er al bang voor...quote:Op maandag 19 september 2016 20:42 schreef Symphonic het volgende:
En naast me wil iemand Moderne Praatjes
Ik ook hoorquote:
heeft je moeder zich gedragen vandaag tijdens de jaarmarkt ?quote:
ik ook niet hoor, het moest echt gespeld wordenquote:Op maandag 19 september 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat was een verzoekje.
Ik kan er even geen chocola van maken...
ik heb tassen vol met haar aankopen naar huis moeten sjouwenquote:Op maandag 19 september 2016 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
heeft je moeder zich gedragen vandaag tijdens de jaarmarkt ?
iets met totale eclipse en hartquote:Op maandag 19 september 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat was een verzoekje.
Ik kan er even geen chocola van maken...
Jij zou voorzichtig met jezelf zijnquote:Op maandag 19 september 2016 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb tassen vol met haar aankopen naar huis moeten sjouwen
Ah, die staat wel al in de lijst.quote:Op maandag 19 september 2016 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets met totale eclipse en hart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |