Nou ja, die grijze kop blijft je wel bespaard.quote:Op maandag 19 september 2016 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, net over de grens van 50, ik had het kunnen weten...
Alles zijn gangetje, rustig aan, moet aan mijn lftd denken.quote:
Deels...quote:Op maandag 19 september 2016 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, die grijze kop blijft je wel bespaard.
Whehe!quote:Op maandag 19 september 2016 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles zijn gangetje, rustig aan, moet aan mijn lftd denken.
stel je niet aanquote:Op maandag 19 september 2016 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles zijn gangetje, rustig aan, moet aan mijn lftd denken.
Doe ik ook niet, maar ik neem wel het zeker voor het onzekere.quote:
is het nodig danquote:Op maandag 19 september 2016 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar ik neem wel het zeker voor het onzekere.
Neuh, ik loop altijd in 1 sloot tegelijk.quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik loop altijd in 1 sloot tegelijk.
Vervelend voor je. Hopelijk heb je baat bij de operatie.quote:Op maandag 19 september 2016 12:33 schreef MadMaster het volgende:
Bij de orthopedist geweest vanmorgen.
Diagnose: Artrose, versleten/afgesleten kraakbeen dus, meniscus is daardoor waarschijnlijk weer aangetast.
Remedie: Kijkoperatie aan mijn meniscus, fysiotherapie en iets minder calorieën tot me nemen...
Vergeleken met de beelden van mijn knie 8 jaar geleden zag het er zo uit (links 8 jaar geleden, rechts heden):
[ afbeelding ]
pfoe, da's niet mis. En ja, gewicht doet veel, had een cliente die in een rolstoel kwam omdat haar knieen haar gewicht niet meer konden dragen.quote:Op maandag 19 september 2016 12:33 schreef MadMaster het volgende:
Bij de orthopedist geweest vanmorgen.
Diagnose: Artrose, versleten/afgesleten kraakbeen dus, meniscus is daardoor waarschijnlijk weer aangetast.
Remedie: Kijkoperatie aan mijn meniscus, fysiotherapie en iets minder calorieën tot me nemen...
Vergeleken met de beelden van mijn knie 8 jaar geleden zag het er zo uit (links 8 jaar geleden, rechts heden):
[ afbeelding ]
Ik kan mijn gewicht op zich nog makkelijk dragen, spierkracht genoeg, alleen vanwege de historische staat van mijn linkerknie is dat wat lastiger geworden...quote:Op maandag 19 september 2016 15:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
pfoe, da's niet mis. En ja, gewicht doet veel, had een cliente die in een rolstoel kwam omdat haar knieen haar gewicht niet meer konden dragen.
quote:
je begint met wounded kneequote:
Ik zal toch zorgen dat ik op tijd kan luisterenquote:
we gaan het zo mee makenquote:
Tail doe es ff nietquote:
o snel koffie zettenquote:
Jep dus kunnen we hier gewoon naar Mad luisterenquote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag ik uit je PI concluderen dat dit niet serieus is?
quote:Op maandag 19 september 2016 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
Tail doe es ff niet
je kunt er niet zomaar vandoor gaan
quote:
ja en raden is nooit mijn sterkste kant geweestquote:Op maandag 19 september 2016 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ben je na 3 platen wel achter, denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |