Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op maandag 19 september 2016 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ow wacht ff ik haal spotify en netflix door elkaar
Dat is nog ergerquote:
Cliffquote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef just me het volgende:
Ik was meer fan van Cliff dan van Elvis, vroeger dan hè
Thunder in zijn hart !quote:Op maandag 19 september 2016 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Cliff
Hij ging slapen in zijn kleren
En werd wakker in de Here
Zo gaat het nummer gewoon!quote:Op maandag 19 september 2016 20:28 schreef just me het volgende:
Ligt het aan mij of is er iets met het geluid ?
misschien knokkels maar die is momenteel niet hier..quote:Op maandag 19 september 2016 20:31 schreef Kaas- het volgende:
Weet iemand het telnr van Tailfox en zo ja wil die persoon het mij misschien dm'en?
verduidelijking: Dit is vanuit de ABO SC waar TF ook regelmatig komt. . We willen hem graag helpen en een hart onder de riem stekenquote:Op maandag 19 september 2016 20:31 schreef Kaas- het volgende:
Weet iemand het telnr van Tailfox en zo ja wil die persoon het mij misschien dm'en?
Vandaar ook mijn 'hart'-show...quote:Op maandag 19 september 2016 20:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
verduidelijking: Dit is vanuit de ABO SC waar TF ook regelmatig komt. . We willen hem graag helpen en een hart onder de riem steken
die hier best hard staatquote:Op maandag 19 september 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn 'hart'-show...
Ah in ABO is er dus meer duidelijk? Okee dan.quote:Op maandag 19 september 2016 20:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
verduidelijking: Dit is vanuit de ABO SC waar TF ook regelmatig komt. . We willen hem graag helpen en een hart onder de riem steken
Pas als ik het roeptoeter door de microfoon graag...quote:Op maandag 19 september 2016 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit te broeden op een verzoekje
dirty talking ?quote:Op maandag 19 september 2016 20:42 schreef Symphonic het volgende:
En naast me wil iemand Moderne Praatjes
Ik was er al bang voor...quote:Op maandag 19 september 2016 20:42 schreef Symphonic het volgende:
En naast me wil iemand Moderne Praatjes
Ik ook hoorquote:
heeft je moeder zich gedragen vandaag tijdens de jaarmarkt ?quote:
ik ook niet hoor, het moest echt gespeld wordenquote:Op maandag 19 september 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat was een verzoekje.
Ik kan er even geen chocola van maken...
ik heb tassen vol met haar aankopen naar huis moeten sjouwenquote:Op maandag 19 september 2016 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
heeft je moeder zich gedragen vandaag tijdens de jaarmarkt ?
iets met totale eclipse en hartquote:Op maandag 19 september 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat was een verzoekje.
Ik kan er even geen chocola van maken...
Jij zou voorzichtig met jezelf zijnquote:Op maandag 19 september 2016 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb tassen vol met haar aankopen naar huis moeten sjouwen
Ah, die staat wel al in de lijst.quote:Op maandag 19 september 2016 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets met totale eclipse en hart
ze heeft me ingeruild blijkbaarquote:Op maandag 19 september 2016 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
heeft je moeder zich gedragen vandaag tijdens de jaarmarkt ?
quote:Op maandag 19 september 2016 20:55 schreef just me het volgende:
hier heb ik veel zakdoekjes voor nodig gehad, jaren en jaren geleden
Jij...quote:Op maandag 19 september 2016 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie heeft Vout uit het toilet gelaten?
en nu een hele school griendenquote:Op maandag 19 september 2016 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weer 3 walvissen op het strand verdomme
wat heeft zij wat ik niet hebquote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze schijnt weer een nieuw fout jong vriendje te hebben
wil jij een vriendje dat net een kind van 2 heeft? En er ondanks dat hij nog geen 30 is uitziet als een opgespoten strakgetrokken vijftiger?quote:
Neuh die beker laat ik aan mij voorbij gaanquote:Op maandag 19 september 2016 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wil jij een vriendje dat net een kind van 2 heeft? En er ondanks dat hij nog geen 30 is uitziet als een opgespoten strakgetrokken vijftiger?
geen idee, maar ik ben ook wel heel blij dat jij het niet hebtquote:
quote:Op maandag 19 september 2016 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, maar ik ben ook wel heel blij dat jij het niet hebt
quote:Op maandag 19 september 2016 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je Training Day na doen?
[ afbeelding ]
die brug naar je hart is alweer ingestortquote:Op maandag 19 september 2016 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook een brug te ver gaan...
Ik zal het aan Julien doorgeven...quote:Op maandag 19 september 2016 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Die van Julien Clerc was trouwens prachtig, moest ik nog doorgeven van die kerel naast me
doe hem de groeten van mequote:Op maandag 19 september 2016 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal het aan Julien doorgeven...
Rotte kies en knie, het leven vanaf je 50ste valt niet mee.quote:Op maandag 19 september 2016 21:43 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Alles prima hier. Druk druk.
En daar?
quote:Op maandag 19 september 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Nog even verlengen?
Zo ja, kan jij dat dan doen Symph?
Ik raak het liefst zo min mogelijk aan op de PC, dit gaat via een tablet...
Dat klinkt rot. Je was niet geimpregneerd vroeger?quote:Op maandag 19 september 2016 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rotte kies en knie, het leven vanaf je 50ste valt niet mee.
Verder alive and kickin'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op maandag 19 september 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Nog even verlengen?
Zo ja, kan jij dat dan doen Symph?
Ik raak het liefst zo min mogelijk aan op de PC, dit gaat via een tablet...
Nee, ik heb afgelopen vrijdag pas mogen happen in siliconenkit...quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Dat klinkt rot. Je was niet geimpregneerd vroeger?
quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Dat klinkt rot. Je was niet geimpregneerd vroeger?
quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef Fogel het volgende:
Prima show tot dusverre MadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NU AL weer op jacht????
![]()
![]()
Prima show tot dusverre Madserieus? Dat lijkt me echt zulke narigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima show tot dusverre MadDan wordt het tijd voor wat romantische hartjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is idd vaak wel ellende, maar soms heb je de jackpot te pakken, zoals ik met mijn meissie!quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
serieus? Dat lijkt me echt zulke narigheid
quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
[..]NU AL weer op jacht????
![]()
Nee, niet op jacht. Slechts aan het lezen of het wat voor me zou kunnen zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
serieus? Dat lijkt me echt zulke narigheid
Prima show tot dusverre MadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe snap ik!quote:Op maandag 19 september 2016 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet op jacht. Slechts aan het lezen of het wat voor me zou kunnen zijn.
ik zou het echt niet kunnenquote:Op maandag 19 september 2016 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet op jacht. Slechts aan het lezen of het wat voor me zou kunnen zijn.
ik heb hem tot 22:30quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor wat romantische hartjes...
Wacht maar even zo, verlengen kan altijd nog...quote:Op maandag 19 september 2016 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem tot 22:30
23:00 van maken?
Preciesquote:Op maandag 19 september 2016 22:00 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Polyvinyl Chloride om precies te zijn.
Blame it on the boogie...quote:Op maandag 19 september 2016 22:06 schreef just me het volgende:
Bedankt Mad, ik had nog andere dingen moeten doen, maar ik zit nu weer achter de laptop gekluisterd
kan ik tenminste iemand de schuld gevenquote:
quote:Op maandag 19 september 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis en schakelt nog snel even in
Welkom!quote:Op maandag 19 september 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis en schakelt nog snel even in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |