normaal wel maar omdat er allerlei omleidingen waren was het dit keer gratisquote:
quote:Op zondag 18 september 2016 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat kwartje viel ook net bij mij
Vrienden moesten gisteravond van Haarlem naar Leiden en hadden uiteindelijk een ouderwetse groene hondekop trein. Wist niet dat die dingen nog reden...quote:Op zondag 18 september 2016 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
normaal wel maar omdat er allerlei omleidingen waren was het dit keer gratis
ik ging met de trein naar den haag, met de bus naar leiden om daar weer de trein te pakken, je maakt wat mee met het OVquote:Op zondag 18 september 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrienden moesten gisteravond van Haarlem naar Leiden en hadden uiteindelijk een ouderwetse groene hondekop trein. Wist niet dat die dingen nog reden...
Was je nog in Haarlem?quote:Op zondag 18 september 2016 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
ik ging met de trein naar den haag, met de bus naar leiden om daar weer de trein te pakken, je maakt wat mee met het OV
Die komen ergens uit de jaren 70/80, omdat er te weinig capaciteit is, hebben ze die van stal gehaaldquote:Op zondag 18 september 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrienden moesten gisteravond van Haarlem naar Leiden en hadden uiteindelijk een ouderwetse groene hondekop trein. Wist niet dat die dingen nog reden...
Zelfs in het weekend dus kennelijk...quote:Op zondag 18 september 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die komen ergens uit de jaren 70/80, omdat er te weinig capaciteit is, hebben ze die van stal gehaald
neuh, plan is gewijzigd, via Haarlem naar Overveen gegaanquote:Op zondag 18 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was je nog in Haarlem?
Heb je er weer niet getroffen...
maakt niet uit, is toch leuk juistquote:Op zondag 18 september 2016 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alleen de laatste nummers hoor, geen idee wie er begon
Ik zat tactisch, zeg maar...quote:Op zondag 18 september 2016 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
neuh, plan is gewijzigd, via Haarlem naar Overveen gegaan
anders had ik alle terrassen wel afgestruind naar jou
LOLquote:
Heb Haarlem gisteren op een hele andere manier gezien, veel gevroten en gedronken...quote:Op zondag 18 september 2016 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
LOL
maar ik vind Haarlem wel een supergezellige stad!
hij liep van kroegie naar kroegiequote:Op zondag 18 september 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb Haarlem gisteren op een hele andere manier gezien, veel gevroten en gedronken...
Nee, van antiekmarkt naar lunchroom naar theewinkel naar chocolatier naar azijnverkoper naar kaasboer naar ijswinkel...quote:Op zondag 18 september 2016 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
hij liep van kroegie naar kroegie
keetje tippelquote:Op zondag 18 september 2016 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, van antiekmarkt naar lunchroom naar theewinkel naar chocolatier naar azijnverkoper naar kaasboer naar ijswinkel...
kwam ik ook eens achter. Dat scheelde nietsquote:Op zondag 18 september 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs in het weekend dus kennelijk...
Ik ken ze overigens wel, de deuren kon je gewoon tijdens het rijden openen...![]()
Dankzij wat kinetische plakkers heeft mijn knie het gehouden.quote:
plakkers op je knie ?quote:Op zondag 18 september 2016 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dankzij wat kinetische plakkers heeft mijn knie het gehouden.
Morgen naar de orthopeet daarvoor. Ik ram mijn eigen risico er in no time doorheen...
Zoiets:quote:Op zondag 18 september 2016 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
plakkers op je knie ?
bionische man!
operatie is toch al "aangeraden"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |